Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:59 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ρε παιδιά μιλάμε για ενα κόστος 200ων ευρώ κάθε 6 χρόνια. Δηλαδή 33 ευρώ το χρόνο. Είναι ελάχιστο το κόστος....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 16:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Αυτο προσπαθω να πω και γω τοση ωρα με τοσα ποστ. Ειναι αστειο το κοστος για μια αλλαγη εστω και πιο γρηγορα...το κοστος προβληματος ειναι πολυ μεγαλυτερο!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 16:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Βασίλη οχι μόνο το κόστος είναι μεγαλύτερο, αλλά μετά άντε ζήτα απο όσους σου έχουν πει οτι "δεν χρειάζεται αλλαγή τόσο σύντομα" να σου πληρώσουν τη ζημιά... Είτε αυτοί είναι μέλη σε φόρουμ, είτε μαστόρια σε συνεργεία, είτε φίλοι, κλπ... Μετά όλοι τραβιούνται πίσω και αποποιούνται των ευθυνών τους....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εγω απλα θα αναφερω το εξης:
Θυμαμαι παλαιοτερα στις Xantia στα μοτερ της τα XU, ελεγε αντικατασταση ιμαντα χρονισμου στις 120000 χιλιομετρα. Το ιδιο και η Peugeot στα ιδια μοτερ. Ναι αλλα οταν καποιος βλεπει το νουμερο (120000) αυτα ισως τα κανει σε 8-10 χρονια, ή και πολυ παραπανω (ξερω ενα σωρο περιπτωσεις με (Xantia με 22-28-25000 χιλιομετρα και ειναι μοντελα του 1996-1997) αρα δεν νομιζω οτι μετραει πια με τα χιλιομετρα η υποθεση...
Ετσι οταν ηCitroen και η Peugeot ειδε οτι πολλοι τα αφηναν τοσο πολυ αγνοωντας τα χρονια και αρχισαν σιγα σιγα να παιρνουν τα μοτερ ενα ενα στο χερι απο κοψιμο ιμαντα και χτυπημα βαλβιδων (κοστος ισως 400-500 ευρω min), κατεβασαν τα ορια στα 60000 η Citroen και 80000 η Peugeot. Εγω τον δικο μου τον εχω απο τον Νοεμβριο του 2007, και εχει 70500 χιλιομετρα. Επρεπε να αλλαχτει στις 60000. Αλλα επειδη εχει ηδη φτασει τα 4 ετη, θα αλλαχτει φετος, με την φλατζα που μου εκατσε. Ο ιμαντας παρεμπιπτοντως ειναι αριστος, αλλα θα αλλαχτει γιατι απο εδω και περα ειναι υπερβολη να ειναι πανω και σε χιλιομετρα και σε ηλικια.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2012, 17:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 20:05
Δημοσιεύσεις: 24
Τοποθεσία: Π.φάληρο
Εγώ έχω κάνει 100.000 χλμ και πρόσφατα άλλαξα σετ ιμάντων, τεντωτήρα και τρόμπα νερού . Οι ιμάντες χρονισμού και εναλλάκτη ήταν σαν καινούριοι. Η τρομπα νερού μάλλον στα τελευταία της. Ο τεντωτήρας σε πολύ καλή κατάσταση.

_________________
C2-VTS, sprintBooster, oil cooler


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2012, 17:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
για το <<σαν καινουριοι μετα απο 100.000χλμ>> κραταω τις επιφυλαξεις μου γιατι ειδη στα 40.000χλμ η φθορα στις γωνιες και η υφη στην εξωτερικη πλευρα του ιμαντα λογο τις επαφης του με τον τεντωτηρα ειναι εμφανης. ο τεντωτηρας απο που καταλαβες οτι ειναι σε πολυ καλη κατασταση? γυρισες το ρουλεμαν του τεντωτηρα με τα 100.000χλμ και το ρουλεμαν που βγηκε απο το κουτι? η τρομπα νερου προσωπικα την αλλαζω καθε 120.000χλμ και δεν ειχε κανενα προβλημα μερικοι τη αλλαζουν οταν αρχιζει να σταζει και οι περισσοτεροι πανω απο 200.000χλμ.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2012, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
sorry για το μικρό :ot αλλά την τρόμπα πως την καταλαβαίνεις ότι είναι στα τελευταία της;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2012, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Κάνει θόρυβο Γιώργο και έχει πάρει μπόσικα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: GeoC4Madness
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2012, 22:09 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ή εχει μικροδιαρροη νερου, ή και ολα μαζι.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: GeoC4Madness
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μάιος 2012, 11:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιαν 2012, 22:14
Δημοσιεύσεις: 66
Τοποθεσία: Καρδιτσα
Εικόνες: 3
Στα 75000 αλλαξα ολο το σετακι του ιμαντα χρονισμου, ο ιμαντας ητανε ετοιμος να κοπει τελειως φθαρμενος.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μάιος 2012, 14:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 20:05
Δημοσιεύσεις: 24
Τοποθεσία: Π.φάληρο
Η κατάσταση των ιμάντων φαίνεται τσακίζοντας είτε από την μία πλευρα είτε από την άλλη γιά να δείς χαρακιές. Η κατάσταση του τεντωτήρα η της τρόμπας νερού φαίνεται συγκρίνοντας τα μπόσικα του ρουλεμαν σε σχέση με τα καινούρια. Ειδικά στην τρόμπα κοιτάς και γιά διαρροές. Ο έλεγχος αυτός γίνεται γιά λόγους καθαρά στατιστικούς θα έλεγα γιατί ούτως η άλλως αφου κάποιος κάνει τόσο κόπο να τα βγάλει σίγουρα πρέπει να τα αλλάξει.

_________________
C2-VTS, sprintBooster, oil cooler


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2012, 08:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 09 Δεκ 2009, 17:11
Δημοσιεύσεις: 131
Στον 1ο χρόνο με 5.500χλμ και ο Αντιπρόσωπος που το αγόρασα και που επισκέφτηκα για το ετήσιο 1ο service με ειδποποίησε ότι στο σέρβις των 3 χρόνων, που λογικά θα έχω διανύσει το πολύ 18.000χλμ, θα πρέπει να αλλαξω ιμάντα ανεξαρτήτου χιλιομέτρων!!! Μόνο που δεν πνίγηκα πίνοντας καφέ...
Του είπα ψυχρά ότι όσο κρατάει η εγγύηση κρατάει και η παρουσία μου εκεί!
To 2o ετήσιο στα 12.000χλμ προτίμησα να αλλάξω και αντιπρόσωπο και διάλεξα έναν άλλον, ο οποίος παρεπιπτόντως με διαβεβαίωσε ότι δεν ισχύει η αλλαγή του ιμάντα στα 3 έτη.
Εδώ και 4 μήνες έχοντας κλέισει 2 χρόνια με το C2 (ήταν από τα τελευταία μοντέλα παραγωγής - αγορά 2010) και βγαίνοντας από εγγύηση, θα δούμε που θα πάμε για το επόμενο service, μιας που σε αντιπροσωπεία δεν ξαναπατάω!

Στο δια ταύτα, αν παρει κανείς το χειρότερο σενάριο ότι έστω στις 80.000χλμ πχ σου κόβεται ο ιμάντας, χτυπάνε βαλβίδες κλπ ή υπάρχει κενό στον κινητήρα? Στο ΜΧ5 μου για παράδειγμα αν σου κοπεί, απλά μένεις, τον αλλάζει σαν κομένο χωρίς κανένα ίχνος βλάβης αφού υπάρχει κενό στις βαλβίδες. Ξέρει κανείς ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2012, 11:24 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εισαι σιγουρος οτι στο MX5 δεν βαραει βαλβιδες; :hmm
Και φυσικα δεν ειναι αναγκη να δοκιμασεις την αντοχη του και το τι κανει. :)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2012, 11:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 09 Δεκ 2009, 17:11
Δημοσιεύσεις: 131
billaras έγραψε:
Εισαι σιγουρος οτι στο MX5 δεν βαραει βαλβιδες; :hmm
Και φυσικα δεν ειναι αναγκη να δοκιμασεις την αντοχη του και το τι κανει. :)


- 100% !!!
- Eννοείται ότι δεν δοκιμάζεις ποτέ!!! Ρωτάμε απλά για να ξέρουμε σε περίπτωση που σου κάτσει το τζόκερ! :scratch


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Κάθε πότε;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2012, 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κοιταξε, το ποσα χιλιομετρα κανει ενα λουρι, κανονικα παρα πολλα σε σχεση με αυτα που τα αλλαζεις. Αλλα επειδη η λειτουργια του δεν ειναι κατι στατικο ή σχετικα στατικο, αλλα υπαρχουν διαφορες φασεις λειτουργιας και φορτισεων, και φυσικα η ηλικια (δεν ειναι μεταλλο, αλλα συνθετο υλικο), αλλαζεται προληπτικα. Αν θυμαμαι καλα ειναι τα χιλιομετρα που το 17% των πειραματικων μετρησεων αντοχης του σε ωρες λειτουργιας, αστοχησε. Αλλα εχουν σχεδον συντελεστη ασφαλειας 7, αρα δλδ βγαζουν 7 φορες περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που λεει για αλλαγη. Αλλα επειδη δεν παιζεις με αυτα, και το κοστος του ειναι μικρο, απλα το αλλαζεις.
Αν ειναι ταλαιπορημενο ισως καποις τεντωτηρας του χαλασει ή χαλαρωσει, αν πηδηξει δοντι καποιο γραναζι και κανει βραδυπορεια, ισως κανει back-fire στην εισαγωγη και επειδη ειναι πλαστικη το λιγοτερο που θα παθει ειναι να σπασει η εισαγωγη απο τον κροτο, γιατι γενικα τα λουρια και οι εκκεντροφοροι εχουν ανοχη συνηθως +-1 δοντι. Δεν ειναι πραγματα να παιζεις και μπορει αν σου χαλασει απιστευτα την ημερα π.χ. σε ενα ταξιδι απο το να δωσεις 100-120 ευρω.....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 5 [ 64 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα μετά από αλλαγή μπουζί
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: john-117
Απαντήσεις: 6
Παίδια που βρηκατε adaprtor για αλλαγή στερέο???????
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Αλλαγή καταλύτη
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια