-Εννοειται πως γινεται ντιζατο κ το C2.
-Τωρα τα περι τουρμπινων κλπ , αποψη μου ειναι πως μαλλον λαθος αμαξι πηρες , αφου το ηθελες για ευθεια... . Μαλιστα καπου εδωμεσα ειχα δει για ενα C2 που πηρε φωτια στον αυτοκινητοδρομο...
-Αν μιλαμε για καινουριο , με 3.000 παραπανω επαιρνες 207 rallye (ενα παραδειγμα αναφερω με οσο πιο κοντα στην τιμη του C2 κ οσο πιο γρηγορο) , που με 1.500 ευρω ακομα θα σου εκανε μερικα απο τα κεφια κ στην ευθεια.
-Απο μεταχειρισμενα δε , πανικος γινεται με μικρα τουρμπακια που πανε οπως C2 με...3071 garrettιά (λεμε τωρα...) κ μαλιστα...τα "χαριζουν".
-Καλα κ τα αγωνιστικα site απο τη μαμα citroen , κ οντως καπως ετσι τα φτανεις τα 190 ατμοσφαιρικα αλογα , αλλα μετα απλα ξεχνας την καθημερινη χρηση... , καθαρα κ μονο λογω χαρακτηριστικων μοτερ το λεω (κ αν υποθεσουμε πως ζεις ανετα με ενα τοσο θορυβωδες κ τοσο σκληρο στις χαμηλες ταχυτητες αυτοκινητο) . -γιατι μη μου πεις πως μετα δε θα βαλεις κ μια proflex με τετοια μοτερουκλα...
- .
Αυτα απο μενα κ ελπιζω να μην πληγωνω κανεναν...
Προσωπικα εχω βαρεθει να βλεπω την ελληνικη πατεντα (που δεν ειναι παντα βεβαια κακια) να πλουτιζει με τα χρημματα του καθε "κακομοιρη" βιοπαλεστη χωρις καν μια αποδειξη υπηρεσιων (ενας απο τους λογους που το κρατος μας θα μεινει εκει που ειναι τοσα χρονια...στον μεσαιωνα δηλαδη...) κ μετα αν γινει κ κατι να κανει κ την παπια ο καθε "βελτιωτης".
Κ για να γινει ενα ατμοσφαιρικο μοτερακι τουρμπατο θελει παρα πολλα πραγματα οπως ανεφερε κ ο συνονοματος "zxpanos" παραπανω.
Εδω αλλοι εχουν θεματα με πρωτο σταδιο σε τουρμπιδια...
Προσωπικη μου αποψη , δωσε αυτα τα λεφτα κ παρε ενα δευτερο πιστολι
(κ μιας κ σ'αρεσουν οι ευθειες... τουρμπακι) 'η αν θελεις τοσο πολυ να "παιξεις" με ατμοσφαιρικο μοτερ κ τουρμπισμα αυτου , παρε ενα 106/saxo με 3.000 κ...βγαλτου τα ματια , ασε ομως το C2 σου οπως ειναι εκει που το εχεις φτασει τωρα.