Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C2  »  Βελτιώσεις C2


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 09:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιουν 2010, 09:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Απρ 2010, 11:16
Δημοσιεύσεις: 140
Εχει δοκιμασει κανεις να αλαξει την πεταλουδα σε c2 vts με μεγαλυτερη? :newbie


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιουν 2010, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
δεν νομιζω οτι γινετε αφου ειναι το καταραμενο ηλεκτρογκαζο.εκτος αν αρχισεις πηραματα του τυπου απο κανα c4 δηλιτρο η παρεις το κιτακι απο την μαμα που καταργει το ηλεκτρικο γκαζι και δινει πλεξουδα εισαγωγη μπεκ εγκεφαλο απο τα αμαξια του cup

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιουν 2010, 10:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Να ρωτησω κατι που το εχω απορεια πολυ καιρο...
Οταν λεμε μεγαλωνουμε την πεταλουδα τι ακριβως εννοουμε? λογικα τη διαμετρο της ετσι?
Στην εισαγωγη ομως δεν ειναι στανταρ η διαμετρος εκει που βρισκεται η πεταλουδα? πως το καταφερνουμε αυτο? :scratch

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιουν 2010, 10:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
την τρως και μεγαλωνει ελαχιστα με προσοχη ομως μην χαλασεις τον αγωγο βεντουρι.ειναι δησκολο και οι ηλεκτρικες πεταλουδες δεν εχουν τετιες ανοχες.στα kfx μπορεις να φας πολη πραμα αλα μετα θα εχεις και λιγη ασταθεια στο ρελαντι σαν να εχεις εκκεντροφορους,γιαυτο η καλητερη λυση ειναι μια κενουργια πεταλουδα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιουν 2010, 10:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Δηλαδη περισσοτερος εισερχομενος αερας στο θαλαμο καυσης, σωστα?
Αυτο προφανως συνδεεται με καποιο προγραμμα, μπορει ο εγκεφαλος να εχει τετοια ανοχη?

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιουν 2010, 12:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ναι αφου στα αμαξια αυτα ηπαρχει μαπ με τον μαπ δεν εχεις ποτε τετοια προβληματα αφου δεν μετραει ροη υσερχομενου αερα(που ειναι εντελως ανακριβεις αφου οταν ο αερας ζεστενετε πιανει μεγαλητερη μαζα αλα στην ουσια ειναι πολη μικροτερος σε ογκο πραγμα που σιμενει οτι στην πολη ζεστη διαβαζει πολη αερα ενω ειναι λιγος και μπουκονει,κλασικο προβλημα l-jetronic l-motronic bx,405 κτλ)αλα απολητη υποπιεση στην εισαγωγη,κοινος οσο περισοτερος αερας μπενει τοσο μεγαλητερη υποπιεση εχεις αφου εχεις και μεγαλητερες στροφες και φιαχνει την αναλογια καυσιμου αερα.με τον μαπ μπερδευεσε οταν το κανεις απο ατμοσφερα turbo που πρεπει να μετραει υπερπληρωση αντι για υποπιεση αφου η εισαγωγη γινετε με πιεση απο το turbo

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιουν 2010, 14:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Απρ 2010, 11:16
Δημοσιεύσεις: 140
zxpanos έγραψε:
δεν νομιζω οτι γινετε αφου ειναι το καταραμενο ηλεκτρογκαζο.εκτος αν αρχισεις πηραματα του τυπου απο κανα c4 δηλιτρο η παρεις το κιτακι απο την μαμα που καταργει το ηλεκτρικο γκαζι και δινει πλεξουδα εισαγωγη μπεκ εγκεφαλο απο τα αμαξια του cup


Ταιριαζει η πεταλουδα απο C4 2.0?Ξερεις ποσα χιλιοστα μεγαλυτερη ειναι?Το κιτακι αυτ που λες οτι κατργει το ηλεκτρογκαζο που μπορω να το βρω?Ευχαριστω προκαταβολικα για την βοηθεια.... :newbie


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιουν 2010, 15:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
στην αγγλια σιγουρα απο citroen sport αλα απο οσο θυμαμε εχει κανα 3χηλιαρο για την πεταλουδα πρεπει να βρεις να δοκιμασεις

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιουν 2010, 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Φεβ 2010, 21:42
Δημοσιεύσεις: 28
γιατι να κάνεις κάτι τέτοιο σε ένα μαμα αυτοκίνητο?

_________________
Ποτέ μην τσακώνεσαι με βλάκες ...
θα σε ρίξουν στο απίστευτα χαμηλό επίπεδο τους και θα σε χτυπήσουν με μανία!

Srt MotorSport


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν 2010, 07:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
γιατι απλα θες να το βελτιωσεις

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν 2010, 07:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Απρ 2010, 11:16
Δημοσιεύσεις: 140
zxpanos έγραψε:
στην αγγλια σιγουρα απο citroen sport αλα απο οσο θυμαμε εχει κανα 3χηλιαρο για την πεταλουδα πρεπει να βρεις να δοκιμασεις


Νομιζω οτι παει παρα πολλα και δεν αξιζει τον κοπο....Θα βγαλω την δικη μου και θα παω στα μεταχειρησμενα να δω αν ταιριαζει..απο εκει και μετα σε περιπτωση που ταιριαζει λες να εχω προβλημε με το ΤPS?

Loxias Saxo έγραψε:
γιατι να κάνεις κάτι τέτοιο σε ένα μαμα αυτοκίνητο?


Νομιζω οτι η πεταλουδα στα C2 ειναι μικροτερη απο οτι στα σαξο..οποτε αν την μεγαλωσο λιγο δεν πιστευω να εχω προβλημα.... :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν 2010, 08:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
δεν εχει tps εχει σρβομηχανισμο που την κουναει

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν 2010, 14:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Απρ 2010, 11:16
Δημοσιεύσεις: 140
zxpanos έγραψε:
δεν εχει tps εχει σρβομηχανισμο που την κουναει


Η φισες ειναι ιδιες?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν 2010, 15:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
δεν το ξερω δεν το εχω δοκιμασει ποτε μου

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πεταλουδα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν 2010, 16:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Φεβ 2010, 21:42
Δημοσιεύσεις: 28
akis_1 έγραψε:
zxpanos έγραψε:
στην αγγλια σιγουρα απο citroen sport αλα απο οσο θυμαμε εχει κανα 3χηλιαρο για την πεταλουδα πρεπει να βρεις να δοκιμασεις


Νομιζω οτι παει παρα πολλα και δεν αξιζει τον κοπο....Θα βγαλω την δικη μου και θα παω στα μεταχειρησμενα να δω αν ταιριαζει..απο εκει και μετα σε περιπτωση που ταιριαζει λες να εχω προβλημε με το ΤPS?

Loxias Saxo έγραψε:
γιατι να κάνεις κάτι τέτοιο σε ένα μαμα αυτοκίνητο?


Νομιζω οτι η πεταλουδα στα C2 ειναι μικροτερη απο οτι στα σαξο..οποτε αν την μεγαλωσο λιγο δεν πιστευω να εχω προβλημα.... :D


συγνώμη που παρεμβαίνω απλά αυτο που πας να κάνεις είναι σαν να μου λες οτι εχεις παντρευτει μια χοντρή ασχημη με σιδερακια και τεραστια γυαλια γυναικά και θελεις να την βελτιώσεις στέλνοντας την για μανικιουρ...
προτείνω να ξεκινήσεις με το κλασσικό πρώτο σταδιο σε συνδυασμό με ενα ρε προφάιλ στο εκκεντρο σου και τελος...
ασε την εισαγωγη στην θέση της και τα λεφτά στην τσέπη σου...

φιλικά
Λοχίας

_________________
Ποτέ μην τσακώνεσαι με βλάκες ...
θα σε ρίξουν στο απίστευτα χαμηλό επίπεδο τους και θα σε χτυπήσουν με μανία!

Srt MotorSport


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 52 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Επικοινωνία εγκεφάλου με πεταλουδα C2 1.4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Πεταλουδα Γκαζιού VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Πεταλούδα γκαζιού
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: joxsara
Απαντήσεις: 3
ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΓΚΑΖΙΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
πεταλουδα γκαζιου και μπεκ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: gregori
Απαντήσεις: 40
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ