Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 12:16 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 00:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Λοιπον ακου να δεις,γιατι απο οτι βλεπω,τα νουμερα που μου λες ειναι μαλλον με Φ.Π.Α.
Περσι τετοια εποχη,φτιαξαμε στη Γαλλια ενα c2,ενος φιλου, στον rouggeri evolution(δεν ξερω αν τον γνωριζεις).
Το auto,μετρηθηκε πριν και ειχε 114 αλογα.Μπηκαν επανω,σκουπα citroen sport,συμπιεση,προγραμμα(road),εξατμιση ολοσωμη supersprint(χταποδι 4-2-1),αγωνιστικος καταλυτης και γραναζια.
Το auto μετρηθηκε μετα και εβγαλε 142 αλογα.
Φυσικα στο δρομο ηταν μεταλλαγμενο.Ηδυναμη ομως ηταν 142!!!!!!!!!!!

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 00:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Silver_C2 έγραψε:
M.M έγραψε:
Επετρεψε μου,αλλα τα λες πολυ απλα.
Δεν βγαινουν οι ιπποδυναμεις που λες με τοσα λιγα πραγματα.
Τοτε ολοι οι οικοι του εξωτερικου,ειναι για τα μπαζα.......
Και προφανως και η PH SPORT και η CITROEN SPORT.


150 +- βγαζει ενα c2Vts με σκουπα-προγραμμα - ολοσομη εξατμιση - εκκεντροφορους απο ραλλυε reprofile williams απο μπουμπι -ρυθμηζομενα γραναζια απο ραλλυε με λιγο κουρδισματακι.

χωρις συμπιεση ( βεβαια δεν μιλαω για το αυστηροτερο δυνο ΠΧ 0-1000 ) αλλα σε γενικες γραμμες περιπου ενα μπουμπακι c2 παει στα 150+-

εχω δει μπουμπακι c2 απο τον αλεπη με τα παραπανω + Ροικη(ελαχιστη) + Συμπιεση να γραφει στον σαλλια 163..... ( αισιοδοξο βεβαιοτατα αλλα και 155 να ητανε ????? )

Αυτά δεν είναι και λίγα πράγματα για να βγεί η ιπποδύναμη...

Ακούστηκαν πολλές γνώμες και θα ήθελα να πώ και εγώ κάτι πάνω σε αυτό... Το να φτάσεις το μοτέρ απο τις 6.500στροφές να δουλέυει μέχρι τις 8.100 είναι τρομακτική διαφορά... Λόγω μετατροπών σε παλιότερο αμάξι όπου έφτασα κόφτη αναγκαστηκά στις 8.200 η μηχανή καταπονείται υπερβολικά... Το απροβλημάτιστα που λέτε οτι δουλεύει χωρίς παρεξήγηση δε μπορείτε να το λέτε έτσι εύκολα γιατί αρχικά το αμάξι το προορίζει για άγρια λειτουργία οπότε είναι κάτι σίγουρο ότι θα υποστει μεγάλη καταπόνηση.. Στο C2 δε χρειάζεται με το πρόγραμμα να σηκώσει το κόφτη τόσο ψηλά... Αν το κάνει και παραμείνει σε αυτές τις μετατροπές που έχει ως τώρα απλά μετά τις 6.800 θα κρεμάει με οποιοδήποτε πρόγραμμα και να του στήσουν επάνω στο αμάξι... Αν σηκώσει το κόφτη μέχρι τις 7.200 το πολύ θα είναι σούπερ πιστεύω για αυτό το στάδιο που βρίσκεται το αμάξι. Αν όμως το πάει παρακάτω το θέμα τότε θα χρειαστεί πολλά εξτρα πραγματάκια να αλλάξει για να αντέξει....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 00:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
M.M έγραψε:
Λοιπον ακου να δεις,γιατι απο οτι βλεπω,τα νουμερα που μου λες ειναι μαλλον με Φ.Π.Α.
Περσι τετοια εποχη,φτιαξαμε στη Γαλλια ενα c2,ενος φιλου, στον rouggeri evolution(δεν ξερω αν τον γνωριζεις).
Το auto,μετρηθηκε πριν και ειχε 114 αλογα.Μπηκαν επανω,σκουπα citroen sport,συμπιεση,προγραμμα(road),εξατμιση ολοσωμη supersprint(χταποδι 4-2-1),αγωνιστικος καταλυτης και γραναζια.
Το auto μετρηθηκε μετα και εβγαλε 142 αλογα.
Φυσικα στο δρομο ηταν μεταλλαγμενο.Ηδυναμη ομως ηταν 142!!!!!!!!!!!


ναι δεν αντιλεγο με μαμα εκκεντροφορους ????? γιατι δεν ειδα να γραφεις καπου για εκκεντροφορους . ειναι αρκετα αλογα για τα πραγματα που φοραει !! και ειδικα απο 114 που μετρηθικε νορμαλ.

και μην νομιζεις ειμαι απο αυτους που δεν μου αρεσουνε τα νουμερα δεν πιστευω σε αυτα το αμαξι θελει αλλα πραγματα και το αποτελεσμα φενεται μονο στον δρομο .

μην ξεχασω ειχα ενα c2 με μοτερ VTR δυναμομετρημενο 137 αλογα σε κουκουρουκου dyno με εκκεντροφορους απο ραλλυε + ΦΠΕ και εγραφα 15 ξερω 0-400 σε driftBox. και VTS ΦΠΕ δεν με εφτανε ουτε για δειγμα......

και η τραγικη ειρωνια ????? κοφτης 8.300 με την δυναμη απο 6.500+ να μειωνετε μεχρι και 120 αλογα (λογο εισαγωγης VTR)

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 01:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Σωστα ξεχασα τα εκκεντρα(δικα του φτιαχτα),οχι τιποτα μεγαλο,ασσυμετρα 272-280,αν θυμαμαι καλα,αλλα απο βυθιση ηταν τελειο,δουλευε χωρις πολλες μακακιες,καταλαβαινεις τι εννοω........

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 01:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
chris-C4coupe έγραψε:
Silver_C2 έγραψε:
M.M έγραψε:
Επετρεψε μου,αλλα τα λες πολυ απλα.
Δεν βγαινουν οι ιπποδυναμεις που λες με τοσα λιγα πραγματα.
Τοτε ολοι οι οικοι του εξωτερικου,ειναι για τα μπαζα.......
Και προφανως και η PH SPORT και η CITROEN SPORT.


150 +- βγαζει ενα c2Vts με σκουπα-προγραμμα - ολοσομη εξατμιση - εκκεντροφορους απο ραλλυε reprofile williams απο μπουμπι -ρυθμηζομενα γραναζια απο ραλλυε με λιγο κουρδισματακι.

χωρις συμπιεση ( βεβαια δεν μιλαω για το αυστηροτερο δυνο ΠΧ 0-1000 ) αλλα σε γενικες γραμμες περιπου ενα μπουμπακι c2 παει στα 150+-

εχω δει μπουμπακι c2 απο τον αλεπη με τα παραπανω + Ροικη(ελαχιστη) + Συμπιεση να γραφει στον σαλλια 163..... ( αισιοδοξο βεβαιοτατα αλλα και 155 να ητανε ????? )

Αυτά δεν είναι και λίγα πράγματα για να βγεί η ιπποδύναμη...

Ακούστηκαν πολλές γνώμες και θα ήθελα να πώ και εγώ κάτι πάνω σε αυτό... Το να φτάσεις το μοτέρ απο τις 6.500στροφές να δουλέυει μέχρι τις 8.100 είναι τρομακτική διαφορά... Λόγω μετατροπών σε παλιότερο αμάξι όπου έφτασα κόφτη αναγκαστηκά στις 8.200 η μηχανή καταπονείται υπερβολικά... Το απροβλημάτιστα που λέτε οτι δουλεύει χωρίς παρεξήγηση δε μπορείτε να το λέτε έτσι εύκολα γιατί αρχικά το αμάξι το προορίζει για άγρια λειτουργία οπότε είναι κάτι σίγουρο ότι θα υποστει μεγάλη καταπόνηση.. Στο C2 δε χρειάζεται με το πρόγραμμα να σηκώσει το κόφτη τόσο ψηλά... Αν το κάνει και παραμείνει σε αυτές τις μετατροπές που έχει ως τώρα απλά μετά τις 6.800 θα κρεμάει με οποιοδήποτε πρόγραμμα και να του στήσουν επάνω στο αμάξι... Αν σηκώσει το κόφτη μέχρι τις 7.200 το πολύ θα είναι σούπερ πιστεύω για αυτό το στάδιο που βρίσκεται το αμάξι. Αν όμως το πάει παρακάτω το θέμα τότε θα χρειαστεί πολλά εξτρα πραγματάκια να αλλάξει για να αντέξει....


μαλον μιλας για μοτερ ΒΤΡ ????? γιατι τα ΒΤΣ εχουνε μαμα κοφτι 7200 και η δυναμη με σωστα πραγματακια εχει ανοδικη πορεια μεχρι τις 7.300+

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 01:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
M.M έγραψε:
Σωστα ξεχασα τα εκκεντρα(δικα του φτιαχτα),οχι τιποτα μεγαλο,ασσυμετρα 272-280,αν θυμαμαι καλα,αλλα απο βυθιση ηταν τελειο,δουλευε χωρις πολλες μακακιες,καταλαβαινεις τι εννοω........


ναι δεν αντιλεγο καλα ειναι και τα αλογα που εδειξε μην ξεχασουμε οτι πηρε περιπου 30 αλογα !!!!!!!

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 01:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Silver_C2 έγραψε:
M.M έγραψε:
Σωστα ξεχασα τα εκκεντρα(δικα του φτιαχτα),οχι τιποτα μεγαλο,ασσυμετρα 272-280,αν θυμαμαι καλα,αλλα απο βυθιση ηταν τελειο,δουλευε χωρις πολλες μακακιες,καταλαβαινεις τι εννοω........


ναι δεν αντιλεγο καλα ειναι και τα αλογα που εδειξε μην ξεχασουμε οτι πηρε περιπου 30 αλογα !!!!!!!


:thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 01:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
M.M έγραψε:
Silver_C2 έγραψε:
M.M έγραψε:
Σωστα ξεχασα τα εκκεντρα(δικα του φτιαχτα),οχι τιποτα μεγαλο,ασσυμετρα 272-280,αν θυμαμαι καλα,αλλα απο βυθιση ηταν τελειο,δουλευε χωρις πολλες μακακιες,καταλαβαινεις τι εννοω........


ναι δεν αντιλεγο καλα ειναι και τα αλογα που εδειξε μην ξεχασουμε οτι πηρε περιπου 30 αλογα !!!!!!!


:thumb


γιαυτο ανεφερα αισιοδιοξα δυναμομετρα που μετρουσανε μαμα 125+ καταλαβαινεις ....... χεχεχε

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 01:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Silver_C2 έγραψε:
μαλον μιλας για μοτερ ΒΤΡ ????? γιατι τα ΒΤΣ εχουνε μαμα κοφτι 7200 και η δυναμη με σωστα πραγματακια εχει ανοδικη πορεια μεχρι τις 7.300+


Yeap.... Για VTR μιλάω .... Αλλά απο τα πολλά πόστ που κάνατε μπερδεύτηκα και δεν είχα δεί ότι είναι VTS ο φίλος....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 01:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
chris-C4coupe έγραψε:
Silver_C2 έγραψε:
Αυτά δεν είναι και λίγα πράγματα για να βγεί η ιπποδύναμη...

Ακούστηκαν πολλές γνώμες και θα ήθελα να πώ και εγώ κάτι πάνω σε αυτό... Το να φτάσεις το μοτέρ απο τις 6.500στροφές να δουλέυει μέχρι τις 8.100 είναι τρομακτική διαφορά... Λόγω μετατροπών σε παλιότερο αμάξι όπου έφτασα κόφτη αναγκαστηκά στις 8.200 η μηχανή καταπονείται υπερβολικά... Το απροβλημάτιστα που λέτε οτι δουλεύει χωρίς παρεξήγηση δε μπορείτε να το λέτε έτσι εύκολα γιατί αρχικά το αμάξι το προορίζει για άγρια λειτουργία οπότε είναι κάτι σίγουρο ότι θα υποστει μεγάλη καταπόνηση.. Στο C2 δε χρειάζεται με το πρόγραμμα να σηκώσει το κόφτη τόσο ψηλά... Αν το κάνει και παραμείνει σε αυτές τις μετατροπές που έχει ως τώρα απλά μετά τις 6.800 θα κρεμάει με οποιοδήποτε πρόγραμμα και να του στήσουν επάνω στο αμάξι... Αν σηκώσει το κόφτη μέχρι τις 7.200 το πολύ θα είναι σούπερ πιστεύω για αυτό το στάδιο που βρίσκεται το αμάξι. Αν όμως το πάει παρακάτω το θέμα τότε θα χρειαστεί πολλά εξτρα πραγματάκια να αλλάξει για να αντέξει....


μαλον μιλας για μοτερ ΒΤΡ ????? γιατι τα ΒΤΣ εχουνε μαμα κοφτι 7200 και η δυναμη με σωστα πραγματακια εχει ανοδικη πορεια μεχρι τις 7.300+


Yeap.... Για VTR μιλάω .... Αλλά απο τα πολλά πόστ που κάνατε μπερδεύτηκα και δεν είχα δεί ότι είναι VTS ο φίλος....[/quote]


ναι το ΒΤΡ μοτερ απο τις 6500 + ειναι νεκρο λογο εισαγωγης-μπεκ-εκκεντροφορων ....... βεβαια υπαρχουνε και κατι κουλα οπως το δικο μου που ειναι μπουμπακι με μαμα εισαγωγη ΒΤΡ και στροφαρε καποτε 8300...... με τρομερα αποτελεσματα στον δρομο .... βεβαια τωρα το εχω ριξει στα 7.500 αλλα ολα κομπλε !!!

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 01:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Μάλλον έιχες το κοκκαλάκι της νυχτερίδας που στρόφαρε καλά τόσο ψηλα ή είχες κάνει πολύ καλή δουλειά.... Στις 7.500 είσαι κομπλέ όντως...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 02:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 33
η αληθεια ειναι λυγω μπερδεμενα τα πραγματα απο τα λυγα που ξερω ολα τα c2 1.6 vts125 vtr110 206 1.6-110 c4 1.6 110 εχουν τα ιδια ελατηρια βαλβιδων
οτιδιποτε πανω απο 7500-7800 ειναι ρισκο ασχετα με δυναμη κτλπ, ακομη και για τα παλια σαχο φιλου μου που ειχε κοφτη 7900 καρφοσε βαλβιδα αν και μπωρει να φταινε και αλλα εκτως απο το ελατηριο,
δηλαδη υπαρχουν περιπτωσεις ακομη και τα παλια μοτερ σαχο-ραλλιε στις 8 να υπαρχει προβλημα
ποσο μαλον τα 110-125 που εχουν ακριβως ιδια ελατηρια πλυν εισαγωγη(αλουμινο125)-μπεκ-εκεντρα-εγγεφαλο-σασμαν


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 02:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 33
+οτι VΤΡ μετα απο 5750-6000 ειναι νεκρο
vtS μετα απο 6500-6700 νεκρο
σαξο μετα απο 6700-6800 νεκρο
vtr110 φπε με "51" εκκεντρα το δικο μου μετα απο 6900-7000 νεκρο http://www.youtube.com/watch?v=iUImdLnDys4 κοφτη εχω 7100-7200-7300 λογω σιριακου δεν με αφηνει το σασμαν


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
limos έγραψε:
+οτι VΤΡ μετα απο 5750-6000 ειναι νεκρο
vtS μετα απο 6500-6700 νεκρο
σαξο μετα απο 6700-6800 νεκρο
vtr110 φπε με "51" εκκεντρα το δικο μου μετα απο 6900-7000 νεκρο http://www.youtube.com/watch?v=iUImdLnDys4 κοφτη εχω 7100-7200-7300 λογω σιριακου δεν με αφηνει το σασμαν



Δίσκο άλλαξε επειγόντως.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόγραμμα για C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Δεκ 2010, 13:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 03:00
Δημοσιεύσεις: 33
M.M έγραψε:
limos έγραψε:
+οτι VΤΡ μετα απο 5750-6000 ειναι νεκρο
vtS μετα απο 6500-6700 νεκρο
σαξο μετα απο 6700-6800 νεκρο
vtr110 φπε με "51" εκκεντρα το δικο μου μετα απο 6900-7000 νεκρο http://www.youtube.com/watch?v=iUImdLnDys4 κοφτη εχω 7100-7200-7300 λογω σιριακου δεν με αφηνει το σασμαν



Δίσκο άλλαξε επειγόντως.

ειδες το βιντεο ε?
σιγουρα θελει αλλα λυγω ακομα κραται ,μην σε παραξενευουν οι αργες αλαγες σιριακο ειναι ,ειναι και θεομακρο και το πατιναρισμα λυγω φαινετε στη δευτερα,οποτε οταν λειωσει εντελως θα αλαχτει οπως παντα ;)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 17 από 19 [ 284 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Επόμενο



Συναφή θέματα

τεχνικο προγραμμα για υπολογιστη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
προγραμμα σε citroen c5 1.6 diesel
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C5
Συγγραφέας: xoul
Απαντήσεις: 50
Πρόγραμμα για THP
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 209
Προγραμμα της Citroen
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Nick L
Απαντήσεις: 3
Πρόγραμμα Αγώνων 2010
Δ. Συζήτηση: Ελληνικοί Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ