Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:45 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Νοέμ 2007, 03:06 
Άβαταρ μέλους
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ Κ&Ν.ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΑΝΑΙΒΑΣΩ ΛΙΓΟ ΤΑ ΑΛΟΓΑ??

φιλε μου προσπαθησε να γραφεις με μικρα γιατι τα κεφαλαια ειναι δυσαναγνωστα.

Petran.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Νοέμ 2007, 11:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
rozakisd έγραψε:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ Κ&Ν.ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΑΝΑΙΒΑΣΩ ΛΙΓΟ ΤΑ ΑΛΟΓΑ??


Πόσα είσαι διατεθιμένος να πληρώσεις?

1ον. Πηγαίνεις σε λύσεις επώνυμες εργοστασιακες = πληρώνεις
2ον πηγαίνεις σε λυσεις τοπικών μαστόρων,υποκειμενικες = μισο-πληρώνεις.
Συμβουλή: περίμενε λίγο καιρό να "πειράξει" ο κοσμος τα σ2 του,με οτι ναναι βελτιώσεις,κάνε μερικά πατήματα μαυτος για να δεις αν αξίζει τα λεφτά να το πειράξεις η οχι.

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Νοέμ 2007, 19:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
με τέτοια περιφερειακά δεν γίνεται να πάρεις άλογα. Τα μουλάρια κοστίζουν και συμφωνώ με τον kane.

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Νοέμ 2007, 19:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
άλλαξε όλη την εξάτμιση από χταπόδι και πίσω . Μετά πέτα το φίλτρο ελευθέρας που σου δίνει ελάχιστα και βάλε σκούπα με καλή φιλτροχοάνη και για να δέσει το γλυκό βάλε και ένα πρόγραμμα . Όλα αυτά με 1300-1500 περίπου και θα είσαι ένα καλό c2 α' σταδίου

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Νοέμ 2007, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
V_T_S έγραψε:
άλλαξε όλη την εξάτμιση από χταπόδι και πίσω . Μετά πέτα το φίλτρο ελευθέρας που σου δίνει ελάχιστα και βάλε σκούπα με καλή φιλτροχοάνη και για να δέσει το γλυκό βάλε και ένα πρόγραμμα . Όλα αυτά με 1300-1500 περίπου και θα είσαι ένα καλό c2 α' σταδίου


Συμφωνώ με τον άνωθεν κύριο.Μια ένσταη όμως.Αν αφήσεις το φίλτρο ελευθέρας ΑΛΛΑ με σωστό και μελετημένο ramair εχεις καλύτερα αποτελέσματα απτη σκούπα.Πάντα βεβαια αναλόγως που θες να δουλεύει το αυτοκίνητο.
Χταπόδι μην αλλάξεις σε αυτο το στάδιο,πολλά λεφτά και ειναι 2 much.Απο εξατμίσεις προτίμησε κάτι επώνυμο,Η καποιον καλό εξατμισα (αο προσωπική αποψη μου αρέσει ο σκριβάνος).
Επίσης για το πρόγραμμα έχω αμφιβολίες,αλλά πλέον έχω μάθει οτι παληκάρι στην αθήνα μηχανολόγος μηχανικος (με κατι εξειδικευσεις) φτιάχνει προγράμματα με επιτυχία και οχι πρόλογο.Ανθρωπος που καθεται και ασχολείται οσο χρειαστεί οχι μπαμ μπαμ ενα απογεμα και δρομο.
Επισης βάλε και εναν πιο ελυθερο καταλύτη,στα ορια ομως ωστε να μην αναβουν τα λαμπάκια.

Υ.Γ. εντελως πληροφοριακα αγωνιζόμενος με c2 challenge φοράει πολλαπλή εξαγωγης απο σαξόραλλο :fsss :fsss :fsss

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 09:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
kane έγραψε:

Συμφωνώ με τον άνωθεν κύριο.Μια ένσταη όμως.Αν αφήσεις το φίλτρο ελευθέρας ΑΛΛΑ με σωστό και μελετημένο ramair εχεις καλύτερα αποτελέσματα απτη σκούπα.Πάντα βεβαια αναλόγως που θες να δουλεύει το αυτοκίνητο.



εξαρτάται τί μελετημένο ram air θα έχεις κάνει και εξαρτάται τη σκούπα που θα έχεις τοποθετήσει και πώς θα την έχεις τοποθετήσει . Γνωστό περιοδικό είχε δει δυναμομετρημένες διαφορές με επώνυμη σκούπα(πλαστικό και χοάνη) +4-6 άλογα σε c2 vts .
Δεν έχω ακούσει να σου δίνει τόσο ένα φίλτρο ελευθέρας με καλό ram air, δεν το αποκλείω , μπορεί να υπάρχει αλλά να μην το έχω ακούσει , εξάλλου δεν είμαι παντογνώστης...

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 11:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
ποιος ειναι αυτος?
:tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 11:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 12 Αύγ 2007, 21:22
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: αθηνα
V_T_S έγραψε:
Γνωστό περιοδικό είχε δει δυναμομετρημένες διαφορές με επώνυμη σκούπα(πλαστικό και χοάνη) +4-6 άλογα σε c2 vts .


μπορεις να μου πεις ποιο περιοδικο?

_________________
[url="http://imageshack.us"]Εικόνα[/url]
http://www.youtube.com/watch?v=THU2bKFXeIU με swift sport
http://www.youtube.com/watch?v=ajo_Ii5OJ-A με C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 13:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
mpoukou22 έγραψε:
V_T_S έγραψε:
Γνωστό περιοδικό είχε δει δυναμομετρημένες διαφορές με επώνυμη σκούπα(πλαστικό και χοάνη) +4-6 άλογα σε c2 vts .


μπορεις να μου πεις ποιο περιοδικο?


στο έστειλα πμ για να αποφύγουμε διαφημίσεις

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Κοιταξε φίλε βτς,ολα τα δυναμομετρα (εκτος παγκου) προσομειώνουν ταχύτητα αερα εως 80χλμ/ωρα.Οπότε το ραμαιρ σπανίως δουλεύει.
Δυστηχως την μελέτη που προείπα δεν θα σου/μου/μας την κανει καποια εταιρία,μιας και δεν τους συμφερει για πολλους λογους,αλλά μόνο καποιος που εχει τις γνωσεις και εχει επίσης πολυυυυυ ελυθερο χρόνο!
Να σου φέρω και ζωντανό παράδειγμα,φίλος μηχανολόγος μηχανικος(με χομπυ την αυτοκίνηση) μελέτησε και κατασκέυασε ενα τετοιο ραμαιρ στο κλιο 182 καπ του.
Με μονη μετατροπη αυτη "εριχνε" σε γνωστα κλιο του με εξατμιση (επωνυμη παντα) πρόγραμμα σχεδον 1 αμαξι.Φυσικα το πειραμα-ανοιγμα πραγματοποιηθηκε πολλες φορες και ήταν πάντα μπορστα...απότι μίλησα αυτο αντιγραφτηκε και πατενταριστηκε απο εταιρία του εξωτερικου,κατι τετοιο.
Οταν λεω μελέτη φυσικα δνε εννοω,παρε τον παπα παρεκ ια μια σωλήνα κια αιντε αιντε.Θελει γνωσεις που το 99% δεν τις εχουμε.Υπολογίζονται μαμα μηκη αυλων,συντονιτσμοι,επιταχνυση αερα ωστε να φτιαξεις το ραμαιρ μετα με αναλογους υπολογισμους...
Επίσης σε φιλο που συμβουλευσαμε να κανει το ιδιο σε σαξο 1.4 διχως καμμια αλλη μετατροπη "εριξε" 0.5-1 αμαξι σε 1.4 σαξο με φουλ εξατμιση/σκουπα (επισης οσες φορες τα δωσανε,χαριν φυσικα της...εξελιξης!!!)
Αυτα!

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 15:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
pskarm έγραψε:
ποιος ειναι αυτος?
:tong:


ορεξη εχεις πάλι ρε ψοφίμι? να ΣΕ πω...αμα στείλω ενα σ2 βτς αθήνα θα φτιάξει πρόγραμμα ο σαλεξ? φυσικα επίπληρωμη.Τωρα που "εμαθε" τους παλιοεγκεφάλους σας :bambam

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 17:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
σ2 vts εχει 7.45 που δεν ειναι ετσι απλο καθως τον ανοιγουν τον εγκεφαλο απο οσο εχω ακουσει ολοι. κανενας δε κανει σειριακα προγραμματισμο οποτε λιγο πικρα. τα υπολοιπα με πμ. γιατι θα καταντησουμε σα και αυτους που κοροιδευουμε

υ.γ. τι να δει μωρε με ενα προγραμμα και ολο το αλλο αμαξι μαμα?πλακα κανουμε? το μονο που κανουν στο c2 απο οσο εχω καταλαβει ειναι να φουσκωνουν καμπυλες στις μεσσαιες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 13:39 
Άβαταρ μέλους
Το εχω ξαναπει και το ξαναλεω...
Η σκουπα ειναι πεταμενα χρηματα...
Εχω εξηγησει και τους λογους.
Ημαρτον πια!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 13:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ 2007, 14:11
Δημοσιεύσεις: 89
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
pughell έγραψε:
Το εχω ξαναπει και το ξαναλεω...
Η σκουπα ειναι πεταμενα χρηματα...
Εχω εξηγησει και τους λογους.
Ημαρτον πια!!!


Είναι εύκολο να μας πείς επιγραμματικά το TOP 5 των βελτιώσεων που θα έκανες εσύ σε ένα μαμα C2?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 13:53 
Άβαταρ μέλους
Πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα value for money που θετει ο καθενας και οχι προσωπικη αποψη...

Ασχετα με αυτο,εγω θα εμενα σε ενα κλασσικο φιλτρο στον μαμα παπα(με αναλογη τροποποιηση),ραλλισια πολλαπλη εξαγωγης με αναλογο διχαλο και cat back συστημα(ή αν ειχα τα χρηματα,μια Supersprint) και θα συμπληρωνα με ενα προγραμμα(θεμα που σηκωνει πολυ συζητηση) ισως και με ραλλισια εκκεντρα ή εκκεντρα group N.

Σε γενικες γραμμες θα βγαλει κοντα στα 140 αλογα πιθανολογω,νουμερο πολυ καλο,χωρις θυσιες σε αξιοπιστια,θορυβο,καταναλωση,ΚΤΕΟ κλπ και βεβαιως με κοστολογιο που ειναι σχετικα αποδεκτο για τα κερδη που θα εχει το μοτερ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 20 [ 300 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΣΗ?
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 94
Σχετικα οικονομική βελτιωση για το c4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 97
Μικρή Βελτίωση xsara 1.4 1998
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
βελτιωση σαξο 1.4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 16
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ