Σελίδα 1 από 1

Ερώτηση σχετικά με Engine Preheat

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2014, 13:16
από di0
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι κάτοχος ενός λευκού Citroen C3 DIESEL Attraction από τον 08/13 (έχω τη νέα έκδοση, αυτή με τα μαμά led). Σε γενικες γραμμές μπορώ να πω οτι είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το αμαξάκι. Ειδικότερα στον τομέα της οικονομίας (η οποία βέβαια δεν έχει καμία σχέση με οτι διαφημίζεται) αλλά και στον τομέα της άνεσης (τα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα ήταν όλα πολύ πιο σπορ με αποτέλεσμα να έχω πάθει πολιτισμικό σοκ). Επίσης γενικά η ποιότητα κατασκευής και άνεσης σε συνδυασμό πάντα με την τιμή πιστεύω είναι σε πολύ καλά επίπεδα.

Μέχρι στιγμής δεν έχει ανάψει καθόλου το λαμπάκι προθέρμανσης στον κινητήρα (αυτό που είναι σαν ελατήριο). Από την άλλη βέβαια, δεν έκανε και κανα τρομερό κρύο μέχρι τώρα στη Θεσσαλονίκη αλλά μου κάνει εντύπωση. Δεν ανάβει ούτε στο check. Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη θερμοκρασία κάτω από την οποία "ενεργοποιείται" το σύστημα;

Σε diesel παλαιότερης τεχνολογίας, το σύστημα preheat έχω την εντύπωση ότι ήταν απαραίτητο όχι μόνο σε συνθήκες ακραίας παγωνιάς.

Ευχαριστώ

Re: Ερώτηση σχετικά με Engine Preheat

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2014, 14:09
από Πράκτορας
di0 έγραψε:
Σε diesel παλαιότερης τεχνολογίας, το σύστημα preheat έχω την εντύπωση ότι ήταν απαραίτητο όχι μόνο σε συνθήκες ακραίας παγωνιάς.


Τα είπες όλα μόνος σου :thumb

Re: Ερώτηση σχετικά με Engine Preheat

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2014, 14:13
από κωστας
:hmm Στο δικό μου δεν άναψε ποτέ το λαμπάκι και κάτω από τους -3 μέχρι να πάρει ο κινητήρας πρέπει να προσπαθήσω περίπου 6 φορές δεν ξέρω εάν έχει πρόβλημα και οταν παρει ο θορυβος ειναι εντονος σαν τρακτερ και σταδιακα ελαττωνετα οσο ζεσταινετε Sε κανονικές θερμοκρασίες όλα καλά. Επειδή ρώτησα μου είπαν οτι δεν εχουν αντιστάσεις στο ντεπόζιτο όπως παλιά αλλά κάπου στον κινητήρα πριν μπει το πετρέλαιο μέσα στον θάλαμο καύσης.
Ήξερα πριν το πάρω ζώντας στην Αγγλια και εκεί είχα πετρελαιοκίνητο οτι η διαφορά στην κατανάλωση με την βενζινη δεν ειναι μεγάλη αλλα αν υπολογίσουμε και την χαμηλότερη τιμη πετρελαίου στην Ελλαδα κατι που στην Αγγλια δεν υφίσταται γιατί το πετρέλαιο ειναι ακριβότερο και τα πολλά χιλιόμετρα συμφέρει. Eυτυχώς έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα λόγο δουλειάς και εχω κάνει απόσβεση στην διαφορά τιμής. Χαλάστηκα πολύ με το πετρέλαιο τα είχα συνηθίσει αλλιώς με πολλά κυβικά ατελείωτες ώρες με τέρμα γκάζι στην εθνική όλα μια συνήθεια είναι τελικά. ΤΩΡΑ για την εκκίνηση δεν μπορείς να κάνεις κατι αλλο απο το να περιμένεις να πιάσουν τα δυνατά κρύα.

Re: Ερώτηση σχετικά με Engine Preheat

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2014, 14:26
από dimitrisc4vts
Σίγουρα κάθε φορά που παίρνει μπρος γίνεται προθέρμανση και συνεχίζει και προθερμαίνει μέχρι ο κινητήρας να πάρει κάποια θερμοκρασία. Κωστα για σένα στα μεγάλα κρύα έχουν θέμα τα πετρέλαια. Υπαρχουν κατι βοηθητικα υγρα πετρελαιου και κατι αλλα για τα λαδια. Παντως εγω θυμαμαι το πετρελαιοκινητο παλιο τζιπ του παππου στην παγωνια βαζαμε εθερα στην εισαγωγη. τωρα μην κανεις κατι τετοιο. :spank

Re: Ερώτηση σχετικά με Engine Preheat

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Φεβ 2014, 11:52
από di0
Επομενως κραταω οτι οι αντιστασεις ενεργοποιουνται μονο στα εξτριμ κρυα, αρα τοτε θα δω και το λαμπακι για πρωτη φορα.
Αν δεν κανω λαθος οι αντιστασεις του Engine Preheat αναφερονται στο engine και οχι στο καυσιμο. Δηλαδη, ειναι για να ζεστανουν το κραμα του κινητηρα στην περιοχη γυρω απο τους κυλινδρους ετσι ωστε οταν το καυσιμο συμπιεστει κατα την εκκινηση να μπορεσει να φτασει στη θερμοκρασια αυταναφλεξης (αλλιως αν δεν υπηρχαν το βαρυ κραμα του κινητητρα θα ηταν παγωμενο με αποτελεσμα να μη μπορει να γινει σωστα η διαδικασια). Τωρα για το αν εχει επιπλεον αντιστασεις για να μη "παγωνουν τα πετρελαια" που λεγαν και οι παλιοι αυτο δεν το ξερω.