Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:18 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αγορά Ελαφρομένου Βολάν και Τροχαλίας Στροφάλου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2010, 23:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 17:39
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΕΥΡΑΑΑΑ!!!!!! ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!!!, ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΟΦΑΛΟΥ ΓΙΑ C2 VTS... ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΚΤΑ... ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΧΑΧΑΧΑΧ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΧΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2010, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Για ελαφρομενη τροχαλια στροφαλου...εχω ακουσει πολλα αρνητικα οπως οτι χανει ροπη το αμαξι και στις ανηφορες σερνεται...αλλα στροφαρει καλυτερα..που νε ο Sector να στειλει το λινκ που χα διαβασει με ενα review...τωρα στο ερωτημα σου ο HRAKLHS φτιαχνει αν του πας μια τροχαλια στην κανει αντιγραφο αλουμινενια... http://www.herculesparts.gr

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΧΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Μάιος 2010, 23:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 17:39
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΝΙΚΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΒΟΛΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ.. ΣΚΕΨΟΥ, ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ , ΣΤΡΟΦΑΡΕΙ ΠΟΛΥΥΥ ΠΙΟ ΚΑΛΗΤΕΡΑ... ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΟΚ ΧΑΘΗΚΕΣ!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΧΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2010, 01:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Φιλε μου θα σε παρακαλουσα να γραφεις με μικρους χαρακτηρες...ειναι κανονισμος του club, ευχαριστω!

Τωρα για την τροχαλια, ξερετε τι μου προκαλει εντυπωση? Γιατι η καθε εταιρια σε σπορ μοντελα της (like C2 VTS 1.6) δεν τοποθετει εξαρχης τετοια βελτιωτικα πραγματακια που κανουν (ισως) την διαφορα?
Μηπως ο κατασκευαστης εχει μελετησει καποια θεματα περισσοτερο ή απλα δεν χρειαζονται στη συγκεκριμενη περιπτωση Ή απλα λογο κοστους δε τα τοποθετει?
Ερωτηματα που ειχα παντα... :suspi

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μάιος 2010, 02:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 17:39
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ
κοιταξε να δεις!! αν το κανανε αξαρχης πολυ απλα το κοστος παραγωγης θα ηταν πολυ μεγαλο... και εκτος αυτου δεν θα υπηρχε kai το tunning!!! τωρα οσο αναφορα το μοτερ,την αλλαγη που κανανε σε σχεση με το σαχο, ειναι προφανες! εκτος το ηλεκτρογαζο
(πατατα για μενα). !παντος ο προκατοχος του με αυτα με τα πραγματακια δουλευε πολυ πιο καλητερα σε σχεση με μαμα!!!! πιστευω πως θα συνφωνουν και αλλοι μαζι μου....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Μάιος 2010, 06:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
για τα ελαφρωματα ηπαρχουν πλεονεκτιματα και μιονεκτιματα.τα πλεονεκτιματα ειναι οτι ηπαρχει μικροτερο αναρτομενο βαρος στον στροφαλο με αποτελεσμα να χανετε λιγοτερη δηναμη στην περιστροφη οποτε και περισοτερη αποδοση.στα μειονεκτιματα βαζεις καθαρα οτι χανεις αρκετα τον λογο για τον οποιο σχεδιαστικαν αυτα να εχουν βαρος.το βολαν εινε απλα μια αποθικη κινιτηκης ενεργειας.βοηθαει το μοτερ να κουνιετε με μεγαλητερη ταχητητα στους νεκρους χρονους(εξαγωγη-σημπιεση)και στο ζηγισμα του στροφαλου(πρωτογενεις και δευτερογενεις ταξης σηντονισμου και κραδασμων)αν αλαξεις απλα ενα βολαν και δεν το κανεις ζηγοσταθμιση στον στροφαλο σου εχεις σοβαρες πιθανοτιτες να τρεμει,και να χασεις σε αποδοση αφου θα δημιουργει κραδασμους και ταλαντωσεις.επισεις αν δεν ελαφρωσεις τον στροφαλο η δεν κανεις το αμαξι σου να στροφαρει 8500-9000 στροφες εινε αχρηστο αφου τα οφελοι αυτης της μετατροπης τα βλεπεις μονο στα ψηλα στροφαρισματα εξου και οτι σε ολα τα honda εινε το πρωτο πραγμα που αλαζουν οταν βελτιονουν.να σου αναφερω οτι ακομα και στα αγωνηστικα μοτερ της citroen το βολαν παραμενει εργοστασιακο.αυτοι κατι ξερουν

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Μάιος 2010, 15:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 17:39
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Δηλαδη εσυ λες να μην τα αλαξω εε?? αν και οπως προειπα το σαχο δουλευε πολυ καλα με τα πραγματα πανω παρα μαμα. το αμαξι ειναι σκουπα (μεγαλη με bmc φιλτρ.) εξατμηση.(πολλαπλη εξαγ. απο σαχο vts μαζι με διχαλο και κτλ. με τελικο :gflag group n 50.)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Μάιος 2010, 15:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Νοιωθεις να πηγαινει καλυτερα το αμαξι τωρα? (γιατι εγω ψηλο αμφιβαλω...)
Την πολλαπλη εξαγωγης με τι κριτηριο την αλλαξες?

Αυτα δε στα λεω τυχαια, επειδη καθομαι και ασχολουμαι (εμπειρικα παντα και ερασιτεχνικα) αρκετα με ατμοσφαιρικη βελτιωση και ειδικα τωρα που προσφατα αγορασε ο κολλητος μου ενα Saxo VTS, εχω να σου επισημανω καποια πραγματακια. Θα μιλησω για το Saxo και πανω κατω θα καταλαβεις και συ για το δικο σου...
Η σκουπα ειναι ενα μικρο ψεματακι οταν δε συνοδευεται με αλλα πραγματα!
Το Saxo για το οποιο μιλαω εχει πανω σκουπα-εξατμιση (μεσαιο-τελικο) και λιγη προπωρια στους εκκεντροφορους!
Καναμε μετρησεις 0-100 πριν και μετα...πιστεψε με, διαφορα τραγικη δεν υπηρχε! (εγω πιστευω οτι δεν ειχε σχεδον καθολου, ο φιλος μου βλεπει μια μικρη διαφορα μονο στις υψηλες στροφες!)
Αν θες κατι σοβαρο ασε τις τροχαλιες κτλ και ξεκινα με εκκεντροφορους, προγραμμα, εξατμιση ολοσωμη και μια καλη προσεγμενη εισαγωγη και οχι σκουπα (για μενα)

Με αυτα πιστευω εγω σαν Βασιλης παντα, οτι θα κερδισεις κατι...γνωμες και κριτηκες δεκτες! :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Μάιος 2010, 16:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 17:39
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ
αλλαξα την πολλαπλη, πολυ απλα γιατι το μαμισιο χτοποδι του c2 vts εχει πανω τον καταλυτη....... εβαλα χταποδι σαχο, επεξεργασμενο διχαλο .καταλυτη σαχο ενδιαμεσο ανωξ..και 50 αρες σωλινωσεις με group n τελικο.. τωρα οσο αναφορα τη σκουπα πολλοι εδω μεσα εχουν διαφορετικη γνωμη. εγω πιστευω πως κανει δουλεια αρκει να κανεις καποια πραγματακια. οπως π.χ τη μασκα. και τι σκουπα θα βαλεις.. Υ.Γ δεν εχω καθολου μασκα εμπρος. μονο σιτα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Μάιος 2010, 06:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
την πολαπλη καλα εκανες και την αλαξες αναπνευσε ολο το αμαξι,αλα μην σηγκρινεις τα 2 μοτερ δεν εχουν καμια απολητος επαφη

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2010, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Απρ 2010, 11:16
Δημοσιεύσεις: 140
Nα πω και εγω την γνωμη μου για το ελαφρωμα του βολαν...Σε ενα Corolla TS που ειχα εβαλα βολαν 3,8 κιλα απο 5,2 που ηταν το μαμα και την πρωτη βδομμαδα το αμαξι ενω στροφαριζε σαν τρελο μολις ροπιαζε σε καθε αλαγη κρεμαγε...μετα απο μια βδομμαδα μαλλον ο εγκεφαλος προσαρμοστηκε στο στροφαρισμα και δουλευε λιγο καλυτερα απο το μαμα...Επισης μολις βρω θα ποσταρω καποιον τυπο στο εξωτερικο που λεει οτι για καθε κιλο που ελαφρωνεις απο τα κινουμερα μερη του κινητηρα ειναι σαν να εχεις πχ στην πρωτη -60 κιλα στο αυτοκινητο παντα στην δευτερα -30 στην τριτη -10 στην τεταρτη -1 και στην 5 μπορει να εισαι + γιαυτο σε πολλους βλεπουν απολεια ροπης σε μεγαλες ταχυτητες....Φιλικα παντα ευχαριστω. :newbie


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2010, 16:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 16:10
Δημοσιεύσεις: 23
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
Εικόνες: 3
ειπαρχουν πολες γνομες γυρο απο την βελτιοση.εμεις οι μηχανικοι ομως (μου ειχε πει καποιως καθιγητης σε εν σεμιναριο) πρεπει οτι πουμε να το αποδικνιουμε. το μονο που θα σας πω εγω ειναι οτι δεν ακουσα καθολου την λεξη Σ Υ Μ Π Ι Ε Σ Η !!! παντα φιλικα που λεει και ο φιλος ποιο πανο :shift :shift :shift :shift

_________________
τελικα το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν υπαρχει τιποτα σιγουρο!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2010, 17:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Απρ 2010, 11:16
Δημοσιεύσεις: 140
Συμφωνο να το αποδεικνειουμε αλλα απο την θεωρια στην πραξη εχει μεγαλη διαφορα και το γνωριζουμε ολοι μας...οτι πολλα πραγματα θεωρητικα δουλευουν και στην πραξη ειναι μια τρυπα στο νερο...Συμπιεση συμαινει οκτανια και οκτανια σημαινουν 100αρες βενζινες που κοστιζουν...Αλλιως θα εχεις πολλα πυρακια για λιγο νευρο που θα κερδισεις...αλωστε στην ελλαδα δεν φημιζομαστε και για τις βενζινες...οποιος εχει παει εξωτερικο θα εχει καταλαβει τι τεραστιες διαφορες εχουν...Φιλικα παντα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Μάιος 2010, 19:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
akis_1 έγραψε:
Nα πω και εγω την γνωμη μου για το ελαφρωμα του βολαν...Σε ενα Corolla TS που ειχα εβαλα βολαν 3,8 κιλα απο 5,2 που ηταν το μαμα και την πρωτη βδομμαδα το αμαξι ενω στροφαριζε σαν τρελο μολις ροπιαζε σε καθε αλαγη κρεμαγε...μετα απο μια βδομμαδα μαλλον ο εγκεφαλος προσαρμοστηκε στο στροφαρισμα και δουλευε λιγο καλυτερα απο το μαμα...Επισης μολις βρω θα ποσταρω καποιον τυπο στο εξωτερικο που λεει οτι για καθε κιλο που ελαφρωνεις απο τα κινουμερα μερη του κινητηρα ειναι σαν να εχεις πχ στην πρωτη -60 κιλα στο αυτοκινητο παντα στην δευτερα -30 στην τριτη -10 στην τεταρτη -1 και στην 5 μπορει να εισαι + γιαυτο σε πολλους βλεπουν απολεια ροπης σε μεγαλες ταχυτητες....Φιλικα παντα ευχαριστω. :newbie

:agree
Απο τα καλυτερα ποστ που εχω διαβασει (προσωπικα) :thumb :thumb :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Blanc για την δημοσίευση του/της: c2 madman
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΟ ΒΟΛΑΝ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΟΜΕΝΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑ ΣΤΡΟΦ. ΑΠΟ ΠΟΥ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Μάιος 2010, 10:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Απρ 2010, 11:16
Δημοσιεύσεις: 140
Βρηκα καποιοα παραδειγματα απο BMW βεβαια αλλα τις ιδιες απωλειες εχουν τα τουτου μας...

http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/h ... _works.htm

Και αλλος ενας οικος που εξηγει οτι ΜΟΝΟ σε φλατ πιστα ειναι χρησιμο το ελαφρωμα...Και μπραβο του που το γραφει γιατι οι περισοτεροι λενε μονο οτι δινει...

http://www.howrah.org/flywheel.html

Φιλικα παντα...(Ευχαριστω Black Ange για τα καλα σου λογια μου αρεσει να μοιραζομαι τις εμπειρειες μου μηπως και γλυτωσο κανεναν απο λαθος σπαταλη....) :newbie


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αγορα γνησιων αξεσουαρ
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: 30fillos
Απαντήσεις: 19
C4 VTRS ΑΓΟΡΑ--- ΤΟ ΠΗΡΑΑΑΑ!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: southman
Απαντήσεις: 64
Αγορα ODB2
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: InsertCoinToJoin
Απαντήσεις: 16
Αγορα c4 1.4 coupe 2006
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Luffy
Απαντήσεις: 15
Αγορά ds5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια