Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:29 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Toυρμπινα σε c2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ 2007, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
ρε παιδια ξερετε αν γινεται να βαλουμε τουρμπο στο αυτοκινητο χωρις προβληματα αξιοπιστιας?προσωπικα ψαχνομαι για πιεση το πολυ 0,4 bar..τουλαχιστον μεχρι στιγμης οποιον εχω ρωτησει μου λεει πως θα βγαζει προβληματα συνεχεια κ δε συμφερει.κ τελικα ποσο θα κοστισει αν γινει μια τετοια μετατροπη?? hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ 2007, 16:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
κανα 4 χιλιαρικακια θα παει χαλαρα αλλα μετα θα θες κ φρενα κ αναρτηση
οποτε καπου στα 5.500 με 6.000 απο αξιοπιστια δεν θα ειναι σκυλακι σαν την ατμοσφαιρα αλλα αν γινει καλη δουλεια κ δεν το σκιζεις με το καλημερα κ καθε τρεις κ λιγο θα εισαι μια χαρα αλλα να ξερεις μετα απο την μετατροπη τα σερβις θα πρεπει να γινονται πολυ ποιο συχνα κ θα ειναι πολυ ποιο ακριβα δεν θελει σκισιμο οταν ειναι κρυο οταν ειναι πολυ ζεστο κ γενικα κανενα τουρμπο δεν εχει την αξιοπιστια ενος ατμοσφαιρικου


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ 2007, 16:55 
Άβαταρ μέλους
καλα τα λες αλλα δεν ειναι και τοσο απλα τα πραγματα :rtfm :rtfm :rtfm
κοιτα το topic "turbo ή ατμοσφαιρα" και θα καταλαβεις... :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ 2007, 17:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Κοίτα αν δουλεύεις όσο λες δεν πρόκειται να βγάλει πρόβλημα αλλά άμα το δουλεύεις στην αρχή όπως εγώ με 0,6 και μετά σου καπνίσει να ανεβάσεις 1,5 bar φυσικό είναι να αρχίσει τα προβλήματα. Όσο για το πριν ξεκινήσεις ναι θέλει λίγο να το αφήσεις να δουλέψει για να ζεσταθούν τα λάδια αλλά όταν είναι να το σβήσεις μπορείς λίγο πριν φτάσεις εκεί που πρέπει μπορείς να πηγαίνεις χαλαρά και να το σβήσεις με την μια. στην Θεσσαλονίκη υπάρχει ένα turbo C2vts με περίπου 180 άλογα είναι πολύ καλό και δεν έβγαλε κανένα μα κανένα πρόβλημα εκτός από συμπλέκτη που ήταν ο μαμά

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2007, 11:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
ναι ομως αν μιλαμε για να πας στα μισα χιλιομετρα για σερβις κ στα διπλασια λεφτα συμφερει?κ τελικα ποσο κοστιζει??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2007, 11:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
c2vtsssss έγραψε:
ναι ομως αν μιλαμε για να πας στα μισα χιλιομετρα για σερβις κ στα διπλασια λεφτα συμφερει?κ τελικα ποσο κοστιζει??

Ποιος είπε ότι πρέπει να πηγαίνεις στα μισά χιλιόμετρα για σέρβις;
για να σε πω τιμή πες μου τι θες να κάνεις;
Θέλεις και πιστόνια;
Θέλεις άγραφο ή παράλληλο εγκέφαλο;
Θέλεις waste gate external;
Και τι άλλο θέλεις για να ξέρω περίπου την τιμή

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2007, 14:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
κοιτα εγω θελω το πολυ 180 αλογα!λογικα παραλληλο εγκεφαλο..απο εκει κ περα δε ξερω!να κατω τις μετατροπες που θελει ωστε να μη καει!παντως αλεξανδρε εμπιστευομαι τον μαστορα σου ετσι οπως ειδα το σαξο σου!!πυραυλος εδαφους.. :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2007, 14:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Κοίτα μόλις μίλησα με τον μηχανικό μου και με είπε ότι με σιλικονουχα κολάρα γυαλισμένες αλουμινένιες σωλήνες και εξάτμιση από μπροστά μέχρι πίσω με καταλύτη μαζί με το πρόγραμμα και να δουλεύει άψογα το αμάξι το πολύ 4500

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2007, 14:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
κ μιλαμε για 180 αλογα?με τι πιεση?που χαλαμε τα λεφτα ρε θεεεε?!?! :schraeg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2007, 14:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
περίπου 180 με 200 άλογα πίεση 0,6

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2007, 16:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 17:04
Δημοσιεύσεις: 197
Τοποθεσία: Αθήνα
Μπορεί να μπεί turbo στο 14άρι 8v c2 vtr που έχω??Αξίζει τον κόπο??πόσα άλογα παραπάνω μπορει να μου δώσει??

_________________
Εικόνα
http://imageshack.us/a/img689/6499/img3741dr.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2007, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Δεν νομίζω να αξίζει να γίνει κάτι τέτοιο με 4000 βάζεις ολοκαίνουριο μοτέρ 1.6 με 110 άλογα

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 21:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
jojepe έγραψε:
Μπορεί να μπεί turbo στο 14άρι 8v c2 vtr που έχω??Αξίζει τον κόπο??πόσα άλογα παραπάνω μπορει να μου δώσει??



το turbo kit βγαίνει στα 3.000 περίπου (χωρίς συμπλέκτη) .. με πίεση 0.4-0.5 βγάζει κάπου στα 140hp ... δεν είναι και άσχημα... με μπιέλες και πιστόνια μπορείς να ανεβάσεις πίεση και να πάς και παραπάνω.. αλλα υπάρχει ενα βασικό πρόβλημα... Η εισαγωγή μας είναι πλαστική κ δεν αντέχει και πολλά... αν λύσεις αυτό το πρόβλημα ...τότε ενδεχομένως κ να συμφέρει υπο κάποιες προυποθέσεις.

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Ιούλ 2007, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
αλεξανδρε στη τιμη συμπεριλαμβανεται κ intercooler? hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Ιούλ 2007, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
πάντα !!!

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 16 [ 237 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ