Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:52 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Full Group N εξατμισονι!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 00:17 
Άβαταρ μέλους
Γεια σας παιδια..ειμια καινουριος στην παρεα.Προχθες εβαλα ολοκληρη εξατμιση γκρουπ Ν στο loeb μου κ ειδα διαφορες απο χαμηλα εως τον κοφτη..καμια σχεση με το πως ηταν κ το πως ειναι..βεβαια σταθηκα κ λιγο ατυχος διοτι εμφανισε το προβλημα με την εισαγωγη κ αρχισε να σφυριζει...τελος παντων το θεμα ειναι πως ακομη κ ετσι που λογικα χανει,ειναι αρκετα παραπανω απ'οτι ηταν μαμα..ομολογουμενως ειναι πνιγμενο το αμαξι απο θεμα εξαγωγης..θα επρεπε να κανω δυναμομετρηση αλλα η κ@υλ@ μου με εσπρωξε κατέυθειαν στον εξατμισα..την επομενη εβδομαδα σχεδιαζω δηναμομετρηση πριν και μετα την εγκατασταση BMC...θα ενημερωσω με στοιχεια της δυναμομετρησης..θα γνωριστουμε κ απο κοντα σε συναντησεις..πολυ :schraeg αυτα τα C2 βρε παιδι μου.. :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 15:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ε κλασικο προβλημα των C2 VTS η πολλαπλή που σπαει .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2008, 00:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
τι μαρκα ειναι η εξατμιση σου κ ποσα λεφτα την εβαλες???

_________________
http://www.karagiannis-bros.com
http://www.flickr.com/ioannikp
Nikon D7000 kit 18-105
Samyang 8mm f3.5 fisheye
Tamrac Aero 3380


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2008, 00:30 
Άβαταρ μέλους
το χταποδι ειναι supersprint οπως και ο αγωνιστικος καταλυτης και το μεσαιο.οι περεταιρω σωληνωσεις ειναι custom made ανοξιδωτες..η εξωτερικη διαμετρος ειναι Φ52 και η εσωτερικη Φ48..χρισιμοποιηθηκαν οι ιδιοι αισθητηρες λαμδα (λ) με την διαφορα οτι εγινε επεκταση του καλωδιου τους καθως ο καταλυτης πλεον ειναι απο κατω..η ολη φαση με χταποδι,σπιραλ,αγωνιστικο καταλητη,μεσαιο κ τελικο κοστισε 900 γιουρια.πιστευω πολλη καλη τιμη για τετοια δουλεια αφου οντως ειναι εργο τεχνης και αποδοσης..ο εξατμισας ειναι φιλος και η τιμη ειναι σχεδον στο κοστος.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιαν 2008, 09:26 
Άβαταρ μέλους
Καπου κανεις λαθος...Η Supersprint δεν βγαζει 52αρες σωληνωσεις για το VTS... hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιαν 2008, 16:24 
Άβαταρ μέλους
τοτε ειναι 50αρα..οντως μπορει να κανω λαθος..το θεμα εινα οτι το αμαξι πηρε αρκετα..σημερα το πρωι το πηγα στον Φεσσα κ επισκευαστηκε και το προβλημα με την εισαγωγη..ολα καλα πλεον..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
JimC2byLoeb έγραψε:
το χταποδι ειναι supersprint οπως και ο αγωνιστικος καταλυτης και το μεσαιο.οι περεταιρω σωληνωσεις ειναι custom made ανοξιδωτες..η εξωτερικη διαμετρος ειναι Φ52 και η εσωτερικη Φ48..χρισιμοποιηθηκαν οι ιδιοι αισθητηρες λαμδα (λ) με την διαφορα οτι εγινε επεκταση του καλωδιου τους καθως ο καταλυτης πλεον ειναι απο κατω..η ολη φαση με χταποδι,σπιραλ,αγωνιστικο καταλητη,μεσαιο κ τελικο κοστισε 900 γιουρια.πιστευω πολλη καλη τιμη για τετοια δουλεια αφου οντως ειναι εργο τεχνης και αποδοσης..ο εξατμισας ειναι φιλος και η τιμη ειναι σχεδον στο κοστος.


χμμ καπου μπερδεύεσαι...λες πως το χταποδι,ο αγων.κατ και το μεσαιο ειναι σουπερσπριντ.
Ωραια μεχρι εδω και σωστή επιλογη.Οι υπολοιπες σωλήνες ποιες ειναι??? αφου μετά παει το τελικο...
Δηλ εσυ φορας:

χταπόδι ΣΣ

Εικόνα

κατ ΣΣ

Εικόνα

και μεσαιο ΣΣ

Εικόνα

αρα ποιες σωληνώσεις μένουν??? μαλλον καπου μπερδευτηκες!!!

επίσης ολα αυτα κοστιζουν: 533,48+1.638,24+233.50 = 2405,22ε...άρα σίγουρα κάτι λαθος έκανες.
Περιμένουμε να μας πείς τι,ώστε να μην υφίσταται παραπληροφόρηση για τυχον αλλα παιδιά με C2 που θα πάνε να ρωτήσουν ποσο κανει αυτή η εξάτμιση!

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
η τιμη ειναι πολυκαλη μπραβο.
μακαρι να το εχεις μετρησει πριν μετα να δουμε τι πουλια πιανει το χταποδι της σουπερσπριντ αν και φοβαμαι οτι θα εχει αδειασει χαμηλα το αμαξι...
η σουπερσπριντ για να αποφυγει αυτο το αδειασμα βαζει 50αρα σωληνα και κανει καποια ειδικα στενεματα ωστε να κρατησει το backpressure...

χταποδι οντως 500
καταλυτης κανα 250αρι
μεσσαιο τελικο σωληνες χαλαρα αλλα 250

αρα οντως ο ανθρωπος σου εκανε φοβερη τιμη...

επισης η σωληνα η 52αρα ειναι 1.3 παχος αρα πας σε 49.4 εσωτερικη

ηθελα να βαλω και εγω αλλα κρατηθηκα και εβαλα 50αρα με 1χιλιοστο παχος...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 11:45 
Άβαταρ μέλους
τελικα φιλοι μου μονο το χταποδι ειναι της supersprint.. :fsss ολα τα υπολοιπα ειναι custom made ανοξειδωτα..αναμενεται δυναμομετρηση πριν και μετα την τοποθετηση BMC βαρελιου...θα σας κρατησω ενημερους..παντως ο εξατμισας και το συνεργειο που θα γινει η δυναμομετρηση δεν εχουν σχεση μεταξυ τους..40Ε για την δυναμομετρηση μου ειπε και θα γινει στο συνεργειο του στόικου στο ρυσιο..περιμενω απαντησεις σας αν γνωριζεται τιποτα για το εν λογω συνεργειο..δεν προσεξα τι δυναμομετρο χρησιμοποιει κατα την επισκεψη μου εκει..σας ευχαριστω εκ των προτερων.. :party: :party: :party:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 11:49 
Άβαταρ μέλους
Αν θες να δεις συγκριση πριν και μετα,πηγαινε,η τιμη ειναι καλη...

Αν θες να δεις κατα στο περιπου ποσα αποδιδει το μοτερ σου,προτιμησε το Maha στο Ωραιοκαστρο απλα πες τους να σου τυπωσουν την μετρηση με διορθωση βαση EWG.
Και το ΤΑΤ του Παπαδοπουλου αλλα και του Στοικου,δειχνουν οτι θελουν οσο αφορα τα πραγματικα νουμερα,οποτε τζαμπα τα 40...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 11:52 
Άβαταρ μέλους
βασικα θελω να δω μονο την διαφορα..και σε αυτο δειχνουν οτι θελουν?
hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 12:23 
Άβαταρ μέλους
JimC2byLoeb έγραψε:
βασικα θελω να δω μονο την διαφορα..και σε αυτο δειχνουν οτι θελουν?
hmmm


Τώρα π.χ. αν πας και δεις 130 άλογα, δεν θα ξέρεις αν πριν είχες 125, 119, 135 ή 129 (τυχαία νούμερα).

Για να δεις την διαφορά, θα έπρεπε να έχεις και μία μέτρηση πριν την μετατροπή.

Αφού δεν υπάρχει τέτοια μέτρηση, τότε όπως λέει ο Στέλιος καλό θα ήταν να πας σε ένα όσο το δυνατόν πιο "ρεαλιστικό" δυναμόμετρο που θα σου δώσει μία αντικειμενική εικόνα για το που βρίσκεσαι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 17:46 
Άβαταρ μέλους
το αν εχει 130 ή 125 ή τελος παντων οσα δεν μ'απασχολει..καπου εκει θα ειναι σιγουρα το θεμα εινα να δουμε την διαφορα που θα εχει με το βαρελακι σε σχεση με το μαμα φιλτρο..και αν αξιζε τον κοπο..οσο για την εξατμιση δεν τειθεται θεμα το αν πηρε ή οχι..αφου σιγουρα εχει παρει παρα πολυ κ το νιωθω καθε φορα που το οδηγω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 14:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 17 Ιαν 2007, 14:10
Δημοσιεύσεις: 285
Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Εικόνες: 0
παιδια εχω μια ερωτηση....
το χταποδι που φοραμε στο vts ταιριαζει σε 1.4 vtr?
βρηκα να το πουλησω αλλα δεν ξερω αυτο...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 15:54 
Άβαταρ μέλους
Οχι...
Μου φαινεται οτι ταιριαζει σε 14αρι 16v(206/307,κλπ) αλλα με μια επιφυλαξη...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 5 [ 75 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

''group buying'' καραμπίνες, καλάζνικοφ, σχοινί.
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Brujo
Απαντήσεις: 19
Citroen C2 VTS By Loeb No 299: full exterior detailing
Δ. Συζήτηση: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 14
Facebook Group
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: djfanis
Απαντήσεις: 3
Συγχώνευση Fiat και PSA Group;
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: VeRDe
Απαντήσεις: 71
group n ερωτησεις
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ