linker έγραψε:
Kοίτα να δεις τι γίνεται...
Αν το θέλεις, θα το κάνεις, γίνεται δε γίνεται.
Από εκεί και πέρα, πριν πράξεις οτιδήποτε, σκέφτεσαι για τι χρήση προορίζεται το αυτοκίνητο.
Αν θέλεις να κυνηγιέσαι στις στροφές, μάλλον δε θα σε βολέψει, καθώς θα γίνει αρκετά μπροστόβαρο με τον V6.
Αν θέλεις να ρολλάρεις κυμπάρικα, χωρίς καγκουριλίκια στη συμπεριφορά (δηλαδή να μη ξεχνάς ότι φοράς έναν αρχοντικό 3.0 V6), φόρα τον. Απλά τότε θα αλλάξεις λίγο στυλ (αν και δεν ξέρω το στυλ σου).
Τι εννοώ:
Απογευματάκι, κατά το σούρουπο, με σχετική δροσούλα, θα βολτάρεις την 3λιτρη μικρή γαλλίδα σου.
Τα παράθυρα θα είναι κατεβασμένα, το πουκαμισάκι σου σιδερωμένο άψογα και τα μανίκια 2 φορές γυρισμένα. Στο ηχοσύστημα θα παίζει πολύ διακριτικά σε ένταση κάτι σε μπλουζ, τζαζ, ρεμπετοswing κλπ και στο background, το βαρύτονο γρύλισμα του τρίλιτρου. Δε θα τσιμπάς με λοιπούς καγκουραίους, εσύ είπαμε είσαι κύριος!
Στη μικρή ευθεία που απλώνεται μπροστά σου, έχεις την ευκαιρία να δημιουργήσεις ένα προκλητικό μειδίαμα στα χείλη σου, καθώς ο V6 φέρνει πολύ γρήγορα κοντά σου τον ορίζοντα και έχεις τον κόσμο γύρω να απορεί για τον εξαιρετικό ήχο αυτού του C2.
Γυρίζεις σπίτι, το παρκάρεις σαν κύριος, κατεβαίνεις, κλειδώνεις. Πριν μπεις μέσα, του ρίχνεις μια τελευταία ματιά.
Αξιζε τελικά.
Τα σέβη μου.
Με καλυψες πληρως φιλε