stamatisvtr.t έγραψε:
To αυτοκινητο φτιαχτηκε σε δυο δοσεις...... στην αρχη δουλεψε ( για 1 μηνα μεχρι να ψηθουν οι βαλβιδες
) με μαμα φλατζα και 0.4 bar και εβγαλε 116hp και 18 κιλα και η τουρμπινα ανοιγε στις 2500rpm με δυναμομετριση στο dynodrome την οποια δεν εχω ευκαιρη να ανεβασω . τωρα στα 0.5 με φλατζα 8/10 οι τιμες που δεινω παραπανω ειναι κατα προσεγγιση και η τουρμπινα ανοιγει στις 3000rpm. το μονο που με προβληματιζει (παρα του οτι ο μηχανικος επιμενει οτι δεν θα εχω προβλημα) ειναι το να ανεβασω πιεση κοντα στο 0.8
θα αντεξει η εισαγωγη;( πλαστικη) τα πιστονια και οι βαλβιδες; γιατι για σφυριλατα το ποσο θα ειναι απαγορευτικο για το συγκεκριμενο μοτερ. επιπλεον ειμαι στο ψαξιμο για αεραγογο γιατι μετα απο χρηση στην πολη εμφανιζεται πτωση στην αποδοση απο θερμοκρασιες στον χωρο του μοτερ.
καλησπερα Φιλε μου και μπραβω για την μετατροπη που εκανες !!!! ετσι σιγα σιγα να αρχιζουμε μερικοι να τα μεταμορφωνουμε !!! χαχαχαχα ΄)
φυσικα και αντεχει το 0.8 και παραπανω θα ελεγα η εισαγωγη-πιστονια κτλ !!! αλλα δεν θα ελεγα για πανω απο 1.2 κτλ.............
αν σε ενδιαφερει καποιο Φιλικο πατημα με αλλο αδελφακι 1.4 το οποιο εχει γινει μετατροπη σε 1.6 ΒΤΡ ομως με 2-3 πραγματακια πανω εδω ειμαι ΄)