jimnik έγραψε:
το σωστο για τις συνθήκες που οδηγουμε εμεις (κανονικες συνθηκες και βροχή) πρέπει να βαζουμε αυτο που δίνει ο κατασκευαστης. ειχα διαβάσει ενα τεστ που ειχαν κανει γερμανοι για τα λάστιχα με ιδιο αυτοκίνητο ιδια ελαστικα. κανανε το τεστ την μια με κανονικη ποσοτητα αερα και την αλλη με κατα 1 μολις μοναδα λιγοτερο (bar αν δεν κανω λαθος) και οι διαφορες συμπεριφορας του αυτοκινητου ηταν τεραστιες. τωρα για το χιονι δν νομιζω να πρεπει να αφαιρεσεις καθολου αερα γιατι παρ' ολο που μεγαλωνει η επιφανεια επαφης του ελαστικου η προσφυση μειωνετε.
Σε μαλακά υλικά χιόνι, άμμο, λάσπη κλπ κάνοντας το λάστιχο πιο μαλακό αυξάνεις την πρόσφυση. Αυτό κάνουν και στα trial που γίνονται σε τέτοια εδάφη.
Για το 1 bar που λες η διαφορά είναι τεράστια. Αφού το λάστιχο στο C2 έχει κανονικά 2,2 bar, αν του βάλεις 1,2 είναι 40% μικρότερη πίεση. Προφανώς αν κυκλοφορείς έτσι θα πετάξεις το λάστιχο σε μια βδομάδα, δε χρειάζεται να μας το πει κάποιο περιοδικό.
M.M έγραψε:
Στον παγο περπαταει μονο αλυσιδα η λαστιχο με καρφια.
Είπα κάτι διαφορετικό και δεν το κατάλαβα;