Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 02:19 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 03:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Καλησπέρα παιδια,

μετα το ΦΠΕ και τους εκκεντροφους με οτι συνεπαγεται..αυτο και τα 155-160 ps οπου το κοστος ειναι: ΦΠΕ 900-1100 ευρω και εκκεντρα-ροικες καπακια κτλπ... 1100-1400 ευρω.

Ηθελα να μαθω και πιστευω ενδιαφερει πολλους αυτο..μετα για να παμε πανω απο 155 αλογατα...τι γινεται θελουμε αγραφο εγκεφαλο-θα γινει ντιζα κτλπ..στο πολυ περιπου τα χω ακουσει...επισης ενα βελτιοτης μου ζητησε 8000-9000 ευρω για να το παει οπως μου πε 185-190 αλογα δεν ρωτησα ομως τι θα κανει κτλπ...Το c2 βελτιονεται με παρομοια χρηματα οπως το saxo..με την ιδια λογικη δλδ...?

Σχολια-παρατηρησεις

(αντε καιρος ειναι να βλεπουμε πυραυλακια C2 VTS στους δρομους :mrgreen


:wrc

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 04:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Το ηλεκτρογκαζο να γινει ντιζα, δε νομιζω να γινεται...που και στην τελικη να γινεται (προσωπικα δεν εχω ακουσει καποιον να το χει κανει) θα ειναι δυσκολο πολυ.

Τωρα για το μοτερ σου εχουμε και λεμε: Για να γινει αυτο το μοτερακι 190 αλογα ατμοσφαιρα, θελει να φτιαξεις μια πιτα (κατα προτιμηση φανουροπιτα) και να την πας μπροστα σε ιερο. Εκτος και αν βαλεις τετραπεταλουδο σωμα πανω ή ενα light turbo και πας πιο ευκολα και με λιγοτερα χρηματα σε αυτα τα αλογα.
Επισης, το αμαξι μπορει να ναι παντου καλυτερο απο το Saxo (σε θεμα ασφαλειας - ποιοτητας) αλλα ποτε δε θα αποκτησει το κρατημα-τον ελεγχο και την δυναμη ενος Saxo.

Οσους ξερω με C2 VTS ειχαν πρωτα Saxo και φυσικα απογοητευτικαν και το πρωτο πραγμα που αλλαξαν στο αμαξι ηταν το στησιμο στο κρατημα. Μετα απο ολα αυτα και καποια χιλιαρικα, επενδυσαν και σε δυναμη (με μονη λυση το turbo)
Η ατμοσφαιρα τωρα πια εχει ψηλο πεθανει.

Αποψη μου ειναι να δωσεις καποια λεφτα για να εχει ενα αξιοπρεπες- πολυ καλο κρατημα και μετα για μια μικρη turbινα για να σου βγαλει αλογα και αρκετη ροπη.
Τοτε και το C2 σου θα ναι και πυραυλακι (οπως το θες) αλλα και τρενο στις στροφες ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 04:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
ειχα παει φιλε μου σε ενα γνωστο turboβελτιοτη και μ ειπε ολα μαζι 3500 ευρω για να παει 190 ps με 25αρα garrett πανω ..αλλα εχω ακουσει απο διαφορουσ οτι δεν θα πηγαινει οτι θα νε ταφος κτλπ...σε σχεσι με ενα καλο ατμοσφαιρικο 155 αλογα οτι θα νε φυσικα απο σταση αλλα και γενικα αρκετα μπροστα πιο γρηγορο το ατμοσφαιρικο και ας ειναι 45 αλογα πιο κατω...τι να πω ..επισης το θεμα turbo χανω αξιοπιστια θα χει προβληματα κτλπ ετσι εχω ακουσει...

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 09:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
μακρια απο της βελτιωσεις που κανουν τσαφ σε αυτα τα μοτερ!για να το φιαξεις σωστα θες πολα ευρεως μα παρα πολα αφου ουτε λιγο ουτε πολη θες εμβολα μπιελες μεταλα στροφαλου μπιελων θες φιαξημο στο καπακι θες ηδικες βιδες στην κεφαλη για να μην σκαει η φλατζα θες εξατμιση θες αλο ψηγειο γιατι η τουρπιν ερχετε πολη κοντα στο ψηγειο με αποτελεσμα να παρει καμια φωτια το βεντηλατερ,θες intercooler κολαρα σωληνωσεις ψηγειο λαδιου μεγαλο ισως αλη αντλια λαδιου θες τρηπημα και πατεντα στο καρτερ να γηρναει τα λαδια πισω και το κηριοτερο,με τι εγκεφαλο θα δουλεψει αξιοπηστα?οεο?ενας καλος αγραφος εγκεφαλος εχει κανα χηλιαρικο βαλε και πλεξουδα βαλε και εργασιες για ολα αυτα πραγμα που σημενει οτι με ανεση φτανεις 7 χηλιαρικα για να πας 200-22ο αλογα και να σπας ενα σαζμαν το μηνα!γιατι δεν ψαχνεσε να δεις τι εχει η μαμα citroen απο τα αγωνηστικα?εισαγωγες εγκεφαλους εμβολα μπιελες κτλ αφου αυτα τα μοτερ αγωνηστικα φτανουν τα 200 και αλογακια και εινε και μαμα οχι πατετνουλες
εδω μια απο τις καλητερες στον χωρο των μετατροπων turbo
http://www.dp-engineering.nl/EN/product ... _compo.php
και εδω οι κοδικοι και οτι δινει το εργοστασιο για competition spare parts c2
http://www.citroenpartsdirect.com/catalogues.htm

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Ιουν 2009, 13:18
Δημοσιεύσεις: 327
-Εννοειται πως γινεται ντιζατο κ το C2.

-Τωρα τα περι τουρμπινων κλπ , αποψη μου ειναι πως μαλλον λαθος αμαξι πηρες , αφου το ηθελες για ευθεια... . Μαλιστα καπου εδωμεσα ειχα δει για ενα C2 που πηρε φωτια στον αυτοκινητοδρομο... :guns

-Αν μιλαμε για καινουριο , με 3.000 παραπανω επαιρνες 207 rallye (ενα παραδειγμα αναφερω με οσο πιο κοντα στην τιμη του C2 κ οσο πιο γρηγορο) , που με 1.500 ευρω ακομα θα σου εκανε μερικα απο τα κεφια κ στην ευθεια. :razz

-Απο μεταχειρισμενα δε , πανικος γινεται με μικρα τουρμπακια που πανε οπως C2 με...3071 garrettιά (λεμε τωρα...) κ μαλιστα...τα "χαριζουν". :read

-Καλα κ τα αγωνιστικα site απο τη μαμα citroen , κ οντως καπως ετσι τα φτανεις τα 190 ατμοσφαιρικα αλογα , αλλα μετα απλα ξεχνας την καθημερινη χρηση... , καθαρα κ μονο λογω χαρακτηριστικων μοτερ το λεω (κ αν υποθεσουμε πως ζεις ανετα με ενα τοσο θορυβωδες κ τοσο σκληρο στις χαμηλες ταχυτητες αυτοκινητο) . -γιατι μη μου πεις πως μετα δε θα βαλεις κ μια proflex με τετοια μοτερουκλα... :cool - .

Αυτα απο μενα κ ελπιζω να μην πληγωνω κανεναν...
Προσωπικα εχω βαρεθει να βλεπω την ελληνικη πατεντα (που δεν ειναι παντα βεβαια κακια) να πλουτιζει με τα χρημματα του καθε "κακομοιρη" βιοπαλεστη χωρις καν μια αποδειξη υπηρεσιων (ενας απο τους λογους που το κρατος μας θα μεινει εκει που ειναι τοσα χρονια...στον μεσαιωνα δηλαδη...) κ μετα αν γινει κ κατι να κανει κ την παπια ο καθε "βελτιωτης".
Κ για να γινει ενα ατμοσφαιρικο μοτερακι τουρμπατο θελει παρα πολλα πραγματα οπως ανεφερε κ ο συνονοματος "zxpanos" παραπανω.
Εδω αλλοι εχουν θεματα με πρωτο σταδιο σε τουρμπιδια...

Προσωπικη μου αποψη , δωσε αυτα τα λεφτα κ παρε ενα δευτερο πιστολι :guns (κ μιας κ σ'αρεσουν οι ευθειες... τουρμπακι) 'η αν θελεις τοσο πολυ να "παιξεις" με ατμοσφαιρικο μοτερ κ τουρμπισμα αυτου , παρε ενα 106/saxo με 3.000 κ...βγαλτου τα ματια , ασε ομως το C2 σου οπως ειναι εκει που το εχεις φτασει τωρα. :cool

_________________
Εικόνα etuned


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 15:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Octane έγραψε:
-Εννοειται πως γινεται ντιζατο κ το C2.


Πως??? :scratch

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 16:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ανιξε το λινκ που εχω και δες

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 00:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
Blanc Ange έγραψε:
Το ηλεκτρογκαζο να γινει ντιζα, δε νομιζω να γινεται...που και στην τελικη να γινεται (προσωπικα δεν εχω ακουσει καποιον να το χει κανει) θα ειναι δυσκολο πολυ.

Τωρα για το μοτερ σου εχουμε και λεμε: Για να γινει αυτο το μοτερακι 190 αλογα ατμοσφαιρα, θελει να φτιαξεις μια πιτα (κατα προτιμηση φανουροπιτα) και να την πας μπροστα σε ιερο. Εκτος και αν βαλεις τετραπεταλουδο σωμα πανω ή ενα light turbo και πας πιο ευκολα και με λιγοτερα χρηματα σε αυτα τα αλογα.
Επισης, το αμαξι μπορει να ναι παντου καλυτερο απο το Saxo (σε θεμα ασφαλειας - ποιοτητας) αλλα ποτε δε θα αποκτησει το κρατημα-τον ελεγχο και την δυναμη ενος Saxo.

Οσους ξερω με C2 VTS ειχαν πρωτα Saxo και φυσικα απογοητευτικαν και το πρωτο πραγμα που αλλαξαν στο αμαξι ηταν το στησιμο στο κρατημα. Μετα απο ολα αυτα και καποια χιλιαρικα, επενδυσαν και σε δυναμη (με μονη λυση το turbo)
Η ατμοσφαιρα τωρα πια εχει ψηλο πεθανει.

Αποψη μου ειναι να δωσεις καποια λεφτα για να εχει ενα αξιοπρεπες- πολυ καλο κρατημα και μετα για μια μικρη turbινα για να σου βγαλει αλογα και αρκετη ροπη.
Τοτε και το C2 σου θα ναι και πυραυλακι (οπως το θες) αλλα και τρενο στις στροφες ;)




ντιζατο γινετε αλλα ειναι δυσκολο και θελει πολυ πατεντα !!! το εχουνε κανει ιδι !!!


οσο για τα αλογα που μπορει να παει το μοτερ ειναι απεριοριστα που λεει ο λογος εξαρτατε απο την τσεπη που διαθετεις !!!! μονοπεταλουδο φτανει ανετα τα 180 αλογα ισως και παραπανω !!! τετραπεταλουδο εισαι σιγουρακια 200+- !!! το μοτερ εχει τρομερες δυνατοτητες ( για οσους δεν ξερουνε τα περισσοτερα ΓΡΗΓΟΡΑ σαξοραλλα φορανε σχεδον ολοκληρο μοτερ c2 ) !!!! μιλαμε βεβαια για αρκετο χρημα !!!! σιγουρα για πανω απο 160 αλογα επιβαλετε Αγραφος εγκεφαλος και σφυριλατα..... αν μπουνε αυτα......... τοτε ....... εξαρτατε ποσο μαγκας μαστορας ειναι μπορει και να δει 200+..............

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Νοέμ 2012, 23:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Αύγ 2012, 06:43
Δημοσιεύσεις: 1799
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
μια ερωτηση παιδια,Kent pt52 κανουν για το μοτερ του c2vts?εχω βρει απο φιλο και ψαχνομαι

_________________
Εικόνα
C2 1.6 VTS/ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

http://www.fannatics.gr/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Νοέμ 2012, 00:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Αν κάνουν,τι εννοείς,αν μπαίνουν,ή αν αποδίδουν?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Νοέμ 2012, 00:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Αύγ 2012, 06:43
Δημοσιεύσεις: 1799
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Σε ολα ρωταω

_________________
Εικόνα
C2 1.6 VTS/ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

http://www.fannatics.gr/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Νοέμ 2012, 00:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ότι μπαίνουν μπαίνουν,αλλά απο απόδοση δεν γνωρίζω,δεν έχει βάλει κάποιος δικός μου.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Νοέμ 2012, 00:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Αύγ 2012, 06:43
Δημοσιεύσεις: 1799
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
οκ σε ευχαριστω

_________________
Εικόνα
C2 1.6 VTS/ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

http://www.fannatics.gr/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Νοέμ 2012, 10:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 756
Για να χρονιστεί σωστά θέλει έμβολα ή τσέπες, ελατήρια βαλβίδων καλό θα είναι μπουν μηχανικά ωστήρια μάλλον μπεκ και 54άρα εξάτμιση. Ρώτα τον προγρομματιστή αν μπορεί να στο ρυθμίσει σωστά σαν ηλεκτρόγκαζο όπως επίσεις να ξέρεις ότι οι ΡΤ 52 δεν είναι αυτό που λέμε ιδιαίτερα φιλικο και οικονομικό σε κατανάλωση αν κυκλοφωρείς κάθε μέρα...
Αν θες να το κάνεις εκκεντροφοράτο πήγαινε σε κάτι πιο ήπιο και καθημερινό χωρίς να χρειαστεί να το κάνεις ντιζάτο και μονόφυσο και να αλλάξεις πολλά στο μοτέρ άρα αρκετά χρἠματα...
Φιλικά Νικόλας

_________________
www.drakonakis.gr


Τελευταία επεξεργασία από Drakonakis και Σάβ 10 Νοέμ 2012, 14:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Νοέμ 2012, 13:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Αύγ 2012, 06:43
Δημοσιεύσεις: 1799
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
οκ σε ευχαριστω,θα παω προς reprofile τους δικους moy τελικα :)

_________________
Εικόνα
C2 1.6 VTS/ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

http://www.fannatics.gr/


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα μετά την αλλαγή στο κέλυφος κλειδιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Προβληματα μετα απο τοποθετηση lpg
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Liakos1979
Απαντήσεις: 9
CITROEN C2 εκκεντροφορους
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Jeremes
Απαντήσεις: 3
Βαθείες μυχές-κλειδιές: διόρθωση τους ή λιγότερο ορατές
Δ. Συζήτηση: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 0
Ρυθμιστης για τους καθρεπτες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: tzamias
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ