Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 15:13 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Test Citroen C3 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2013, 13:51 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Με πάνω από 10.700χλμ σε περίπου 6 μήνες, έχω σχηματίσει μια ολοκληρωμένη άποψη για το αυτοκίνητο μου, C3 1.6 e-hdi Eco-Chic και θα ήθελα να μοιραστώ τις απόψεις μου μαζί σας. Να τονίσω πως είναι καθαρά υποκειμενικές και προσωπικές όλες οι εκτιμήσεις και βαθμολογίες, προσπάθησα να είμαι όσο πιο αντικειμενικός θα μπορούσα. Σαφώς και μπορείτε να διαφωνήσετε ελεύθερα ή να μου υποδείξετε σημεία που θεωρείτε σημαντικά και έχω ξεχάσει να αναφέρω.
Ελπίζω οι απόψεις μου να βοηθήσουν αυτούς που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το συγκεκριμένο μοντέλο και δυσκολεύονται να βρουν πληροφορίες μιας και δεν έχει γίνει κάποιο επίσημο τεστ, τουλάχιστον στη χώρα μας. Θεωρώ πως τα ίδια πάνω-κάτω θα ισχύουν και για το facelift που μόλις έφτασε.



Εμφάνιση-Σχεδιάση
Καθαρά υποκειμενικό θέμα, προσωπικά το θεωρώ αρκετά μοντέρνο και τουλάχιστον ξεχωριστό, τόσο ώστε να μη το μπερδεύεις με άλλο τηγς κατηγορίας. Μια σημαντική επίσης διαφορά: όσες γυναίκες το έχουν δει, όλες βγάζουν επιφωνήματα για το πόσο όμορφο κλπ είναι, μέσα-έξω.Υπάρχει και το γεγονός πως τα περισσότερα Eco-Chic εκεί έξω οδηγούνται από γυναίκες, φτάνουμε στο συμπέρασμα πως έχει πολύ θετικό αντίκτυπο ΚΑΙ στο άλλο φύλο, με όλα τα οφέλη που μπορεί να έχει αυτο.
8/10


Θέση οδήγησης
Τα ψηλά τοποθετημένα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού συντελούν σε μια "πανοραμική" οπτική, πλην όμως το κάθισμα του οδηγού δε κατεβαίνει αρκετά χαμηλά. Ο οδηγός οδηγάει με τα πόδια λυγισμένα, σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι.Το τιμόνι έχει κάθετη και τηλεσκοπική ρύθμιση ενώ είναι σχεδόν κάθετα τοποθετημένο, βοηθώντας στην εύρεση της κατάλληλης θέσης. Μέτρια πλευρική στήριξη από τα καθίσματα, συμβαδίζουν όμως με τη λογική της κατασκευής και του χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Τα καθίσματα δείχνουν να έχουν ανθεκτικές επενδύσεις όμως είναι σκληρά για Citroen και με περίεργη έως άβολη κλίση από το μέσον της πλάτης του οδηγού και πάνω. Οι ρυθμίσεις του καθίσματος είναι ικανοποιητικές εκτός της κλίσης της πλάτης που παραμένει δύσχρηστη. Τα πεντάλ είναι στη σωστή θέση και με καλή απόσταση μεταξύ τους, ενώ το footrest είναι επίσης ικανοποιητικό. Ένα άλλο ενοχλητικό στοιχείο που πηγάζει από τη συρόμενη καλύπτρα του Zenith είναι τα μη αποσπώμενα (αριστερά και δεξιά) χωρίς καθρέπτη σκιάδια και ο Ελληνικός ήλιος δεν αστειεύεται, αναγκάζοντας με να βάλω μεμβράνες για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο μου. Η ψηλή θέση οδήγησης σε συνδυασμό με τα σκιάδια που κατεβαίνουν χαμηλά δεν είναι ότι καλύτερο για την ορατότητα κατά την οδήγηση.
7/10


Ταμπλό, όργανα και χειριστήρια
Στην καλοεξοπλισμένη έκδοση EcoChic, υπάρχουν σχεδόν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες πλην της θερμοκρασίας νερού, αρκετά βασική έλλειψη, θύμα του βωμού της οικονομίας. Κατά τα άλλα, τα όργανα είναι ευανάγνωστα και όμορφα σχεδιασμένα, ο λευκός φωτισμός τους είναι ορατός μέρα-νύχτα, όλα τα χειριστήρια είναι εύκολα στο χειρισμό τους και σωστά τοποθετημένα, έχοντας ταυτόχρονα μια ποιοτική αίσθηση κατά τη χρήση τους. Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στα χειριστήρια του κλιματισμού που είναι όμορφα και εύκολα στη χρήση.
9/10


Κλιματισμός
Πολύ δυνατός κλιματισμός, επίσης πολύ αποδοτικό καλοριφέρ το χειμώνα, έχει όμως μια τάση να πετάει μεγαλύτερες του αναμενόμενου ποσότητες αέρα χαμηλά στα πόδια των μπροστά επιβατών στη κατάσταση Auto.
8/10


Ορατότητα
Ουδέν κρυπτό υπό το φως του ηλίου. Αυτό τα λέει όλα: μεγάλα πλευρικά παράθυρα, τα μπροστά φινιστρίνια βοηθούν ακόμη περισσότερο ενώ οι καθρέπτες έχουν το μέγεθος του προηγούμενου C4 οπότε και παρέχουν ικανή βοήθεια και εύρος κάλυψης. Καλή ορατότητα και από το πίσω τζάμι. Το πανοραμικό παρμπρίζ Zenith βοηθά στο να μπαίνει πολύ περισσότερο φως στη καμπίνα, κάνοντας ακόμη πιο ευχάριστη τη διαμονή και ιδιαίτερη.
9/10


Φινίρισμα και ποιότητα κατασκευής
Πολύ καλό έως άριστο σε κάποια σημεία, φτωχό σε άλλα: Το ταμπλό είναι γεροδεμένο και άριστα κατασκευασμένο. Επιμέρους κομμάτια όπως η πόρτα στο ντουλαπάκι συνοδηγού και τα πλαστικά στις κεντρικές κολόνες (B Pillar), δείχνουν τις αδυναμίες τις κατασκευής με τη λογική "όσα βλέπει η πεθερά". Βλέποντας τον ανταγωνισμό και που αυτός κινείται, το αυτοκίνητο έχει φινίρισμα αρκετά καλύτερο του μέσου όρου. Οι πόρτες και το πορτμπαγκάζ έχουν χαρακτηριστικό ποιοτικό κλείσιμο, μακρυά από τα τσίγκινα ακούσματα του παρελθόντος. Μεγάλη πρόοδος στο κομμάτι της ποιότητας κατασκευής, υπάρχουν ακόμη περιθώρια βελτίωσης.
8/10


Εξοπλισμός
Εδώ τα πράγματα είναι ολαφάνερα υπέρ του αυτοκινήτου αλλά όχι σε όλα τα σημεία. Με πλήρες ηλεκτρικό πακέτο, Start-Stop εξαιρετικής λειτουργίας και απόκρισης, αυτόματο κλιματισμό με κλιματιζόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού, Cruise Control με Speed Limiter, οθόνη πολλαπλών λειτουργιών (τύπου Α), 6 αερόσακους, ηχοσύστημα με MP3 και χειρισμός αυτού από τη κολόνα του τιμονιού, φάσα ταμπλό και κεντρικής κονσόλας σε όμορφη piano black απόχρωση, κάθισμα συνοδηγού που ξαπλώνει βοηθώντας στη μεταφορά μακριών αντικειμένων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, περιμετρικά νίκελ κλπ, δείχνει και είναι αρκετά πλούσια. Υπάρχουν όμως σοβαρές απουσίες και ελλείψεις (εκφράζω προσωπική άποψη) σε αυτό το επίπεδο τιμής: πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόματο παράθυρο συνοδηγού και όχι απλό, ηχοσύστημα αφής, θύρα USB και Bluetooth, ανακλινόμενη βάση του πίσω καθίσματος είναι κάποια από αυτά που ο ανταγωνισμός τα διαθέτει από τις μεσαίες εκδόσεις του αν και όχι σε αυτό το επίπεδο τιμής ή με άλλες ελλείψεις.
8/10


Ασφάλεια
Πλήρως εξοπλισμένο με 6 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς και κουρτίνας που εκτείνονται μέχρι στους πίσω επιβάτες), ABS, EBD, ESP, δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, φωτεινή και ηχητική ειδοποίηση για τις ζώνες ασφαλείας μπροστά, είναι και δείχνει σύγχρονο. Λείπουν βέβαια κάποια στοιχεία όπως το ASR και ο αερόσακος γονάτων οδηγού που μπορεί κάποιος να τα βρει στον ανταγωνισμό. 4 αστέρια στo Euro NCAP, σε απόσταση αναπνοής από το 5 αστέρι που χάθηκε σε λεπτομέρειες.
8/10


Χώροι επιβατών
Πολύ άνετοι για οδηγό-συνοδηγό, θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Μέτρια για τους πίσω όσον αφορά τα γόνατα τους. Ικανό πλάτος στο πίσω κάθισμα, πολύ καλό το διαθέσιμο ύψος, δύο ενήλικες θα βολευτούν άνετα, τρίτος με κάποιες παραχωρήσεις, τουλάχιστον έχει επίπεδο πάτωμα και μπορεί να βολέψει τα πόδια του. Μεγάλη απουσία οι ποτηροθήκες που ναι μεν υπάρχουν αλλά δε μπορούν να συγκρατήσουν τίποτα ουσιαστικά όπως και γενικά η έλλειψη πολλών θηκών για μικροαντικείμενα. Σοβαρή έλλειψη οι χειρολαβές οροφής παντού χωρίς να υπάρχει κρεμάστρα για σακάκια. Οι πλαϊνές θήκες σε όλες τις πόρτες με το ικανοποιητικό μέγεθος τους σώζουν, εν μέρει, τη κατάσταση βοηθούμενες από το μεγάλο και κλιματιζόμενο ντουλαπάκι στη πλευρά του συνοδηγού.
7/10


Χώρος αποσκευών
Από τους μεγαλύτερους στη κατηγορία του, με μέγεθος 300 λίτρων, παίρνει το "αίμα του" πίσω για το διαθέσιμο χώρο που έχουν οι πίσω επιβάτες για τα πόδια τους. Σχετικά υψηλό κατώφλι φόρτωσης με εσωτερικό σκαλοπάτι που δυσχεραίνει τη φόρτωση-εκφόρτωση αντικειμένων. 60-40 αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων αλλά με σταθερή τη βάσης που δεν επιτρέπει τη δημιουργία ενός επίπεδος χώρος φόρτωσης.
8/10


Άνεση
Αδιαμφισβήτητος νικητής στη κατηγορία. Ναι μεν ημιάκαμπτος πίσω αλλά ο συνδυασμός ελατηρίων-αμορτισέρ είναι ότι πρέπει για τη κακοτράχαλη χώρα μας. Ο πίσω άξονας πραγματικά δε δυσανασχετεί σχεδόν πουθενά, παρά μόνο φορτωμένο με 5 επιβάτες και αποσκευές. Εκεί χτυπάει και ακούγεται έντονα, σε σημείο να νομίζεις πως κάτι πάει στραβά...γενικώς πολύ καλά μονωμένο και ήσυχο, σε σημείο να αναρωτιέσαι αν είναι πετρελαιοκίνητο ή όχι, με κλειστά πόρτες-παράθυρα πάντα. Από την άλλη, τα σκληρά καθίσματα μετριάζουν τη γλυκιά αίσθηση άνεσης που σου δίνει.
9/10


Κινητήρας
Πολύ καλά στοιχεία στα χαρτιά και στο δρόμο. 92ps στις 4000σαλ, 230nm στις 1750σαλ, στη πράξη τραβάει πολύ δυνατά από τις 1600σαλ-1700σαλ και πάνω, συνεχίζει δυνατά μέχρι τις 2600-2800 και μετά ακολουθεί η πτώση της καμπύλης ροπής όπως και της ευστροφίας. Ένα ντίζελ μοτέρ, με όλα τα καλά και άσχημα που αυτό σημαίνει. Αρκούντως οικονομικό.
8/10


Επιτάχυνση
Στον μέσο όρο, από στάση τα 0-100 έρχονται σε περίπου 12,2 δευτερόλεπτα με 17άρια ζαντολάστιχα και 5άρι μηχανικό κιβώτιο.
7/10


Ρεπρίζ
Δυνατές ρεπρίζ, εκεί είναι που τα 230nm δείχνουν τα δόντια τους παρά τις σχετικά 5 μακριές σχέσεις του κιβωτίου. Δυστυχώς δεν έχω νούμερα και βασίζομαι αποκλειστικά και μόνο στη προσωπική μου αίσθηση και κρίση.
9/10


Κιβώτιο
Ελαφρύ με ικανοποιητικό κούμπωμα με μεγάλες όμως διαδρομές. Κοιτάει την άνεση και γυρνάει τη πλάτη στη σπορ λειτουργία και αίσθηση. Λείπει η 6η σχέση που θα έδινε τα μέγιστα σε επιδόσεις και οικονομία.
7/10


Τιμόνι
Ηλεκτρικό νέας γενιάς, ελαφρύ στους επιτόπιους ελιγμούς -είναι χαρακτηριστικό πως με ένα δάχτυλο στρίβει άνετα θυμίζοντας το City της Fiat-, βαραίνει αρκετά όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα πλην όμως τεχνητά και με αποκομμένη αίσθηση. Επίσης προσανατολισμένο στην άνεση παρά στην οδηγική εμπειρία. Ταιριάζει όμως στο χαρακτήρα του.
7/10


Φρένα
Δυνατά με τέσσερα δισκόφρενα με το ABS να μπαίνει σπάνια παρά τα Michelin Saver. Το αρχικό μπρουμύτισμα σε πιο δυνατά φρεναρίσματα λόγω της μαλακής ανάρτησης, ξενίζει αρχικά και δίνει την αίσθηση πως δε φρενάρει ικανοποιητικά. Το αποτέλεσμα όμως διαψεύδει την αίσθηση αυτή και σταματάει με ασφάλεια και σε σύντομα διαστήματα. Σωστή η αίσθηση του πεντάλ του φρένου.
8/10


Στο δρόμο
Στη πόλη νιώθει άνετα και βρίσκεται στο στοιχείο του: ο μικρός κύκλος στροφής (ελάχιστα πάνω από 10 μέτρα), το ελαφρύ τιμόνι που παρά τη μπροστινή κίνηση κόβει πολύ, η άριστη ορατότητα και η άνεση της ανάρτησης, συντελούν ώστε στο να είναι ένα εξαιρετικό σούπερ μίνι, διαπρέποντας στις αγχολυτικές καθημερινές μετακινήσεις. Στον επαρχιακό παραμένει σταθερό στη τροχιά που χαράσσει ο οδηγός αλλά οι σχετικά έντονες κλίσεις στις στροφές δεν εμπνέουν στο να το "κυνηγήσεις" μιας και θα υποστρέψει στο όριο ελεγχόμενα. Από την άλλη όμως είναι πολύ ασφαλές με σύμμαχο τα καλά φρένα και κρατήματα που, ενώ δε του φαίνονται αρχικά, μπορεί να κινηθεί γρήγορα από έναν πιο έμπειρο οδηγό χωρίς όμως να ανταποδίδει οδηγική ευχαρίστηση. Το ESP σώζει πραγματικά αλλά είναι σχετικά ευαίσθητο. Στην εθνική είναι ευθύβολο και άνετο, εξαιρετικά ήσυχο και μονωμένο παρά το ντίζελ μοτέρ του, και μόνο κάποιο αεροδυναμικοί θόρυβοι της Zenith μπορεί να ενοχλήσουν.
8/10


Κατανάλωση, κόστος χρήσης και διατστήματα σέρβις
Σχεδιασμένο και φτιαγμένο με την οικονομία ως αυτοσκοπό, έχει το κορυφαίο Start-Stop σύστημα της αγοράς. Εξαιρετικά γρήγορο και φορτωμένο με τεχνολογία: μέχρι να πατήσεις συμπλέκτη και να βάλεις ταχύτητα, το μοτέρ είναι στο ρελαντί και σε περιμένει. Από την άλλη, η κατανάλωση είναι καλή αλλά απέχει πολύ από τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας: 5.4 αντί των 4.3λτ/100χλμ (+26%) στη πόλη, εκτός πόλης (σε επαρχιακό) 4,5 αντί 3.2λτ/100χλμ (+40%) και μικτή 4.9 αντί 3,6λτ/100χλμ (+36%). Και όλα αυτά με σχετικά νορμάλ κίνηση κοιτώντας προς την οικονομία. Γενικά το μοτέρ μέχρι τις 2000σαλ (κάτι λιγότερα από 100χαω με 5η σχέση) δε καίει πραγματικά τίποτα αλλά από κει και πάνω όσο ανεβαίνουν οι στροφές ανεβαίνει και η κατανάλωση. Βέβαια, παρά το γεγονός πως οι παραπάνω καταναλώσεις είναι με Shell V-Power Diesel και γνωρίζοντας πόσο καθαρό είναι από πρώτο χέρι, στην υπόλοιπη Ευρώπη που έχουν "άλλα καύσιμα" μπορεί τα νούμερα να ήταν χαμηλότερα. Καθαρά υποθετικό σενάριο όμως.
Ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή λαδιών κάθε 15.000-20.000χλμ ή ανά έτος (αναλόγως της χρήσης). Τα υπόλοιπα φαίνονται παρακάτω:
Εικόνα
8/10


Τεχνολογία
Το αποκορύφωμα είναι το νέας γενιά σύστημα Start-Stop και η έμφαση του κατασκευαστή στην οικονομία κίνησης. Κατά τα άλλα, δεν υπάρχουν σοβαρές τεχνολογικές καινοτομίες και ακολουθεί τη πεπατημένη.
7/10


Τιμή
€18.400 αρχική, τελική €14.845 με το κλειδί στο χέρι μετά από τις εκπτώσεις λόγω απόσυρσης και Green Bonus ανταλλαγής άνω των €4000, συμπεριλαμβάνοντας μεταλλικό χρώμα €440, PDI και έκδοση πινακίδων. Από τα φθηνότερα της αγοράς, αν όχι το φθηνότερο.
9/10


Εγγύηση
Η ελάχιστη δυνατή που ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία. 2 χρόνια μηχανικά-ηλεκτρικά, επεκτάσιμη στα 5 μέσω ασφαλιστικού προγράμματος.
4/10

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Test Citroen C3 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2013, 14:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 09 Δεκ 2009, 17:11
Δημοσιεύσεις: 131
Αντικειμανικότατος και Σπαρτιάτης!!!

Εύγε από εμένα!!!

:no1 :no1 :no1 :no1


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Test Citroen C3 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2013, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:clap :clap :clap Αναλυτικότατη και αντικειμενικότατη παρουσίαση!!!

Συμφωνώ σε όλα (όσα κοινά στοιχεία μπορεί να μοιραστεί με την έκδοση 1.4 Trend που έχω), ...με ενοχλούν κι εμένα πολύ τα όρθια καθίσματα χωρίς επαρκή πλευρική στήριξη (συνηθισμένος απο το μπάκετ του σάξο...), με ενοχλεί η κολώνα του παρμπρίζ που -κατα τη γνώμη μου- μου κόβει την ορατότητα στις αριστερές στροφές μέσα στην πόλη, και με αναγκάζει ή να γέρνω μπροστά, ή στο πλαϊνό τζάμι για να δώ με λεπτομέρεια, με ενοχλεί που δέν σηκώνονται τα πίσω κάτω καθίσματα ώστε ο χώρος να γίνει ενιαίος με το χώρο αποσκευών, και ο χώρος αποσκευών που... όπως φαίνεται εξωτερικά, τον περίμενα μεγαλύτερο.

Κατα τα άλλα...σαν οικογενειακό μικρό αυτοκίνητο...είναι άψογο στο ταξίδι και η αίσθηση του εσωτερικού του... ασύγκριτη με τα υπόλοιπα της κατηγορίας. :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Test Citroen C3 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2013, 14:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ωραία παρουσίαση και εμπεριστατωμένη (βέβαια έχεις παράδοση στις λεπτομέρειες).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Test Citroen C3 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2013, 14:19 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Μπράβο φίλε Δημήτρη είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσεις στο να πάρουν την οποία απόφαση πιθανοί μελλοντικοί αγοραστές.

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Test Citroen C3 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2013, 15:03 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Καταρχήν να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά για τα θετικά σας σχόλια.

Προστέθηκε και ο παράγοντας "Εμφάνιση-Σχεδιάση".

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Test Citroen C3 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2013, 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Αύγ 2012, 06:43
Δημοσιεύσεις: 1799
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
:clap :clap :) :)

_________________
Εικόνα
C2 1.6 VTS/ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

http://www.fannatics.gr/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Test Citroen C3 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2013, 16:46 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Πολύ καλό review Πράκτορά μου. Σίγουρα θα βοηθήσει μελλοντικούς αγοραστές. :clap

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Test Citroen C3 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2013, 19:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57
Δημοσιεύσεις: 3167
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
Πολυ ωραία πένα εχεις Δημητρη, ησουν κατατοπιστικότατος....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Test Citroen C3 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2013, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Merci mes amis. Καλό θα ήταν να γράψετε ένα παρόμοιο review και για τα δικά σας :thumb

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Test Citroen C3 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 20:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 15 Ιαν 2015, 00:51
Δημοσιεύσεις: 14
Τοποθεσία: Ναύπλιο
Κατατοπιστικότατο review, μπράβο. Όταν έρθει το δικό μου και το ζήσω λίγο θα επανέλθω να πώ και γω τη γνώμη μου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Test Citroen C3 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 20:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Σωστός :thumb

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Citroen c4 1.4 2007..
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: takhsc4
Απαντήσεις: 18
Αλλαγή δίσκου πλατώ στο citroen c1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: xasomerh
Απαντήσεις: 1
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ CITROEN C4 DIESEL.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: varonos
Απαντήσεις: 51
NEO CITROEN C5
Δ. Συζήτηση: Νέα μοντέλα
Συγγραφέας: vpafi
Απαντήσεις: 126
Citroen C2 vts μετατροπη 3.0 V6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: tzengkias
Απαντήσεις: 20
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια