Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:29 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: after Market Βασεις Μοτερ-Σαζμαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 17:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
Γνωριζει κανεις αν Βγαζει καποια εταιρια Βασεις Σκληρες ???????

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
νομίζω peugeot sport

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Οκτ 2008, 00:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
εγκεφαλου παιρνεις πεζο σπορτ για 1.3
μεταλλικη με ενα λαστιχο γυρω γυρω καπου 50ευρω
ολα τα λαεφτα ειδικα για καλες αλλαγες αλλα τρελλο τρεμουλο στο αμαξι στο ρελαντι...γενικα αγωνιστικη κουραστικη αισθηση

κατω κουκουναρα βαζεις παουερφλεξ 50ευρω
δεν εχει κανενα νοημα κατι αλλο δε προσφερει κατι εξτρα
εκτος αν εισαι τελειως καφρος οποτε παιρνεις το μπρατσακι αλλα σιβικ της σιτροεν σπορτ που καταργει τελειως τη βαση και πακτωνει στο σασι τη βαση ουσιαστικα
εκει να δεις κραδασμους...αλλα θελει και ενισχυση σασι στο σημειο βασης μη το σκισεις στα πολλα μπαμ μπουμ αλλαγες


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Οκτ 2008, 01:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
pskarm έγραψε:
εγκεφαλου παιρνεις πεζο σπορτ για 1.3
μεταλλικη με ενα λαστιχο γυρω γυρω καπου 50ευρω
ολα τα λαεφτα ειδικα για καλες αλλαγες αλλα τρελλο τρεμουλο στο αμαξι στο ρελαντι...γενικα αγωνιστικη κουραστικη αισθηση

κατω κουκουναρα βαζεις παουερφλεξ 50ευρω
δεν εχει κανενα νοημα κατι αλλο δε προσφερει κατι εξτρα
εκτος αν εισαι τελειως καφρος οποτε παιρνεις το μπρατσακι αλλα σιβικ της σιτροεν σπορτ που καταργει τελειως τη βαση και πακτωνει στο σασι τη βαση ουσιαστικα
εκει να δεις κραδασμους...αλλα θελει και ενισχυση σασι στο σημειο βασης μη το σκισεις στα πολλα μπαμ μπουμ αλλαγες


εσπασα 2 καβουκια ΣΑζμαν !!!! πρεπει οπωςδιποτε να φτιαξω τις βασεις μου !!!! γιατι δεν εχω ορεξη να σπασω και τριτο....................

για πες μου εισαι σιγουρος οτι οι βασεις Υπαρχουνε για c2 ???????

υποψιν δεν ειναι ιδιες με 206......

η λυση που θα γινει λογικα ειναι να στειλω τις βασεις για φτιαξιμο με τεφλον ή αλουμηνιο...... αλλα ψαχνομαι μιπως υπαρχουνε τιποτα ετοιμες !!!! αλλα απο οσο ηξερα δεν παιζουνε........

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Οκτ 2008, 22:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
Η ΚΑΤΩ ειναι σιγουρα ιδια...

αν εχεις τετοιο θεμα κοψε τις μαλακιες με φτιαχτες και παπατζιλικια του καθε ελληνα μαστορα

παρε ετοιμες απο τη σιτροεν σπορτ και τελος το θεμα
θα εχεις αρκετους κραδασμους
αλλα θα παθεις αμοκ απο τις αλλαγες

και το οτι εσπασες 2 καβουκια αποκλειεται να ειναι μονο απο βασεις....
εχω στο δικο μου 120000χλμ εχω κανει πανω απο 1000γυρους σε πιστα και πιστεψε με εκει το ζορι ειναι τρελλο...δεν ειναι τιποτα οι κοντρες σου μπροστα στο να ψαχνεις τα δεκατα σε καθε γυρο...
και καβουκι δεν εσπασα..το σαζμαν το διελυσα 2 φορες αλλα καβουκι οχι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Οκτ 2008, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
pskarm έγραψε:
Η ΚΑΤΩ ειναι σιγουρα ιδια...

αν εχεις τετοιο θεμα κοψε τις μαλακιες με φτιαχτες και παπατζιλικια του καθε ελληνα μαστορα

παρε ετοιμες απο τη σιτροεν σπορτ και τελος το θεμα
θα εχεις αρκετους κραδασμους
αλλα θα παθεις αμοκ απο τις αλλαγες

και το οτι εσπασες 2 καβουκια αποκλειεται να ειναι μονο απο βασεις....
εχω στο δικο μου 120000χλμ εχω κανει πανω απο 1000γυρους σε πιστα και πιστεψε με εκει το ζορι ειναι τρελλο...δεν ειναι τιποτα οι κοντρες σου μπροστα στο να ψαχνεις τα δεκατα σε καθε γυρο...
και καβουκι δεν εσπασα..το σαζμαν το διελυσα 2 φορες αλλα καβουκι οχι


και ομως εσπασα 2 καβουκια σε εκκινησεις...... με ιμισλικ βεβαια.... τα ιμισλικ τα εδιωξα και ψαχνομαι για Βασεις τωρα..... επεισεις καταφερα να ανοιξω και μια Φουσκα απο ιμιαξονιο....... ελεος........ ΚΑΙ αυτο σε εκκινιση..... αστα να πανε...... τωρα θελω να φτιαξω τις βασεις !!!! επεισεις να βαλω σκληρα ελατηρια στα αμορτισερ.........

δωσε μια πληροφορια που μπορω να βρω τετοιεσ Βασεις !!!!

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Οκτ 2008, 11:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
κανεις ??????????????????

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Οκτ 2008, 00:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
και επειδει απαντηση δεν προκειτε να παρω..........

βασεις για το c2 βγαζει μονο ι σιτροεν σπορ για τις αγωνιτηκες εκδοσεις

το κοστος ειναι τραγικοοοοοοοοοο.................

και για καποιον που θελει να εχει αφτερμαρκετ ο δρομος ειναι μονος.........

πρεπει να φτιαξει........

οι βασεις δεν εχουνε καμια απολυτος σχεση με 206 και λοιπα αμαξια....

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Οκτ 2008, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
και για την ακριβεια να συμπλιρωσω κατι που εμαθα σημερα !!!!!!!!

οι αγωνιστηκες βασεις ειναι για σαζμαν c2R2 οποτε.......

ξεχναμε τα παντα......... και φτιαχνουμε χειροποιιτες...........

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Οκτ 2008, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
to challenge cup ιταλια κλπ φορανε ΜΑ σαζμαν οποτε κανουν κανονικοτατα βασεις

τα r2 ειναι που φορανε ΒΕ και οντως δεν κανουν


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Οκτ 2008, 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
pskarm έγραψε:
to challenge cup ιταλια κλπ φορανε ΜΑ σαζμαν οποτε κανουν κανονικοτατα βασεις

τα r2 ειναι που φορανε ΒΕ και οντως δεν κανουν


και πως θα βρουμε Βασεις διοτι για το challenge i citroen sport δινει βασεις για σαζμαν r2,,,,.,,,,,,, ασχετος αυτων απο οσο ακουσα οι βασεις αυτες ειναι ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολυ ακριβες !!!!!!

στο ρεζουμε τωρα !!!! απο οσο εμαθα και καποια παιδια που τρεχουνε με c2 (οχι challenge ktl) εχουνε φτιαξει τις βασεις τους μιας και ΚΑΜΙΑ εταιρια (ακομα αλλα απο οσο εχω δει και ουτε προκειτε) δεν βγαζει βασεις .........

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Οκτ 2008, 01:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Silver_C2


οταν λες φτιαξαν ενωεις εδω ενυσχησαν τις κλασικες ?


κοιτα αμα το αποτελεσμα ηταν καλο ε τοτε μονοδρομος .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Οκτ 2008, 09:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
KarlBarks έγραψε:
Silver_C2


οταν λες φτιαξαν ενωεις εδω ενυσχησαν τις κλασικες ?


κοιτα αμα το αποτελεσμα ηταν καλο ε τοτε μονοδρομος .


μα ειναι μονοδρομος διοτι δεν υπαρχουνε αλλες !!!!! οποτε αν θες σκληρες βασεις απλα τις ενυσχιεις

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Οκτ 2008, 20:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
oti thes apo citroen sport steile pm pughell
exei καποια σαιτ εξωτερικου να σου πει τιμες

εδω ελλαδα οντως ειναι διαστημικες οι τιμες.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Οκτ 2008, 19:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
σημερα ειδα το Κο χρυσαφη mcracing team
ψαξε βρες που ειναι αν θες οδηγιες

ο οποιος μου επιβεβαιωσε και αυτος οτι τα τζαλεντζ φοραγαν ΜΑ σαζμαν και οχι ΒΕ
οποτε σου κανουν κανονικοτατα οι βασεις του

φερνει και αυτος πραγματα σιτροεν σπορτ που και που απο εξωτερικο και αν δεις καταλογο σιτροεν σπορτ στο ιντερνετ ειναι ΤΖΑΜΠΑ οι τιμες τους πιο κατω και απο πεζο σπορτ πραγματικα!

απλα εδω ελλαδα χρεωνουν απιστευτα νταβατζιλικια...
ρωτα και παγκχελ


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 55 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

SERVICE ΣΤΟ ΣΑΖΜΑΝ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: giannis xsara
Απαντήσεις: 46
Επισκευή γρύλου και μοτέρ παραθύρων, ΟΧΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: MAKRY...MALLIS
Απαντήσεις: 6
αλλαγη μοτερ απο 1.6 16ν σε 1.6 THP 175hp
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Πλύσιμο μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: thundermaster
Απαντήσεις: 11
Δυσεπίλυτη βλάβη σε μοτέρ C4 2011
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Apirathos
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ