Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 00:31 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 13:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Θα καταθέσω την άποψή μου,μετά απο τρείς διαφορετικές επιλογές,στο "τι μπουζί να βάλω?"

Απο το εργοστάσιο φορούσε Bosch.Καλή μιζιά,καλό στο κρύο ξεκίνημα,καλό κρύο ρελαντί,καλή κατανάλωση.
Η δεύτερη επιλογή,ήταν Eyquem.Ολόκληρη μιζιά,στιγμιαίο τρέμουλο στο κρύο ρελαντί,πολλή υψηλή κατανάλωση.
Η τρίτη επιλογή,ήταν Ngk(Japan).Μισή μιζιά,καθόλου τρέμουλο,πάρα πολλή χαμηλή κατανάλωση.
Δεν περίμενα ποτέ,οτι ένα Γιαπωνέζικο μπουζί,θα ταίριαζε τόσο πολύ σε αυτό το μοτέρ.
ENGINE TU5JP4S
BOSCH FR6SEO
EYQUEM RFN52HZ
NGK LFR6B.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Ιαν 2012, 14:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ε κατι παραπανω ξερουν αυτοι... ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 03:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Εγω βαζω EYQUEM RFN58HZ ..νομιζω αυτα ειναι για το μοτερ μας οσοναφορα απο την EYQUEM...σε σχεση με κατι ngk που χα βαλει δεν θυμαμε κωδικο αλλα πρεπει να ναι αυτα που αναφερεις..ειναι η μερα με την νυχτα στα ψηλα.......!!..γενικα ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενος με τα RFN58HZ ...αλλωστε και αυτα εχει το rpc...οσοναφορα c2 1.6 ....επισης και με ενα googlarisma..σε ξενα φορουμς ή απο φυλλαδια της citroen παντου εβλεπα τα bosch που αναφερεις και τα RFN58HZ...τα EYQUEM αυτα που αναφερεις πιο πανω τα RFN52HZ δεν τα χω δει καπου...μονακιδα ειναι?Και στο site της EYQUEM για το μοτερ μας στον καταλογο εχει μονο τα RFN58ΗΖ που αναφερομαι..

http://www.eyquem.com/

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Ιαν 2012, 11:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Φίλε,εγώ μιλάω για νορμάλ μοτέρ,νομίζω οτι το δικό σου δεν είναι.
Επειδή το λέει το rpc,δεν νομίζω να είναι και πανάκεια.
Το νούμερο που αναφέρεις είναι για σαξόραλλα.
Εγώ έκανα κάποιες διαπιστώσεις και απλά τις μοιράζομαι με την οικογένεια.
Δεν έχω κανένα λόγο αντιπαράθεσης.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιαν 2012, 01:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Δεν εχουμε καμια αντιπραθεση φιλε Μανθο...απλα εδωσα και λινκ που μαλλον δεν πρεπει να ειδες ( http://www.eyquem.com Products-e-catalog )...για ΤU5JP4/S η EYQUEM και στο επισημο site της δινει (Μονο) τα rfn58hz ...στην λιστα για να δεις βαλε απλα c2..(οχι c2 sport)..για c2 sport (R2) δινει άλλα......
Τα RFN58HZ τα δινει για νορμαλ (εννοειται) TU5JP4/S c2 1.6 16v.Αλλα τα μπουζακια αυτα απεδιδαν τελεια και σε μπουμπακι c2 φιλου.Το αμαξι μου ειναι σκουπα εξατμιση...τα εβαλα μετα απο παροτρυνση .. και απο την πρωτη στιγμη στα ψηλα ειδα μεγαλη διαφορα,αλλα και γενικα παντου.

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιαν 2012, 14:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ωπα,φίλε σε μπέρδεψα με άλλον.
Το λάθος δικό μου,sorry.

Και το μοτέρ μου είναι NFS,όχι NFU,που λέει το σάιτ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Μαρ 2012, 17:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 20:05
Δημοσιεύσεις: 24
Τοποθεσία: Π.φάληρο
Νομίζω ο σωστός τύπος γιά C2 VTS 125 HP είναι ανά μάρκα ο εξής:
BOSCH FR8SEO
NGK LFR-5A11
CHAMPION REC-14PYC
DENSO K16HPR-U11 (από όσα δοκίμασα τα denso είναι τα καλίτερα με ακίδα 'U' ).

_________________
C2-VTS, sprintBooster, oil cooler


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μαρ 2012, 10:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
για c2 με 52,5 εκκεντρα τη να βαλω???

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 20:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Τι εννοείς?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Αν και μηνες μετα,τα 52αρια Eyquem δεν κανουν για TU5JP4.Εσπασαν 2 μοτερ με τετοια.
Ο σωστος κωδικος σε Eyquem ειναι RFN58HZ.

Απλα αν καποιος εχει την ορεξη(και το χρημα),ας δοκιμασει τα LFR7AIX σε NGK(ιριδιου).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Iridium ngk ILFR6B. Άριστες επιδόσεις, αντοχή κ αισθητή οικονομία.
http://www.ebay.com/itm/NGK-Iridium-Spa ... 1c1f8e6bab


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μάιος 2012, 09:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Γιαννη για τα συγκεκριμενα ιριδιου δεν εχω ακομα αποψη,παντως τα απλα
http://www.ngk.de/en/product-finder/pro ... FR6B/5930/
δεν εχουν και καμια διαφορα με τα 58αρια Eyquem...

Σε JP4 μοτερ παντως των 125-130 αλογων τα 7αρια δουλεψαν αψογα.Πιθανοτατα και τα 6αρια να δουλεψουν μιας και ιριδιου τα μεν,ιριδιου και τα δε,το μονο για το οποιο διατηρω επιφυλαξη ειναι η ψυχροτητα τους οσο αφορα το στροφαρισμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μάιος 2012, 10:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Εχω βάλει τελευταία iridium ngk 6άρια κ βλέπω κάτι τις οικονομία, καλύτερη ψυχρή εκκίνηση, λίγο θερμοκρασίες ανεβάζουν περισσότερο αλλά ελεγχόμενες. Τα 7άρια δουλεύουν πιο ψυχρά αλλά είναι περισσότερο για "αγωνιστικές" καταστάσεις. Από equem έχω κακές εμπειρίες, από αφλογιστίες κ διακοπές στο ρελαντί μέχρι σπασίματα της πορσελάνης κ πολύ κακό στροφάρισμα στις ψηλές, κατανάλωση μέχρι κ 10 λ/100 km κ μεγάλες φθορές αφού μετά από 5.000 χιλ. είναι σα να τα είχα 2 χρόνια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μάιος 2012, 05:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Τα 6αρια ειναι οριο για μαμα μοτερ,κατα ποσο για το δικο σου που ειναι και σκαλισμενο,οποτε αυτα που παρατηρεις με τις θερμοκρασιες,δεν ειναι παραλογα...

Περι Eyquem,ουτε και εγω τα συμπαθω,ομως η Citroen Sport τετοια βαζει στο αγωνιστικο C2 R2.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ C2 125 PS.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μάιος 2012, 00:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 01 Δεκ 2011, 16:07
Δημοσιεύσεις: 26
καλησπερα παιδια..για μαμα με σκουπα κ εξατμιση τ μπουζια εχετε δοκιμασει κ ειναι αξιοπιστα κ σε καταναλωση κ σε διαρκεια???????


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Επιλογή αμορτισέρ C2 1.1
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: thanos&
Απαντήσεις: 22
Picasso 1.8 - Μπουζί, Υγρά φρένων/Συμπλέκτη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 42
Μπουζί για 1600 8v
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: gongisone
Απαντήσεις: 9
Επιλογη GPS NAVI
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: dinelos
Απαντήσεις: 19
c3 2006 1100cc επιλογη πολλαπλασιαστή
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: savvas712
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ