Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kontrakias
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2007, 02:10 |
|
|
shadow_ έγραψε: paradisos έγραψε: Θα συμφωνήσω και εγώ..μην το βάλεις...τσάμπα λεφτά θα δώσεις..εάν θες κάτι να κάνεις...βάλε ένα πιο ελεύθερο φίλτρο +1
+1 και απο μενα τσαμπα τα λεφτα
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ 2007, 16:04 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
σε ενα περιοδικο ειχε θεμα φιλτρα για το σε2 κ εδειχνε αναλυτικα ολα τα επωνυμα φιλτρα δοκιμασμενα στο δυναμομετρο κ στην πιστα κ καλητερο ηταν το k&N που μπαινει στο φιτροκουτι με μικρη διαφορα δευτερο ηταν το bmc κ τελευταιο το green μεχρι κ με αδειο το φιλτροκουτι το δοκιμασαν κ η διαφορα απο το κ ν ηταν αμελητεα
|
|
|
|
|
jorjo
|
Θέμα δημοσίευσης: XOANI-BARELAKI Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Σεπ 2010, 04:40 |
|
|
Μάγκες επειδή δεν "πολιγνοριζο" τις διαφορες τα συν και τα πλην του καθενός..θα θελα λίγη βοήθεια στο τι να προτιμήσω.. Εγώ προσωπικά πάντως για "φιλτροχοανι" θα πήγαινα να βάλω μιας και ξέρω περισσότερα από αυτήν.. έχω ένα citroen vtr,6 μηνών.. στην συνεχεια θα του βάλω και μια εξάτμιση,μεγάλη γουστάρω τιτανίου..και 17 ares ζάντες μαζί με χαμήλωμα 3 πόντων μάλλον.. περιμένω την άποψη σας...και με αντίστοιχα συγκεκριμένα προϊόντα(αν και links ακόμα καλύτερα)και σε σχετικά καλές τιμές μιας και δεν έχουμε δυστυχώς πολλά..επώνυμα φυσικά θα βάλω.. Φιλε μου καλος ήρθες. Να σε ενημερώσω οτι στο συγκεκριμενο forum ΑΠΑΓΩΡΕΥΩΝΤΑΙ τα greeklish, γιαυτο και θα σε παρακαλεσω στο μελλον να χρησημοποιείς ελληνικους χαρακτηρες. Επισης πρην ανοιγεις ενα θεμα κανε μια αναζήτηση, μήπως υπαρχει ήδη κατι που θα σου λυσει όλες τις απορίες. Οπως και να έχει, καλος ηρθες, και θα χαρουμε να σε δουμε και απο κοντα. crazywolf
|
|
|
|
|
Silver_C2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: XOANI-BARELAKI Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Σεπ 2010, 14:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36 Δημοσιεύσεις: 429 Τοποθεσία: Glyfada
|
jorjo έγραψε: Μάγκες επειδή δεν "πολιγνοριζο" τις διαφορες τα συν και τα πλην του καθενός..θα θελα λίγη βοήθεια στο τι να προτιμήσω.. Εγώ προσωπικά πάντως για "φιλτροχοανι" θα πήγαινα να βάλω μιας και ξέρω περισσότερα από αυτήν.. έχω ένα citroen vtr,6 μηνών.. στην συνεχεια θα του βάλω και μια εξάτμιση,μεγάλη γουστάρω τιτανίου..και 17 ares ζάντες μαζί με χαμήλωμα 3 πόντων μάλλον.. περιμένω την άποψη σας...και με αντίστοιχα συγκεκριμένα προϊόντα(αν και links ακόμα καλύτερα)και σε σχετικά καλές τιμές μιας και δεν έχουμε δυστυχώς πολλά..επώνυμα φυσικά θα βάλω.. Φιλε μου καλος ήρθες. Να σε ενημερώσω οτι στο συγκεκριμενο forum ΑΠΑΓΩΡΕΥΩΝΤΑΙ τα greeklish, γιαυτο και θα σε παρακαλεσω στο μελλον να χρησημοποιείς ελληνικους χαρακτηρες. Επισης πρην ανοιγεις ενα θεμα κανε μια αναζήτηση, μήπως υπαρχει ήδη κατι που θα σου λυσει όλες τις απορίες. Οπως και να έχει, καλος ηρθες, και θα χαρουμε να σε δουμε και απο κοντα. crazywolfαπο την στιγμη που εχεις μαμα αμαξι να βαλεις ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιτροκουτι ειναι οτι καλυτερο θα μπορουσες αλλα αν θες ντε και καλα να βγαλεις το μαμα φιλτροκουτι πας ή σε Βαρελακι ή σε Σκουπα GREEN οτι καλυτερο αν και δεν θα δουλεψουνε και τοσο σωστα σε μαμα αμαξι αλλα οκ ειναι μια αρχη που πρεπει ν α γινει αν σε ενδιαφερει η βελτιωση του αυτοκινητου !!! ενοειτε δεν βαζουμε φιλτροχωανη σκετη ειναι τραγικο λαθος !!!!! τωρα για εξατμιση αν θες μονο ενα τελικο βαλε οτι σου αρεσει αν δεν σε ενδιαφερει και τοσο η αποδοση κτλ απο οσο ειδα θες μεγαλο και τιτανιου αυτο μονο εμφανιση θα σου δωσει ειναι λαθος για το συγκεκριμενο μοτερ αλλα οτι σου αρεσει. οι 17αρες κανουνε το c2 πανεμορφο !!!! θα σου προτεινα ή 5ποντα ελατηρια ή καμια ρυθμηζομενη αναρτηση καλυτερα για να εχεις το επιθιμητο αποτελεσμα ! τα 3ποντα θα χαμηλοσουν το αμαξι σου 1-2 εκατοστα και το VTR θελει πολυ χαμηλομα ( το λεω γιατι εχω VTR ) και ειχα 5ποντα eibach και το αμαξι ειχε πεσει ελαχιστα..... βεβαια τωρα εβαλα ρυθμηζομενη και ειμαι απιστευτα καλα !!!!! επεισεις αν σε ενδιαφερει εχω κατι APEXX 5ποντα σε καλη τιμη ΄) να εισαι καλα ΄)
_________________
THANKS TO X-TOP POWER.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: K&N φιλτροχοάνη για C2 1.4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Σεπ 2010, 15:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ποσο τα δινεις?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: K&N φιλτροχοάνη για C2 1.4 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Σεπ 2010, 15:29 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
M.M έγραψε: Ποσο τα δινεις? Δες εδω: viewtopic.php?f=52&t=7699Παντως η φιλτροχοανη σε ατμοσφαιρικο μοντελο διπλα απο την εξαγωγη, δεν ειναι και οτι καλυτερο! Ενα πιο ελευθερο φιτρο στο ηδη υπαρχον μαμα φιλτροκουτι ειναι μια πολυ καλη λυση! Θυμησου το εξης, δεν ειναι τυχαιο που οι κατασκευαστες "πνιγουν" (εμεις το λεμε αυτο, δεν πνιγονται) την αναπνοη του μοτερ μας. Καποιος λογος υπαρχει. Το προγραμμα εχει ρυθμιστει με συγκεκριμενη αναλογια αερα καυσιμου! Αν εσυ δωσεις παραπανω αερα, κανεις μια τρυπα στο νερο...ενα μικρο παραδειγμα για να πιστεις: Βγαλε τα παντα απο την εισαγωγη, η πεταλουδα να ειναι σε επαφη με τον ατμοσφαιρικο αερα χωρις καμια αλλη παρεμβολη και κανε μια μετρηση 0-100, 0-140 και καποιες επιταχυνσεις εν κινηση. Κανε το ιδιο παλι, αυτη τη φορα οπως ειναι το αμαξι εργοστασιακα, με το φιλτρο του, με τις σωληνωσεις κτλ...δες τις διαφορες στα χρονομετρα! Εκει θυμισου αυτο που λεμε για τον παραπανω αερα και αν οι επιδοσεις αντικατοπτριζονται στα χρονομετρα! Καμια σχεση!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
jorjo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: K&N φιλτροχοάνη για C2 1.4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιουν 2016, 16:24 |
|
Εγγραφή: Παρ 30 Νοέμ 2012, 19:28 Δημοσιεύσεις: 156
|
Καλησπέρα παιδιά! Έχετε να προτείνετε κάποιο πιο ελεύθερο φίλτρο?
_________________ ☆ A PIRATE KNOWS HOW TO FIGHT JUST LIKE ME ☆
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: K&N φιλτροχοάνη για C2 1.4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:09 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
το μαμα...για καθαρα χιτωνια..εχεις ορεξη να πλενεις και να λαδωνεις 2 φορες το χρονο?και να περνα 40% περισσοτερο αμμοχαλικο για 0,75 ps παραπανω?
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: K&N φιλτροχοάνη για C2 1.4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιουν 2016, 20:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Στην πραγματικότητα αυτό που ισχύει είναι ότι θέλουν καθάρισμα/λάδωμα (αν χρειάζεται) κάθε περίπου 10Κ χλμ, άρα περίπου μια φορά το χρόνο, και περίπου 4-5% περισσότερη σκόνη από το stock χάρτινο φίλτρο. Αυτά τα νούμερα είναι για τα wet gauze, για τα dry, τα foam και τα mesh τα νούμερα είναι διαφορετικά π.χ. τα dry και τα mesh δεν χρειάζονται καθάρισμα, τα mesh έχουν καλύτερη ροή αλλά χειρότερο filtering κλπ.
Η μετρημένη διαφορά στην απόδοση είναι όντως μικρή, δεν ξεπερνά το 3-4%, όσο δηλαδή είναι η αύξηση ροή/ταχύτητας που προσφέρει ένα φίλτρο ελεύθερης ροής. Οπότε ένα μοτέρ 100 ίππων θα κερδίσει το πολύ 3-4 ίππους, ένα μοτέρ 200 ίππων αντίστοιχα 6-8 ίππους κ.ο.κ..
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: K&N φιλτροχοάνη για C2 1.4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Ιουν 2016, 20:45 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
εγω που ειχα k&n στο xsara στο σωληνα πισω απο το φιλτρο ειχε σκονη τηλεορασης.. και αυτο το 4% ειναι για τη σουηδια και σε κλινικες συνθηκες στο cleveland του ohio,εδω στα σκαμματα ειναι διαφορετικα τα πραγματα....
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|