Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 08:57 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μάιος 2015, 18:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Μάιος 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: Thessaloniki, Macedonia, Greece
Εικόνες: 0
τι προτείνετε..για C2 1.4;
Κάθε φορά που τυχαίνει κάποια "λίγο" πιο γρήγορη κατάβαση μπαίνω σε σκέψεις.."γιατί με προδίδει το μεσαίο πεντάλ..?"! Φταίνε τα ταμπούρα στον πίσω άξονα..; Δηλαδή αν τα αντικαταστήσω με δισκόπλακες και δαγκάνες θα διορθωθεί το πρόβλημα..; Ποιό πρόβλημα(;)..μετά από μερικά δυνατά παρατεταμένα πατήματα του φρένου το πεντάλ αρχίζει όλο και να βαθαίνει..(να πιάνει πιο βαθιά)..παρ'όλα αυτά η επαναφορά του είναι εντάξει..(αφήνω επανέρχεται)..
Μήπως δεν φταίνε τα ταμπούρα..πάει αλλού το θέμα;
Εκτός αυτού..λένε ότι οι δίσκοι δεν έχουν αποτέλεσμα σε ελαφριά αμαξώματα..σαν του C2..
Τί λέτε ρε παιδιά εσείς;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μάιος 2015, 18:31 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Mπροστα τι φοράς αεριζομενες η απλές? Υγρα φρένων από πότε έχεις να αλλάξεις?

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μάιος 2015, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Μάιος 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: Thessaloniki, Macedonia, Greece
Εικόνες: 0
Μπροστά απλούς. Τα υγρά είναι εντάξει..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μάιος 2015, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Επομενος πρέπει να ανάβαθμισεις τα μπροστινα φρένα σου με δαγκάνες και αεριζομενους δικούς 266mm η και με 283mm αν χωράνε στις ζαντες σου, όλα αυτα τα βρίσκεις από αλλά Citroen ή Peugeot.

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μάιος 2015, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
Αν οι δισκοι σου εχουν ψωμί ακομα, ενα καλο σετ τακάκια , ενα καλο υγρό φρένων, και αν δε σε καλυψει το σετ αυτο τότε πας σε κάτι αλλο. Ξεκινα απο αυτα, που ειναι και φθηνο σχετικά και εχει και καλη αποδοση. Μεταλλικά σωληνάκια, ειναι up to you. 50/50.

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Μάιος 2015, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Εκτός αυτού..λένε ότι οι δίσκοι δεν έχουν αποτέλεσμα σε ελαφριά αμαξώματα..σαν του C2..


Ποιός το λέι αυτό?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Μάιος 2015, 09:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
Μεγα λαθος.
156GTA 1450 kg, Gtv v6 tb 1500 plus kg, barchetta 1150 kg.
Ιδιο σετ απ φρενων ολες (305 mm, brembo 4 pot,ιδια υλικα) . Αλλου το φρενο της Β. Ποναει το κεφαλι σου στο 200-40! Το ιδιο και σε αντοχη. Σοβαρη διαφορα. Τα αλλα εχουν φρενάρες. Η Β εχει ΤΟ φρενο.

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Μάιος 2015, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Μάιος 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: Thessaloniki, Macedonia, Greece
Εικόνες: 0
Τι να πώ ρε παιδιά..φιλαράκι μου με σάξο...λέει έβαλε δίσκακια πίσω και είδε επιτέλους φρένο..! Αλλά η αλήθεια είναι ότι στην περιπτωσή μου πρέπει να βελτιώσω τα μπροστά πρώτα..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Μάιος 2015, 15:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ειδικά σε κατάβαση τα πίσω δε δουλεύουν και πολύ. Όπως και να έχει αν θες να έχεις καλύτερα φρένα ξεκινάς απο μπροστά που κάνουν το 70% του φρεναρίσματος.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Μάιος 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: Thessaloniki, Macedonia, Greece
Εικόνες: 0
Το ότι άναψαν τα μπροστά, σε σημείο..καπνού..λέει κάτι; (Κατάβαση πάλι..και δυνατό φρενάρισμα λόγω κοπαδιού που διέσχιζε τον δρόμο.)
Μήπως θέλει απλά να γίνουν τρυπητά ρε παιδιά..;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 13:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Αν έχεις μεγαλύτερες ανάγκες φρεναρίσματος απο αυτές που έχει υπολογίσει η citroen πρέπει να βάλεις μεγαλύτερους δίσκους κατα προτίμηση αεριζόμενους. Δες το μήνυμα του Νεκτάριου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 13:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
Δεν υπάρχει μαγική συνταγή.
Υπάρχει το βάρος και το συστημα φρένων. Τρυπητοι δισκοι διωχνουν ευκολότερα αυτο το περιεργο στρωμα που δημιουργείται μεταξυ τακακιου και δισκου (αέριο ας πουμε) το οποιο το νιωθουμε σαν "δεν εχω φρένο".
Χαρακτοι δισκοι επεκτείνονται και σε κομμάτια τακακιου/σκουπιδια.
Δε νομιζω οτι εχει αποδειχθει καπου, οτι οι τρυπητοι ανεβαζουν μικρότερες θερμοκρασιες απο οτι οι συμπαγεις. Εχει αποδειχθει ομως, οτι περιξ των οπών, μπορει να προκυψει προβλημα οπως και οτι κρυώνουν γρηγοροτερα.
Σκληρο τακάκι λιώνει το δισκο και το ιδιο το τακακι, μαλακο τακάκι λιωνει το τακάκι και λιγοτερο το δισκο. Συντελεστες τριβης αναλογα τις διαθέσεις. Ψαξιμο θέλει.
Διαμετρος πολυ σημαντική για τις θερμοκρασίες. Οπως και μεγεθος τακακιου για το πως αυτές μοιράζονται.
Εκτιμώ οτι κανενα αυτοκινητο δεν εχει φρένα ικανα να αντέξει καταβαση πανω απο 2χλμ σε ρυθμο που υποβάλει η δυναμη του. Ολα αναβουν. Αρα, ή ελαφραίνει το πόδι, ή αλλάζεις φρένα.

Υποθέτω, οτι τα φρενα που δε σου φτάνουν, δεν ειναι τελειωμένα, αλλά ειναι στο 85% τουλαχιστον. Γιατι αλιως, απλα βαλε καινουρια.
Στη θέση σου, και εχοντας δοκιμάσει διαφορους δισκους-τακακια κλπ, θα εβαζα -εφοσον δεν το κυνηγάς ασχημα αλλά απλά δε σου φτάνει για μια στις τόσες- καλά υγρα, νεους δισκους μαμά (αν δεν εχουν ψωμι) και ενα καλο σετ τακακια fast road πχ. Αν θές το κάτι παραπανω, βαλε τρυπητους μιας καλης εταιρείας.
Αλλιώς, μετα περνάς σε λυσεις μεγαλυτερης διαμέτρου δισκους, στη δική σου δαγκάνα ή αλλη, πολυπιστονα ή οχι, τακακια εστιασμένα στο τι ζητάς, σωληνάκια συν πλήν. Και μετά εχει και παραπερα.

Ποσα κιλα και ποσα hp ειναι ? και τι φρένα (διαστασεις) φοράει?

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε spiderman για την δημοσίευση του/της: mitsos_pitsos_106
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 19:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Μάιος 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 16
Τοποθεσία: Thessaloniki, Macedonia, Greece
Εικόνες: 0
Κατάλαβα..
Το αμάξι ζυγίζει γύρω στα 900 κιλά..Αυτή τη στιγμή είναι στα 75 άλογα..και οι δίσκοι που φοράει είναι οι μαμά 247mm..με τακάκια της delphi. Του έχω αλλάξει ζάντες και πλέον οι διαστάσεις των ελαστικών είναι από 175/65/14 σε 195/50/15..!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Το αυτοκίνητό σου είναι 1020 κιλά και αν βάλεις ¨μαμά¨φρένα με καινούργια υγρά και καλή εξαέρωση,σου φτάνουν,μην μπλέκεσαι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δίσκοι ή Ταμπούρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Μάιος 2015, 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
Tzakos έγραψε:
Το αυτοκίνητό σου είναι 1020 κιλά και αν βάλεις ¨μαμά¨φρένα με καινούργια υγρά και καλή εξαέρωση,σου φτάνουν,μην μπλέκεσαι.



μετα τις διευκρινήσεις...Συμφωνω απολυτα . :agree

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 18 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Δισκοι Τακακια C4 1400 Mk1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: thomasofluton
Απαντήσεις: 55
Δισκόπλακες πίσω ή ταμπούρα?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: thodoris20vt
Απαντήσεις: 20
Τακακια και δισκοι απο ΕΒΑΥ...τι λετε?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια