Σελίδα 1 από 1

Κανόνισμος πορείας εκδρομής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μάιος 2008, 17:57
από crazywolf
Κανόνας πορείας.

1)Θα ορίζονται 3 ή 2 επικεφαλής πορείας, οι οποίοι θα έχουν 2 pmr μαζί τους. Αυτοί θα αναλαμβάνουν το 1/3 ή 1/2 του κομβόι (χωρίζουμε το κομβόι στα 3 ή 2 αντοιστιχα)
Στο 1 pmr θα έχουν μια συχνότητα στην οποία θα επικοινωνούν με τα μέλη που είναι στην πορεία, και με το άλλο αναμεταξύ τους. Αυτή η λειτουργία θα είναι ως εξής.
-θα συνεννοούνται οι 3 / 2 για την πορεία του κομβόι σε αστικούς χώρους ή σε χώρους "κρίσιμους" (βλ. κοντά στον στόχο, στην εκκίνηση, κλπ.) και από κει και πέρα θα ορίζουμε μια συχνότητα, στην οποία κατά την διάρκεια της πορείας σε δρόμο που δεν θα έχει μεταβολές κατεύθυνσης (βλ. αυτοκινητόδρομος / επαρχιακός που για πολλά χλμ παραμένει αμετάβλητος) και μόνο, θα χρησιμοποιείται απο τα μέλη ώστε να μιλάνε όλοι με όλους.

2) Η κάθε ομάδα θα είναι ανεξάρτητη αλλα θα ακολουθεί η μια την αλλη. Θα ορίζεται η σειρά με την οποία προχωράμε, και αυτή ΔΕΝ θα αλλάζει χωρίς άδεια του επικεφαλής πορείας.

3) Η πορεία του κάθε τμήματος θα είναι ΠΑΝΤΑ στην δεξιότερη δυνατή λωρίδα, και δεν επιτρέπεται σε κανένα μέλος να παρέκλινει από αυτήν χωρίς κάποιον προφανή/επικίνδυνο λόγω.

4) Το πρώτο κομβόι θα εχει τον επικεφαλής πρώτο, το δεύτερο μεσαίο, και το τριτο τελευταίο, και αναμεσα τους θα έχουν τουλάχιστον 2 φορές την απόσταση ασφαλείας που ορίζει ο κοκ. Στην περίπτωση των 2, θα ειναι πρώτος και μεσαίος

5) η ταχύτητα πορείας θα είναι αυτή που καθορίζουν οι ταμπέλες, ή αυτές που ορίζει ο κοκ.

6) Οι επικεφαλής θα λαμβάνουν μέριμνα για την ασφάλεια τις πορείας, και θα ειναι αυτοί που θα φροντίζουν για την ομοιομορφία και την συνοχή του κομβόι τους.

7) Πριν από κάθε εκδρομή θα ειναι υπεύθυνοι να ενημερώνουν τους οδηγούς τους για τα θέματα που αφορούν την εκδρομή, τις θέσεις τους, και γενικότερες συνθήκες της πορείας.

Σε περίπτωση που κάποιος δεν εχει pmr ή δεν δουλεύει, θα μπαίνει ανάμεσα σε 2 οχήματα, ένα εκ των οποίων θα ειναι του επικεφαλής πορείας, και θα ακολουθεί τα νοήματα του επικεφαλής μέσω των φλας του.

9) Κάποιος ο οποίος δεν δέχεται αυτούς τους κανόνες, ή επιθυμεί διαφορετική οδήγηση απο αυτήν που καθορίζεται απο τους επικεφαλής ειναι ελεύθερος να φύγει μπροστά, ή να μείνει πίσω.

10) σε κομμάτια όπου κάποιοι θέλουν να "Ανοίξουν", είναι ελεύθεροι με να πράξουν ανάλογος, αλλά από κει και πέρα θα ξαναενσωματωθούν στη πορεία μονό μετά από στάση του κάθε κομβόι, και ανασυγκρότησης του (δηλ, δεν θα γίνεται η ανασυγκρότηση σε πορεία.

11)Οποίος δεν ακολουθεί τις εντολές του επικεφαλής, δεν θα θεωρείται πλέων μέλλος του κομβόι, (μετά απο 2 παρατηρήσεις) και θα ειναι ελεύθερος να σινεχισει μόνος του. Ταυτόχρονα θα αναγράφεται το όνομα του σε σχετικό θέμα στο forum με τιτλο "Οδηγοί με άσχημη συμπεριφορά σε πορεία εκδρομής" (ή κατι τετοιο)

Στις 3 αναφορές έχουμε μια βδομάδα αποκλεισμό.
Στις 5 αναφορές έχουμε ενα μηνά αποκλεισμό.
Στις 7 έχουμε BAN.


12) Ο υπεύθυνος επικεφαλής θα εχει ανάλογες επιπτώσεις.
Δηλ αν δεν επιτύχει η ομάδα του να ειναι καθώς πρέπει
στην 1, δημοσιά επίπληξη
στης 3, μετατροπή σε assistant
στις 5, αποβολή.

13) Δεν παρεμποδίζουμε την πορεία Οποιουδήποτε οχήματος. Οποιαδήποτε εσκεμμένη παρεμπόδιση επιφέρει 3 αναφορές με μιας.