Συγγραφέας |
Μήνυμα |
rozakisd
|
Θέμα δημοσίευσης: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ C2 VTS Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Νοέμ 2007, 03:06 |
|
|
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ Κ&Ν.ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΑΝΑΙΒΑΣΩ ΛΙΓΟ ΤΑ ΑΛΟΓΑ??
φιλε μου προσπαθησε να γραφεις με μικρα γιατι τα κεφαλαια ειναι δυσαναγνωστα.
Petran.
|
|
|
|
|
kane
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ C2 VTS Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Νοέμ 2007, 11:08 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25 Δημοσιεύσεις: 109 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
rozakisd έγραψε: ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ Κ&Ν.ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΑΝΑΙΒΑΣΩ ΛΙΓΟ ΤΑ ΑΛΟΓΑ??
Πόσα είσαι διατεθιμένος να πληρώσεις?
1ον. Πηγαίνεις σε λύσεις επώνυμες εργοστασιακες = πληρώνεις
2ον πηγαίνεις σε λυσεις τοπικών μαστόρων,υποκειμενικες = μισο-πληρώνεις.
Συμβουλή: περίμενε λίγο καιρό να "πειράξει" ο κοσμος τα σ2 του,με οτι ναναι βελτιώσεις,κάνε μερικά πατήματα μαυτος για να δεις αν αξίζει τα λεφτά να το πειράξεις η οχι.
_________________ Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...
|
|
|
|
|
V_T_S
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Νοέμ 2007, 19:00 |
|
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09 Δημοσιεύσεις: 680 Τοποθεσία: πειραιάς
|
άλλαξε όλη την εξάτμιση από χταπόδι και πίσω . Μετά πέτα το φίλτρο ελευθέρας που σου δίνει ελάχιστα και βάλε σκούπα με καλή φιλτροχοάνη και για να δέσει το γλυκό βάλε και ένα πρόγραμμα . Όλα αυτά με 1300-1500 περίπου και θα είσαι ένα καλό c2 α' σταδίου
_________________ c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN
|
|
|
|
|
kane
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Νοέμ 2007, 22:57 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25 Δημοσιεύσεις: 109 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
V_T_S έγραψε: άλλαξε όλη την εξάτμιση από χταπόδι και πίσω . Μετά πέτα το φίλτρο ελευθέρας που σου δίνει ελάχιστα και βάλε σκούπα με καλή φιλτροχοάνη και για να δέσει το γλυκό βάλε και ένα πρόγραμμα . Όλα αυτά με 1300-1500 περίπου και θα είσαι ένα καλό c2 α' σταδίου
Συμφωνώ με τον άνωθεν κύριο.Μια ένσταη όμως.Αν αφήσεις το φίλτρο ελευθέρας ΑΛΛΑ με σωστό και μελετημένο ramair εχεις καλύτερα αποτελέσματα απτη σκούπα.Πάντα βεβαια αναλόγως που θες να δουλεύει το αυτοκίνητο.
Χταπόδι μην αλλάξεις σε αυτο το στάδιο,πολλά λεφτά και ειναι 2 much.Απο εξατμίσεις προτίμησε κάτι επώνυμο,Η καποιον καλό εξατμισα (αο προσωπική αποψη μου αρέσει ο σκριβάνος).
Επίσης για το πρόγραμμα έχω αμφιβολίες,αλλά πλέον έχω μάθει οτι παληκάρι στην αθήνα μηχανολόγος μηχανικος (με κατι εξειδικευσεις) φτιάχνει προγράμματα με επιτυχία και οχι πρόλογο.Ανθρωπος που καθεται και ασχολείται οσο χρειαστεί οχι μπαμ μπαμ ενα απογεμα και δρομο.
Επισης βάλε και εναν πιο ελυθερο καταλύτη,στα ορια ομως ωστε να μην αναβουν τα λαμπάκια.
Υ.Γ. εντελως πληροφοριακα αγωνιζόμενος με c2 challenge φοράει πολλαπλή εξαγωγης απο σαξόραλλο
_________________ Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...
|
|
|
|
|
V_T_S
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 09:53 |
|
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09 Δημοσιεύσεις: 680 Τοποθεσία: πειραιάς
|
kane έγραψε: Συμφωνώ με τον άνωθεν κύριο.Μια ένσταη όμως.Αν αφήσεις το φίλτρο ελευθέρας ΑΛΛΑ με σωστό και μελετημένο ramair εχεις καλύτερα αποτελέσματα απτη σκούπα.Πάντα βεβαια αναλόγως που θες να δουλεύει το αυτοκίνητο.
εξαρτάται τί μελετημένο ram air θα έχεις κάνει και εξαρτάται τη σκούπα που θα έχεις τοποθετήσει και πώς θα την έχεις τοποθετήσει . Γνωστό περιοδικό είχε δει δυναμομετρημένες διαφορές με επώνυμη σκούπα(πλαστικό και χοάνη) +4-6 άλογα σε c2 vts .
Δεν έχω ακούσει να σου δίνει τόσο ένα φίλτρο ελευθέρας με καλό ram air, δεν το αποκλείω , μπορεί να υπάρχει αλλά να μην το έχω ακούσει , εξάλλου δεν είμαι παντογνώστης...
_________________ c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN
|
|
|
|
|
V_T_S
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 13:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09 Δημοσιεύσεις: 680 Τοποθεσία: πειραιάς
|
mpoukou22 έγραψε: V_T_S έγραψε: Γνωστό περιοδικό είχε δει δυναμομετρημένες διαφορές με επώνυμη σκούπα(πλαστικό και χοάνη) +4-6 άλογα σε c2 vts .
μπορεις να μου πεις ποιο περιοδικο?
στο έστειλα πμ για να αποφύγουμε διαφημίσεις
_________________ c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN
|
|
|
|
|
kane
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 15:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25 Δημοσιεύσεις: 109 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Κοιταξε φίλε βτς,ολα τα δυναμομετρα (εκτος παγκου) προσομειώνουν ταχύτητα αερα εως 80χλμ/ωρα.Οπότε το ραμαιρ σπανίως δουλεύει.
Δυστηχως την μελέτη που προείπα δεν θα σου/μου/μας την κανει καποια εταιρία,μιας και δεν τους συμφερει για πολλους λογους,αλλά μόνο καποιος που εχει τις γνωσεις και εχει επίσης πολυυυυυ ελυθερο χρόνο!
Να σου φέρω και ζωντανό παράδειγμα,φίλος μηχανολόγος μηχανικος(με χομπυ την αυτοκίνηση) μελέτησε και κατασκέυασε ενα τετοιο ραμαιρ στο κλιο 182 καπ του.
Με μονη μετατροπη αυτη "εριχνε" σε γνωστα κλιο του με εξατμιση (επωνυμη παντα) πρόγραμμα σχεδον 1 αμαξι.Φυσικα το πειραμα-ανοιγμα πραγματοποιηθηκε πολλες φορες και ήταν πάντα μπορστα...απότι μίλησα αυτο αντιγραφτηκε και πατενταριστηκε απο εταιρία του εξωτερικου,κατι τετοιο.
Οταν λεω μελέτη φυσικα δνε εννοω,παρε τον παπα παρεκ ια μια σωλήνα κια αιντε αιντε.Θελει γνωσεις που το 99% δεν τις εχουμε.Υπολογίζονται μαμα μηκη αυλων,συντονιτσμοι,επιταχνυση αερα ωστε να φτιαξεις το ραμαιρ μετα με αναλογους υπολογισμους...
Επίσης σε φιλο που συμβουλευσαμε να κανει το ιδιο σε σαξο 1.4 διχως καμμια αλλη μετατροπη "εριξε" 0.5-1 αμαξι σε 1.4 σαξο με φουλ εξατμιση/σκουπα (επισης οσες φορες τα δωσανε,χαριν φυσικα της...εξελιξης!!!)
Αυτα!
_________________ Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...
|
|
|
|
|
kane
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 15:46 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25 Δημοσιεύσεις: 109 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
pskarm έγραψε: ποιος ειναι αυτος?
ορεξη εχεις πάλι ρε ψοφίμι? να ΣΕ πω...αμα στείλω ενα σ2 βτς αθήνα θα φτιάξει πρόγραμμα ο σαλεξ? φυσικα επίπληρωμη.Τωρα που "εμαθε" τους παλιοεγκεφάλους σας
_________________ Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...
|
|
|
|
|
pskarm
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 17:46 |
|
Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30 Δημοσιεύσεις: 264
|
σ2 vts εχει 7.45 που δεν ειναι ετσι απλο καθως τον ανοιγουν τον εγκεφαλο απο οσο εχω ακουσει ολοι. κανενας δε κανει σειριακα προγραμματισμο οποτε λιγο πικρα. τα υπολοιπα με πμ. γιατι θα καταντησουμε σα και αυτους που κοροιδευουμε
υ.γ. τι να δει μωρε με ενα προγραμμα και ολο το αλλο αμαξι μαμα?πλακα κανουμε? το μονο που κανουν στο c2 απο οσο εχω καταλαβει ειναι να φουσκωνουν καμπυλες στις μεσσαιες.
|
|
|
|
|
pughell
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 13:39 |
|
|
Το εχω ξαναπει και το ξαναλεω...
Η σκουπα ειναι πεταμενα χρηματα...
Εχω εξηγησει και τους λογους.
Ημαρτον πια!!!
|
|
|
|
|
quatrifoglio
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 13:45 |
|
Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ 2007, 14:11 Δημοσιεύσεις: 89 Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
|
pughell έγραψε: Το εχω ξαναπει και το ξαναλεω... Η σκουπα ειναι πεταμενα χρηματα... Εχω εξηγησει και τους λογους. Ημαρτον πια!!!
Είναι εύκολο να μας πείς επιγραμματικά το TOP 5 των βελτιώσεων που θα έκανες εσύ σε ένα μαμα C2?
|
|
|
|
|
pughell
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 13:53 |
|
|
Πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα value for money που θετει ο καθενας και οχι προσωπικη αποψη...
Ασχετα με αυτο,εγω θα εμενα σε ενα κλασσικο φιλτρο στον μαμα παπα(με αναλογη τροποποιηση),ραλλισια πολλαπλη εξαγωγης με αναλογο διχαλο και cat back συστημα(ή αν ειχα τα χρηματα,μια Supersprint) και θα συμπληρωνα με ενα προγραμμα(θεμα που σηκωνει πολυ συζητηση) ισως και με ραλλισια εκκεντρα ή εκκεντρα group N.
Σε γενικες γραμμες θα βγαλει κοντα στα 140 αλογα πιθανολογω,νουμερο πολυ καλο,χωρις θυσιες σε αξιοπιστια,θορυβο,καταναλωση,ΚΤΕΟ κλπ και βεβαιως με κοστολογιο που ειναι σχετικα αποδεκτο για τα κερδη που θα εχει το μοτερ.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|