pskarm έγραψε:
το οτι τα εχω δοκιμασει και σε πιστα ολα τα παραπανω δε σου λεει τιποτα?
τα 266 με ανοιχτη ζαντα να αεριζονται και καλο τακακι-υγρα ΔΕ ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ με τιποτα. πρωτα θα τελειωσουν λαστιχα και οδηγος...
δυστυχως ή ευτυχως τα φρενα μας ειναι απο τα λιγα καλα σημεια των c2-206
υ.γ. οταν εβαλα τα 283 με μαμα τακακια και δισκους ημουν ετοιμος να τα βγαλω...χειροτερο τιμονι ελεω βαρους (καπου +4κιλα απο καθε μερια περιστρεφομενο περα απο αναρτωμενο βαρος)
κακιστη αισθηση που οφειλεται στα μουφα τακακια που δινουν στα 283 σετ(μεγαλη ιστορια) και με νεκρη αρχικη διαδρομη και απαραδεκτο σε αισθηση πενταλ. σε αποδοση οκ απο τα 170+ ηταν τρομερη η διαφορα...
αλλα αμα οδηγησετε και το σετ που προτεινω πιο πανω μια χαρα ειναι και εκεινα με απιστευτη αισθηση...
για να δουλεψουν τα 283
σωσταθελουν μεγαλυτερη τρομπα (23.8 απο 307-c4 180aria)
πιθανοτατα μικροτερο σεβρο (200αρι και 25αρα τρομπα προτεινει η πεζο σπορτ)
καλο τακακι...
κοινως ξεφευγει απιστευτα το κοστος...
Ειναι γεγονος οτι C2 -206 φορουν την μικρη τρομπα (22,19mm)και για να μην οπισθοχωρει το πενταλ του φρενου αισθητα πρεπει να αντικατασταθει με την 23,8mm(xsara 2,C4,307).
Με την αντικατασταση με μεγαλητερη διαμετρου δισκου μην περιμενετε μικροτερη αποσταση φρεναρισματος αλλα μονον αντοχη στο καψιμο.
Απο τακακια Παναγιωτη μετα απο Ferodo premier πηγα σε Textar και μου φαινονται καλητερα.
Το καλο ειναι οτι τα τακακια των 283 εχουν μπολικη παστα και μου βγαζουν
50000 km το σετ.