Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 17:15 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C3 II: διαφορές HDI και e-HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Αύγ 2013, 06:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Ιαν 2013, 07:41
Δημοσιεύσεις: 73
εχω δει C3 diesel να μην γραφει τιποτα C3 diesel να γραφει hdi και C3 diesel e-hdi ποια ειναι η διαφορα μεταξυ των 3 μοντελων?

_________________
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios
δεν ειμαστε ολοι οι βενζιναδες κλεφτες


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 II: διαφορές HDI και e-HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Αύγ 2013, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Φίλε Σπύρο, HDI ονομάζει όλα τα πετρελαιοκίνητα μοτέρ το group PSA. Τα e-HDI ελιναι πάλι μοτέρ πετρελαίου αλλά έχουν stop-start (αναφέρονται και ως SST) και διαθέτουν μικρο-υβριδική -και καλά- τεχνολογία η οποία και εξαντλείται στην επανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα.
Το μεγάλο τους όμως συν είναι το stop-start με κορυφαία λειτουργία και απόδοση, με τεχνολογία αιχμής: κάθε φορά που ο κινητήρας απενεργοποιείται, δε "μιζάρει" αλλά έχει έναν πυκνωτή (e-booster) ο οποίος δίνει ενέργεια μέσω μπαταρίας στο δυναμό και επανεργοποιεί τον κινητήρα. Αυτή η λειτουργία του δίνει αμεσότητα και λύνει όλα τα θέματα των προηγούμενων γενεών των stop-start συστημάτων. Δες το παρακάτω βιντεάκι:


_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 II: διαφορές HDI και e-HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Αύγ 2013, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Ιαν 2013, 07:41
Δημοσιεύσεις: 73
ok.ευχαριστω πολυ

_________________
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios
δεν ειμαστε ολοι οι βενζιναδες κλεφτες


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 II: διαφορές HDI και e-HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Αύγ 2013, 20:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Ωραίο το συστηματάκι αυτό, δεν το ήξερα!

Νόμιζα ότι όπως κάθε start-stop, μιζάριζε σε κάθε εκκίνηση και πολλοί κατακρίνουν το σύστημα αυτό για την καταπόνηση της μίζας και της μπαταρίας.

Νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να μην το προτιμήσει κανείς αν η citroen το παρέχει!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 II: διαφορές HDI και e-HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Αύγ 2013, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Το συστημα ειναι πατενταρισμενο απο την PSA με ῾προνομιο῾για 3 με 4 χρονια απο το 2012 , εχω την αισθηση. Αναπτυχθηκε σε συνεργασια με την Continental που πλεον ειναι βασικος προμηθευτης και τα επιμερους στοιχεια του φτιαχνονται απο αυτην. Απο οσο γνωριζω παει την αποτελεσματικοτητα και αξιοπιστια των start stop σε αλλο επιπεδο και οι ανταγωνιστικες εταιριες ηδη το κοιταζουν ετοιμες να πεσουν πανω του. Συνολικο κοστος εξελιξης περιπου 400 εκατομμυρια ευρω. Αν απορειτε γιατι δεν εγινε απο αλλες εταιριες η απαντηση ειναι πολυ απλη......καμμια αλλη εταιρια δεν πιστεψε σε υβριδικα με diesel , κατα συνεπεια αντιλαμβανεστε ηδη οτι το συγκεκριμενο συστημα δουλευει μονο με diesel και δεν μπορει να εφαρμοστει σε βενζινοκινητηρες.
Ειναι τοσο επιτυχημενο ολο το concept των θβριδικων diesel που η Τουοτα σημερα ανακοινωσε παραλληλη εξελιξη των υβριδικων diesel παραλληλα με τους κινητηρες Atkinson . Μπραβο στην PSA , ευχομαι τα αυτοκινητα της να μην ειναι μονο χρηστικα και αξιοπιστα αλλα επισης και περισσοτερο επιθυμητα μιας και ειναι αναγκαια συνθηκη για επιτυχημενη οικονομικη πορεια.
Να πω οτι το συστημα ειναι απλα σε αλλη διασταση σε πραγματικες συνθηκες λειτουργιας....δεν αντιλαμβανεσαι την λειτουργια του και πραγματικα οποιος μπαινει στο αυτοκινητο παθαινει πλακα με κεφαλαιο Π!
Ειμαι ενας περηφανος κατοχος e-hdi. 15 μηνες ασταματητης λειτουργιας δεν λειτουργησε παρα μονο δυο φορες λαθος σε περιπου θα ελεγα 8,000 κυκλους λειτουργιας και αυτες τις 2 φορες στις πολυ αρχες. Μετα απο το πρωτο service και το update δεν με προδωσε ποτε.
Ειναι πραγματικα απιστευτο, σαν κατοχος αλλου ενος αυτοκινητου με start stop (Γερμανικου και ακριβου) εχω να σας πω οτι το συγκεκριμενο συστημα δεν εχει καμια σχεση με οτιδηποτε αλλο εχετε ξαναδει. Τεχνολογικα νομιζω ειναι στο ιδιο επιπεδο με το ACT της VW μονο που οι φιλοι μας οι Γαλλοι σε ακομη μια εκφραση της χαμηλης τους αυτοεκτιμησης το κρατανε πολυ low profil. Ξαναλεω καποιος πρεπει να ζησει με το συστημα για να καταλαβει οτι ειναι απλα απιστευτο.
Απο το κοστος αντιλαμβανεστε ολοι οσοι το εχετε οτι απολαμβανετε μια πολυ ακριβη τεχνολογια η οποια επιδοτειτε ευγενικα απο τις ζημιες της PSA!

http://wardsauto.com/ar/psa_sell_million_100614

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 II: διαφορές HDI και e-HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Σεπ 2013, 13:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Παροτι το Start/stop του DS3 δε με πολυαφορα καθως δεν κινουμαι συχνα σε δρομους με κινηση και φαναρια, εχω να πω πως η ησυχια και η αμεσοτητα του συστηματος αυτου ειναι καταπληκτικη :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 II: διαφορές HDI και e-HDI
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Σεπ 2013, 15:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ναι, διότι είναι το καλύτερο της αγοράς :clap :clap :clap

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Διαφορές μοντέλων
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Κωστας Παπ.
Απαντήσεις: 1
Διαφορές αξόνων!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Frenchy
Απαντήσεις: 6
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ 16 ΚΑΙ 17 ΙΝΤΣΩΝ ΖΑΝΤΑ ΣΕ C4 MKI
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 35
Διαφορές - μπορώ να το κάνω?!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Frenchy
Απαντήσεις: 13
Ερωτήσεις - σχόλια σχετικά με διάφορες διατάξεις - Πολ/νες
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ