Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:11 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 15:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ρε σου εχει κανει διορθωση με αλλο προτυπο στη καθε μετρηση

ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟς ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΑΤΜΙΣΑ?????????????????????????????????????????????


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 16:00 
Άβαταρ μέλους
Λοιπον αυτο με τα ΜΑΧΑ που βγαζουν τρελες απωλειες σε συγκριση με αλλα δυναμομετρα δεν τοκαταλαβαινω.Επισης με μπερδεψες λιγο,τι θες να πεις στο σημειο "μη τρελαινεσαι μιλαμε για ψυλους στα αχυρα και σορυ αλλα χεστηκες αν πηρε 10-11-12-9 αλογα. το θεμα ειναι οτι αναπνεει το μοτερ σου και το αμαξι το χαιρεσαι".


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 16:02 
Άβαταρ μέλους
Εγω ξαναλεω...
Στου Θωμα κατι αλλο μου "ξυνιζει" και οχι το Maha... hmmm
Μπορει βεβαια να εχετε και απολυτο δικιο,απλα κατι δεν μου αρεσει στις καμπυλες ρε... :lup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 16:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
θα ρωτησω φιλο που ασχολειται με προγραμματα και μετραει ολα τα αμαξια του στο αλλο μαχα να μου πει τι παιζει με τη διορθωση που σου εκανε iso-eg και θα σου πω.

για το αλλο εννοω οτι δεν εχει νοημα να ψυριζουμε αν πηρε 10ή11ή12 αλογα αλλα το Point ειναι οτι εισαι ευχαριστημενος απο τη μετατροπη και τα χαιρεσαι στο δρομο.
ενω π.χ σκουπα δε σου αρεσε ασχετα με το αν ειδες αλογα...

ειναι οτι πολλες φορες τα αλογα στο δρομο τα βγαζει διαφορετικα το αμαξι απο οτι στο δυναμομετρο...


επισης με σοκαρει συνεχεια το θεμα της ροπης στα αμαξια σας.
εγω στο 206 με 106 εκκεντρα που ειναι πιο αγρια
εξατμιση 106 και προγραμμα
εχω δει 16.2κιλα ροπη

οκ εχω πλαστικη εισαγωγη 206 που το βοηθα απιστευτα μεσσαιες αλλα ποσο?
τρεμω μηπως απο βδαμαδα που θα βαλω τη μεταλλικη μη χασω κανα κιλο ροπη και κλαιω :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 16:07 
Άβαταρ μέλους
ναι ρε παιδια τι ειναι αυτο το προτυπο?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 16:11 
Άβαταρ μέλους
Μια σχεση εξισωσης που "ισορροπει" τα νουμερα υπο πραγματικες συνθηκες.

Κοινως ασχετα αν μετρας με 10 βαθμους θερμοκρασια ή με 35 βαθμους,το προγραμμα μπορει να σου εξισωσει με πολυ καλη ακριβεια τα νουμερα και να στα ταυτισει για μια συγκεκριμενη εξωτερικη θερμοκρασια και βαρομετρικη πιεση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 16:14 
Άβαταρ μέλους
Καλα αντε γεια αυτα τα προτυπα τα ειχα ακουσει αλλα δεν ηξερα οτι μπορει και να φαινονται σε μια μετρηση. :-?
Ναι η σκουπα μου εριχνε τη ροπη στις μεσαιες και εβγαζε λιγο πολυ τα ιδια αλογα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 16:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
μολις μιλησα με τον αλλο στελιο

η διορθωση η eg ειναι πιο ααισιοδοξη αισθητα στο μαχα απο την iso...

μου ειπε να κοιταξουμε την ισχυ πριν διορθωση οπου του ειπα οτι ειναι 6αλογα μολις η διαφορα
βεβαια εκει εχουμε και 5αλογα διαφορα στις απωλειες που δε ξερω αν μπαινει μεσα το προτυπο διορθωσης...

επισης του ειπα θερμοκρασιες οτι περιβαλλον υγρασια ειναι ιδια
αλλα αερα εισαγωγης +10 η δευτερη πραγμα που κανει ακομα δυσμενεστερη τη δευτερη μετρηση...

αντε βγαλαμε μια ακρη....

τωρα Madvts μη μερωτησεις τι πηρες....ειλικρινα δε ξερω
ουτε και εχει νοημα να ξαναπας και να του πεις να μετρησει με το iso το αμαξι οπως πρωτη φορα...

ειναι αυτο που σου ειπα. αν εισαι ικανοποιημενος εσυ να πανε να πνιγουν οι αλλοι...
οπως βλεπεις ομως αποδεικνυεται οτι 12 αλογα ΔΕ ΠΗΡΕ ΜΕ ΤΗ ΚΑΜΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ.....

εγω προσωπικα το εχω πει πολλες φορες. η αληθεια ειναι εκει εξω.
και οταν βελτιωνω κατι πρωτα κοιταω ποσες καροτσες πηρα και ποτε δεν ασχολουμαι τι δειχνουν τα κωλοχαρτα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 16:23 
Άβαταρ μέλους
Εχεις απολυτο δικιο και το δικαστηριο ειναι ο δρομος αλλα ελα που δεν εχω βρει κανεναν να ανοιξω.Βλεπε στρατο βλεπε ψαξιμο για δουλεια.Το θεμα ειναι πως το αμαξι πολυ καλα πιο καλα απο πριν και τραβαει ως κοφτη πιο ανετα.Απλα επειδη ειμαι της αποψης οταν κανεις κατι μετρα το πριν και μετα.Αμα φτανουν τα χρηματα παντα :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιαν 2008, 09:54 
Άβαταρ μέλους
γενικα με το θεμα βελτιωση ειναι ολα σχετικα ροτιστε να μαθετε για το σαχο που δυναμομετρισα στου δημητριαδη 166κw ροδα.το c2 θα το ανεβασω στην αθηνα στου παναγιωτη dynotech για να βαλω ενα αγραφο ΚΜS θα το δυναμομετρισω πριν για να το δητε οτι ολα γινοντε . με τον αερα και της πεταλουδες τα αλογα ανεβενουν αλο αερα τραβαει μια 45αρα πεταλουδα και αλο μια 52αρα βαλτε μια φιλτροχοανη σε ενα σαχο και βαλτε και μια σκουπα να διτε τη διαφορα στο δυναμομετρο.οι εκεντροφοροι ειναι διαφορετικοι ,διτε ενα σαιτ με εκεδροφορους,αλο χρονισμα αλο λιφτ αλες μοιρες στον αχονα του εκεντροφορου.οτι μπορεις να τους τοποθετισεις δεν σιμενει οτι ειναι σωστο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιαν 2008, 10:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
λοιπον καταρχην οι πιο πολλοι απο εδω εχουμε πληρωσει πολλα λεφτα απο τη τσεπη μας για να μαθουμε και να μην μας κοροιδευουν.

α. πεταλουδα στα καλα σαξοραλλα βαζουν ακομα και 60αρα πεζο σπορτ.
αυτο δε λεει τιποτα απο μονο του αν δε συνοδευεται απο αλλα πραγματα

β. εγκεφαλος αγραφος σε τριφυσα σαξοραλλα ειναι αχρηστος για εφαρμογες κατω απο 200αλογα δηλαδη οχι τετραπεταλουδα και τουρμπο.
αν εχεις ατσιδα προγραμαμιστη θα σου παρει το 95% με το μαμα εγκεφαλο.
βεβαια μαλακα ειναι? αφου μπορει να σου πουλησει και ενα εγκεφαλο γιατι να το κανει??

γ.το dynotech ειναι απο τα πλεον αναξιοπιστα δυναμομετρα αθηνα αφου δεν ειναι αδρανειακο ειναι παλιο και οι ιδιοκτητες του λιγο περιεργοι στις παρεες τους.... αν θες πηγαινε μαχα κορωπι
0-1000. kai Κανε μετρηση με προτυπο eg. θα δεις ενα 10-14% κατω απο dynotech ........

δ. εκκεντρα 106 σε c2 Μην επιμενεις τα εχουμε βαλει 80ατομα ως τωρα χρονιζονται στα ιδια μαμα σημαδια σε 106-206-C2 klp
δουλευουν τελεια και ρελαντι και ολα ειδικα σε 7.44 μπος.
σε 7.45 θελει λιγο παιξιμο ο εισαγωγης για να ειναι οκ χαμηλα
υπαρχουν δε πολλα ατομα που εχουν και εξατμιση 106 με εκκεντρα σε 206 χωρις προγραμμα. δουλευουν τερμα στεγνα βεβαια με κινδυνο καποια στιγμη να βγαλουν ζημια ....αλλα μη σε πετυχουν. πανε σα δαιμονισμενα.
μπόρει να μην ειναι η τελεια μετατροπη απο θεμα εισαγωγης και καπακιου αλλα δουλευει παρα πολυ καλα και ως τωρα κανεις δεν εχει φτιαξει 206-c2-c4 Κλπ με αλλα εκκεντρα π.χ cat-kent-piper Και να δουλευει καλυτερα απο ραλλοεκκεντρα.
αν θες εχω και διαγραμματα ποσο πηρε με εκκεντρα ποσο με προγραμμα+εκκεντρα ποσο με προγραμμα+εκκεντρα+εξατμιση

πουθενα δε πηγε 152 αλογα..........


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιαν 2008, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 12 Αύγ 2007, 21:22
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: αθηνα
pskarm έγραψε:
αν θες εχω και διαγραμματα ποσο πηρε με εκκεντρα ποσο με προγραμμα+εκκεντρα ποσο με προγραμμα+εκκεντρα+εξατμιση

πουθενα δε πηγε 152 αλογα..........


μπορεις να τα ανεβασεις?

_________________
[url="http://imageshack.us"]Εικόνα[/url]
http://www.youtube.com/watch?v=THU2bKFXeIU με swift sport
http://www.youtube.com/watch?v=ajo_Ii5OJ-A με C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 20:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
mexri na ta βρω λιγο δυσκολο

με δυο λογια μετρησεις απο gtech σε ιδιο σημειο με ιδιες οσο γινεται συνθηκες και με τη βοηθεια παιδιου που εχει κανει πανω απο 500μετρησεις με το gtech αρα μυριζεται το λαθος απο χλμ

εκκεντρα 106 +προγραμμα +χρονισμα περι τα 10-12αλογα
εξατμιση 106 χταποδι καταλυτη 300αρη απο κατω 51 εξωτερικη σωληνα περι τα 8-10 αλογα χοντρικα

ολα μαζι 20-22αλογα και 2 κιλα ροπη πανω απο οτι εδειχνε μαμα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2008, 09:05 
Άβαταρ μέλους
Ρε σεις,δειτε τι εγραψε ο ανθρωπος... :shock:

kapetanakis giorgos έγραψε:
...ροτιστε να μαθετε για το σαχο που δυναμομετρισα στου δημητριαδη 166κw ροδα...

Μιλαμε για 230 αλογα στον τροχο,ε(πανω απο 260 στροφαλο)!
Αν μιλαμε για ατμοσφαιρικο μοτερ,τοτε οι γαλλοι ειναι πολυ αχρηστοι που δεν μπορουν να βγαλουν ουτε τοσα στον στροφαλο. :ysteric


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2008, 09:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
ρε στελιο δε βαρεθηκες?
προφανως μπρερδεψε κιλοβατ με μουλαρια.
166αλογα θα εννοει.
αστο να τελεινουμε το θεμα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 22 από 23 [ 332 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ποσο πετρελαιο μου εχει μεινει?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: InsertCoinToJoin
Απαντήσεις: 8
Ποιος ηταν...
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 2026
Τι κατανάλωση έχει η Xantia;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 33
Θέλετε το καινούργιο σας αυτοκίνητο να έχει ρεζέρβα;
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 25
Ανοιγω το καπακι του μοτερ και εχει μαυρα κομματια saxo 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: komando54
Απαντήσεις: 20
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια