Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 08:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Turbo η Ατμοσφαιρα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μάιος 2007, 23:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1358
Τοποθεσία: Στην τρελα μου.....
Καλησπερα παιδια. Ανοιγω αυτο το θεμα προκειμενου να μαθουμε μερικα πραγματα για το τι αξιζει να γινει και τι οχι στο C2 μας. Turbo η Ατμοσφαιρα?? Πιο αξιζει πιο πολυ?Ποσο πολυ μπορουμε να το ανεβασουμε σε αλογα χωρις να χασει το μοτερ την αξιοπιστια του?? :-?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μάιος 2007, 01:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ατμόσφαιρα φίλε μου είναι κλασική αξία στον χρόνο. Ποτε κανεις δεν μετάνιωσε την ατμοσφαιρική βελτίωση....ΑΛΛΑ είναι ακριβή.

Το turbo είναι άλλη φάση ... πιο πολλά γούστα και κάτι που θα το χαίρεσαι κάθε ώρα και στιγμή. Αυτο το "τσούφ" είναι άλλη φάση...ΑΛΛΑ ετοιμάσου να κάνεις συμβόλαιο συντήρησης με τον μηχανικό της γειτονιάς σου. Αν δεν γίνει σωστή δουλεια... θα χώσεις πολλά λεφτά σε επισκευές. Επίσης σε βάθος χρόνου, η μηχανή είναι άγνωστο πόσο θα αντέξει. Επίσης θα χρειαστείς και ενα συμβόλαιο με τον βενζινά της γειτονιάς, γιατί με αυτά που πίνει ...σίγουρα θα γίνετε κολλητοί!

Τέλος να πω οτι υπάρχει στην Θεσσαλονίκη C2 turbo ...που με 0,5 bar είναι στα 180hp και δεν έχει σπάσει ακόμα!

Είμαι υπέρ της ατμόσφαιρας αλλα κατα βάθος με γοητεύουν πολύ οι λύσεις με light turbo (0,3 - 0,6 bar).

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μάιος 2007, 02:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 24 Μάιος 2007, 01:20
Δημοσιεύσεις: 74
Τοποθεσία: Thessaloniki-Ptolemaida
souledge το ασιμί λες?Η αυτό ειναι με κομπρεσορα?

_________________
...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μάιος 2007, 10:11 
Άβαταρ μέλους
δεν ειναι τοσο πολυ εντυπωσιακο το να ακουγεται η σκαστρα δεδομενου οτι στα ιμπρεζα και τα εβο τα αλογα ειναι πολλα αρα και οι σκαστρες δουλευουν καλυτερα και πιο εντυπωσιακα-αλλα,καποια στιγμη γινεται και βαρετο(την εχω βγαλει)καθως και η καταναλωση της βενζινης ειναι αυξημενη με την σκαστρα.
στα 180 το C2 εκ των πραγματων εχει ανοχες ο κινητηρας του για να δεχθει τετοια μετατροπη,οποτε ειτε τουρμπο ειτε ατμοσφαιρα ειναι το ιδιο.
το ερωτημα ειναι κατα το ποσο λαγκ θα εχει και απο ποιες στροφες θα αρπαζει.σ αυτη την κατηγορια μεχρι 180 αλογα αφου το τουρμπο το γνωριζω,προτιμω την ατμοσφαιρα,καθοτι δεν υπαρχουν κινδυνοι και θερμοκρασιες τοσο μεγαλες στη μηχανη και την εξατμιση.


βεβαια αλλαζοντας την εξατμιση του ιμπρεζα και βαζοντας εναν και μονο αγωνιστικο καταλλυτη με κουβερτα παιρνεις γυρω στα 30-40 αλογα πραγμα που αν το κανεις σε ατμοσφαιρα θα παρεις 5-8 αλογα το πολυ!! ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μάιος 2007, 10:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
για να φτασεις ας πουμε 210(ας πουμε) αλογα ατμοσφαιρα θες ενα περιποιημενο 10000λιαρο με αποτελεσμα το αυτοκινητο να βγαζει αυτα τα αλογα στο θεο(ψηλες rpm), ασταθες ρελαντι και παρα πολλες μετατροπες.
στο αλλο χερι εχουμε το τουρμπο.απλη μετατροπη πλεον και οικονομικοτερη. με προσωπικη εργασια και ψαξιμο χρειαζεσαι 5000ευρω το πολυ για να κανεις σωστη δουλεια. προβληματα με θερμοκρασιες κλπ δεν πρεπει να υπαρχουν οταν γινεται σωστη δουλεια.

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μάιος 2007, 14:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1358
Τοποθεσία: Στην τρελα μου.....
http://www.citroen.com/CWW/fr-FR/SPORT/ ... 00/PIECES/
Ολα οσα χρειαζομαστε για να το κανουμε καθαρο αγωνιστκο.Δυστηχως ειναι στα γαλλικα :s

_________________
My C2 Super 1600!!!

Fast cars don't kill, SLOW drivers DO!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μάιος 2007, 14:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
www.dp-engineering.nl ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μάιος 2007, 17:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
ατμοσφαιρα χωρις 2η σκεψη

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μάιος 2007, 21:55 
Άβαταρ μέλους
τουρμπισε το φιλε. με πολυ λιγοτερα χρηματα θα κανεις καλη δουλεια. αναλογα βεβαια και για ποσα αλογα ενδιαφερεσαι.. παντως υπολογισε οτι με κανα 4αρι χιλιαρικα το κανεις 200 αλογακια ανετα.. εχεις και μετταλικη εισαγωγη και καλο καπακι.. μην το συζητας..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μάιος 2007, 11:11 
Άβαταρ μέλους
σιγουρα τουρμπο αλλα στη περιπτωση των 125 αλογων....δεν ειναι ασχημα νιτρο για 30-40 αλογα +


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μάιος 2007, 13:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
αν δεν εισαι τυπος της κοντρας ξεχνα νιτρα και τουρμπινες.υπαρχουν καλουδια που μπορουν να σου δωσουν μεχρι και +40ps χωρις ιδιαιτερα μεγαλο κοστος και χωρις να προσβαλεις την αξιοπιστια του αυτοκινητου ασε που σε συνδιασμο με μια καλη αναρτηση θα σου προσφερει πολλες ωρες ευχαριστησεις.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μάιος 2007, 13:09 
Άβαταρ μέλους
MA τι ποιο φθηνο απο νιτρο κατω απο 900κ?για 30 -40 αλογα. :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μάιος 2007, 14:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
ειναι δυσχρηστο

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μάιος 2007, 15:41 
Άβαταρ μέλους
και σπανια εισαι σωστος στο θεμα δυναμης. χωρια που αν εισαιμε το κουμπι στο χερι δεν θα εχεις μοτερ..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Ιουν 2007, 09:52 
Άβαταρ μέλους
δε νομιζω οτι η μηχανη να μην εχει ανοχες για 30-40 αλογα ;)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 5 [ 63 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή σε κινητήρα C4 απο 1.4 σε 1.6 (και turbo ίσως?)
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: mastro8anasis
Απαντήσεις: 8
Check Engine se Xantia 2.0 Turbo Activa
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: sv1gfu
Απαντήσεις: 7
C4 1.6 VTS Turbo
Δ. Συζήτηση: Δοκιμές Club
Συγγραφέας: GreekCitroenClub Team
Απαντήσεις: 17
Turbo Cleaner από τη Wynn’s
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: HLIAS PEIRAIA
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια