Οι θόρυβοι κατά βάση προέρχονται από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
1) Εταζέρα
2) Πλαστικό 3ου στοπ στο τζάμι
3) Καπάκι θήκης στην κάτω πόρτα του χώρου αποσκευών
4) Ξεχασμένες ζώνες ασφαλείας σε χαμηλό ύψος, με αποτέλεσμα να ακουμπάει το πλαστικό που περιβάλλει το μέταλλο να ακουμπάει στην πλαστική επένδυση αριστερά και δεξιά των πίσω καθισμάτων.
Αντίστοιχα, κάνουμε τα εξής:
1) Aεροστόπ στις πλαστικές "φωλιές" - εσοχές στις οποίες μπαίνουν οι 2 μπροστινές άκρες της εταζέρας όταν την κλείνεις (προς τη μεριά της πλάτης των πίσω καθισμάτων). Επιπλέον, μπορείς να ντύσεις με μαύρη ταινία τις άκρες, ώστε να μειωθεί κι άλλο ο θόρυβος, αν δεν εξαλειφθεί με την πρώτη μέθοδο.
2) Αφού αφαιρέσεις τις βιδούλες που συγκρατούν το καπάκι (torx), ντύνεις με αεροστόπ γύρω γύρω το χείλος του, δηλαδή το σημείο που ακουμπάει στα άλλα πλαστικά και κουδουνίζει. Επίσης, με τον καιρό και τις διάφορες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, είναι πιθανό να έχουν χαλαρώσει οι βίδες, οπότε τις σφίγγεις μέχρι το σημείο στο οποίο δεν ακούγεται θόρυβος. Όχι πολύ χαλαρό, όχι πολύ σφιχτό. Δοκίμασέ το.
3) Επίσης αεροστόπ ή ταινία.
4) Σηκώνεις τις ζώνες ακριβώς στο μέσο της απόστασης μεταξύ πλαστικού και προεντατήρα, να μην ακουμπούν πουθενά και να βρίσκονται στον αέρα. Ιδανικό σημείο μπορείς να βρεις αντίστοιχα και για τις μπροστινές, γιατί κι αυτές "βρίσκουν" στο πλαστικό που ντύνει την μεσαία κολώνα.
Bonus: Μπορείς να ντύσεις επίσης με μαύρη ταινία (ή διάλεξε το χρώμα που σου αρέσει
), τους μεταλλικούς κρίκους στους οποίους κουμπώνει η πίσω πόρτα. Βρίσκονται αριστερά και δεξιά στις άκρες, οπότε με κατεβασμένη πόρτα μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου άνετα. Απλά τύλιξε λίγα εκατοστά ταινίας γύρω γύρω. Μην το παρακάνεις, γιατί δεν θα ασφαλίζει μετά.
Επίσης, φρόντισε να μην έχεις πλαστικά ή μεταλλικά μπιχλιμπίδια στις θήκες αριστερά και δεξιά. Επιβαρύνουν την κατάσταση.
Βαζελίνη σε σπρέι μπορείς επίσης να προσθέσεις μεταξύ του λευκού και του μαύρου πλαστικού, στον χώρο αποσκευών. Αναφέρομαι στα λευκά πλαστικά που φέρουν τις λάμπες του χώρου αποσκευών και στο σημείο ένωσης με τα μαύρα πλαστικά που "αγκαλιάζουν" τα πίσω καθίσματα. Μεταξύ αυτών δημιουργείται ένας αρμός. Ε εκεί θα ρίξεις λίγο.
Tέλος, τα πίσω καθίσματα πάντα στην τέρμα πίσω θέση.
Δοκίμασε αυτά για αρχή και βλέπουμε.
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"