Διαβασε τι εγραψε ο φιλος μας μια σελιδα πιο πισω. Δεν ειναι συνηθως απ'οτι καταλαβα θεμα εγκεφαλου, αλλα αποκλειστικα της κρεμαγιερας και του μοτερ της.
Σπήλιος έγραψε:
Μετά από ψάξιμο σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία και μη, εντοπίστηκε το πρόβλημα που ήταν η κρεμαργιέρα η οποία αλλάχτηκε εντός εγγύησης. Πρίν απο την αλλαγή αυτή στην αντιπροσωπεία, μου είχαν αλλάξει εγγέφαλο κρεμαργιέρας ο οποίος δεν ήταν η αιτία του προβλήματος αλλά λόγω μη γνώσης τον άλλαξαν.
Και κατι αλλο απο τα γραφομενα που καταλαβα: Αστοχια η κρεμαγιερα = υπερβολικα ευαισθητη ισως??
eleana έγραψε:
Προσπαθώ αλλά... καμιά φορά ξεφυτρώνουν εκεί που δεν τα περιμένεις!:D
και αναφερεται στις λακουβες...
προσεχτε λιγο παραπανω αφου γνωριζετε οτι εχουν ενα θεμα εκει. Με ηλεκτρικη κρεμαγιερα δεν ανεβαινεις καθε μερα πεζοδρομιο, ουτε το ριχνεις καθε μερα αβιαστα στις λακουβες και με λαστιχακι 50αρη 45αρη.
Αλλαγες εγκεφαλων και τεραστια χρηματικα ποσα μη σας τρελενουν. Υπαρχουν και αυτοι που σας βλεπουν σαν μια τσεπη, τα ιδια θα λεμε παντου?
Επισης ανακλησεις και γενικα τα νεα του αυτοκινητου σας να τα μαθαινεται εγκαιρως, πανε οι εποχες που αγοραζες αυτοκινητο και του εκανες σερβις μετα απο 10 χρονια. Σημερα κουβαλανε τοσα ηλεκτρονικα πραγματα πανω τους, μια ερωτηση στον αντιπροσωπο για ενημερωσεις κτλ που σχετιζονται με το αυτοκινητο σας καλο ειναι να γινονται.
Και τελος δεν ειναι θεμα C2 ή Citroen και τα υπερεκτιμημενα VW Polo κτλ βγαζουν προβληματα και πιο ακριβα απο αυτα των C2. Δεν ειναι θεμα μαρκας, ειναι θεμα κατασκευαστη ηλεκτρονικων που συνηθως προμηθευουν τις περισσοτερες εταιρειες και ποσο μαλλον στα σημερινα αυτοκινητα ξαναλεω που ειναι φορτωμενα με τοσα ηλεκτρονικα, πως να μην εχουν μια αυξημενη πιθανοτητα βλαβης αυτων?