Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Mid καζανάκι removed ;)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Σεπ 2006, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Που είναι το μεσαίο καζανάκι οεο?

Πάει ...σήμερα το ξήλωσα... :yhoo

Εντυπώσεις? Σχεδόν καμιά διαφορά στις επιδόσεις (ανεμενώμενο άλλωστε) και μεγάλη διαφορά στον ήχο. Δεν ξέρω αν θα το αφήσω εκτός μόνιμα ... Μια εβδομάδα δοκιμή κ μετά θα έχουμε το τελικό συμπέρασμα. :iconcool

Έχετε κάποια άποψη για το συγκεκριμένο θέμα? Για να ακούσω! ;)

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Σεπ 2006, 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
Εγω σε ο,τι αυτοκινητο μου το ειχα βγαλει, οχι μονο δεν ειδα βελτιωση επιδοσεων, αντιθετως πηγαινε χειροτερα.....μονο θορυβο εκανε και τιποτα παραπανω.

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 00:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
Κι εγώ μόνο θόρυβο ξέρω ότι κάνει.... ΜΟΝΟ :fsss

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 01:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
μονο στο δικο μου εχει κανει διαφορα για να καταλαβω δηλαδη ενταξει κ απο θορυβο δν μπορεις να πεις οτι ειναι κ υπερβολικος ρε παιδια....
εγω δν το βγαζω :iconcool
αν ειναι καποιο c2 vts την πεμπτη θα βαλουμε κοντρα να δουμε διαφορες ετσι πως το εχω..........ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ
:fsss :inno: :fsss :inno:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 09:13 
Άβαταρ μέλους
μερικες φορες το να βγαλεις το μεσαιο καζανακι ειναι χειροτερο απο να το αφησεις στην ησυχια του :fsss
Μερικοι λενε οτι το μεσαιο ειναι μονο για τον θορυβο,αλλοι λενε οτι χανεις ,αλλοι οτι κερδιζεις

Η καλύτερη απόδειξη για το ότι κανείς είναι το δυναμόμετρο ...και επειδή είναι ασύμφορο πάντα θα έχεις το δίλλημα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 16:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
εγω θα το βγαλω παντως μιας και ειδα διαφορα στα ψηλα οταν οδηγησα το σε του γιαννη. ειδη με το βαρελακι που ειχα πανω ειδα αρκετη διαφορα στο δικο μου στα ψηλα οποτε αντε να δουμε με το μεσεο τι θα γινει.

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
να τα βγαλετε κ να βαλετε κ μεγαλυτερο σωληνα :inno:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26
Δημοσιεύσεις: 160
Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
...και μετά να δω πως θα δουλεύει ο κινητήρας !!

...υπάρχει και αυτό που λέγεται backpressure
δεν είναι απλά τα πράγματα παιδια...

Σιγά τον κινητήρα που θα του ελευθερώσεις τόσο πολύ την εξαγωγή


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 16:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
εμενα παντως θελει να μεγαλωσεις τον σωληνα γιατι εξωτερικη ειναι 45 κ εσωτερικη 43 πρεπει να το κανω 45εσωτερικη σαν τα σαχοραλλα μαμα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Mid καζανάκι removed ;)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 19:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
souledge έγραψε:
Πάει ...σήμερα το ξήλωσα... :yhoo


Ρε εσυ και θα πηγαινεις Θεσσαλονικη-Αθηνα με τετοιο βουιτο! :-? :-? :-?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
μετα τις 3500 δεν κανει θορυβο και επιπλεον οι αποψεις σχετικα με το μπακπρεσουρ διηστανται!

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 19:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
αμα πηγαινεις με 4000χιλ δηλ με 120+ δν ακουγετε τπτ....δν νομιζω οτι κανει τοσο βουητο που λετε....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
smpokos έγραψε:
μετα τις 3500 δεν κανει θορυβο και επιπλεον οι αποψεις σχετικα με το μπακπρεσουρ διηστανται!


Τι εννοείς διίστανται? Είναι πολύ απλό, οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες χρειάζονται οπωσδήποτε συγκεκριμένο backpressure για να λειτουργούν σωστά. Οι υπερτροφοδοτούμενοι συνήθως επωφελούνται από μείωση του backpressure (γι'αυτό και τα περισσότερα Punto GT έχουν μπουριά).... ;)

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 10:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
n_olympios έγραψε:
smpokos έγραψε:
μετα τις 3500 δεν κανει θορυβο και επιπλεον οι αποψεις σχετικα με το μπακπρεσουρ διηστανται!


Τι εννοείς διίστανται? Είναι πολύ απλό, οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες χρειάζονται οπωσδήποτε συγκεκριμένο backpressure για να λειτουργούν σωστά. Οι υπερτροφοδοτούμενοι συνήθως επωφελούνται από μείωση του backpressure (γι'αυτό και τα περισσότερα Punto GT έχουν μπουριά).... ;)


Σωστότατο αυτο... αλλα έχω την εντύπωση πως το backpreasure κρίνεται απο την διάμετρο της σωλήνας και όχι απο επιμέρους τμήματα όπως μεσαίο και τελικό καζανάκι.

Θα δοκιμάσω λίγες μέρες ακόμα και θα σας πω το τελικό΄πόρισμα... Οσο για την δυναμομέτρηση...ψήνομαι πολύ άσχημα να κάνω μια. Έτσι για τον χαβαλέ. :iconcool

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 11:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Σκεψου το εξις γιαννη. Η αντιστροφη πιεση (backpresure) δημιουργειται λογο του σταδιακου στενεματος της εξατμησης, συνιπολογιζοντας την τρυβη που διμιουργειται απο τα καζανακια (λογο της μη ελευθερης ροης...)
Αποψη μου οτι χανεις, αλλα αν εχεις την δυνατοτιτα να το δυναμομετρισεις, καντο, μπας και βγαλουμε κανα συμπερασμα...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 51 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μεσαίο Καζανάκι.....
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Bafralis
Απαντήσεις: 11
Καζανάκι εξάτμισης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Xantia Serres
Απαντήσεις: 1
Το μεσαιο καζανακι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Manos
Απαντήσεις: 8
ΜΕΣΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΣΟΣ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Black Bullet
Απαντήσεις: 10
Νερα απο το καζανακι εξατμισης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: isi
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια