Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 01 Ιουν 2020, 07:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Οκτ 2006, 19:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
ναι εχει μεγαλη σημασια για αμα εσωτερικα ειναι 50 τοτε εξωτερικα ειναι 52 νομιζω....θελω το δεις αν γινεται...ναι το ξερω οτι πρεπει να κατεβασω τον καταλυτη κατω...γιαυτο μαζευω λεφτα τωρα......οταν το κανω αυτο με το χταποδι θα βαλω κ σωληνα απο μπρος ως τελικο 50cc εξωτερικο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Οκτ 2006, 09:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πάντως πρέπει κι όπως και δήποτε να πρτάξετε και ένα πρόγραμμα πάνω...αλλιώς δεν θα αξιοποιηθούνμ σωσταά τα καλούδια σας. Νομίζω?

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Οκτ 2006, 10:24 
Άβαταρ μέλους
Θα κοιτάξω Γιάννη να δώ τί γίνεται! και θα ΄σου πώ. Α! μην βγάλεις το μεσαίο καζάνι γιατί το αυτοκίνητο θα χάσει συμπίεση. Εγώ την έχω κάνει την μετατροπή απο καταλύτη και πίσω όπως σου έγραψα με 230€ απο Παπαδόπουλο. Οσο για την μετατροπή χειροποίητο χταπόδι+καταλύτης μου ζητάει ο παπαδόπουλος 600€ περίπου. Για πρόγραμμα που έχω ρωτήσει μου έχουν πεί γύρω στα 650€. Τι είδους πρόγραμμα να βάλω και σε ποιόν να απευθυνθώ? Αν έχει κάνει κανείς την συγκεκριμένη μετατροπή και πού?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Οκτ 2006, 13:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
Νικο το προγραμμα για το c2 που ειναι τρυφισο πρεπει να στο κανει καποιο τσακαλακι κ πανω σε dyno...αυτη ειναι η γνωμη μου κ οχι σε κανεναν τυχαιο....το μεσαιο το εχω εκτος τωρα κ δν νομιζω να χανει συμπιεσει αλλα εσυ μηπως λες με το αν βαλω αλλο σωληνα???παντως το c2 vts φοραει προγραμμα απο μαμα ειναι ποιο γρηγορο απο 206gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Οκτ 2006, 17:54 
Άβαταρ μέλους
Ομως αμα πειραξεις σωληνες,χταποδια,εκκεντροφορια,θα εχεις προβλημα με το μαμα προγραμμα και δεν θα δουλευει σωστα το αμαξι...
Πιο γρηγορο απο το 206 1.6 GTi εννοεις Γιαννη φανταζομαι... hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Οκτ 2006, 18:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
ε ναι ρε συ 206 1.6 gti εχω βαλει κ τον εκανα σκατα...κ ειχα κ 2000χιλιομετρα κ εκεινος 20000...αμα τα βαλουμε τωρα με εξατμισει σκουπα κ βγαλμενο μεσαιο θα βαλει κιαλια :fsss :yhoo


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 08:57 
Άβαταρ μέλους
Μαλλον GPS θα βαλει για να σε βρει!!! :yhoo :ysteric
Αν και οπως εισαι (φιλτρο-εξατμιση) δεν νομιζω να δεις τραγικη διαφορα απο 206 2.0 GTi μαμα.... hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
μπα δν νομιζω να ειμαι κοντα του γιατι εκεινο εχει κ 180 αλογα....κ 7,2 0-100....η διαφορα θα ειναι πολυ μεγαλη[/quote]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 10:46 
Άβαταρ μέλους
Δεν εννοω το RC με τα 180 αλογα!Εννοειται πως αυτο θα ειναι μακρααααααν μπροστα! :tong: Εννοω το απλο 2.0 GTi που εβγαινε με τα 140 αλογα... ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 12:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
α οκ μαν σορρυ λαθος μου με αυτο δν ξερω τι γινεται τωρα κατι ετοιμαζω να το κανω οταν γινει θα δουμε ποσα αλογα θα εχει κ θα σου απαντησω με ακριβεια :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 16:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 16:05
Δημοσιεύσεις: 37
Παιδες έχω το VTR με 31000χλμ πάνω και νομίζω πώς τώρα αρχίζει ο κινητήρας να αποδίδει κάπως...Εχω φίλτρο αέρα Κ&N ,ενώ σκεφτομαι να βάλω βαρελάκι της bmc και όχι σκούπα, ενω παράλληλα να αλλάξω τελική εξάτμιση...Σχετικα με αυτά μπορεί κάποιος να προτείνει κάτι ή να πει αν αξίζει έστω και για το λίγο παραπάνω...;
thanks


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 16:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5151
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Αν εχεις το 1.4 vtr (παιζει σε vtr και το 1.6 sensodrive), μην κανεις τον κοπο. Αδικη προσπαθεια, και πεταμενα λ7. Διστιχος το μοτερ αυτο οσο καλο και αν ειναι δεν εχει δυνατοτητα εξεληξης, απαρα μονο με σαλιγκαρι...
Βεβαια εκει πας για αλλα...
Αποψη μου, αλλαξε με καλητερα προιοντα, οτι ειναι να αλλαξεις, (οπως φιλτρα, εξατμησεις) οταν αυτες θελουν αλαγη, αλλα μην ελπιζεις για πολλα.
Αν θες δε και καλα κατι καλητερο, πουλα το και παρε το VTS...

Καλος ηρθες. Να σε δουμε και σε κανα meeting... :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 17:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 16:05
Δημοσιεύσεις: 37
crazywolf έγραψε:
Αν εχεις το 1.4 vtr (παιζει σε vtr και το 1.6 sensodrive), μην κανεις τον κοπο. Αδικη προσπαθεια, και πεταμενα λ7. Διστιχος το μοτερ αυτο οσο καλο και αν ειναι δεν εχει δυνατοτητα εξεληξης, απαρα μονο με σαλιγκαρι...
Βεβαια εκει πας για αλλα...
Αποψη μου, αλλαξε με καλητερα προιοντα, οτι ειναι να αλλαξεις, (οπως φιλτρα, εξατμησεις) οταν αυτες θελουν αλαγη, αλλα μην ελπιζεις για πολλα.
Αν θες δε και καλα κατι καλητερο, πουλα το και παρε το VTS...

Καλος ηρθες. Να σε δουμε και σε κανα meeting... :thumbup


Πω πω με σκοτώνεις...Εστω λίγο νεύρο ρε συ να αποκτήσει θέλω γιατί "κηδεία" το 1.4....:beg:
Meeting στην Θεσ/νικη θα γίνει?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 17:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
φιλε αλεξανδρε καθε πεμπτη στο cosmos στο παρκινγ 3....9 30 η ωρα.....να εισαι εκει.... :fsss σορρυ για το Off topic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Οκτ 2006, 17:47 
Άβαταρ μέλους
Λιγο νευρο θα αποκτησει το 14αρι σου με αυτα που λες σιγουρα,απλα μην περιμενεις να σταθεις με αξιωσεις διπλα σε 106 XSi κλπ,διοτι βαρος και 8V παιζουν τον ρολο τους.Sorry που σε "ριχνω" ετσι,απλα να ξερεις που βαδιζεις... ;)
Αν θες να δεις πραγματι διαφορα βαλε turbo ή 16αρι μοτερ ή βαψ'το μπλε,πετα το στην θαλασσα (και το μαυρο κανει,απλα πετα το νυχτα...) και παρε ενα VTS... :ysteric
Πλακα κανω φυσικα!Αν δεν εισαι τοσο της κοντρας και του τρεξιματος με φιλτρο-εξατμιση θα δεις διαφορα...Μην απελπιζεσαι απλα ψαξ'το! :thumbup
Γιαννη τι ετοιμαζεις??Μηπως κατι που αρχιζει απο "εκκ" και τελειωνει σε "εντροφορους"......? :inno: :fsss


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 23 [ 332 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 23  Επόμενο



Συναφή θέματα

Έχει ηχοσύστημα το C4 1.4 S;
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Θέλετε το καινούργιο σας αυτοκίνητο να έχει ρεζέρβα;
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 25
Ποιος Βάρβαρος...
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: vasim
Απαντήσεις: 40
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια