Συγγραφέας |
Μήνυμα |
akros3
|
Θέμα δημοσίευσης: επιλογη λαδιων κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2011, 12:48 |
|
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2009, 10:07 Δημοσιεύσεις: 15
|
η ερωτηση ειναι απλη : total quartz 9000 5w40 η motul 8100 xcess 5w40 ?ερχεται η ωρα για αλλαγη λαδιων φοραω τα motul αλλα αρκετοι ειναι αυτοι που υποστηρίζουν τα total οποτε ποια πιστευεται οτι ειναι καλλίτερα για το 1,6 vts του 2008 που εχω ? και μην ακουσω τα motul 300v που βαζουν μερικοι γιατι ειναι λαθος για το συγκεκριμενο αυτοκινητο βαση των στοιχειων που δινει η motul μεσα απο το site γιατι δεν σημαινει οτι επειδη γραφει racing ειναι και καλο για το αυτοκίνητο που εχουμε
παραθετω καποια στοιχεια για τα 2 λαδια παρακατω μπας και βρω καμμια ακρη κινηματικα ιξωδη στους 130c - 100c - 40c - 4c HTHS= HIGH SHEAR HIGH TEMPERATURE AT 150c PP=POUR POINT FP=FLASH POINT VI=VISCOSITY INDEX ( με τα τεσσερα τελευταια να μην ξερω τι σημαινουν κλεμενα απο αλλου ειναι ολα αυτα )
MOTUL 8100 X-cess 5W40 = 7.94cSt - 14.0cSt - 83.1cSt - 528.16cSt HTHS 3.57cP / PP -39C / FP 228C / VI 173
TOTAL QUARTZ 9000 5W40 = 7.90cSt - 14.0cSt - 85.0cSt - 557.48cSt HTHS XXcP / PP -42C / FP 226C / VI 170
|
|
|
|
|
sthom
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2011, 21:10 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31 Δημοσιεύσεις: 80
|
Μανθο Total και παλι Total(ή Elf)... Ειχα πληρωσει σαν τον μλκα 100Ε για 8 λιτρα 300V το 2004 και μετανιωσα την ωρα και την στιγμη που τα πηρα. Τα δωσαμε στο ΑΠΘ για αναλυση(μιας και εχουμε τα μεσα) μαζι με καποια αλλα που θελαμε να συγκρινουμε και απο τοτε ποτε ξανα Motul... Τα αγωνιστικα τους ειναι απλα για τον φρουτσο(300V,κλπ) και τα "συμβατικα" τους απλα υπερτιμημενα για αυτο που ειναι. Προτιμω να δωσω λιγοτερα χρηματα και να παρω Elf,Total ή εστω και Castrol αν βρω στα ιδια χρηματα παρα Motul. Αν το καλοσκεφτεις,και η Citroen Sport αλλα και η Peugeot Sport μονον Total δινουν στα manual τους.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2011, 21:25 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Καταρχάς,Total,Elf,Fina,Esso,είναι όλα ίδια.Κρατικά διυλιστήρια Γαλλίας. Για αυτό το λόγο στα manual,γράφουν αυτά που γράφουν. Ποτέ στα χρονικά,μια κατασκευάστρια εταιρεία(ιδιωτική),με πρωτογενή λιπαντικά (Motul,για την περίσταση),δεν μπορεί να είναι πίσω σε τεχνογνωσία,απο μία κρατική πετρελαική.Ποτέ. Αν θέλεις κάτι πολύ καλό,που να αγγίζει το άριστο σε λιπαντικό(και όχι μόνο),ακολούθησε τα χνάρια των 2 τροχών. Όλα αυτά τα λέει κάποιος ο οποίος τρέφει μεγάλη συμπάθεια στην Total......
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2011, 21:59 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Πάλι με πρόλαβες ρε Γιάννη,καλά πως γράφεται τόσο γρήγορα?
Έχεις δίκιο 100%,πολύ σωστός.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2011, 01:00 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Παιδια εχω c2 vts σκουπα-εξατμιση με προοπτικη να βαλω προγραμμα.Λοιπον εδω και 3 φορες βαζω 300v 10w40 chrono, ειμαι ικανοποιημενος αλλα εχω ενα προβλημα οπως και οι περισσοτεροι με vts..οτι οταν ειναι κρυο μεχρι να ζεσταθει χτυπανε (μαλλον) τα ωστηρια...δεν ξερω τι γινεται παντου μου λενε οτι ειναι λογικο..και οτι ειναι υδραυλικα τα ωστηρια και οτι ετσι ειναι κτλπ κτλπ.Λεω να βαλω τα 5w40 300v,μηπως και στρωσει αυτο το θεμα...βεβαια φιλοι με tu5jp4 βαζανε παντα 10w40 και ποτε δεν χτυπαγανε τα ωστηρια οταν ηταν κρυο το αμαξι.επισης μου προτεινανε να κρατησω αυτο το ιξωδες το 10w40 και να ριξω τωρα που θα κανω την αλλαγη λαδιων Motorkote (το αυθεντικο ομως)..επισης προταση του Κ. Χαμβη του αντιπροσωπου της Motul αντι για 10w40 να βαζω τα 5w40 και οτι υπερτερουν σε ΟΛΑ...Η citroen επισημα τι ηξωδες προτεινει για το c2 vts?Γιατι τα πραγματα ειναι μπερδεμενα σε πολλους κατοχους.το βιβλιαρακι δεν γραφει κατι... 5w40 ή 10w40 τελικα σε μαμα ή 1ο σταδιο c2 ?να πω πως ο τροπος οδηγησης μου σε στροφαρισμα δεν ειναι και ο πιο ηρεμος...αρκετα το στροφαρω σε καθημερινη βαση και λεω μηπως για το σκισιμο που γινεται ειναι καλυτερο το 10w40 αποτι το 5w40...αλλα αυτο με το τακα τακα μεχρι να ζεσταθει...ειναι πολυ σπαστικο...αλλα δεν ξερω αν ειναι απο αυτο-αυτο...τι λετε να κανω?
Ευχαριστω
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
sthom
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2011, 01:22 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31 Δημοσιεύσεις: 80
|
Μανθο(και Γιαννη) σιγουρα ο καθενας εχει την αποψη του επι του θεματος,απλα εκτος απο προδιαγραφες,οταν βλεπεις αγωνιστικες κατασκευες των 150 και 200 χιλλιαδων ευρω να προτιμουν "τους κρατικους",τοτε σιγουρα δεν ειναι μονον marketing...
Οποια γαλλικη υπερκατασκευη αγωνων και να πιασεις,καμια δεν χρησιμοποιει κατι αλλο πλη του group Total. Και αν το δεις και αλλιως,οταν οι "κρατικοι" κανουν μελετες για τον γαλλικο στρατο και ολη την βαρια βιομηχανια τους,ε,σε καμια περιπτωση κανενας ιδιωτης δεν μπορει να τα βαλει μαζι τους σε ερευνα και εξελιξη. Ειναι σαν να μου λετε οτι η NASA υπολειπεται σε εξελιξη με τους εγχωριους κατασκευαστες λαδιων της Αμερικης...
|
|
|
|
|
akros3
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2011, 08:44 |
|
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2009, 10:07 Δημοσιεύσεις: 15
|
και εγω μαλλον προς total με βλεπω ο μονος προβληματισμος μου ειναι οτι συμφωνα με το πινακακι παραπανω το motul ειναι πιο παχυρευστο στης υψηλες θερμοκρασιες ( 130 c ) και το vts ανεβαζει υψηλες θερμοκρασιες απο μαμα για αυτο αλλωστε δεν εχει και δεικτη θερμοκρασιας για να μην τρομαζει ο κοσμος . οσο για το 300v συμφωνα με την motul δεν συνιστάτε για το δικο μας. ( motul φοραγα στην μοτοσυκλετα και ημουν πολυ ευχαριστημενος )
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2011, 09:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
sthom έγραψε: Μανθο(και Γιαννη) σιγουρα ο καθενας εχει την αποψη του επι του θεματος,απλα εκτος απο προδιαγραφες,οταν βλεπεις αγωνιστικες κατασκευες των 150 και 200 χιλλιαδων ευρω να προτιμουν "τους κρατικους",τοτε σιγουρα δεν ειναι μονον marketing...
Οποια γαλλικη υπερκατασκευη αγωνων και να πιασεις,καμια δεν χρησιμοποιει κατι αλλο πλη του group Total. Και αν το δεις και αλλιως,οταν οι "κρατικοι" κανουν μελετες για τον γαλλικο στρατο και ολη την βαρια βιομηχανια τους,ε,σε καμια περιπτωση κανενας ιδιωτης δεν μπορει να τα βαλει μαζι τους σε ερευνα και εξελιξη. Ειναι σαν να μου λετε οτι η NASA υπολειπεται σε εξελιξη με τους εγχωριους κατασκευαστες λαδιων της Αμερικης... Στέλιοοοοοοοοοοοοο,μην βλέπεις τα κουτιά παλικάρι μου. Έχω φωτο,που αν τις ανεβάσω κάποια στιγμή(απο εσωτερικό-εξωτερικό),πολλοί απο εδω μέσα θα πέσουν ξεροί!!!!!!!!
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
xsararider
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2011, 15:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Αύγ 2010, 18:14 Δημοσιεύσεις: 297 Τοποθεσία: Λαρισα
|
Τελικά μπορεί να μας πει κάποιος τι ιξώδες είναι καλύτερο για τον tu5jp4 εδώ στο ελλάντα? 10-40 ή 5-40 ??? Και μια ερώτηση για τους κατέχοντες: τα Exol τα βρετανικά είναι καλά λάδια ???
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|