Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:09 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κουκούλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Μάιος 2020, 03:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Νοέμ 2012, 19:28
Δημοσιεύσεις: 156
Καλησπέρα παιδιά.

Αγόρασα μια κουκούλα η οποία εσωτερικά έχει βαμβάκι και "αναπνέει" από υγρασία.

Θέλω να ρωτήσω, πρέπει να περιμένω να κρυώσει τελείως το αμάξι για να την τοποθετήσω;

Εγώ ας πούμε σήμερα γύρισα από μισάωρη περίπου βόλτα, περίμενα περίπου 5 λεπτά και την τοποθέτησα.

Ευχαριστώ.

_________________
☆ A PIRATE KNOWS HOW TO FIGHT JUST LIKE ME ☆


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κουκούλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μάιος 2020, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Νοέμ 2012, 19:28
Δημοσιεύσεις: 156
Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω, αν μετά την βροχή θα πρέπει πάντα να αφαιρούμε την κουκούλα.

Το ρωτάω γιατί η κουκούλα που έχω πάρει είναι αρκετά ποιοτική, αδιάβροχη και "αναπνέει" ώστε να μην αφήνει την ύπαρξη πιθανής υγρασίας.

Είχε κανείς παρόμοια κουκούλα και αν ναί τι έκανε;

_________________
☆ A PIRATE KNOWS HOW TO FIGHT JUST LIKE ME ☆


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κουκούλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Μάιος 2020, 14:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Το βασικότερο, κι αυτό που κυρίως καθορίζει τη χρήση της κουκούλας και πότε μπαίνει και βγαίνει, είναι ότι η κουκούλα απαιτεί πολύ καλή καθαριότητα και δική της και του αυτοκινήτου, για να μη προκληθούν χειρότερα προβλήματα από όσα σκοπεύουμε να αντιμετωπίσουμε.

Ακούμε συνήθως, "θα πάρω κουκούλα να ησυχάσω από το συχνό πλύσιμο". Αυτό δεν είναι ψέμα, αλλά είναι η μισή (και ούτε) αλήθεια.
Ησυχάζει κάποιος, αν έχει τη σωστή σειρά του και σκεπάζει όσο το δυνατό καθαρότερο ΣΤΕΓΝΟ αυτοκίνητο με όσο το δυνατό καθαρότερη ΣΤΕΓΝΗ (τουλάχιστον εσωτερικά, ανάλογα την εποχή) κουκούλα. Χρειάζεται πλύσιμο και του αυτοκινήτου και της κουκούλας όσο τακτικά το απαιτεί η κατάσταση του αυτοκινήτου μετά από τις διαδρομές που κάνει κάποιος, και να σκεπάζεται το αυτοκίνητο μετά από καλό στέγνωμα, αν και όταν μπορούν να τηρηθούν αυτά. Γιατί το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι από μόνη της η υγρασία. Είναι όλα τα φερτά (χώμα, σκόνη κάθε προέλευσης, μικροϋλικά, γύρη, χημικοί ρύποι από το περιβάλλον και από ζωικές εκκρίσεις) που θα μείνουν στην επιφάνεια ενός σκεπασμένου αυτοκινήτου και εγκλωβισμένα μαζί με την υγρασία θα κάνουν χειρότερη ζημιά, και στο σκεπασμένο αυτοκίνητο, αλλά και στην κουκούλα. Κι αυτά, σε ότι αφορά αμάξωμα-χρώμα, γιατί ελλοχεύουν και για παραμέσα κίνδυνοι.

Τα δεδομένα είναι συγκεκριμένα, "κουκιά μετρημένα" που λέμε.
Πρώτο δεδομένο, και λογικό, είναι ότι όσο τακτικοί και να είμαστε με το πλύσιμο, όλο και κάτι θα έχει κονομήσει πάλι πάνω το αυτοκίνητο.
Δεύτερο δεδομένο, αποτέλεσμα του πρώτου, είναι ότι πάντα λίγο-πολύ θα είναι λερωμένη εσωτερικά και η κουκούλα, αναλόγως πόσο τακτικοί είμαστε και με το δικό της πλύσιμο. Αν μας λείπει οτιδήποτε και οσοδήποτε από υπομονή-επιμονή-μεράκι, τότε τόσο χειρότερα είναι αυτά τα δυο δεδομένα της καθαριότητας.
Τρίτο δεδομένο, όλα αυτά που λένε οι κατασκευαστές και οι έμποροι για το πως οι κουκούλες "αναπνέουν", και συζητήσιμα είναι, και σίγουρα επηρεάζονται όσο περνάει ο καιρός. Και οι βρωμιές, περνάνε και συσσωρεύονται λίγο-λίγο στον ιστό της κουκούλας μπουκώνοντας την "αναπνοή" της, από όπου κι αν είναι μελετημένο να "αναπνέει". Και οι θερμοκρασιακές μεταβολές, και το βάλε-βγάλε-αμπαλάρισε, επηρεάζουν τα όποια στρώματα της κουκούλας. Ακόμη και το σχήμα και οι λεπτομέρειες του κάθε αμαξώματος παίζουν το ρόλο τους, με αποτέλεσμα να μην "αναπνέουν" το ίδιο σε όλα τα αυτοκίνητα όταν μιλάμε για uniform κουκούλες που δεν είναι για ξεχωριστά μοντέλα αλλά για κατηγορίες/διαστάσεις αυτοκινήτων.
Τέταρτο δεδομένο, φυσικός παράγοντας και νόμος, είναι ότι η ατμοσφαιρική υγρασία θα βρει και θα περάσει από όπου μπορέσει, και όπου μπορέσει, και από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου θα βρει πολλά περάσματα.
Πέμπτο δεδομένο, που έχει να κάνει με το προηγούμενο, είναι ότι τα σημερινά αυτοκίνητα με τα τόσα ηλεκτρονικά συστήματα και με τα προηγμένα κλιματιστικά, είναι μελετημένα να "αναπνέουν" από μόνα τους (από τα ανοίγματά τους, τις διόδους τους, τους αεραγωγούς τους, τα υλικά τους) για να μένουν όσο γίνεται πιο στεγνά, όποιες κι αν είναι οι συνθήκες που βρίσκονται, είτε κινούνται είτε κάθονται, για την υγεία και των μηχανισμών τους και των επιβατών τους.

Απάντηση λοιπόν και συνήθης λογική οδηγία για σωστή πρόληψη και χρήση:
Μετά από βροχή, ιδίως παρατεταμένη σε περιόδους με υψηλή ατμοσφαιρική υγρασία, αμέσως με την πρώτη καλή ευκαιρία βγάζουμε την κουκούλα, για να στεγνώσουν παντού και αυτή και το αυτοκίνητο.

Οι έμποροι κυρίως, και όσοι κατασκευαστές είναι της αρπακόλλας, εστιάζουν μαρκετίστικα μόνο στο "πιασάρικο" θέμα αμάξωμα-χρώμα, και λένε ότι σήμερα τα αυτοκίνητα έχουν τόσες προστασίες στη βαφή τους που δεν έχουν ανάγκη όπως τα παλιότερα που έφταναν μέχρι και να ξεφλουδίζουν.
Αυτό ακριβώς είναι και ο αντίλογος στο "πιασάρικο" μαρκετίστικο που λένε, και δεν πρέπει να φοβόμαστε να αφήνουμε και ξεσκέπαστο το αυτοκίνητο όσο πρέπει μέχρι να μπορέσουμε να το ξανασκεπάσουμε καθαρό.
Βασικά, ιδίως σε κλίματα όπως της Ελλάδας, ήπια σε γενικές γραμμές αλλά με τόσες καιρικές μεταβολές όλες τις εποχές, η κουκούλα είναι για προστασία από τις πολύ ακραίες συνθήκες, από τον καυτό ήλιο και από τις όποιες παροδικές απειλές, από πάγο από χαλαζόπτωση από ισχυρούς ανέμους κλπ. Και φυσικά, από τους απρόσεκτους και τους κακοπροαίρετους, που μπορεί να μας χαράξουν το αυτοκίνητο αν το παρκάρουμε έξω.

Καλό είναι λοιπόν να υπάρχει μια καλή κουκούλα, ειδική για το μοντέλο μας, για όπου-όποτε-όσο κινδυνεύουμε από αυτούς τους παράγοντες, και για όταν πρόκειται να μείνει παρκαρισμένο για μεγάλα διαστήματα το αυτοκίνητο. Αν το αυτοκίνητο κινείται κάθε μέρα, και περνάμε κιόλας και ημέρες με λασποβροχές, καλύτερα είναι να καθαρίζουμε όσο μπορούμε τακτικότερα το αυτοκίνητο, και να αφήνουμε την κουκούλα στην άκρη μέχρι να χρειαστεί στην επόμενη παρατεταμένη ακινησία ή στην ακραία απειλή που προκύψει.
Κανονίζοντας τη χρήση της πάντα με γνώμονα το απαράβατο που είπαμε: Σκεπάζουμε καθαρό ΣΤΕΓΝΟ αυτοκίνητο με καθαρή ΣΤΕΓΝΗ κουκούλα.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε jalbanis για την δημοσίευση του/της: jorjo
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κουκούλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2020, 16:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Νοέμ 2012, 19:28
Δημοσιεύσεις: 156
Ευχαριστώ για την αναλυτική σου απάντηση φίλε.

Η κουκούλα μου δεν είναι universal, αλλά αποκλειστικά για το C2 στο οποίο κουμπώνει άψογα.

Να σου δείξω μερικές φώτο. Μετά την βροχή, έβγαλα την κουκούλα, και το αμάξι ήταν σε αυτήν την κατάσταση:

https://ibb.co/fnD76VG
https://ibb.co/p4J6GfN

Όπως βλέπετε υπάρχει ίχνος υγρασίας. Θα έφευγε αυτό αν το άφηνα καλυμμένο το αμάξι ή με τον καιρό θα είχα θέμα με το βερνίκι;

Eπίσης, όπως έβγαλα την κουκούλα και την έφερα σπίτι να την στεγνώσω, μου έχει πάρει σκουπιδάκια από την μέσα πλευρά, όπως σύρθηκε στο μπαλκόνι. Να την τεντώσω ανάποδα και με ένα σκουπάκι να την καθαρίσω;

Τέλος, γνωρίζω ότι όταν τοποθετείς την κουκούλα, το αμάξι θα πρέπει να είναι καθαρό για αποφυγή γραντζουνιών.

https://ibb.co/gMX99jd

Αυτό για σένα είναι καθαρό; Θα υπήρχε πρόβλημα να δημιουργήσει "ιστούς" ή αυτό συμβαίνει όταν το αμάξι είναι πραγματικά βρώμικο;

_________________
☆ A PIRATE KNOWS HOW TO FIGHT JUST LIKE ME ☆


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κουκούλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2020, 16:26 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ωραια ολα αυτα, αλλα με τοσο αγχος για κουκουλες και πλυσιματα θα πεθανουμε πρωτα εμεις και μετα θα μενει το αμαξι αθικτο να το χαιρονται οι κληρονομοι... :D
Αστειεύομαι...
Εγω που ειμαι μανιακος με την καθαριοτητα και την προστασια του αυτοκινητου, με τα χρονια, μεγαλωνοντας και ωριμάζοντας εως και γερνώντας εβαλα πολυ νερο στο κρασι μου.
Γνώμη μου. Βάζε την κουκουλα σε καθαρο παντα αυτοκινητο για προφυλαξη ιδιως το καλοκαιρο απο τον καυτο Ελληνικο ήλιο. Αν το αυτοκινητο εχει πλυθει πριν μια-δυο μερες καλο ειναι να κανεις ενα ελαφρυ ξεσκονισμα πριν τη βάλεις. Ειναι αληθεια οτι τα σημερινα χρωματα αντεχουν πολυ, ειδικα και της PSA μετα το 2005. Αν κρινω απο τις φωτο μιλας για μαυρο χρωμα σε C2. Πολυ ευαισθητο χρωμα χωρις πολλες στρωσεις. Δεν εχει την γυαλάδα και το βαθος άλλων μαυρων χρωματων. Θελει προσοχη και συχνη περιποιηση. Εγω την κουκουλα ζητημα αν την εχω βαλει 10 φορες στα 6 χρονια που εχω το αυτοκινητο και αυτο κυριως για προστασια απο τον καυτο ηλιο. Παντα πριν απο βροχη τη μαζευω. Καλη τυχη!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κουκούλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Μάιος 2020, 20:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
@ jorjo
Αφού είναι η κουκούλα για το C2, τότε μια χαρά, έτσι πρέπει να ταιριάζει ακριβώς.
Όσο για το αυτοκίνητο, καθαρό είναι, δεν γίνεται να 'σαι και στο πλύσιμο κάθε ώρα και στιγμή! Και για τους "ιστούς", που με ρυθμούς της άτιμης καθημερινής "κανονικότητας" δύσκολα τους αποφεύγουμε, με ή χωρίς κουκούλα, μόνο η κατάλληλη τακτική περιποίηση είναι λύση.
Αυτό που σου είπα συνέβη, βρήκε από κάπου και πέρασε μέσα και άπλωσε υγρασία. Όπως σου είπα πρέπει, βγάλσιμο αμέσως μετά τη βροχή και καθάρισμα το αυτοκίνητο για να φεύγουν αυτές οι υγρασίες, Σίγουρα με τον καιρό θα έχεις θέμα, θα σου χαλάσει η βαφή, εννοείται! Ακόμη καλύτερα, όπως σου είπα στο τέλος, κράτα την κουκούλα μόνο για πολύ ακραία φαινόμενα, και στις συνήθεις βροχές και χιονοπτώσεις μη το σκεπάζεις καθόλου, χίλιες φορές να το πλένεις στους κανονικούς σου ρυθμούς με τέτοια καιρικά παρά να χαλάσεις το αυτοκίνητο.
Εκεί που κάνει δουλειά η κουκούλα, όπως είπε και ο Νίκος, είναι στην προστασία από τον ήλιο. Τέτοιες μέρες, όταν είναι χωρίς βροχές και με πολύ ήλιο, μπορείς να το σκεπάζεις. Αλλά και πάλι, μεγάλη προσοχή!, μόλις πέσει ο πολύς ήλιος το απόγευμα πάλι πρέπει να τη βγάζεις την κουκούλα, και το επόμενο πρωί πριν κάψει ο ήλιος πάλι σκέπασμα, γιατί αν την αφήσεις τότε τη νύχτα πάλι μπορεί να δημιουργήσει υγρασίες. Αλλιώς, αν το αφήσεις σκεπασμένο συνεχόμενα μερόνυχτα με καύσωνες αυτές οι υγρασίες μπορεί να δημιουργούνται κάθε νύχτα και να στεγνώνουν κάθε μέρα, και αυτοί οι κύκλοι υγρασίας πάλι θα σου κάνουν ζημιά.
Και πάντα τακτικό καλό καθάρισμα την κουκούλα, ότι παίρνει από το αυτοκίνητο ή από εκεί που την απλώνεις, πρέπει να φεύγει από πάνω της.
Τέλος πάντων, είναι μπελάς η κουκούλα! Και εν πολλοίς, αχρείαστη! Τα αυτοκίνητά μας πια, δεν είναι όπως τα παλιά, σήμερα έχουν ενσωματωμένη την καλύτερη κουκούλα στις αλλεπάλληλες στρώσεις προστασίας και ανθεκτικότατης βαφής! Τώρα πια η κουκούλα έχει νόημα για προστασία μια στο τόσο από τα πολύ ακραία φαινόμενα ή από απρόσεκτους-κακόβουλους που μπορεί να χαράξουν το αυτοκίνητο, και πάντα με επιμέλεια για να μην έχουμε τέτοια θέματα με υγρασίες.

@ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κύριε Νίκο μας, μπορώ να μη συμφωνήσω; Δεν μπορώ!
Θα 'θελα βέβαια πάρα πολύ να το χαρούν το δικό μου και οι κληρονόμοι, αντίκα κι έτσι, μιας και την έχω την "πετριά".
Αφού βέβαια το χαρώ εγώ καλά-καλά μέχρι τα εκατό-εκατονδέκα μου, χωρίς το μεγάλο μαρτύριο της κουκούλας εννοείται... :D

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε jalbanis για την δημοσίευση του/της: jorjo
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κουκούλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Μάιος 2020, 07:35 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Οπως τα λεει ο Γιάννης ειναι. Η κουκουλα ενδεικνυται για ορισμενες χρησεις και μαλιστα οχι μακροχρονιες. Ειναι άλλες οι κουκουλες που σκεπαζεις το αυτοκινητο και το ξεχνας . Ακομα και αυτες ειναι για χρηση αποθηκευσης του αυτοκινητου σε κλειστο χωρο. Εμενα μου βουλιαξε πισω δεξια το φρυδι του τροχου καδος που προεξειχε και δεν το προσεξα, αφου μετα 1.5 μηνα εγκλεισμο βγηκα σα χαζος στους δρομους. Τι να μου κανει η κουκουλα αν λογω ηλικιας πεφτουν τα αντανακλαστικα και αρχιζω να το κοπαναω εδω και εκει...Αστο να παει στο καλο, να γινει σαν αμαξι του mad-max... :laugh :laugh :laugh :D Aφου το βαρεθηκα το χαζο-κουτσουρο... :D :D :D

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κουκούλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Μάιος 2020, 21:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Νοέμ 2012, 19:28
Δημοσιεύσεις: 156
Σας ευχαριστώ παιδιά για τις συμβουλές σας, πραγματικά βοηθήσαν πολύ!

Ο λόγος που πήρα πιο πολύ την κουκούλα ήταν για τις κουτσουλιές πάντως, γιατί δεν γίνεται να είμαι με ένα μπουκαλάκι νερό και ένα πανί κάθε απόγευμα και να κοιτάω να το καθαρίζω...γιατί το αμάξι εγώ το παρκάρω Κυριακή και συνήθως (λόγω του ότι κινούμαι στην δουλειά με τρένο) να το ξαναχρειαστώ Παρασκευή...

_________________
☆ A PIRATE KNOWS HOW TO FIGHT JUST LIKE ME ☆


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ζημια από κουκούλα
Δ. Συζήτηση: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Συγγραφέας: jimnik
Απαντήσεις: 7
ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΧΩΡΙΣ ΗΛΙΟ!!!
Δ. Συζήτηση: 2CV / Dyane / Mehari / Ami / Pony
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κουκούλα για C2
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: jorjo
Απαντήσεις: 2
Κουκούλα μονάδας ABS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: gr_diver
Απαντήσεις: 31
Κουκούλα (αγαπησιάρικη..)
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C5
Συγγραφέας: Kilomeater
Απαντήσεις: 21
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ