Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 17:44 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: VTR TURBO
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 15:09 
Άβαταρ μέλους
εδω και 2 μηνες τουρμπισα το vtrακι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος .... ροπη και αρκετη δυναμη για να προβληματισει ακομα και τα μεγαλα αδερφακια ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
για δοσε παραπανω στιχια να μαθουμε και εμεις....

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 16:37 
Άβαταρ μέλους
1.5 τουρμπινιτσα 5ο μπεκ 500cc 0.5bar και 118hp 19 κιλα ροπη στις 5200 rpm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
1,4 είναι?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:21 
Άβαταρ μέλους
ενοειται !!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
βαλε ρε μεγαλε μια φωτο να το δουμε......
Θελω να κανω κατι παρωμιο....

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 09:34
Δημοσιεύσεις: 85
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ
ποσο πηγε η δουλεια φιλαρακι??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
φώτο οπωσδήποτε!

το αμάξι είναι φιλικό για καθημερινή χρήση , από αξιοπιστία πως τα πάει?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ενδιαφέρον. Σου πήγε λιγότερο απο την αλλαγή σε 1600αρι ή το προτίμησες για να ανεβάσεις πίεση μελλοντικά;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 20:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
το 1.600 όμως δεν έχει 19 κιλά ροπής!


βασικά δώσε μας στοιχεία !
ανέβασε το σχεδιάγραμμα τις δυναμομέτρησης !
στις πόσες στροφές ανοίγει η τουρμπίνα?στις πόσες είναι η μέγιστη ροπή/ιπποδύναμη?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Σεπ 2008, 11:29 
Άβαταρ μέλους
To αυτοκινητο φτιαχτηκε σε δυο δοσεις...... στην αρχη δουλεψε ( για 1 μηνα μεχρι να ψηθουν οι βαλβιδες :s ) με μαμα φλατζα και 0.4 bar και εβγαλε 116hp και 18 κιλα και η τουρμπινα ανοιγε στις 2500rpm με δυναμομετριση στο dynodrome την οποια δεν εχω ευκαιρη να ανεβασω . τωρα στα 0.5 με φλατζα 8/10 οι τιμες που δεινω παραπανω ειναι κατα προσεγγιση και η τουρμπινα ανοιγει στις 3000rpm. το μονο που με προβληματιζει (παρα του οτι ο μηχανικος επιμενει οτι δεν θα εχω προβλημα) ειναι το να ανεβασω πιεση κοντα στο 0.8 hmmm θα αντεξει η εισαγωγη;( πλαστικη) τα πιστονια και οι βαλβιδες; γιατι για σφυριλατα το ποσο θα ειναι απαγορευτικο για το συγκεκριμενο μοτερ. επιπλεον ειμαι στο ψαξιμο για αεραγογο γιατι μετα απο χρηση στην πολη εμφανιζεται πτωση στην αποδοση απο θερμοκρασιες στον χωρο του μοτερ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Σεπ 2008, 13:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
για εχτρα αερα αδειασε τα πλαστικα που εχει στο χωρο της μηχανης


βεβαια θα το εχεις κανει ηδη αλλα λεμε τωρα.


τα πιστόνια ποσο δλδ ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 00:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
stamatisvtr.t έγραψε:
To αυτοκινητο φτιαχτηκε σε δυο δοσεις...... στην αρχη δουλεψε ( για 1 μηνα μεχρι να ψηθουν οι βαλβιδες :s ) με μαμα φλατζα και 0.4 bar και εβγαλε 116hp και 18 κιλα και η τουρμπινα ανοιγε στις 2500rpm με δυναμομετριση στο dynodrome την οποια δεν εχω ευκαιρη να ανεβασω . τωρα στα 0.5 με φλατζα 8/10 οι τιμες που δεινω παραπανω ειναι κατα προσεγγιση και η τουρμπινα ανοιγει στις 3000rpm. το μονο που με προβληματιζει (παρα του οτι ο μηχανικος επιμενει οτι δεν θα εχω προβλημα) ειναι το να ανεβασω πιεση κοντα στο 0.8 hmmm θα αντεξει η εισαγωγη;( πλαστικη) τα πιστονια και οι βαλβιδες; γιατι για σφυριλατα το ποσο θα ειναι απαγορευτικο για το συγκεκριμενο μοτερ. επιπλεον ειμαι στο ψαξιμο για αεραγογο γιατι μετα απο χρηση στην πολη εμφανιζεται πτωση στην αποδοση απο θερμοκρασιες στον χωρο του μοτερ.


καλησπερα Φιλε μου και μπραβω για την μετατροπη που εκανες !!!! ετσι σιγα σιγα να αρχιζουμε μερικοι να τα μεταμορφωνουμε !!! χαχαχαχα ΄)

φυσικα και αντεχει το 0.8 και παραπανω θα ελεγα η εισαγωγη-πιστονια κτλ !!! αλλα δεν θα ελεγα για πανω απο 1.2 κτλ.............

αν σε ενδιαφερει καποιο Φιλικο πατημα με αλλο αδελφακι 1.4 το οποιο εχει γινει μετατροπη σε 1.6 ΒΤΡ ομως με 2-3 πραγματακια πανω εδω ειμαι ΄)

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Σεπ 2008, 01:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
το μοτερ σου ειναι το 1400 με τα 90 ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Σεπ 2008, 18:58 
Άβαταρ μέλους
το μοτερ ειναι το 8v με τα 75hp ...... δεν εχω πατησει κανονικα με κανενα 1600 εκτος απο μερικα 1400 vtr με φιλτρο εξατμιση που δεν ειχαν τυχη. θα με ενδιεφερε ενα πατημα με 1600 για να δω διαφορες. αν και παρ'ολη την ροπη μετα τις 5500 νιωθω οτι το μοτερ ξεφουσκωνει και δεν ξερω πως θα παει με ενα 1600 που εχει δυναμη μεχρι τους κοφτες........ hmmm .Σε ενα ψιλοπατημα με ενα saxo vts με group N και αγνωστα λοιπα στοιχεια σχετικα σκεκομουν καλα! αν και με αυτα τα διαολακια απεφευγα ανοιγματα και με το προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα ( mazda rx8)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 35 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Light Turbo conversion Xsara Picasso 1.8
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
turbo ,wastegate ,solenoid valve pierburg
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: zetor
Απαντήσεις: 2
Check Engine se Xantia 2.0 Turbo Activa
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: sv1gfu
Απαντήσεις: 7
Turbo Timer σε THP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 39
C5 THP VS Opel Insignia turbo
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: .::Street_Cruiser::.
Απαντήσεις: 28
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια