Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 01 Νοέμ 2014, 06:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 16:01 
Άβαταρ μέλους
pskarm έγραψε:
vts 12αλογα αστο...το ειδαμε σε μαχα ποσο δινει η εξατμιση του εξοστ σε 206 παιδιου που εβαλε τα ιδια και περιμενε και αυτος τα 12 να ερθουν....
τελικα τα 4 εμειναν στο συνεργειο :ysteric


Pskarm, κοιτα εχω διαβασει σχεδον ολα οσα εχεις γραψει σε διαφορα θεματα και οντως εισαι ψαγμενος αρκετα και γνωριζεις τα της βελτιωσης.Αλλα επιτρεψε μου να πω οτι εισαι φαουλ με το θεμα της εξατμισης του συγκεκριμενου εξατμισα.Δε ξερω τι εγινε με το 206 αλλα αλλο κιτακι ειναι για το σ2.Ακομα, εμενα τα εβγαλε τα αλογα (12,3) σε ΜΑΧΑ δυναμομετρο το οποιο δεν ειχε καμια σχεση με τον συγκεκριμενο εξατμισα.Επισης, ακομα και ο ιδιος δεν πιστευε οτι στο δικο μου αμαξι θα τα βγαλει γιατι οταν το μετρησα μαμα εβγαλε στα 6000χιλ μονο 116,7 αλογα.Μαλιστα μου ελεγε πως αμα πιασει 10 αλογα θα ειναι και ο ιδιος ευχαριστημενος.Και τελικα εβγαλε 129.Δεν με νοιαζουν τα απολυτα νουμερα.Χεστηκα, εγω ηθελα να δω τη διαφορα.Και οντως υπηρχε.Να συμπληρωσω πως το αμαξι πριν μετρηθει με εξατμιση ειχε κανει και 500 -600 χιλ. :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 17:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Eχω καιρό να γράψω,αλλα πραγματικά μου πέσανε τα μαλλιά με κάποια πράγματα που είδα εδω...
1ον) αλέξανδρε μην την "λες" οπου θελεις μονο...ή θα κάνεις κατι σωστά ή δε θα το κάνεις καθόλου.Μιλάω για το θέμα του "οξυγόνεται" τη στιγμή που απο πανω του εχει ενα ποστ με ορθογραφία κάτω του δημοτικού (οχι οτι ειναι κατακριτέο...)
2ον) σχετικά με τον βελτιωτή...δεν ειναι θεμα ειρωνίας προς το πρόσωπο του...αλλα θέμα ειρωνίας προς ολους τους χρήστες του φορουμ απο αυτον...
Αν μη τι αλλο τα σαξόραλλα και κατεπεκταση τα μοτερ 206/σ2 δεν ειναι κατι το φρέσκο για να βγαίνει ο καθείς και να "πουλαει" τον πρόλογο του...Στο 2008 ζουμε,οχι στο 1998.
3ον) αυτό ομολογώ πως δεν μπορώ να το χωνέψω φίλε με τα 12.3 πριν και μετα...αλλα΄δεν μπορώ να σε αμφισβητήσω εφοσον λες οτι μετρηθηκε πριν και μετα.Πάντως πολυς μα πολυς κόσμος δεν ειδε σε καμια περίπτωση τετοια νουμερα...περίεργο.

Υ.Γ. στελθ,θα ανοίξουμε καμμια φορα...? ξερω ξερω χαθηκα.

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 19:18 
Άβαταρ μέλους
kane έγραψε:
3ον) αυτό ομολογώ πως δεν μπορώ να το χωνέψω φίλε με τα 12.3 πριν και μετα...αλλα΄δεν μπορώ να σε αμφισβητήσω εφοσον λες οτι μετρηθηκε πριν και μετα.Πάντως πολυς μα πολυς κόσμος δεν ειδε σε καμια περίπτωση τετοια νουμερα...περίεργο.


Κοιτα εγω δεν εχωνακερδισω τιποτα και για αυτο λεω τα πραγματικα νουμερα.Θα μπορουσα να πω πως μαμα εγβαλα 125 και μετα 137.Δεν εκανα κατι τετοιο.Επισης οταν ο δυναμομετρας ειδε τη δυναμομετρηση με την εξατμιση με ρωτησε αν ειχα προγραμμα και του ειπα πως τον εγκεφαλο δεν τον εχω ουτε θα τον σκαλισω.Οσον αφορα το μοτερ του σ2 εχει ιδιο μπλοκ με των σαξο αλλα εντελως αλλη κυλινδροκεφαλη με μεγαλυτερες βαλβιδες εξαγωγης αν δεν κανω λαθος.Η ροικοτητα στις βαλβιδες ειναι καλυτερη απο σαξο/106.Ημουνα κατοχος σαξο.Ακομα σ2 και 206 εχουν ιδιο μοτερ αλλα τα σ2 αλλους εκκεντροφορους.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 19:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
koita ειναι μεγαλη ιστορια αυτη που ανοιγεις και θελει λιγο περισσοτερη αναλυση απο οσο νομιζεις...καποια στιγμη που θα εχω πιο χρονο θα στο αναλυσω.

στο 206 ελεω χαμηλοτερου κοφτη και πιο ηπιων εκκεντροφορων και κακης εισαγωγης ειναι λογικο να βγαλει κατι τις πιο χαμηλο.
η διαφωνια μου δεν ειναι σε γενικες γραμμες στο ποσα βγαζει αλλα που με πιο τροπο καθως λογω μεγαλων διατομων στο χταποδι το αμαξι αδειαζει χαμηλα...

αν οδηγησεις c2 με χταποδι ραλλυ-σαξο που ειναι λιγο πιο στενοι οι αυλοι και υπολογισμενοι λιγο καλυτερα απο το εργοστασιο θα καταλαβεις τι εννοω...

σε c2 vts οταν το εβγαλε και εβαλε το ραλλοχταποδο ειδε ενα αλογο διαφορα..δηλαδη τιποτα!
ναι ομως ειχε και σχεδον 1 κιλο ροπη παντου πανω.....αυτο τι σου λεει??
το θεμα ειναι οτι σε αυτη τη περιπτωση δε ειχε μετρησει μαμα το αμαξι ο κοπανος για να ξερουμε.

επισης πολυ μεγαλο ρολο παιζει η κατασταση του αυτοκινητου.
ποτε εκανες τη μια και την αλλη μετρηση...λαδια μπουζι φιλτρα βενζινες πριν μετα...ειναι απειροι οι παραγοντες που μπορει να σου δωσουν ή να σου κοψουν ενα δυο αλογα για αυτο και δεν εχει σημασια να το ψαχνουμε τοσο....

το θεμα ειναι οτι αν δεις στο σαιτ της σουπερσπριντ στο c2
sto vtr omos exei
http://www.supersprint.it/pdf/80403.pdf
+7αλογα

οκ το vts ελεω 700σαλ παραπανω κοφτη που δουλευει ομως σε αυτο το φασμα ελεω μεταλλικης εισαγωγης και εκκεντρων να βγαλει αλλα 1-2-3 αλογα.... και μιλαμε οτι το συστημα της σουπερσπριντ αν το δεις απο κοντα κουρμπες κολλησεις και τα σημεια που εχει ειδικα στενεματα για να κραταει το backpressure απλα αισθανεσαι οτι η εξατμιση σου και μου
ηρθαν απο την αφρικη...

οποτε οπως καταλαβαινεις για να σου βγαλει καποιος 12 ειναι τραβηγμενα απο τα μαλλια μεχρι εκει που δε παιρνει ....ισως σε καποιο να βγουν αλλα ειναι χιλια δυο αλλα πραγματα που δε ξερεις ποσο ρολο εχουν παιξει στη μετρηση....και ακομα και να τα δω το αδειασμα χαμηλα για να τα βγαλει ψηλα δε το συγχωρω με τιποτα.

να σου πω ενα αλλο παραδειγμα...ολα τα 206 μαμα 1.6 που εχουμε μετρησει στο gtech βγαινουν 78-79βια 80 αλογα....
εσκασε μυτη ενα παιδι και μας λεει παιδια το δικο μου παει καλα (μαμα με σκουπα)το μετραμε και εβγαλε 89......και ηταν με μια σκουπα (πριν το πεις.. οι αλλοι με τη σκουπα ειδαν +2αλογα)
εξηγα μου εσυ πως πηρε το ρημαδι του +7μινιμουμ αλογα απο ολα τα αλλα......

βεβαια εν καιρω η εξηγηση βρεθηκε στο προγραμμα που για καποιο λογο ηταν καραφτωχο στο αμαξι αυτο (μαλλον χαλασμενος Λ)
αλλα τα αλογα ...αλογα


υ.γ.τελικα κατι σου ανελυσα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 20:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
douple post


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 20:23 
Άβαταρ μέλους
Ναι δε διαφωνω σε αυτα που λες και οντως αυτο το μοτερ κανενας δεν ξερει να το βελτιωσει, το θεμα με την εξατμιση ομως ειναι οτι μου δουλεψε.Δεν μπορεις να τσεκαρεις και να εχεις ολους τους παραγοντες και τους συντελεστες ιδιους.Πιστεψε με το ξερω αυτο καλα και λογω σπουδων.Π.Χ. την ημερα που το μετρησα μαμα ειχε 24 βαθμους και οταν εβαλα την εξατμιση 30.Απλα παιρνεις μια ενδεικτικη τιμη.Αυτο που λες για το χταποδι των σαξο δεν το ηξερα,βασικα οπου ειχα ρωτησει μου ελεγαν οτι δεν μπαινει ή οτι μπαινει αλλα θελει πατεντα.Πατεντα που ομως δεν νομιζω πολλοι τοτε να την ειχαν κανει και χωρις να εχει πολυδοκιμαστει.Δεν εχω προβλημα με την εξατμιση και ας βγαζει 1-2 αΛΟΓΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ.Και να λεμε την αληθεια και ειμαι σιγουρος πως θα συμφωνησεις για να δουμε πιο αμαξι εχει καλυτερη εξατμιση πρεπει να μετρησουμε την ιδια μερα,στο ιδιο δυναμομετρο το αμαξι μου με ενα αλλο σ2 με χταποδι απο σαξο και να εχει λιγο πολυ τα ιδια χιλιομετρα.Λιγο δυσκολο δεν ειναι? ;) Οποτε απλα ολοι μας παιρνουμε ενδεικτικες τιμες.Για αυτο λεω μετρησεις πριν και μετα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 20:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
συμφωνουμε αλλα σου ξαναλεω η διαφορα στη ροπη ηταν οφθαλμοφανης...
με το ραλλοχταποδο γενικα επικρατει μια συγχηση και οι μισοι δε καταλαβαινουν καν γιατι δε μπαινει. για να καταλαβεις η ιστορια που λενε για να τρομαζουν το κοσμο με τα φιλτα που πρεπει να ταπωσεις τη μαμα θεση και να ανοιξεις την υποδοχη που εχει ηδη το μπλοκ στη θεση που εχουν τα ραλλυ για να βαλεις εκει το φιλτρο ηταν υποθεση 5λεπτων και το πιο ευκολο και ανωδυνο πραγμα στη περιπτωση μου.βεβαια ειχα παει στη πατρα ειδικα για αυτο το λογο καθως ο εκει μηχανικος ειχε ηδη κανει ετσι αλλα 3 206....

επισης μια ερωτηση...ποσα χλμ ειχε οταν μετρησες το αμαξι πρωτη φορα 6000χλμ αν θυμαμαι καλα?
οταν εβαλες το χταποδι ποσα ειχες?
γενικα τα μοτερ μας μετα τα 15-20000χλμ ανοιγουν αισθητα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 20:52 
Άβαταρ μέλους
Λοιπον και εμενα μου ειπαν αυτη τη πατεντα ο μηχανικος μου που κανει σερβις αλλα φτιαχνει και πεζο σιτροεν.Τη συγκεκριμενη πατεντα την ηξερε αλλα μου ειπε πως δεν την εχει κανει και δε γουσταρε στο αμαξι μου καινουργιο κι ολας να πειραματιστει.Το μετρησα μαμα στα 6000 και μετα παλι με εξατμιση στα 6500 - 6600.Τωρα εχω 18000.Φαντασου οτι επαιρνα χταποδι σαξο τσαμπα απο φιλο που το ειχε τουρμισει.Εντωμεταξυ τωρα τελευταια βλεπω τρελες καταναλωσεις χωρις πλακωματα και θελω να το παω να δουνε τι σκατα εχει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 07:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
madvts έγραψε:
kane έγραψε:
3ον) αυτό ομολογώ πως δεν μπορώ να το χωνέψω φίλε με τα 12.3 πριν και μετα...αλλα΄δεν μπορώ να σε αμφισβητήσω εφοσον λες οτι μετρηθηκε πριν και μετα.Πάντως πολυς μα πολυς κόσμος δεν ειδε σε καμια περίπτωση τετοια νουμερα...περίεργο.


Κοιτα εγω δεν εχωνακερδισω τιποτα και για αυτο λεω τα πραγματικα νουμερα.Θα μπορουσα να πω πως μαμα εγβαλα 125 και μετα 137.Δεν εκανα κατι τετοιο.Επισης οταν ο δυναμομετρας ειδε τη δυναμομετρηση με την εξατμιση με ρωτησε αν ειχα προγραμμα και του ειπα πως τον εγκεφαλο δεν τον εχω ουτε θα τον σκαλισω.Οσον αφορα το μοτερ του σ2 εχει ιδιο μπλοκ με των σαξο αλλα εντελως αλλη κυλινδροκεφαλη με μεγαλυτερες βαλβιδες εξαγωγης αν δεν κανω λαθος.Η ροικοτητα στις βαλβιδες ειναι καλυτερη απο σαξο/106.Ημουνα κατοχος σαξο.Ακομα σ2 και 206 εχουν ιδιο μοτερ αλλα τα σ2 αλλους εκκεντροφορους.


Δεν είπα πως εχεις κάτι να κερδίσεις...απλώς μου φάνηκε οξύμωρο! ναι τα μοτερ των σαξο και σ2 εχουν διαφορετικά πιστόνια,κεφαλη,ελατηρια βαλβδιων,εκκεντρα,ρυθμιζομενα γρανάζια,πολλαπλή εξαγωγης και εισαγωγής.
Και γώ μοτερ απο 206 φοράω...και κάποια στιγμή θα γίνει μοτερ σ2 (μολις μπει κάααααααποτε η εισαγωγή του σ2).

Υ.Γ. θα μπορούσες να ποσταρεις τις δυναμομετρησεις πριν και μετα να τις μελετήσουμε???

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 10:21 
Άβαταρ μέλους
Σχετικα με την ειρωνια που μου καταλογιστηκε απο καποιους,ας μας εξηγησουν εκεινοι την λογικη κατα την οποια μονο με φιλτρο-εξατμιση το μοτερ κοντευει να φτασει το ++50% της αρχικης του ιπποδυναμης...
Εναλλακτικα,αν δεν μπορουν να επεξηγησουν βαση τεχνικης ορολογιας,ας περιμενουν να ακουσουν και τιποτα και μετα ας σχολιασουν... :rtfm

Οπως μπορειτε να δειτε και απο αλλο topic,το C2 R2 Max αποδιδει 195 αλογα...
Μονοπεταλουδο μεν,με ενα σκασμο πραγματα δε,και μαλιστα με ενα χταποδι το οποιο σε απλο C2 δεν μπαινει λογο χωρου...
Για το Challenge οπως αποδειχτηκε,χταποδι δεν βγαινει καθολου και το μονο που αλλαζει ειναι ενα dummy cat στην θεση του εργοστασιακου και απλως αλλαζει ολη η εξατμιση απο εκει και πισω.
Θυμιζω οτι το Challenge αποδιδει περι τα 155 αλογα με αν μη τι αλλο,αισθητα αγριους εκκεντροφορους οι οποιοι μονο καρτα καυσαεριων δεν βγαζουν(συνεργασια με το μαμα προγραμμα,ουτε καν να το σκεφτεστε...).

Οποτε στην συγκεκριμενη περιπτωση αντιμετωπιζουμε μια μετατροπη η οποια αυξανει μονο απο πληρωση και εκκενωση θαλαμων.
Συμφωνα με τα νουμερα,η αποδοση ανεβαινει κατα 20%...
Δεν λεω,εγω σεβομαι απολυτα οτι μπορει να εχει βρεθει το εν λογο super duper τεχνολογικο ευρημα που να ανεβαζει τοσο πολυ την παροχη αερα στην εισαγωγη.
Μεχρι στιγμης εστω οτι το δεχομαστε αυτο...

Περναμε στην εξαγωγη...
Μια απο τα ιδια,βρηκαμε "την κοτα που κανει τα χρυσα αυγα" και βγαζουμε δυναμη...

Και βεβαιως και το "συμπληρωμα"...
Εστω οτι απο εξατμιση ειμαστε jet και η παροχη του αερα εχει μεγαλωσει τοσο πολυ ωστε η πληρωση γινεται υπο ρυθμους "τουρμπινας να πρεσσαρει".
Το καυσιμο ποιος/πως το συμπληρωνει ρε παιδια;

Και για να το "τραβηξω" ακομα περισσοτερο,η πιεση στην εισαγωγη απο το 0,εστω 0,1 bar που μπορει να ειναι με ενα ελευθερο φιλτρο στο μαμα κουτι,εστω με την σκουπα να γινει 0,2(απιθανο απλα για να γινεται συζητηση).
Για να βγαλουμε 20% επιπλεον αλογα μιλαμε οτι στην εισαγωγη πρεπει να εχουμε τουλαχιστον 0,3-0,4 bar σε ολο το φασμα.
Για να γινει κατι τετοιο πανω σε δυναμομετρο ωστε να δειξει τα αλογα που λεμε,απλα ξεχαστε το...
Κανενα δυναμομετρο δεν "πιανει" καν ταχυτητες αερα πανω απο 60-70 χιλιομετρα.
Οποτε οχι 0,2 bar δεν προκειται να εχουμε αλλα ουτε καν 0,1.

Αφηνουμε το δυναμομετρο και περναμε στον δρομο...
Για να "πιασουμε" πιεσεις της ταξης των 0,3 bar,το αυτοκινητο μας πρεπει να κινειται πολυ πανω απο 150 χιλιομετρα και μαλιστα να εχουμε μια σκουπα με διαστασεις και δομη αυτοκινητου DTM ή αναλογης κατασκευης.
Κοινως η σκουπα θα πρεπει να εχει μετωπικη επιφανεια σχεδον 1 μετρο,καθετο-στην ροη του αερα-φιλτρο και να κανει ενα "βεντουρι" συνολικου μεγεθους πανω απο μισο τετραγωνικο μετρο... :shock:

Υποψιν οτι μιλαμε για C2,κοινως ολα αυτα πρεπει να χωρεσουν κατω απο το καπο του,ε... :fsss


Σχετικα με το μοτερ του C2 τωρα,δεν προκειται να το αναλυσω...Λιγο-πολυ ολοι ξερουμε τις διαφορες του με αυτα του 106/Saxo(αυλοι κεφαλης,βαλβιδες εισαγωγης,πιστονια-μπιελες).
Το γνωστο "φρενο αλογων" ειναι τα ηλεκτρικα-εγκεφαλικα. ;)

Και αν ειναι να το φτασουμε αλλου το πραγμα,σε αγωνιστικη μορφη,το μοτερ του 206 με aftermarket πραγματα εχει φτασει καπου στα 200 αλογα.
Φημες λενε για παραπανω αν και αυτο δεν φαινεται στον δρομο...
Με live παραδειγματα,απο τα πιο δυνατα μοτερ TU5JP4 που κυκλοφορουν στο ελληνικο πρωταθλημα ειναι του Περακη(Κρητη) και του Κωνσταντινου(Θεσσαλονικη).
Οι ιδιοκτητες λενε για 210 αλογα,πολυ "φιλοδοξη" εκτιμηση μαλλον καθως του Παραδειση με τα 215-220 κυριολεκτικα πεταει μπροστα στα δικα τους.
Εγω βεβαια θελω να ειμαι καλοπιστος,οποτε λεω οτι εβγαλαν 200.
Και πως βγηκαν ομως αυτα τα 200;
Εκτος απο μπιελες,πιστονια,εκκεντροφορους τερατα,αγραφους εγκεφαλους,μπεκ,κλπ,κλπ,τα συγκεκριμενα μοτερ φορανε και μια πολυ εξελιγμενη εισαγωγη αλλα και εξαγωγη.
Η εισαγωγη ειναι η γνωστη αλουμινενια των 206 XS που ειναι διπλασια σε λιτρα απο αυτην των C2 και μαλιστα εχει και το γνωστο χταποδι της Devil με το περιεργο κουρμπαρισμα και τις διατομες-τερατα..."Κερασακι" στην τουρτα η πεταλουδα-τερας...

Υποψιν οτι τα παραπανω πραγματα στο σετακι που εδινε η PS απεδιδε περι τα 165-170 αλογα...
Τωρα πως καποιος μπορει να βγαλει μονο με φιλτρο-εξατμιση μονο 150 αλογα,το αφηνω στην κριση σας...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 15:43 
Άβαταρ μέλους
kane έγραψε:

Υ.Γ. θα μπορούσες να ποσταρεις τις δυναμομετρησεις πριν και μετα να τις μελετήσουμε???


Εδω θα βρεις τις μετρησεις.

http://www.greekcitroenclub.gr/forum/vi ... c&start=60

:thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 15:43 
Άβαταρ μέλους
kane έγραψε:

Υ.Γ. θα μπορούσες να ποσταρεις τις δυναμομετρησεις πριν και μετα να τις μελετήσουμε???


Εδω θα βρεις τις μετρησεις.

http://www.greekcitroenclub.gr/forum/vi ... c&start=60

:thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 15:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
ΩΠΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΧΑ ΤΟΥ ΦΩΤΕΙΝΕΛΗ?????? :-? :-? :-?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 15:50 
Άβαταρ μέλους
Ναι γιατι?Σορρυ για το διπλο ποστ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 15:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
ωχ ... προσεξε κατι μονο.... ποσα αλογα απωλειες εχεις στη μια και την αλλη μετρηση...28-33
η ισχυς τροχο ειναι 10πανω ...

μη τρελαινεσαι μιλαμε για ψυλους στα αχυρα και σορυ αλλα χεστηκες αν πηρε 10-11-12-9 αλογα. το θεμα ειναι οτι αναπνεει το μοτερ σου και το αμαξι το χαιρεσαι :iconcool

γενικα το εχω ξαναπει για το μαχα του φατεινελη δεν εχω καθολου καλη εντυπωση...εχω δει και με τα ματια μου πολλα ''περιεργα''

βεβαια τελευταια ειδα και κατι αναλογο με λαθος νουμερα και στο αλλο μαχα αλλα μεχρι να δουμε τι παιζει με το αμαξι κραταει επιφυλαξεις (για του θωμα το 106 λεω στελιο που ειχε απωλειες οτι να 'ναι)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 21 από 23 [ 332 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πράγματα που θα ήθελα να έχει το αμάξι μου
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: aiolos
Απαντήσεις: 49
Ποιος ηταν...
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 1902
Έχει βάλει κανείς άγραφο εγκέφαλο;
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: xsr,george
Απαντήσεις: 21
Θέλετε το καινούργιο σας αυτοκίνητο να έχει ρεζέρβα;
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 25
Κορυφή
 

Αρχική σελίδα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Μοντέλα C2 Βελτιώσεις C2


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron