Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση C2 1.4 8v Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Αύγ 2013, 00:23 |
|
Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23 Δημοσιεύσεις: 470 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
Nikos91 έγραψε: Γεια σας ειμαι καινουριος στο club και θα ηθελα αν μπορει καποιος απο αυτους που εχει βελτιωσει C2 1.4 8v τι λυσεις εχουμε ωστε να το κανουμε να παει καλυτερα...ειμαι ανοιχτος σε ολες τις προτασεις αρκει να εχουν δοκιμαστει και να μην λεμε λογια του αερα.. Μπήκες στο κόπο να δεις θέματα πριν ανοίξεις νέο?
|
|
|
|
|
diesoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση C2 1.4 8v Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Αύγ 2013, 17:52 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54 Δημοσιεύσεις: 8614
|
Νίκο λίγο-πολύ οι λύσεις είναι οι γνωστές ανάλογα με το πόση δύναμη θέλεις να δώσεις στο αυτοκίνητο. Για μιά "πνοή" παραπάνω , επενδύεις σε πρόγραμμα, εξάτμιση -απο μπροστά μέχρι πίσω και καταλύτη-, και πιό ελεύθερο φίλτρο αέρος (σκούπα) κλπ. Σ'αυτό το στάδιο τα σηκώνει το αυτοκίνητο και είναι η πιό οικονομική λύση. Θα δείς διαφορά αλλα σ'αυτά τα κυβικά δέν θα είναι και μεγάλη.
Σε κάθε επόμενο στάδιο που θα δώσεις παραπάνω δύναμη, θα πρέπει να ασχοληθείς και με φρένα-αναρτήσεις, και να ενισχύσεις και κάποια σημεία του μπροστινού συστήματος για να λές ότι είσαι καλυμένος.
Άλλη αξιόπιστη λύση είναι το μοτέρ του 1.6 vts (οι μηχανικοί του κλάμπ γνωρίζουν εάν μπαίνει στο δικό σου και με ποιές απαραίτητες μετατροπές.) Άν ήμουν στη θέση σου, σ'αυτή τη λύση θα πήγαινα, και επειδή σήμερα η αγορά βοηθάει τα 1.4 λόγω ζήτησης και χτυπάει τα 1.6 λόγω αυξημένων εξόδων, μάλλον θα άλλαζα αυτοκίνητο χωρίς να χρειαστεί να επιβαρυνθώ με μεγάλη διαφορά χρημάτων. Απο κεί και πέρα εκτός φίλτρου-εξάτμισης-προγράμματος... πάς για εκκεντροφόρους, γρανάζια, ελατηριάκια.... μέχρι τούρμπο και νίτρο... αλλα αυτές οι λύσεις κρύβουν και κινδύνους και έξοδα.
Για να κάνεις καλή δουλειά πρώτα απ'όλα θα πρέπει να σε συμβουλέψουν για αξιόπιστα συνεργεία και ύστερα μαθαίνεις τιμές οι οποίες λόγω εποχής απο μηχανικό σε μηχανικό μπορεί να παίζουν αρκετά.
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση C2 1.4 8v Δημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Αύγ 2013, 19:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Nikos91 έγραψε: Ναι μπηκα στον κοπο να διαβασω αλλα θεματα για βελτιωσεις σε C2 1.4 8v αλλα πραγματικα κανενας δεν ειπε νομιζω κατι που να ειχε ουσια. Φιλε Νικο σου ειπαμε να αναζητησεις τα παρομοια θεματα με σκοπο να γραψεις εκει απο το να εχουμε ακομα ενα θεμα για βελτιωση προς συζητηση ανοιχτο. Αν διαβασες λοιπον καλα τα θεματα, τοτε θα καταλαβες οτι λιγα πραγματα αξιζει να κανεις καθως περισσοτερα λεφτα θα δωσεις παρα θα δεις τρομερες διαφορες. Οι λυσεις ειναι πολυ γνωστες και τις εχουμε αναφερει για να πηγαινει απλα καλυτερα, για το κατι παραπανω δεν αξιζει να ασχοληθεις με αυτο το μοτερ σου ξανατονιζω...οι mod γιατι δε μεταφερουν τα ποστ?
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Nick L
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση C2 1.4 8v Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Σεπ 2013, 00:22 |
|
Εγγραφή: Τετ 18 Φεβ 2009, 19:22 Δημοσιεύσεις: 90 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ Εικόνες: 0
|
Nikos91 έγραψε: Γεια σας ειμαι καινουριος στο club και θα ηθελα αν μπορει καποιος απο αυτους που εχει βελτιωσει C2 1.4 8v τι λυσεις εχουμε ωστε να το κανουμε να παει καλυτερα...ειμαι ανοιχτος σε ολες τις προτασεις αρκει να εχουν δοκιμαστει και να μην λεμε λογια του αερα.. Φιλε μου ειμαι κατοχος ενος βελτιωμενου C2 1.4 Τι εχω κανει: Εξατμιση/ χταποδι 4-2-1, μεσαιο και τελικο ελευθερο , σωληνωσεις 45mm εσωτερικη διαμετρο, και μεταλλικο καταλυτη HJS 300 τρυπες. 1000 ευρω κοστος Μοτερ/ Ροικη, συμπιεση 10.9:1 , εκκεντροφορος με προπορεια και 1mm πιο αγριος απο τον μαμα 1000 ευρω Εισαγωγη/ Sparco βαρελακι με ελευθερο φιλτρο 150 ευρω Σαζμαν/ Κορωνα πινιον 13-59, απο 1.3 rallye( ηθελε αλλη εσωτερικη κουπα απο 307 στο αριστερο ημιαξονιο για να πατησει σωστα η τσιμουχα) 400 ευρω Αναρτηση / Koni sport ( κιτρινα ) με ελατηρια απο το VTS και αντιστρεπτικες εμπρος πισω απο το VTS 1000 ευρω Φρενα/ Εμπρος πισω δαγκανες απο VTS με σωληνακια υψηλης goodridge και τακακια εμπρος EBC green stuff. 600 ευρω Προσεχως προγραμμα ECU. ( Αν ειχα το VTS και ειχα ριξει τοσα λεφτα, τωρα θα πεταγε !!! ) Μπορω να σου πω οτι απο τοτε που εφτιαξα το σαζμαν πραγματικα το αυτοκινητο κοντραρεται ανετα με peugeot 1.3 rallye group N σε ανοιγματα και επιπλεον στριβει και καλυτερα. Συμπερασμα μετα απο γρηγορη βολτα στην Ευβοια ( Αγιος Ιωαννης Ρωσος - Παραλια Αγιας Αννας ) Με προγραμμα δε θα μπορει να με πιανει το rallye. Υποψην το rallye ειναι 815 kg χωρις καταλυτη και εγω ζυγιζω 939 Kg χωρις προγραμμα και με καταλυτη. Το οτι στριβω καλυτερα ενας λογως ειναι επειδη το rallye ειναι στημενο για πιστα και οχι για δρομο ( Πολυ σκληρο set up καθολου προοδευτικο). Με C2 vts μαμα δεν εχω κανει ποτε καποιο ανοιγμα για να μπορω να εκφερω γνωμη. Με Suzuki swift sport εχω ανοιξει μεχρι τα μισα της 3ης ειμασταν μαζι μετα αυτος εφυγε αλλα δεν ειχα φτιαξει και το σαζμαν τοτε. Περιμενω το προγραμμα για να λειτουργησει το αμαξι οπως πρεπει για αυτα που φοραει. Αποψη μου απο προσωπικη εμπειρια μην κανεις τις μετατροπες που εκανα εγω. Κρατα το μαμα πλεον εχουμε περασει στην εποχη του turbo και τα πραματα ειναι πολυ παραπανω απο 100 αλογα τροχο. Εχω δωσει πολλα λεφτα που αν ξεκινουσα τωρα δε θα το εκανα. Οκ απο 75 αλογα πηγα στα 96 αλογα ( σε αλλο θεμα εχω ανεβασει και δυναμομετρηση). Πηρα 21 αλογα με 2000 ευρω και αυτο μετα απο πολλους πειραματισμους με την εξατμιση και ψαξιμο σε διαφορους "μαστορες" οπως επισης και με την εισαγωγη διαφορες διαμετρους κολλαρου αλλο φιλτρο μεσα στον παπα της μανας του και πολλα αλλα. Αν δε σε βαραει το τεκμηριο και αντεχει η τσεπη σου παρε ενα VTS που τα βρισκεις χαμηλα και οταν τα πραματα φτιαξουν το βελτιωνεις σιγα σιγα που αξιζει και περισσοτερο και ξεκινας απο 125 αλογα και οχι απο 75. Αλλιως αν δεν μπορεις... μην κανεις τιποτα στο C2 απο εξατιμησεις και φιλτρα αν δεν φτιαξεις το μοτερ και το σαζμαν του. Δεν αξιζει και δε θα δεις τιποτα απολυτως. Ισα ισα που θα εισαι διπλα διπλα με το μαμα , μπορει και να σε περναει. Ελπιζω να σε καλυψα.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Nick L για την δημοσίευση του/της: Nikos91
|
|
|
|
|
Nikos91
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση C2 1.4 8v Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Σεπ 2013, 10:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 27 Ιούλ 2013, 23:37 Δημοσιεύσεις: 16
|
Πραγματικα η απαντηση σου με καλυψε πολυ μπορω να πω και σε ευχαριστω πολυ γι'αυτο!!!Να σου πω που κατασταλαξα μετα απο πολυ σκεψη?θα βαλω ολοσωμη εξατμιση γιατι ι μαμα ειναι για πεταμα ολη.απο μπροστα μεχρι πισω.τωρα τι ακριβος θα κανουμε απο mm εξατμισης δεν ξερω ακριβος αλλα σιγουρα θα μπει ολοσωμη.μετα απο μοτερ θα μπει χοανη η σκουπα δεν ξερω ουτε αυτο αν και φοραω σκουπα simota απο ραλλυ 16v.και παμε στο καλυτερο!!!!θα μπει κεφαλαρι 16v απο c4 1.4 και ισως παιξω λιγο με εκκεντροφορο.μετα μενει ενα προγραμμα και νομιζω θα ειμαι ετοιμος.θελω να μοθ πεις τιν γνωμη σου αν θελεις.οσο για vts δεν θελω να το κανω γιατι νομιζω ειναι τσαμπα τα λεφτα..να το δωσω δεν με συμφερει και να παρω vts γιατι το αμακσι το φοραω πανω αρκετα πραγματακια οπως (ζαντες 16 με 205/45 , bilstein sprint με eibach 30mm , angel eyes , πισω αλαγμενα φαναρια , carbon καπο και ουρανο , μασκα gt , bi-xenon , οθονη pioneer και γενικοτερα 3.500 euro σε ηχο οποτε καταλαωαινεις πως δεν με συμφερει να το δωσω...πες μου αν θελεις τιν γνωμη σου για το κεφαλαρι το 16v που σου ειπα!!!
|
|
|
|
|
Nick L
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση C2 1.4 8v Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Σεπ 2013, 10:53 |
|
Εγγραφή: Τετ 18 Φεβ 2009, 19:22 Δημοσιεύσεις: 90 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ Εικόνες: 0
|
Nikos91 έγραψε: Πραγματικα η απαντηση σου με καλυψε πολυ μπορω να πω και σε ευχαριστω πολυ γι'αυτο!!!Να σου πω που κατασταλαξα μετα απο πολυ σκεψη?θα βαλω ολοσωμη εξατμιση γιατι ι μαμα ειναι για πεταμα ολη.απο μπροστα μεχρι πισω.τωρα τι ακριβος θα κανουμε απο mm εξατμισης δεν ξερω ακριβος αλλα σιγουρα θα μπει ολοσωμη.μετα απο μοτερ θα μπει χοανη η σκουπα δεν ξερω ουτε αυτο αν και φοραω σκουπα simota απο ραλλυ 16v.και παμε στο καλυτερο!!!!θα μπει κεφαλαρι 16v απο c4 1.4 και ισως παιξω λιγο με εκκεντροφορο.μετα μενει ενα προγραμμα και νομιζω θα ειμαι ετοιμος.θελω να μοθ πεις τιν γνωμη σου αν θελεις.οσο για vts δεν θελω να το κανω γιατι νομιζω ειναι τσαμπα τα λεφτα..να το δωσω δεν με συμφερει και να παρω vts γιατι το αμακσι το φοραω πανω αρκετα πραγματακια οπως (ζαντες 16 με 205/45 , bilstein sprint με eibach 30mm , angel eyes , πισω αλαγμενα φαναρια , carbon καπο και ουρανο , μασκα gt , bi-xenon , οθονη pioneer και γενικοτερα 3.500 euro σε ηχο οποτε καταλαωαινεις πως δεν με συμφερει να το δωσω...πες μου αν θελεις τιν γνωμη σου για το κεφαλαρι το 16v που σου ειπα!!! Παρατηρηση: Τα 205/45/16 σου εχουν αυξησει το βημα και το εχεις μακρυνει μιας και το σαζμαν του απο κλιμακωση και απο τελικη σχεση ειναι χαλια. Επισης εχεις αλλαξει τις γωνιες της αναρτησης και δε λειτουργει οπως εχει σχεδιαστει να λειτουργει μιας και 23 ιντσες ειναι η συνολικη διαμετρος τροχου με το 185/55/15 που φοραει μαμα και τωρα το εχεις παει 23.3 ιντσες. Συμβουλη βαλε 195/45/16 διασταση ελαστικου του VTS που ειναι οτι πρεπει και δεν το κοβει το αμαξι καθολου. Τωρα για την κεφαλη που λες απο C4 1.4 16v δεν ξερω αν καθεται ακριβως δεν το εχω ψαξει καθολου. Με ιμαντα χρονισμου μετα τροχαλιες, τεντωτηρα, φλατζα κεφαλης τι παιζει και αν θα κατσει σωστα δεν ξερω. Μην μπλεκεις με τετοιους πειραματισμους αν ο μηχανικος δεν εχει ξανακανει κατι τετοιο και θα εισαι ο 1ος γιατι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να εισαι μεσα εξω στο συνεργειο μεχρι να λειτουργησει οπως πρεπει και το σημαντικοτερο μακρια απο τις πατεντες τον μηχανικων οταν δεν τους βγαινει στην πραξη κατι. Αμεσως μετα ειναι ποσο θα σου κοστησει μια τετοια μετατροπη. Αν ξεφευγει πολυ καλυτερα να παρεις κεφαλη απο peugeot 1.3 rallye που καθεται κανονικα και εχει καλυτερη ροη, μεγαλυτερες βαλβιδες εισαγωγης και πιο αγριο εκκεντροφορο και αν γινεται να ταιριαξεις και την εισαγωγη της θα ειναι οτι πρεπει. Αφου σκοπευεις να βαλεις χερι στην κεφαλη καλο θα ειναι να κανεις αυξηση στη συμπιεση για να δεις διαφορες ειδικα αφου μπει και ενα σωστο custom προγραμμα.
Τελευταία επεξεργασία από Nick L και Σάβ 07 Σεπ 2013, 11:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
diesoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση C2 1.4 8v Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Σεπ 2013, 11:05 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54 Δημοσιεύσεις: 8614
|
Nick L ...είσαι ωραίος! ...πραγματικά έτσι είναι τα πράγματα... οι μετατροπές θέλουν πολύ χρήμα και σωστό μηχανικό! Φίλε Nikos91, ...υπάρχει και η λύση να βγάλεις τον ήχο, τα xenon, τη μάσκα-φανάρια ίσως και ανάρτηση, και να τα φορέσεις στο vts, και να κάνεις στο vts αυτά που σκοπεύεις να κάνεις στο δικό σου, να το δείς πύραυλο! Βέβαια αυτό είναι κάπως δύσκολο (εάν δέν έχεις κρατήσει τα παλιά ανταλλακτικά) γιατί προυποθέτει να αγοράσεις το vts και ύστερα να πουλήσεις το δικό σου. Ο μόνος λόγος που το προτείνω είναι επειδή σήμερα τα 1.4 έχουν πολύ καλές τιμές σαν μεταχειρισμένα, ενώ τα 1.6 τα σκοτώνουν, και δέν θα χρειαστεί να καλύψεις μεγάλη διαφορά χρημάτων. Εσύ βέβαια ξέρεις καλύτερα τί σε συμφέρει να κάνεις.
|
|
|
|
|
Haris_c4_1.4
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση C2 1.4 8v Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Σεπ 2013, 11:41 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13 Δημοσιεύσεις: 1541
|
Για μενα αν ταιριαζει η κεφαλη απο το c4,επειδη σε αυτο το αμαξι αυτα εχω κανει κ εγω,και θεωρητικα εισαι safe και με normal κοστολογιο,προχωρα το,και κανε αυτα τα 3 βηματα..ολοσωμη εξατμιση απο χταποδι εως κ τελικο δλδ(500e) - σκουπα (100-150) και προγραμμα κατευθειαν (προτινω etuners για ασφαλεια - δοκιμασμενα πραγματακια) (ενα 300αρι) και θα δεις μεγαλη διαφορα,ενα αμαξι να αναπνευει πολυ καλα,χωρις την φιμωση του εργοστασιου,γρηγορες αλλαγες και περισσοτερη δυναμη σε ολο το φασμα. Μην αγνοεις και το γεγονος οτι εισαι πολυ ελαφρυτερος απο μενα και μετραει πολυ αυτο! Παν μετρον αριστον βεβαια,αν ο στοχος σου ειναι να βαζεις κατω αμαξια..απιαστα...τοτε πας σε αλλες λυσεις,εγω ειμαι ικανοποιημενος για τον εαυτο μου πχ,δεν με νοιαζει αν περναω καποιον η με περναει 2 sec παραπανω κτλ. Γενικως καντο για την παρτη σου! Βεβαια η λυση του vts με τις τιμες που παιζουν πλεον στην αγορα,ειναι δελεαστικοτατη κ εκει πας για αλλα νουμερα πολυ πιο καλα!!
_________________ 1.4 - 102 hps VTRS Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ
|
|
|
|
|
Nikos91
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση C2 1.4 8v Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Σεπ 2013, 23:06 |
|
Εγγραφή: Σάβ 27 Ιούλ 2013, 23:37 Δημοσιεύσεις: 16
|
Θελω να σας πω οτι δεν εχε τιποτα απο τα μαμα πραγματα και επισης δεν εχω τα χρηματα να παρω ενα vts να κανω τραμπα τα πραγματα που φοραω και μετα να δωσω το Δικο μου.ασε που δεν μπορω να βαλω αλλο αμαξι στο ονομα μου οποτε γαματα....δεν το θελω για κοντρες το αμαξη απλα να πηγαινει λιγο νορμαλ και να ευχαριστει εμενα...απλα θελω να παει καμια 100 αλογα να κανω και ποιο ευχαριστο ταξιδι γιατι τωρα ειναι τοσο αδυναμο που με κουραζει απιστευτα.νομιζω με καταλαβαινετε...
|
|
|
|
|
Haris_c4_1.4
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση C2 1.4 8v Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Σεπ 2013, 04:13 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13 Δημοσιεύσεις: 1541
|
Ειναι πολλα τα 1000...αν μενεις ΑΘηνα εχουμε λυσεις με τα μισα πλεον και δουλεια σε κουρμπαδορο σπεσιαλ οπως πρεπει..Ηλια συμφωνω απολυτα!
_________________ 1.4 - 102 hps VTRS Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|