Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:47 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 19:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 16:05
Δημοσιεύσεις: 37
Ionas_125 έγραψε:
Λιγο νευρο θα αποκτησει το 14αρι σου με αυτα που λες σιγουρα,απλα μην περιμενεις να σταθεις με αξιωσεις διπλα σε 106 XSi κλπ,διοτι βαρος και 8V παιζουν τον ρολο τους.Sorry που σε "ριχνω" ετσι,απλα να ξερεις που βαδιζεις... ;)
Αν θες να δεις πραγματι διαφορα βαλε turbo ή 16αρι μοτερ ή βαψ'το μπλε,πετα το στην θαλασσα (και το μαυρο κανει,απλα πετα το νυχτα...) και παρε ενα VTS... :ysteric
Πλακα κανω φυσικα!Αν δεν εισαι τοσο της κοντρας και του τρεξιματος με φιλτρο-εξατμιση θα δεις διαφορα...Μην απελπιζεσαι απλα ψαξ'το! :thumbup
Γιαννη τι ετοιμαζεις??Μηπως κατι που αρχιζει απο "εκκ" και τελειωνει σε "εντροφορους"......? :inno: :fsss


Οχι φίλε μου δεν ειμαi της κόντρας χωρίς να σημαίνει οτι δεν μ'αρέσει k η ταχύτητα... ;)
Απλά επειδή αργά ή γρηγορα θα το αλλάξω,θέλω μέχρι τότε να το κάνω απλά πιο νευρικό , αφού κακα τα ψέμματα αν δεν ρίξεις χοντρό πακέτο δεν βλέπεις διαφορά...

Σχετικά με αυτό είδα ,λίγο πιο πάνω οτι το βαρελάκι "βοηθάει" πιο πολύ απο την σκούπα, έχετε καποια πρόταση;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 23:23 
Άβαταρ μέλους
Το προβλημα με το C2 και τις εισαγωγες αερα ειναι οτι η μασκα ειναι παρα πολυ κλειστη μπροστα και δεν μπαινει πολυς αερας.Εγω εβαλα ενα φιλτρο της JR στο μαμα φιλτροκουτι και ειδα διαφορα.Η εισαγωγη ομως του VTS εχει ενα σωληνα απο το φιλτροκουτι που καταληγει δεξια οπως κοιταμε το μοτερ,εκει που κανει ισα ενα ανοιγμα το λαστιχο του καπω.Και παιρνει και απο μια τρυπα που συνδεεται με ενα κουτι πιο χαμηλα στην μασκα.Οποτε και σκουπα να βαλεις και βαρελακι,θα δεις λιγη διαφορα γιατι το δικο σου εχει κλειστο φιλτρο.Οποτε κατι θα μαζεψει.Εγω ομως δεν θα δω τρελη διαφορα εκτος του ηχου,γιατι μαζευει ετσι κι αλλιως αερα απο κατω,ποσοτητα που θα χασω με μια σκουπα οποτε θα ειναι μια η αλλη.Μηπως να εψαχνες να βρεις εισαγωγη απο VTS? hmmm
Στο C2 σου παντως,πιο πολλη διαφορα θα κανει η σκουπα,παρα το βαρελακι που εχει περιορισμενο ανοιγμα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Οκτ 2006, 00:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Αν θες για λιγο παραπανω νευρο αυτα που λες σου κανουν...
Σε αποδοση ομως μην περιμενεις τπτ γιατι δεν θα παρεις τπτ... :s
Και εγω το ιδιο μοτερ (περιπου) φοραω, και για αυξηση αποδοσης δεν παιζει. Αλλωστε θα εχεις δυσαναλογη αυξηση καταναλωσης σε σχεση με την αυξηση της αποδοσης, οποτε αστο...
Αλλα για λιγο νευρο, αυτα που λες καλα ειναι... :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Οκτ 2006, 13:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 16:05
Δημοσιεύσεις: 37
Eπειδη τελικα οι απόψεις διίστανται δεν ξέρω τελικα τι να βάλω...
Βαρελάκι ή σκουπα ?

σας επρηξα sorry...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Οκτ 2006, 14:31 
Άβαταρ μέλους
Προσωπικη μου αποψη:Βαλε σκουπα.Αν εχει εστω καποιες λιγες πιθανοτητες να μπει αερας απο μπροστα,καλυτερα να εχεις ενα μεγαλυτερο ανοιγμα για να μπορεσει να μαζεψει την μεγαλυτερη δυνατη ποσοτητα αερα...Ψαξε στην Green εχει ειδικη σκουπα για το C2,να μην κανεις και πατεντες.Δικη μου αποψη παντα ε? :iconcool
Εννοειται πως δεν μας πρηζεις,γι'αυτο εχει ανοιχτει αυτο το topic! :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Οκτ 2006, 09:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ίωνα... αυτό που ξεχνάς είναι οτι ο κινητήρας είναι 8v ... Επειδή η σκούπα εισάγει μεγαλύτερες ποσότητες αέρα το αποτέλεσμα είναι να πνίγεις το μοτέρ πάνω απο 4.000-4.500. Καλή η σκούπα ...αλλα είναι σαφώς υπερβολική για το 14αρι. Εγω προτείνω κάποιο βαρελάκι για 1.4-1.6 κινητήρες.. ενω εγώ στο δικό μου φοράω panel ελευθέρας της KN.

Ναι, έχω δει θετική διαφορά στα αρπάγματα ..στην απόκριση.

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Οκτ 2006, 11:01 
Άβαταρ μέλους
Ναι βασικα μου διεφυγε αυτο... :fsss
Ομως λες βαρελακι και σε 1.6 κινητηρες.8V ή 16V εννοεις ομως?Γιατι η σκουπα ειναι πολυ συχνο φαινομενο σε rallye 16V,saxo 16V,C2 VTS κλπ. hmmm
Alexander καλυτερα ακου τον Souledge (Γιαννη) που εχει βελτιωσει το συγκεκριμενο μοτερ (1.4-8V)...Κατι ξερει παραπανω,εγω λειτουργω με γνωμονα τα 16αρια και μπορει να σου πω και λαθος πραγματα... :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 22:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
με αφορμή τα προηγούμενα πόστ ήθελα να γράψω τα παρακάτω σχετικά με την εισαγωγή αέρα του c2.πιστεύω είναι πολύ σημαντικά και αξίζει να τα διαβάσετε αν και πολλά........

φίλε alexander εγώ έχω βάλει σκούπα η οποία έχει 2 άνοιγματα:
1)το πρώτο είναι δτο μπροστινό μέρος της σκούπας βεβαιως για να παίρνει αέρα από τη μετωπή(όσο μπορεί να ρουφήξει λόγω της κλειστής μετωπής) και .....
2)το δεύτερο βρίσκεται στο αριστερό σημείο της σκούπας(δεξιά όπως κοιτάμε το μοτέρ με τη σκούπα),το συγκεκριμένο άνοιγμα της σκούπας είναι για να παίρνει αέρα και από εκεί δεξιά όπου τράβαγε αέρα το φιλτροκούτι.
Για το συγκεκριμμένο σημείο φίλε ionas 125......
αυτό που λές για το φιλτροκούτι που παίρνει αέρα από την τρυπούλα που υπάρχει σε ένα κουτί πλαστικό από κάτω δεν ισχύει.Βάζοντας τη σκούπα αυτό το πλαστικό από κάτω το έβγαλα και έχει ελευθερωθεί πολύς χώρος από κάτω και έρχεται πολύς αέρας.Η τρυπούλα αυτή είναι για να κλειδώνει ο σωλήνας από το φιλτροκούτι πάνω στο πλαστικό κουτί το οποίο υπάρχει μόνο για στήριγμα του σωλήνα.Και εγώ έτσι νόμιζα για την τρυπούλα μέχρι που το έβγαλα και εξέτασα το πλαστικό.

Επόμένως βγάζοντας το φιλτροκούτι βγαίνει και αυτό το άχρηστο πράγμα σαν χωνί που απλά στηρίζει το σωλήνα από το φιλτροκούτι και έτσι ελευθερώνεται πολύς αέρας για να μπαίνει στη σκούπα και από το δεύτερο άνοιγμά της κάτι που βοηθάει αν σκεφτεί κανείς την πολύ κλειστή μετωπή του αμαξιού.Το φιλτροκούτι που έχει το αμάξι το έχει πολύ απλά φιμωμένο

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Οκτ 2006, 23:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
αυτα τα φιλτροκουτια εφυγαν απο την πρωτη μερα κιολας :fsss ουτε διγμα απο φιλτροκουτι κ καλουδια του..........εκτος μονο σκουπα να ρουφαει κ απο μπροστα το μικρο το πλαστικακι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2006, 03:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ionas_125 έγραψε:
Ναι βασικα μου διεφυγε αυτο... :fsss
Ομως λες βαρελακι και σε 1.6 κινητηρες.8V ή 16V εννοεις ομως?Γιατι η σκουπα ειναι πολυ συχνο φαινομενο σε rallye 16V,saxo 16V,C2 VTS κλπ. hmmm
Alexander καλυτερα ακου τον Souledge (Γιαννη) που εχει βελτιωσει το συγκεκριμενο μοτερ (1.4-8V)...Κατι ξερει παραπανω,εγω λειτουργω με γνωμονα τα 16αρια και μπορει να σου πω και λαθος πραγματα... :s


Υπάρχει βαρελάκι για 1.4 έως 1.6 ... και βαρελάκι απο 1.6 και πάνω. Προφανώς μιλάμε για 16v κινητήρες ...αφού οι 1.6 8ω δεν βγαίνουν πια στην παραγωγή. Μόνο σε saxo θα βρεις στην έκδοση VTR ( 1.6 8v).

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2006, 12:18 
Άβαταρ μέλους
Σοβαρα μιλας ρε V T S ?!Οχι ρε γαμωτο,μα τοσο βλακες ειναι πια?! :mad Δεν παιρνει απο πουθενα αερα και εχουν βαλει αυτην την μ****ια για στηριγμα να κλεινει και απο κει που ερχεται λιγο?!Μια χαρα στηριζεται και χωρις αυτο!
Τελος παντων,παλι στις πατεντες θα καταληξω για λιγο αερα.Μετα το πλατικο κατω απο το σημα θα φυγει και αυτο μαλλον.Δεν γραφεις στα Know how για το C2 ως βγαινει,μην χαλασουμε και το θεμα?
:rant :mad :spank: :bambam :schraeg :shock: :-?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2006, 20:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
ενα turbo c2 να γουσταρουμε...απο την κινα
http://www.youtube.com/watch?v=G8njvq_5 ... ed&search=


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Οκτ 2006, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
για πάρτυ σας έγραψα στο know how του c2 για το πλαστικό κομμάτι που στερεώνει το σωλήνα από το φιλτροκούτι και το οποίο βγαίνοντας απελευθερώνει σημαντικό τμήμα για την εισροή αέρα από κάτω και δεξιά όπως βλέπουμε τη μηχανη.....αξίζει να το διαβάσετε έχει και ΄φωτο
ορίστε και το Link
http://www.greekcitroenclub.gr/forum/vi ... =8126#8126

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 31 Οκτ 2006, 13:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
πάντως βλέπω πολύ δουλειά στα C2 εύγε

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Νοέμ 2006, 20:35 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε όλους. Γιάννη μπορεί να άργησα αλλά τι να κάνω υπήρχε αρκετή δουλειά . Η μετατροπή που έκανα στον παπαδόπουλο πρίν κανά τετράμηνο απο καταλύτη και πίσω, πρέπει να έχει ονομαστική διάμμετρο 50mm. Τώρα η εξωτερική διάμμετρος θα καθορίζετε σαφώς και απο το πάχος. Το οποίο δεν ξέρω πόσο είναι. Τελικά αν είναι 52mm συνολικά μαζί με το πάχος παίζει αυτό!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 23 [ 332 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Επόμενο



Συναφή θέματα

Καποιος που εχει κανει μετατροπη 1.4 - 1.6 VTS
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Nick L
Απαντήσεις: 10
Ποιος ηταν...
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 2026
Τι αισθηση εχει το sensodrive?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: InsertCoinToJoin
Απαντήσεις: 5
τι διαφορα εχει το GT απο VTR &VTS????
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: blackvtr
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ