Συγγραφέας |
Μήνυμα |
AleZ750
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 21:13 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04 Δημοσιεύσεις: 2781 Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
|
M.M έγραψε: Δαυίδ,σε μένα αναφέρεσαι? Άλεξ,ή δεν μου γράφεις κάτι καλά,ή είμαι πολύ κουρασμένος.....μάλλον το δεύτερο. θα τα πούμε από κοντά σε καμιά συνάντηση αν και δεν ξέρω που έχουν πλέον θα ψάξω και τα χαρτιά απο τα δυναμόμετρα να στα φέρω
_________________ Επιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς
|
|
|
|
|
david
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 21:18 |
|
Εγγραφή: Τετ 07 Μαρ 2012, 15:44 Δημοσιεύσεις: 8
|
M.M έγραψε: dimitrisc4vts έγραψε: καταρχην αν μπορεις γραψε ελληνικα. με 0.5 εχεις βγαλει 200 αλογα 75 αλογα πανω με 0.5 πιεση? εδω σε ενα corolla με vvti με το ζορι το παιδι παλευε να βγαλει 150 με 0.4 ποια τουρμπινα εβαλες? Βγάζει Δημήτρη,αλλά πολύ όριο,γι αυτό του έσπασε και του παιδιού. Εγω ακομα απορω απο που εβγαλες εσυ αυτο το συμπερασμα Μακη. Εγω ποτε δν ειπα οτι μ σπασε. Εγω εχω ριξει 8 χιλιαρικα στο αμαξι μ κ δεν θ αφησω τον καθενα να λεει το μακρι κ το κοντο του κ ν αμφιβαλλει γι αυτα π λεω. Το αμαξι εβγαζε για την ακριβεια 205 αλογα με 0.5 πιεση απο κει κ περα δν χρειαζεται ν αποδειξω κατι εισαι κ ολυμπιακαρα ρε κριμα. Αλλα περιμενα να βρω εδω μεσα στο site κ αλλα βρηκα. Φιλε Αλεξ παμε μια μερα εμεις να πιουμε τις μπιρες. Κ ασε τα αινστανια εδω περα να λενε τις γνωμες τους.
|
|
|
|
|
AleZ750
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 21:21 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04 Δημοσιεύσεις: 2781 Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
|
david έγραψε: M.M έγραψε: dimitrisc4vts έγραψε: καταρχην αν μπορεις γραψε ελληνικα. με 0.5 εχεις βγαλει 200 αλογα 75 αλογα πανω με 0.5 πιεση? εδω σε ενα corolla με vvti με το ζορι το παιδι παλευε να βγαλει 150 με 0.4 ποια τουρμπινα εβαλες? Βγάζει Δημήτρη,αλλά πολύ όριο,γι αυτό του έσπασε και του παιδιού. Εγω ακομα απορω απο που εβγαλες εσυ αυτο το συμπερασμα Μακη. Εγω ποτε δν ειπα οτι μ σπασε. Εγω εχω ριξει 8 χιλιαρικα στο αμαξι μ κ δεν θ αφησω τον καθενα να λεει το μακρι κ το κοντο του κ ν αμφιβαλλει γι αυτα π λεω. Το αμαξι εβγαζε για την ακριβεια 205 αλογα με 0.5 πιεση απο κει κ περα δν χρειαζεται ν αποδειξω κατι εισαι κ ολυμπιακαρα ρε κριμα. Αλλα περιμενα να βρω εδω μεσα στο site κ αλλα βρηκα. Φιλε Αλεξ παμε μια μερα εμεις να πιουμε τις μπιρες. Κ ασε τα αινστανια εδω περα να λενε τις γνωμες τους. μάλλον ήρθε η ώρα να σε πικράνω και εγώ είμαι Παοκτσης
_________________ Επιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς
|
|
|
|
|
ds3_ncl
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 21:37 |
|
Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56 Δημοσιεύσεις: 6179 Τοποθεσία: Newcastle-Athens Εικόνες: 6
|
david έγραψε: M.M έγραψε: dimitrisc4vts έγραψε: καταρχην αν μπορεις γραψε ελληνικα. με 0.5 εχεις βγαλει 200 αλογα 75 αλογα πανω με 0.5 πιεση? εδω σε ενα corolla με vvti με το ζορι το παιδι παλευε να βγαλει 150 με 0.4 ποια τουρμπινα εβαλες? Βγάζει Δημήτρη,αλλά πολύ όριο,γι αυτό του έσπασε και του παιδιού. Εγω ακομα απορω απο που εβγαλες εσυ αυτο το συμπερασμα Μακη. Εγω ποτε δν ειπα οτι μ σπασε. Εγω εχω ριξει 8 χιλιαρικα στο αμαξι μ κ δεν θ αφησω τον καθενα να λεει το μακρι κ το κοντο του κ ν αμφιβαλλει γι αυτα π λεω. Το αμαξι εβγαζε για την ακριβεια 205 αλογα με 0.5 πιεση απο κει κ περα δν χρειαζεται ν αποδειξω κατι εισαι κ ολυμπιακαρα ρε κριμα. Αλλα περιμενα να βρω εδω μεσα στο site κ αλλα βρηκα. Φιλε Αλεξ παμε μια μερα εμεις να πιουμε τις μπιρες. Κ ασε τα αινστανια εδω περα να λενε τις γνωμες τους. Μιλα λιγο καλυτερα
_________________ White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
120 000 km tuned!
|
|
|
|
|
david
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 21:47 |
|
Εγγραφή: Τετ 07 Μαρ 2012, 15:44 Δημοσιεύσεις: 8
|
souledge έγραψε: jojepe έγραψε: Μπορεί να μπεί turbo στο 14άρι 8v c2 vtr που έχω??Αξίζει τον κόπο??πόσα άλογα παραπάνω μπορει να μου δώσει?? το turbo kit βγαίνει στα 3.000 περίπου (χωρίς συμπλέκτη) .. με πίεση 0.4-0.5 βγάζει κάπου στα 140hp ... δεν είναι και άσχημα... με μπιέλες και πιστόνια μπορείς να ανεβάσεις πίεση και να πάς και παραπάνω.. αλλα υπάρχει ενα βασικό πρόβλημα... Η εισαγωγή μας είναι πλαστική κ δεν αντέχει και πολλά... αν λύσεις αυτό το πρόβλημα ...τότε ενδεχομένως κ να συμφέρει υπο κάποιες προυποθέσεις. Κοιταξε μπορεις να βαλεις αλλα δεν σε συμφερει θα σου παει πολυ γιατι πρεπει να αλλαξεις πολλα δεν ειναι μονο η πλαστικη εισαγωγη.Εκτος και αν τα χεις τα λεφτα. Εμενα μ χει παει συνολο 8 χιλιαρικα μαζι μ φρενα ομως.
|
|
|
|
|
spiderman
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2 Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2015, 14:37 |
|
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40 Δημοσιεύσεις: 391 Τοποθεσία: Ελλάδα
|
Eρωτηση, ακαδημαικου προς το παρόν ενδιαφέροντος. Ας πουμε οτι ο Πλουρι θα παραμεινει στην οικογενεια. (1.6 110hp Sensodrive) Δε θα με χαλουσε η ιδέα ενος light turbo με βαριά 0.45 πιεση και κλειστο μοτέρ. Αν εχει ονομαστικά 110hp, ο στοχος θα ηταν τα 140-150hp και μια γεμάτη ροπή στις χαμηλές και ανω οριο των μεσαίων χωρις ξεσπασματα κλπ. Με ενα πάνελ φιλτρο και τη μαμά εξάτμιση για λογους θορυβου/κοστους. Ερωτηση : 1.Ποιος αξιοπιστος υπάρχει στη θεσ/κη ή Βόλο που να μπορει να αναλαβει (υποθετικά προς το παρον) το θέμα? 2.Πολλαπλή-τουρπίπα- σωληνωσεις- σχαστρα-ιντερκουλερ-προγραμμα για 95άρα. 3.Ποιο ειναι το αναμενομενο κοστος σημερα, για χθές ξέρω, για μια τετοια μετατροπή? 4.Το μοτεράκι αντέχει τέτοια πράγματα?ή ακομα και το 0.4 του ειναι πολυ? 5.Υπαρχει καποιο μοντέλο του οποιου τα πραγματα βρισκονται ως μτχ και κουμπωνουν στο C3 ?
Ξερω οτι δεν ειναι η απολυτα σωστη εφαρμογη, ξερω τι ακομα θα μπορουσε να γινει, αλλά η λογική μου ειναι να βρεθουν τα 30 αλογα που του λειπουν , και να μη χασει καθολου τον "λουλόυ" χαρακτηρα που έχει τωρα , με ενα κοστος σαφως περιορισμένο.
_________________ The Italian Job.gr Passione Stile Velocita
Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive ...1 of 348 made........... 1 of 1900 made
www.drpatsis.gr
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2 Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2015, 14:43 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Δεν ειναι μονο το μοτερ που πρεπει να δεις αν σηκωνει τουρμπισμα αλλα κ το σασμαν Κωστα αν θα μπορεσει να διαχειριστει την επιπλεον δυναμη.
Στάλθηκε από το LG-P880 μου
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
spiderman
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2 Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2015, 14:49 |
|
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40 Δημοσιεύσεις: 391 Τοποθεσία: Ελλάδα
|
Ξεχασα να το γραψω. Χωρις να ξερω προδιαγραφές, ετσι οπως το...νιωθω, χλωμο το κοβω παντως για το σασμάν.
_________________ The Italian Job.gr Passione Stile Velocita
Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive ...1 of 348 made........... 1 of 1900 made
www.drpatsis.gr
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2 Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Αύγ 2015, 20:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
spiderman έγραψε: Eρωτηση, ακαδημαικου προς το παρόν ενδιαφέροντος. Ας πουμε οτι ο Πλουρι θα παραμεινει στην οικογενεια. (1.6 110hp Sensodrive) Δε θα με χαλουσε η ιδέα ενος light turbo με βαριά 0.45 πιεση και κλειστο μοτέρ. Αν εχει ονομαστικά 110hp, ο στοχος θα ηταν τα 140-150hp και μια γεμάτη ροπή στις χαμηλές και ανω οριο των μεσαίων χωρις ξεσπασματα κλπ. Με ενα πάνελ φιλτρο και τη μαμά εξάτμιση για λογους θορυβου/κοστους. Ερωτηση : 1.Ποιος αξιοπιστος υπάρχει στη θεσ/κη ή Βόλο που να μπορει να αναλαβει (υποθετικά προς το παρον) το θέμα? 2.Πολλαπλή-τουρπίπα- σωληνωσεις- σχαστρα-ιντερκουλερ-προγραμμα για 95άρα. 3.Ποιο ειναι το αναμενομενο κοστος σημερα, για χθές ξέρω, για μια τετοια μετατροπή? 4.Το μοτεράκι αντέχει τέτοια πράγματα?ή ακομα και το 0.4 του ειναι πολυ? 5.Υπαρχει καποιο μοντέλο του οποιου τα πραγματα βρισκονται ως μτχ και κουμπωνουν στο C3 ?
Ξερω οτι δεν ειναι η απολυτα σωστη εφαρμογη, ξερω τι ακομα θα μπορουσε να γινει, αλλά η λογική μου ειναι να βρεθουν τα 30 αλογα που του λειπουν , και να μη χασει καθολου τον "λουλόυ" χαρακτηρα που έχει τωρα , με ενα κοστος σαφως περιορισμένο. 1.Υπάρχουν και στις δύο πόλεις. 2.Σωστά. 3.Κοντά στο χιλιάρικο. 4.Αντέχει χαλαρά σε 0,8,ακόμη και μπουσταριζμένο εκεί. 5.Όχι.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Haris_c4_1.4
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ 2015, 15:32 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13 Δημοσιεύσεις: 1541
|
ανατρεχω στο θεμα μετα απο λιγο καιρο, Μανθο οσον αφορα το #3 μονο κοντα στο χιλιαρικο για τουρμπισμα??? Σαν να μου φαινονται ελαχιστα τα χρηματα, πριν 3-4 χρονια βγαζαμε ενα κοστολογιο κοντα στα 4 - 5.000!!
_________________ 1.4 - 102 hps VTRS Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ
|
|
|
|
|
Giannis307
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ 2015, 16:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48 Δημοσιεύσεις: 356
|
Tzakos έγραψε: spiderman έγραψε: Eρωτηση, ακαδημαικου προς το παρόν ενδιαφέροντος. Ας πουμε οτι ο Πλουρι θα παραμεινει στην οικογενεια. (1.6 110hp Sensodrive) Δε θα με χαλουσε η ιδέα ενος light turbo με βαριά 0.45 πιεση και κλειστο μοτέρ. Αν εχει ονομαστικά 110hp, ο στοχος θα ηταν τα 140-150hp και μια γεμάτη ροπή στις χαμηλές και ανω οριο των μεσαίων χωρις ξεσπασματα κλπ. Με ενα πάνελ φιλτρο και τη μαμά εξάτμιση για λογους θορυβου/κοστους. Ερωτηση : 1.Ποιος αξιοπιστος υπάρχει στη θεσ/κη ή Βόλο που να μπορει να αναλαβει (υποθετικά προς το παρον) το θέμα? 2.Πολλαπλή-τουρπίπα- σωληνωσεις- σχαστρα-ιντερκουλερ-προγραμμα για 95άρα. 3.Ποιο ειναι το αναμενομενο κοστος σημερα, για χθές ξέρω, για μια τετοια μετατροπή? 4.Το μοτεράκι αντέχει τέτοια πράγματα?ή ακομα και το 0.4 του ειναι πολυ? 5.Υπαρχει καποιο μοντέλο του οποιου τα πραγματα βρισκονται ως μτχ και κουμπωνουν στο C3 ?
Ξερω οτι δεν ειναι η απολυτα σωστη εφαρμογη, ξερω τι ακομα θα μπορουσε να γινει, αλλά η λογική μου ειναι να βρεθουν τα 30 αλογα που του λειπουν , και να μη χασει καθολου τον "λουλόυ" χαρακτηρα που έχει τωρα , με ενα κοστος σαφως περιορισμένο. 1.Υπάρχουν και στις δύο πόλεις. 2.Σωστά. 3.Κοντά στο χιλιάρικο. 4.Αντέχει χαλαρά σε 0,8,ακόμη και μπουσταριζμένο εκεί. 5.Όχι. 1.συμφωνώ 2.Περί ορέξεως.... 3.1000αρικο συν το νεφρό πνεύμονα ή ότι προερειτε ο ενδιαφερόμενος να πουλήσει 4.κλειστό άνευ συστημάτων φλατζα θέλει 5.συμφωνώ 6.ξεφωρτοσου το και πάρε κάνα 207
_________________
|
|
|
|
|
spiderman
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Toυρμπινα σε c2 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Οκτ 2015, 17:08 |
|
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40 Δημοσιεύσεις: 391 Τοποθεσία: Ελλάδα
|
1. Aξιόπιστο μάστορι, βρήκα. Σε ακαδημαικό επιπεδο ακόμα απο την πλευρά μου. 2. Αυτά θα μπουνε όποτε προκυψει. 3.1000άρικο προφανώς χωρίς το hardware. 4. 0.45 θα είναι, 0.55 over , αν... 5. γιόκ μοντέλο! 6. τσού.
_________________ The Italian Job.gr Passione Stile Velocita
Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive ...1 of 348 made........... 1 of 1900 made
www.drpatsis.gr
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|