Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 23:32 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΑΛΛΑΓΗ ΠΙΝΑΚΑ ΟΡΓΑΝΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2007, 12:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Χριστιανοί βοήθεια... έχω δει το παρακάτω τροπέτο... πίνακας οργάνων απο 406 ... και θέλω να το κάνω σαν τρελός... επειδή η συγκεκριμένη αλλαγή υπάρχει .. έχει γίνει δηλαδή ...μήπως κάποιος απο σας γνωρίζει έστω και κάτι?

Εικόνα

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2007, 12:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
o0oπς καλη φαση....αλλα δν ξερω τπτ δν μπορω να βοηθησω

_________________
http://www.karagiannis-bros.com
http://www.flickr.com/ioannikp
Nikon D7000 kit 18-105
Samyang 8mm f3.5 fisheye
Tamrac Aero 3380


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2007, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
καταρχην μια καλυτερη φωτογραφια θα βοηθουσε αρκετα. τωρα απο οτι θυμαμαι ο πινακας οργανων του 406 η 206 ειναι ηλεκτρονικος οποτε χριαζεσαι τον πινακα, ισως καποιον να σου κατασκευασει την βαση που θα κατσει και τελος ενα τσακαλι ηλεκτρολογο να συνδεσει την υπαρχουσα φυσα με αυτη του 406....καλα εξοδα :tong:

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2007, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
δεν φαινεται η φώτο σου!!!

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Φεβ 2007, 17:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Σας παραθέτω το σχηματικό διάγραμμα που έχει να κάνει με το κεντρικό panel οργάνων του C2. Μιλάμε για την πρώτη γενιά C2 που κυκλοφόρισε (αυτη με τα κόκκινα φανάρια).

Επίσης μερικές σημαντικές πληροφορίες που έμαθα. Το C2 πρώτης γενιάς είναι τεχνολογίας CAN ενω τα C2 δευτερης γενιάς...είναι τεχνολογίας FULL CAN. Αυτο σημαίνει οτι της δευτερης γενιάς είναι έτσι φτιαγμένα που μπορείς να αλλάξεις ελάχιστα πράγματα. Η BSI μπορεί να "δει" οποιαδήποτε πτώση τάσης πάνω σε οποιοδήποτε κύκλωμα του αυτοκινήτου .. ενω μιλάει με ολα τα περιφερειακά σε πραγματικό χρόνο. Τέλος έμαθα οτι στο σύνολο του το C2 διαθέτει 7 "εγκεφάλους" (μαζί με το ΑBS).

Το καλύτερο απ'ολα σας το φύλαξα για το τέλος... ΕΧΟΥΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ C2 με ΝΤΙΖΑ αντί για ηλεκτρόγκαζο! Καλό...?

Εικόνα

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 01:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
εσυ εχεις πολυ ενημερωση τελικα... hmmm θελω να με πληροφορισεις :iconcool

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 01:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
σουλετζ πολλα εχουν κυκλοφορησει. επισης σκεψου οτι τα 1400 εχουν κυκλοφορησει με 9 διαφορετικες πλεξουδες...

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 13:56 
Άβαταρ μέλους
souledge έγραψε:
Σας παραθέτω το σχηματικό διάγραμμα που έχει να κάνει με το κεντρικό panel οργάνων του C2. Μιλάμε για την πρώτη γενιά C2 που κυκλοφόρισε (αυτη με τα κόκκινα φανάρια).

Επίσης μερικές σημαντικές πληροφορίες που έμαθα. Το C2 πρώτης γενιάς είναι τεχνολογίας CAN ενω τα C2 δευτερης γενιάς...είναι τεχνολογίας FULL CAN. Αυτο σημαίνει οτι της δευτερης γενιάς είναι έτσι φτιαγμένα που μπορείς να αλλάξεις ελάχιστα πράγματα.


να νοιωθω τυχερος που εχω την παλια εκδοση με τα κοκκινα φαναρια?
δηλ απο αυτα που διαβασα την εκδοση με την τεχνολογια CAN? :o


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
να χερεσαι φυσικα ...εγω εχω το μκ2

_________________
http://www.karagiannis-bros.com
http://www.flickr.com/ioannikp
Nikon D7000 kit 18-105
Samyang 8mm f3.5 fisheye
Tamrac Aero 3380


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 15:48 
Άβαταρ μέλους
:shock:
μπορει κανεις να μου πει τι ακριβως διαφορες υπαρχουν στην
παλια κ στην καινουργια εκδοση...?
thx =D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 15:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
βασικα εμφανης διαφορες νομιζω ειναι μονο τα πισω φαναρια..τωρα στη λειτουργια αν αλλαξεις μια λαμπιτσα σου βγαζει serv κατευθειαν.κ ιδιως αν ειναι led γιατι θελουν λιγοτερο ρευμα για να αναψουν κ το αμαξι νομιζει πως δεν εχει καθολου λαμπα μαλλον :shock: ειναι μαλλον τα full can που λεει παραπανω ο souledge.α επισης δε δειχνει θερμοκρασια νερου :rant


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
αν και βγήκαμε off topic .. ετσι με 2 λογάκια για να μην ανοίγουμε αλλο thread.

FULL CAN είναι τα μετεγενέστερα C2..αυτα με τα ασπρα φανάρια πίσω. Σ'αυτα τα C2 λοιπόν ... ολα τα συστήματα του αυτοκινήτου είναι σε συνεχή αλληλεπίδραση με την BSI, κοινώς ο "εγκέφαλος" μιλάει με τα πάντα. Ολα είναι συνδεμένα με ενα κοινό DATA BUS και απο εκει περνάνε μόνο δεδομένα... Ενα παράδειγμα αυτού είναι ο κεντρικός πίνακας (καντράν)... που ολες οι πληροφορίες (km/h, βεζνίνη κλπ) φτάνουν εκεί απο 4 καλωδιάκια...2 δίνουν την απαιτούμενη τάση και αλλα 2 που μεταφέρουν DATA.

Αυτό σημαίνει οτι και μια λάμπα να καεί ο "εγκέφαλος" το νιώθει και δίνει την σχετική πληροφορία...Το πείραγμα σε αυτα τα C2 είναι σχετικά πολύ δύσκολο.

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2007, 16:18 
Άβαταρ μέλους
thx for the info...

παρ' ολα αυτα η παλια εκδοση του C2 εχει καποιο μειονεκτημα σε σχεση με την μεταγενεστερη εκδοση...γιατι απο τα λεγομενα σας μονο θετικα εχει η παλια εκδοση... :shock:

...πρεπει να ομολογησω οτι μεσα σε μια βδομαδα που εχω το C2 κ μπαινω στο Forum εχω μαθει πολλα πραγματα για τα οποια ειμαι
ασχετος... :inno:

<3 ya all :yhoo


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Φεβ 2007, 14:56 
Άβαταρ μέλους
φιλε εγώ έχω ηλεκτρικό γκάζι.που μπορώ να βρω εισαγωγή με ντίζα?ξέρεις τι θα χρειαστεί για την μετατροπή?αν ναι τι και ποσο θα πάει


Μονο ελληνικοι μικροι χαρακτιρες επιτρεπονται. Ευχαριστω
crazywolf


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μαρ 2007, 19:30 
Άβαταρ μέλους
[quote="c2_vts2007"]φιλε εγώ έχω ηλεκτρικό γκάζι.που μπορώ να βρω εισαγωγή με ντίζα?ξέρεις τι θα χρειαστεί για την μετατροπή?αν ναι τι και ποσο θα πάει

εισαγωγη δεν νομιζω πως θα βρεις ευκολα.υπαρχει ομως το σπριντ μπουστερ το οποιο δεν απενεργοποιει τελειως το ηλεκτρικο γκαζι αλλα βλεπεις μεγαλη διαφορα.αν το αμαξι σου ειναι του 2006-7 υπαρχει πιθανοτητα να μην βρεις.αυτο υπαρχει στον μπουλεκο... η τιμη μαζι με εγκατασταση ειναι περιπου στα 150ευρω...αν θυμαμαι καλα hmmm


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 16 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

αλλαγη ιμαντα χρονισμου.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Giwrgos7
Απαντήσεις: 20
αλλαγή υγρών υδραυλικού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: C4VTRS
Απαντήσεις: 3
αλλαγη φιλτρου καμπινας
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C8
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS4
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 7
Αλλαγη διαστασης ελαστικων!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: terper
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια