Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:00 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
M.M έγραψε:
Δαυίδ,σε μένα αναφέρεσαι?

Άλεξ,ή δεν μου γράφεις κάτι καλά,ή είμαι πολύ κουρασμένος.....μάλλον το δεύτερο. :thumb

θα τα πούμε από κοντά σε καμιά συνάντηση αν και δεν ξέρω που έχουν πλέον
θα ψάξω και τα χαρτιά απο τα δυναμόμετρα να στα φέρω

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 07 Μαρ 2012, 15:44
Δημοσιεύσεις: 8
M.M έγραψε:
dimitrisc4vts έγραψε:
καταρχην αν μπορεις γραψε ελληνικα. με 0.5 εχεις βγαλει 200 αλογα :hmm 75 αλογα πανω με 0.5 πιεση? εδω σε ενα corolla με vvti με το ζορι το παιδι παλευε να βγαλει 150 με 0.4 ποια τουρμπινα εβαλες?



Βγάζει Δημήτρη,αλλά πολύ όριο,γι αυτό του έσπασε και του παιδιού.


Εγω ακομα απορω απο που εβγαλες εσυ αυτο το συμπερασμα Μακη. Εγω ποτε δν ειπα οτι μ σπασε. Εγω εχω ριξει 8 χιλιαρικα στο αμαξι μ κ δεν θ αφησω τον καθενα να λεει το μακρι κ το κοντο του κ ν αμφιβαλλει γι αυτα π λεω. Το αμαξι εβγαζε για την ακριβεια 205 αλογα με 0.5 πιεση απο κει κ περα δν χρειαζεται ν αποδειξω κατι εισαι κ ολυμπιακαρα ρε κριμα. Αλλα περιμενα να βρω εδω μεσα στο site κ αλλα βρηκα. Φιλε Αλεξ παμε μια μερα εμεις να πιουμε τις μπιρες. Κ ασε τα αινστανια εδω περα να λενε τις γνωμες τους.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 21:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
david έγραψε:
M.M έγραψε:
dimitrisc4vts έγραψε:
καταρχην αν μπορεις γραψε ελληνικα. με 0.5 εχεις βγαλει 200 αλογα :hmm 75 αλογα πανω με 0.5 πιεση? εδω σε ενα corolla με vvti με το ζορι το παιδι παλευε να βγαλει 150 με 0.4 ποια τουρμπινα εβαλες?



Βγάζει Δημήτρη,αλλά πολύ όριο,γι αυτό του έσπασε και του παιδιού.


Εγω ακομα απορω απο που εβγαλες εσυ αυτο το συμπερασμα Μακη. Εγω ποτε δν ειπα οτι μ σπασε. Εγω εχω ριξει 8 χιλιαρικα στο αμαξι μ κ δεν θ αφησω τον καθενα να λεει το μακρι κ το κοντο του κ ν αμφιβαλλει γι αυτα π λεω. Το αμαξι εβγαζε για την ακριβεια 205 αλογα με 0.5 πιεση απο κει κ περα δν χρειαζεται ν αποδειξω κατι εισαι κ ολυμπιακαρα ρε κριμα. Αλλα περιμενα να βρω εδω μεσα στο site κ αλλα βρηκα. Φιλε Αλεξ παμε μια μερα εμεις να πιουμε τις μπιρες. Κ ασε τα αινστανια εδω περα να λενε τις γνωμες τους.


μάλλον ήρθε η ώρα να σε πικράνω και εγώ είμαι Παοκτσης :D :D

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
david έγραψε:
M.M έγραψε:
dimitrisc4vts έγραψε:
καταρχην αν μπορεις γραψε ελληνικα. με 0.5 εχεις βγαλει 200 αλογα :hmm 75 αλογα πανω με 0.5 πιεση? εδω σε ενα corolla με vvti με το ζορι το παιδι παλευε να βγαλει 150 με 0.4 ποια τουρμπινα εβαλες?



Βγάζει Δημήτρη,αλλά πολύ όριο,γι αυτό του έσπασε και του παιδιού.


Εγω ακομα απορω απο που εβγαλες εσυ αυτο το συμπερασμα Μακη. Εγω ποτε δν ειπα οτι μ σπασε. Εγω εχω ριξει 8 χιλιαρικα στο αμαξι μ κ δεν θ αφησω τον καθενα να λεει το μακρι κ το κοντο του κ ν αμφιβαλλει γι αυτα π λεω. Το αμαξι εβγαζε για την ακριβεια 205 αλογα με 0.5 πιεση απο κει κ περα δν χρειαζεται ν αποδειξω κατι εισαι κ ολυμπιακαρα ρε κριμα. Αλλα περιμενα να βρω εδω μεσα στο site κ αλλα βρηκα. Φιλε Αλεξ παμε μια μερα εμεις να πιουμε τις μπιρες. Κ ασε τα αινστανια εδω περα να λενε τις γνωμες τους.


Μιλα λιγο καλυτερα

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 07 Μαρ 2012, 15:44
Δημοσιεύσεις: 8
souledge έγραψε:
jojepe έγραψε:
Μπορεί να μπεί turbo στο 14άρι 8v c2 vtr που έχω??Αξίζει τον κόπο??πόσα άλογα παραπάνω μπορει να μου δώσει??



το turbo kit βγαίνει στα 3.000 περίπου (χωρίς συμπλέκτη) .. με πίεση 0.4-0.5 βγάζει κάπου στα 140hp ... δεν είναι και άσχημα... με μπιέλες και πιστόνια μπορείς να ανεβάσεις πίεση και να πάς και παραπάνω.. αλλα υπάρχει ενα βασικό πρόβλημα... Η εισαγωγή μας είναι πλαστική κ δεν αντέχει και πολλά... αν λύσεις αυτό το πρόβλημα ...τότε ενδεχομένως κ να συμφέρει υπο κάποιες προυποθέσεις.


Κοιταξε μπορεις να βαλεις αλλα δεν σε συμφερει θα σου παει πολυ γιατι πρεπει να αλλαξεις πολλα δεν ειναι μονο η πλαστικη εισαγωγη.Εκτος και αν τα χεις τα λεφτα. Εμενα μ χει παει συνολο 8 χιλιαρικα μαζι μ φρενα ομως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2015, 14:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
Eρωτηση, ακαδημαικου προς το παρόν ενδιαφέροντος.
Ας πουμε οτι ο Πλουρι θα παραμεινει στην οικογενεια. (1.6 110hp Sensodrive)
Δε θα με χαλουσε η ιδέα ενος light turbo με βαριά 0.45 πιεση και κλειστο μοτέρ. Αν εχει ονομαστικά 110hp, ο στοχος θα ηταν τα 140-150hp και μια γεμάτη ροπή στις χαμηλές και ανω οριο των μεσαίων χωρις ξεσπασματα κλπ. Με ενα πάνελ φιλτρο και τη μαμά εξάτμιση για λογους θορυβου/κοστους.
Ερωτηση :
1.Ποιος αξιοπιστος υπάρχει στη θεσ/κη ή Βόλο που να μπορει να αναλαβει (υποθετικά προς το παρον) το θέμα?
2.Πολλαπλή-τουρπίπα- σωληνωσεις- σχαστρα-ιντερκουλερ-προγραμμα για 95άρα.
3.Ποιο ειναι το αναμενομενο κοστος σημερα, για χθές ξέρω, για μια τετοια μετατροπή?
4.Το μοτεράκι αντέχει τέτοια πράγματα?ή ακομα και το 0.4 του ειναι πολυ?
5.Υπαρχει καποιο μοντέλο του οποιου τα πραγματα βρισκονται ως μτχ και κουμπωνουν στο C3 ?

Ξερω οτι δεν ειναι η απολυτα σωστη εφαρμογη, ξερω τι ακομα θα μπορουσε να γινει, αλλά η λογική μου ειναι να βρεθουν τα 30 αλογα που του λειπουν , και να μη χασει καθολου τον "λουλόυ" χαρακτηρα που έχει τωρα , με ενα κοστος σαφως περιορισμένο.

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2015, 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Δεν ειναι μονο το μοτερ που πρεπει να δεις αν σηκωνει τουρμπισμα αλλα κ το σασμαν Κωστα αν θα μπορεσει να διαχειριστει την επιπλεον δυναμη.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2015, 14:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
Ξεχασα να το γραψω. Χωρις να ξερω προδιαγραφές, ετσι οπως το...νιωθω, χλωμο το κοβω παντως για το σασμάν.

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2015, 20:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
spiderman έγραψε:
Eρωτηση, ακαδημαικου προς το παρόν ενδιαφέροντος.
Ας πουμε οτι ο Πλουρι θα παραμεινει στην οικογενεια. (1.6 110hp Sensodrive)
Δε θα με χαλουσε η ιδέα ενος light turbo με βαριά 0.45 πιεση και κλειστο μοτέρ. Αν εχει ονομαστικά 110hp, ο στοχος θα ηταν τα 140-150hp και μια γεμάτη ροπή στις χαμηλές και ανω οριο των μεσαίων χωρις ξεσπασματα κλπ. Με ενα πάνελ φιλτρο και τη μαμά εξάτμιση για λογους θορυβου/κοστους.
Ερωτηση :
1.Ποιος αξιοπιστος υπάρχει στη θεσ/κη ή Βόλο που να μπορει να αναλαβει (υποθετικά προς το παρον) το θέμα?
2.Πολλαπλή-τουρπίπα- σωληνωσεις- σχαστρα-ιντερκουλερ-προγραμμα για 95άρα.
3.Ποιο ειναι το αναμενομενο κοστος σημερα, για χθές ξέρω, για μια τετοια μετατροπή?
4.Το μοτεράκι αντέχει τέτοια πράγματα?ή ακομα και το 0.4 του ειναι πολυ?
5.Υπαρχει καποιο μοντέλο του οποιου τα πραγματα βρισκονται ως μτχ και κουμπωνουν στο C3 ?

Ξερω οτι δεν ειναι η απολυτα σωστη εφαρμογη, ξερω τι ακομα θα μπορουσε να γινει, αλλά η λογική μου ειναι να βρεθουν τα 30 αλογα που του λειπουν , και να μη χασει καθολου τον "λουλόυ" χαρακτηρα που έχει τωρα , με ενα κοστος σαφως περιορισμένο.



1.Υπάρχουν και στις δύο πόλεις.
2.Σωστά.
3.Κοντά στο χιλιάρικο.
4.Αντέχει χαλαρά σε 0,8,ακόμη και μπουσταριζμένο εκεί.
5.Όχι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ 2015, 15:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
ανατρεχω στο θεμα μετα απο λιγο καιρο, Μανθο οσον αφορα το #3 μονο κοντα στο χιλιαρικο για τουρμπισμα??? Σαν να μου φαινονται ελαχιστα τα χρηματα, πριν 3-4 χρονια βγαζαμε ενα κοστολογιο κοντα στα 4 - 5.000!!

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ 2015, 16:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Tzakos έγραψε:
spiderman έγραψε:
Eρωτηση, ακαδημαικου προς το παρόν ενδιαφέροντος.
Ας πουμε οτι ο Πλουρι θα παραμεινει στην οικογενεια. (1.6 110hp Sensodrive)
Δε θα με χαλουσε η ιδέα ενος light turbo με βαριά 0.45 πιεση και κλειστο μοτέρ. Αν εχει ονομαστικά 110hp, ο στοχος θα ηταν τα 140-150hp και μια γεμάτη ροπή στις χαμηλές και ανω οριο των μεσαίων χωρις ξεσπασματα κλπ. Με ενα πάνελ φιλτρο και τη μαμά εξάτμιση για λογους θορυβου/κοστους.
Ερωτηση :
1.Ποιος αξιοπιστος υπάρχει στη θεσ/κη ή Βόλο που να μπορει να αναλαβει (υποθετικά προς το παρον) το θέμα?
2.Πολλαπλή-τουρπίπα- σωληνωσεις- σχαστρα-ιντερκουλερ-προγραμμα για 95άρα.
3.Ποιο ειναι το αναμενομενο κοστος σημερα, για χθές ξέρω, για μια τετοια μετατροπή?
4.Το μοτεράκι αντέχει τέτοια πράγματα?ή ακομα και το 0.4 του ειναι πολυ?
5.Υπαρχει καποιο μοντέλο του οποιου τα πραγματα βρισκονται ως μτχ και κουμπωνουν στο C3 ?

Ξερω οτι δεν ειναι η απολυτα σωστη εφαρμογη, ξερω τι ακομα θα μπορουσε να γινει, αλλά η λογική μου ειναι να βρεθουν τα 30 αλογα που του λειπουν , και να μη χασει καθολου τον "λουλόυ" χαρακτηρα που έχει τωρα , με ενα κοστος σαφως περιορισμένο.



1.Υπάρχουν και στις δύο πόλεις.
2.Σωστά.
3.Κοντά στο χιλιάρικο.
4.Αντέχει χαλαρά σε 0,8,ακόμη και μπουσταριζμένο εκεί.
5.Όχι.


1.συμφωνώ
2.Περί ορέξεως....
3.1000αρικο συν το νεφρό πνεύμονα ή ότι προερειτε ο ενδιαφερόμενος να πουλήσει
4.κλειστό άνευ συστημάτων φλατζα θέλει
5.συμφωνώ
6.ξεφωρτοσου το και πάρε κάνα 207

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ 2015, 17:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
1. Aξιόπιστο μάστορι, βρήκα. Σε ακαδημαικό επιπεδο ακόμα απο την πλευρά μου.
2. Αυτά θα μπουνε όποτε προκυψει.
3.1000άρικο προφανώς χωρίς το hardware.
4. 0.45 θα είναι, 0.55 over , αν...
5. γιόκ μοντέλο!
6. τσού.

:nos

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 16 από 16 [ 237 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 12, 13, 14, 15, 16





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ