Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 04:28 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Σεπ 2006, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
με τοσα λεφτα που εβαλε για να το κανει αγωνιστικο θα επερνα ενα evo 9 κ θα ειχα κ την οικογενια μεσα :fsss ασπρο ηθελα να το παρω κ εγω το c2 vts κ μου ειπαν δν βγαινει οπως κ το colt czt δν βγαινει ασπρο για μενα ειναι μεγαλη λαλακεια που δν το βγαζουν ασπρο γιατι το μεγαλωνη το αμαξι :tong: ....το μοτερακι τα σπαει αλλα δν καταλαβα ειναι το μαμα το μοτερ η κατι αλλο??? :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Σεπ 2006, 19:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
μοτερ απο 206 rs


παντως ειχε αναφερθει τροπος εδω στο σιτε για να μπενει αερας στην μηχανη απο την μασκα . αφεροντας ενα πλαστικο . χωρις να αλλοιωσει την εικονα του αυτοκινητου .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Σεπ 2006, 22:33 
Άβαταρ μέλους
το μοτέρ είναι 2000cc 255bhp. Όσο για το χρώμα, δείχνει πολύ το C2 σε άπρο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Σεπ 2006, 03:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
Παράθεση:
μοτερ απο 206 rs


παντως ειχε αναφερθει τροπος εδω στο σιτε για να μπενει αερας στην μηχανη απο την μασκα . αφεροντας ενα πλαστικο . χωρις να αλλοιωσει την εικονα του αυτοκινητου .


το ειδα ρε συ το θεμα ειναι να δειξει κ ποιο ομορφο :inno:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Σεπ 2006, 09:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
giannisC2vts έγραψε:
το ειδα ρε συ το θεμα ειναι να δειξει κ ποιο ομορφο :inno:



το ειπα και για τον pan_c2_vts

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 23:41 
Άβαταρ μέλους
KarlBarks έγραψε:
giannisC2vts έγραψε:
το ειδα ρε συ το θεμα ειναι να δειξει κ ποιο ομορφο :inno:



το ειπα και για τον pan_c2_vts

Ευχαριστω αλλα το εχω κανει εδω και καιρο :fsss
Παντως παιδια βγαινει και με πολυ πιο ευκολο τροπο απο αυτον που υπαρχει στο θεμα.Δεν ξυλωνεις προφυλακτηρα ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Σεπ 2006, 00:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
Παράθεση:
Ευχαριστω αλλα το εχω κανει εδω και καιρο
Παντως παιδια βγαινει και με πολυ πιο ευκολο τροπο απο αυτον που υπαρχει στο θεμα.Δεν ξυλωνεις προφυλακτηρα


μπορεις να μας πεις τον τροπο να το κανουμε κ εμεις??? :inno:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Σεπ 2006, 16:34 
Άβαταρ μέλους
giannisC2vts έγραψε:
Παράθεση:
Ευχαριστω αλλα το εχω κανει εδω και καιρο
Παντως παιδια βγαινει και με πολυ πιο ευκολο τροπο απο αυτον που υπαρχει στο θεμα.Δεν ξυλωνεις προφυλακτηρα


μπορεις να μας πεις τον τροπο να το κανουμε κ εμεις??? :inno:

Βεβαιως, αυτη η λαλακια ειναι κουμπωτη στη μασκα,σπρωχνεις προς τα πισω τη γριλια με το πλαστικο και ξεκουμπωνει απο τη μασκα,μετα βγαζεις το πλαστικο και κουμπωνεις τη γριλια.Δεν ξερω αν το καταλαβατε ομως :-?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Σεπ 2006, 16:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
Παράθεση:
Βεβαιως, αυτη η λαλακια ειναι κουμπωτη στη μασκα,σπρωχνεις προς τα πισω τη γριλια με το πλαστικο και ξεκουμπωνει απο τη μασκα,μετα βγαζεις το πλαστικο και κουμπωνεις τη γριλια.Δεν ξερω αν το καταλαβατε ομως


μας εδωσες ενα μικρο φως για να το κανουμε αλλα κ λιγο ακομα με καμμια φωτο δν ειναι κακο :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα απο την αρχή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Οκτ 2006, 17:13 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη αυτού του forum.
είμαι νέο μέλος και ελπίζω να συμβάλω και να πάρω γνώμες άλλων μελών για το c2 vts που διαθέτω εδώ και 6 μήνες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Οκτ 2006, 17:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
καλοσωρισες.........................κ καλα post


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Διάφορα, ίσως πολλά είπα!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Οκτ 2006, 17:35 
Άβαταρ μέλους
Μπήκα σε μία διαδικασία να αγοράσω αυτοκίνητο με 16000€. Τι να πάρω, τι να πάρω...αποφάσισα λοιπον να πάρω το c2 vts! Πάντα γούσταρα ένα saxoralo, αλλά τότε δεν είχα την οικονομική δυνατότητα να το αγοράσω. Πέρασε η εποχή και τέρμα η παραγωγή! Μπήκα και γω στο τρυπάκι να περιμένω για το c2 vts με τα υποσχόμενα 125 αλόγατα. Το αυτοκίνητο μου άρεσε σχεδιαστικά, αλλά και όντως ήταν κουκλάκι με τις 16 αρες του. χώρις κάποιο τεστ drive και διαβάζοντας μόνο κάποιες κριτικές, το αγόρασα! Είχα αποθημένο πάντα παρόλο το οτι ΄πατάω τα 30, να το βελτιώσω. Το γκάζι του δεν με απογοήτευε αν και μαμά αλλά δεν ήμουν και ευχαριστημένος στις χαμηλές στροφές από 2-4000 rpm. Λογικό ως 16v. Όμως οδηγώντας ένα Rallye ενός φίλου είχα αποκομίσει καλύτερες εντυπώσεις παλαιότερα! Τελικά χώνω 260€ βάζω ένα βαρέλι της Simota, χώνω 230€ βάζω εναν 50mm ανοξείδωτο από καταλήτη και πίσω μετατροπή με μία 90mm μπούκα με τις οδηγίες του Papadopoulou στην Καλλιθέα. Δεν μπορώ να πώ οτι ξετρελάθηκα κιόλας, απλά τώρα θέλω με τον ήχο να το λιώνω λίγο παραπάνω. Τελικά αξίζει να προχωρήσει κανείς σε κάτι παραπάνω ή να μείνω εκεί που είμαι χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας και πάντρεμα με την κόρη του βενζινά? Υπάρχει κάποιος που να κάνει σωστή δουλειά εδώ στην Ελλάδα?Αν και δεν το νομίζω. Λέτε να έχω κερδίσει τίποτα απο αυτα? Η κουραφέξαλα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Οκτ 2006, 17:38 
Άβαταρ μέλους
ευχαριστώ πολύ giannisC2vts.πολύ όμορφο σε κόκκινο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Οκτ 2006, 17:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
φιλε μου ο σωληνας ειναι 50 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ διαμετρος???γιατι αυτο το σκεφτομαι κ εγω να το κανω....αλλα εγω θα βαλω κ χταποδι απο rallye με καταλυτη κατω αγωνιστικο 150 τρυπες....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Οκτ 2006, 17:57 
Άβαταρ μέλους
giannis άκου!αν φορέσεις χταπόδι θα πρέπει όπως λες και εσύ να κάνεις μετατόπιση του καταλύτη δηλαδή να τον πας χαμηλότερα. Αν δεν φοράς πρόγραμμα,όμως δεν ξέρω αν είναι και η καλύτερη λύση αυτή. Γιατι βάζοντας χταπόδι μπαίνεις σε άλλα!
Στο ερώτημα σου, αν η διάμμετρος είναι εσωτερικά 50 mm, τότε μιλάμε για εσωτερική διάμμετρο 50mm+πάχος σωλήνας. Δεν το έχω τσεκάρει ακριβώς γιάννη αυτό. Αλλά μάλλον είναι ονομαστική διάμμετρος.
έχει κάποια σημασία αυτό?


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 23 [ 332 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Επόμενο



Συναφή θέματα

Εχει η πηγη του c4 εξοδους ενισχυτη rca?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: pavlos
Απαντήσεις: 5
Ποιός θα ξεφύγει από το περιπολικό;
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 21
Έχει ηχοσύστημα το C4 1.4 S;
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Ποσο πετρελαιο μου εχει μεινει?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: InsertCoinToJoin
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια