Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:44 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Δεκ 2007, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
το οτι τα εχω δοκιμασει και σε πιστα ολα τα παραπανω δε σου λεει τιποτα?
τα 266 με ανοιχτη ζαντα να αεριζονται και καλο τακακι-υγρα ΔΕ ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ με τιποτα. πρωτα θα τελειωσουν λαστιχα και οδηγος...

δυστυχως ή ευτυχως τα φρενα μας ειναι απο τα λιγα καλα σημεια των c2-206 :rant


υ.γ. οταν εβαλα τα 283 με μαμα τακακια και δισκους ημουν ετοιμος να τα βγαλω...χειροτερο τιμονι ελεω βαρους (καπου +4κιλα απο καθε μερια περιστρεφομενο περα απο αναρτωμενο βαρος)
κακιστη αισθηση που οφειλεται στα μουφα τακακια που δινουν στα 283 σετ(μεγαλη ιστορια) και με νεκρη αρχικη διαδρομη και απαραδεκτο σε αισθηση πενταλ. σε αποδοση οκ απο τα 170+ ηταν τρομερη η διαφορα...
αλλα αμα οδηγησετε και το σετ που προτεινω πιο πανω μια χαρα ειναι και εκεινα με απιστευτη αισθηση...
για να δουλεψουν τα 283 σωστα
θελουν μεγαλυτερη τρομπα (23.8 απο 307-c4 180aria)
πιθανοτατα μικροτερο σεβρο (200αρι και 25αρα τρομπα προτεινει η πεζο σπορτ)
καλο τακακι...

κοινως ξεφευγει απιστευτα το κοστος...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2007, 18:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
pskarm έγραψε:
το οτι τα εχω δοκιμασει και σε πιστα ολα τα παραπανω δε σου λεει τιποτα?
τα 266 με ανοιχτη ζαντα να αεριζονται και καλο τακακι-υγρα ΔΕ ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ με τιποτα. πρωτα θα τελειωσουν λαστιχα και οδηγος...

δυστυχως ή ευτυχως τα φρενα μας ειναι απο τα λιγα καλα σημεια των c2-206 :rant


υ.γ. οταν εβαλα τα 283 με μαμα τακακια και δισκους ημουν ετοιμος να τα βγαλω...χειροτερο τιμονι ελεω βαρους (καπου +4κιλα απο καθε μερια περιστρεφομενο περα απο αναρτωμενο βαρος)
κακιστη αισθηση που οφειλεται στα μουφα τακακια που δινουν στα 283 σετ(μεγαλη ιστορια) και με νεκρη αρχικη διαδρομη και απαραδεκτο σε αισθηση πενταλ. σε αποδοση οκ απο τα 170+ ηταν τρομερη η διαφορα...
αλλα αμα οδηγησετε και το σετ που προτεινω πιο πανω μια χαρα ειναι και εκεινα με απιστευτη αισθηση...
για να δουλεψουν τα 283 σωστα
θελουν μεγαλυτερη τρομπα (23.8 απο 307-c4 180aria)
πιθανοτατα μικροτερο σεβρο (200αρι και 25αρα τρομπα προτεινει η πεζο σπορτ)
καλο τακακι...

κοινως ξεφευγει απιστευτα το κοστος...


Ειναι γεγονος οτι C2 -206 φορουν την μικρη τρομπα (22,19mm)και για να μην οπισθοχωρει το πενταλ του φρενου αισθητα πρεπει να αντικατασταθει με την 23,8mm(xsara 2,C4,307).
Με την αντικατασταση με μεγαλητερη διαμετρου δισκου μην περιμενετε μικροτερη αποσταση φρεναρισματος αλλα μονον αντοχη στο καψιμο.
Απο τακακια Παναγιωτη μετα απο Ferodo premier πηγα σε Textar και μου φαινονται καλητερα.
Το καλο ειναι οτι τα τακακια των 283 εχουν μπολικη παστα και μου βγαζουν
50000 km το σετ.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2007, 18:59 
Άβαταρ μέλους
καλησπέρα σε όλους.....
εγώ έβαλα δίσκους tarox g88 χαρακωτούς και τακάκια tarox....και είμαι super ευχαριστημένος με το φρενάρισμα του αυτοκινητου...
τα συγκρίνω βεβαια με τα "μαμισια" φρένα... :iconcool
καλο απόγευμα....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2007, 19:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
αντωνη εγω με τα μαμα τακακια σε 283 δεν εβγαζα 20000χλμ με τιποτα (και πιστα μεσα...)

τρομπα εχεις βαλει τη 23αρα??

εγω εχω βαλει της πεζοσπορτ ενα γαιδουρι 25.8 και εχω θεμα καθως το πενταλ ειναι ον οφ αισθηση...
οι γαλλοι τη δινουν με μικροτερο σεβρο (200αρι) προφανως για να μαλακωνει το πενταλ και να αποκτα αισθηση χωρις να χασεις σε δυναμη.
εχω και το σεβρο αλλα δεν εχω χρονο να το βαλω :rtfm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2007, 21:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Εμενα φοραει 23.8mm απο την μανα του πως και 1.6 C4-307-RC.
Σχετικα με το σετακι που δινει η πεζο σπορτ προφανως προοριζεται για μινιμουμ διαδρομη στο πεταλ,καλη αισθηση,αλλα ο οδηγος καταβαλει και περισοτερη δυναμη για φρεναρει λογω μειωμενης υποβοηθησης.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Δεκ 2007, 09:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
κουφο τελειως./....................................

τα τακακια που δινουν η σιτροεν-πεζο για αντικατασταση μαμα ειναι καποια μπεντιξ κακιστης ποιοτητας που ειναι για κλαματα

αν θες να μεινεις σε φτηνο τακακι στα 283 μονο φεροντο πρεμιερ εχει νοημα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Ιαν 2008, 09:32 
Άβαταρ μέλους
σολινακια αεροπορικου τυπου και τακακια φεροντο,πολυ καλη συνταγη για καλο φρεναρισμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 08:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45
Δημοσιεύσεις: 256
Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
Προσωπικα, για καλο φρενο το τριπτυχο ειναι: τακακι, υγρα φρενων, σωληνακια υψηλης.

Οι επιλογες ειναι πολλες, εγω θα προτυνο ενα καλο, οικονομικο συνδιασμο με αντοχη στον χρονο και στην χρηση:
τακακια Textar
σωληνακια υψηλης goodrich (κατα προτυμιση)
υγρα Motul rbf600
αν ειναι να αλλαξουμε και δισκους θα προτυνα Bendix ή Brembo (απλους).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 14:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 12 Αύγ 2007, 18:12
Δημοσιεύσεις: 100
Τοποθεσία: VERIA
εχει βαλει κανεις απο c4 το 2litro με τα 180 αλογα δισκους -δαγκανες σε c2 vts.οι δισκοι του είναι 302 και αφου το μετρήσαμε εικονικά ίσως και να χωρέσει οριακά μιας και με υπολογισμό δαγκάνας στις 16αρες μου αφήνει 2-3 χιλιοστα περιθώριο απο τη ζάντα.τα εχω βρει μεταχειρησμένα σε καλή τιμή και θα ήθελα να μου πει αν κάποιος το έχει δοκιμάσει.ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Σεπ 2007, 18:29
Δημοσιεύσεις: 293
Τοποθεσία: ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΘΗΝΑ
τα βαζω αυριο εγω τι τιμη τα βρικες?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
βαγγελη τελικα ποια θα βαλεις 283 η 302???

_________________
http://www.karagiannis-bros.com
http://www.flickr.com/ioannikp
Nikon D7000 kit 18-105
Samyang 8mm f3.5 fisheye
Tamrac Aero 3380


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 22:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Σεπ 2007, 18:29
Δημοσιεύσεις: 293
Τοποθεσία: ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΘΗΝΑ
μαλον 283 ειναι το c4 τι φοραει το 2000cc


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2008, 12:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
το 2.0 c4 φοραει 303

ενω τα 283 ειναι απο xcara 2.0 η 206 rc

_________________
http://www.karagiannis-bros.com
http://www.flickr.com/ioannikp
Nikon D7000 kit 18-105
Samyang 8mm f3.5 fisheye
Tamrac Aero 3380


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2008, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
+1

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μάιος 2008, 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
τα 283 απο 307 1.6 πάντως εχουν καινουργια δαγκανες/δισκοι/τακακια 300ε.
Προχτεσινή τιμη.

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 5 [ 69 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΖΧ 91 ΑΛΛΑΓΗ
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: spyros
Απαντήσεις: 26
Φρένα - Τροχός
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: micras
Απαντήσεις: 0
Δισκόπλακες και τακάκια για μαμα φρένα
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: antonisk7
Απαντήσεις: 50
Σφυρίζουν τα φρένα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xsarakias
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ