Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:39 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Μάιος 2014, 18:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2012, 17:56
Δημοσιεύσεις: 26
Καλησπέρα,

είπα εδώ να συγκεντρώσω τις εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο μου, ένα C3 diesel hdi 70 στην έκδοση attraction που αγόρασα καινούργιο τον 6/2012. Σήμερα το αυτοκίνητο έχει 44700 χλμ.

θα ξεκινήσω με την ανάρτηση. Η αλήθεια είναι ότι μετά από δύο χρόνια χρήσης θα έπρεπε να το είχα συνηθίσει. Όμως όχι. Με ξενίζει αυτή η διαρκής πλεύση. Είναι πολύ έντονη όταν κινούμαι σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές και ανηφοροκατηφόρες. Αντίθετα σε ταξίδια που κάνω συχνά στην εθνική οδό θεωρώ την συμπεριφορά του παραπάνω από καλή για την κατηγορία του. Χωρίς να είμαι ειδικός υποψιάζομαι πως ο συμβιβασμός που πήγαν να κάνουν δεν είναι πολύ πετυχημένος. Νομίζω πως είναι υπερβολική γρήγορη η επαναφορά στις μικρές ταχύτητες, ενώ το κρύβει καλά στις μεγάλες ταχύτητες αλλά και όταν είναι φορτωμένο. Δύο πρόσωπα παρουσιάζει λοιπόν αυτό το αμαξάκι.

Δύο πρόσωπα παρουσιάζει και στο τιμόνι. Για τα γούστα μου υπερβολική υποβοήθηση στις μικρές ταχύτητες και ικανοποιητική αίσθηση σε μεγαλύτερες ταχύτητες.

Για την κατανάλωση, και χωρίς να έχω μηδενίσει από την αρχή, έχω σταθερή ένδειξη 4.4/100 χλμ. Την θεωρώ πάρα πολύ καλή καθώς η εικόνα αυτή έχει προκύψει από πραγματικές συνθήκες, πόλη, επαρχιακό και εθνική οδό σε ίσες δόσεις. Επίσης δεν οδηγώ με αυγό ανάμεσα στο πόδι μου και στο πεντάλ του γκαζιού.

Ο κινητήρας είναι από τα δυνατά του σημεία. Μετά τις 20.000 χλμ. άρχισε να ανοίγει και είναι ικανοποιητικότατος. Προσφέρει καλή επιτάχυνση στις χρήσιμες ταχύτητες ενώ πολλές φορές έχω βρεθεί να ταξιδεύω με 150 χλμ/ώρα σταθερά πολύ άνετα. Μου αρέσει και το γεγονός πως οι επιδόσεις του δεν επηρεάζονται από το φορτίο. Επίσης τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του είναι σταθερά δύο χρόνια τώρα και μου δίνει την εντύπωση πως θα παραμείνει έτσι για πολλά χρόνια.

Το εσωτερικό είναι ευχάριστο και ποιοτικό. Δεν έχει παρουσιάσει σε μένα τίποτα ιδιαίτερο πέρα από ένα ελαφρύ τριγμό από το κάθισμα του οδηγού. Γενικά κουδουνίζει ελαφρά σε κατσαρό οδόστρωμα αλλά δεν είναι κάτι που δίνω ιδιαίτερη σημασία.

Το αμάξωμα εξωτερικά έχει κάποια θεματάκια. Το γνωστό πρόβλημα με τους θόλους το αντιμετώπισα με ζιπάκια, ενώ μετά από την αφαίρεση του πίσω προφυλακτήρα για την τοποθέτηση κοτσαδόρου, τα κλιπσάκια στην ένωση με το σκάφος δεξιά και αριστερά δίπλα στις πίσω πόρτες δεν ξανακούμπωσαν σωστά, παρόλο που ο τεχνικός ήταν πολύ προσεκτικός (και ήμουν πάνω από το κεφάλι του). Επίσης ξεβιθώθηκε ο δεξιός πρώτα και μετά ο αριστερός καθρέφτης, κάτι που λύθηκε πολύ εύκολα με σφίξιμο, αφού βγήκε το εσωτερικό κάλυμμα της πόρτας.

Τα φρένα του είναι αρκετά καλά για αυτό που είναι. Η φθορά τους όμως με ξένισε. Άλλαξα τακάκια στις 35.000 χλμ. και δεδομένου ότι σε προηγούμενα αυτοκίνητα δεν άλλαζα πριν τις 80.000-90.000 με έβαλε σε σκέψεις, καθώς δεν έχουν αλλάξει και οι οδηγικές μου συνήθειες.

Το κιβώτιο είναι αρκετά μαλακό και με κάποιους παραπάνω τζόγους αλλά το συνήθισα και κανένα πρόβλημα. Οι αλλαγές γίνονται απροβλημάτιστα.

Γενικά θεωρώ πως είναι μια επιτυχημένη αγορά. Ήθελα ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, οικονομικό, με ευχάριστη ατμόσφαιρα. Ένα αυτοκίνητο που να ταξιδεύει ξεκούραστα και σβέλτα. Και όλα αυτά τα εκπληρώνει σε μεγάλο βαθμό. Αν τώρα αγόραζα ξανά ίσως να πήγαινα στην C4.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Μάιος 2014, 20:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
bull-s έγραψε:

Για την κατανάλωση, και χωρίς να έχω μηδενίσει από την αρχή, έχω σταθερή ένδειξη 4.4/100 χλμ. Την θεωρώ πάρα πολύ καλή καθώς η εικόνα αυτή έχει προκύψει από πραγματικές συνθήκες, πόλη, επαρχιακό και εθνική οδό σε ίσες δόσεις. Επίσης δεν οδηγώ με αυγό ανάμεσα στο πόδι μου και στο πεντάλ του γκαζιού.

Ο κινητήρας είναι από τα δυνατά του σημεία. Μετά τις 20.000 χλμ. άρχισε να ανοίγει και είναι ικανοποιητικότατος. Προσφέρει καλή επιτάχυνση στις χρήσιμες ταχύτητες ενώ πολλές φορές έχω βρεθεί να ταξιδεύω με 150 χλμ/ώρα σταθερά πολύ άνετα. Μου αρέσει και το γεγονός πως οι επιδόσεις του δεν επηρεάζονται από το φορτίο. Επίσης τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του είναι σταθερά δύο χρόνια τώρα και μου δίνει την εντύπωση πως θα παραμείνει έτσι για πολλά χρόνια.

Το εσωτερικό είναι ευχάριστο και ποιοτικό. Δεν έχει παρουσιάσει σε μένα τίποτα ιδιαίτερο πέρα από ένα ελαφρύ τριγμό από το κάθισμα του οδηγού. Γενικά κουδουνίζει ελαφρά σε κατσαρό οδόστρωμα αλλά δεν είναι κάτι που δίνω ιδιαίτερη σημασία.



:agree :agree :agree
.....ακριβώς αυτά!!!!!!!!!!!!!

Για τα φρένα ...και μένα μου δίνουν την εντύπωση ότι θα φαγωθούν γρήγορα.
Παίζει ρόλο το ότι έχουμε μόνο μπροστά δισκόφρενα ...και τρώνε ζόρι.
Επίσης λόγω diesel που δουλεύουν χαμηλά, δεν έχουμε καθόλου φρενάρισμα αφήνοντας το γκάζι, ίσα ίσα....κρατάει σταθερή την ταχύτητα που έχει. Αυτό μας συμφέρει στην κατανάλωση, αλλα μας ρίχνει....στα τακάκια αφού αναγκαζόμαστε να του κόβουμε τη φόρα με φρένο. ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Μάιος 2014, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Σεπ 2012, 12:27
Δημοσιεύσεις: 1053
Απόλυτα αντικειμενική η αναδρομή του φίλου.

Στα φρένα έχει δίκαιο τα άλλαξα και εγώ στις 26000 χλμ μαζί με δίσκους. Βέβαια χαμηλό το κόστος αλλά είναι η αδράνεια του diesel όπως λέει και ο Ηλίας και δουλεύει πολύ το φρένο ειδικά μέσα στην πόλη γιατί δεν κόβει όταν αφήνεις το γκάζι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Νοέμ 2014, 00:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2012, 17:56
Δημοσιεύσεις: 26
Update 54500 km.

Να συνεχίσω με τις εντυπώσεις μου από το dieselaki.

Συνεχίζει να μαζευει χιλιόμετρα απροβλημάτιστα. Δεν έχει παρουσιάσει τίποτα. Απολύτως τίποτα. Δεν μπορέι να θεωρηθεί πρόβλημα ότι ξεβιδώθηκε το χερούλι της πόρτας του οδηγού, ούτε το γεγονός πως όταν δεν το βλέπει ο ήλιος τρίζει λιγάκι.

Τα αμορτισέρ του παραμένουν το ίδιο ενδοτικά όπως στην αρχή και αυτό αποτελεί καλή ένδειξη γαιτί σε προηγούμενα αυτοκίνητα καπου σε αυτά τα χιλιόμετρα άρχιζα να σκέφτομαι για αντικατάσταση.

Επίσης έχω ακόμα τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης Michelin Energy (άλλαξα εμπρός πίσω στις 50.000).

Η κατανάλωση σταθερά στα 4.4 Km/l σε διαδρομές που είναι μικτές πόλη, επαρχιακός, Ε.Ο.

Το εσωτερικό έχει την αίσθηση καινούριου ακόμα. Οι διακόπτες και όλα τα σημεία επαφής (διακόπτες, τιμόνι, πεντάλ κλπ) αφήνουν την αίσθηση καλής ποιότητας.

Ο κινητήρας νομίζω ότι έχει λίγο πιο τραχιά λειτουργία ή/και ίσως η μόνωση της καμπίνας έχει εξασθενίσει λίγο. :?

Ενδιαφέρον είχε ότι όδήγησα/συνοδήγησα για μερικές μέρες δύο άλλα αυτοκίνητα.

Το πρώτο ένα SEAT IBIZA 1.2 και ενώ μου άρεσε η συμπαγής και σκληρή του αίσθηση, πνίγηκα στην κλειστοφοβική καμπίνα του, αφήστε που μύριζε πολύ άσχημα, δεν έβλεπα την στιγμή να το επιστρέψω στην ιδιοκτήτρια.

Και το δευτερο ένα Terios 1.5 όπου απλά νόμιζα στα πρώτα χιλιόμετρα πως δεν έχει αμορτισέρ, ενώ πίστευα ακράδαντα πως θέλει δίσκο/παλτό γιατί η έλειψη ροπής και οι πολύ κοντές σχέσεις το έκαναν να χρειάζεται 3.000 - 3.500 να ξεκινήσει σε ανηφόρα. Πάλι όταν γύρισα στο δικό μου ήμουν ευτυχής.

No news-good news ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Νοέμ 2014, 01:13 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Μου είχε ξεφύγει εντελώς αυτό το θέμα!

Καταρχήν θεωρώ εξαιρετικά αντικειμενικό τον τρόπο προσέγγισης σου. Για τα φρένα, όπως προείπαν οι συμφορουμίτες, μέσα σε όλα να προσθέσεις και τα μαλακά τακάκια. Μια αλλαγή σε μέτριας πάστας, θα λύσει εν μέρει το θέμα.

Οι τριγμοί στον ήλιο είναι αναπόφευκτοι για πολλά αυτοκίνητα. Ο ήχος που είναι πιο ταχύς, μη σε ξενίζει. "Ανοίγει" το μοτέρ και δουλεύει πιο άγρια. Δεν γνωρίζω τι λαδάκι βάζεις, αν επιλέξεις κάποιο άλλο μπορεί να δεις πιο στρωτή ακουστική λειτουργία.

Καλά τα λάστιχα του σε ζωή αλλά για βρεγμένο δεν κάνουν!

Όσο για τα αμορτισέρ του, μια αλλαγή (όταν έρθει η ώρα) σε κάποιο aftermarket ίσως βοηθήσει την κατάσταση πλεύσης, αν και αυτό οφείλεται εν μέρει και στο ύψος του αυτοκινήτου.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Νοέμ 2014, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2012, 17:56
Δημοσιεύσεις: 26
Πράκτορας έγραψε:
Καταρχήν θεωρώ εξαιρετικά αντικειμενικό τον τρόπο προσέγγισης σου.


Σ' ευχαριστώ!

Ωστόσο νομίζω ότι είναι πολύ υποκειμενικός αφού το C3 ενώ το αγόρασα τελείως "λογικά", μου προσφέρει πολλές άλλες πλευρές της αυτοκίνησης που αγνοούσα μέχρι τώρα. Δεν θυμάμαι, νομίζω έχει ξαναγράψει κάπου πως χαίρομαι πολλές διαδρομές με ηρεμία, οικονομία και άνεση. Παρατηρώ τοπία, ακούω μουσική, σκέφτομαι...

Όσο για τις όποιες "ιδιατερότητες" (φθορά φρένων, αίσθηση πλεύσης ) τα θεωρώ αμελητέα σε σχέση με υποχωρήσεις που έκανα στο παρελθόν με άλλες επιλογές (αστρονομικές καταναλώσεις, αναρτήσεις που κούραζαν, πυκνή συντήρηση ).

:)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Νοέμ 2014, 10:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Πολύ καλό review.
Λάστιχα μάλλον πρέπει να αλλάξεις. Νομίζω πως έχεις πολλά για το 1ο σετ.
Στο δικό μας, έχουμε κατανάλωση 4.3 στα πρώτα 4 χιλ. χλμ. Κάποιοι τριγμοί στο κάλυμα του πανοραμικού παρμπρίζ λύθηκαν πρόσφατα στο σέρβις.
Το κιβώτιο εξακολουθώ να το βρίσκω αδιάφορο και την αίσθησή του κακή. Η ανάρτηση καταπίνει εξαιρετικά τις ανωμαλίες παρά τις 16άρες, ωστόσο η αίσθηση πλεύσης είναι αισθητή.

Άντε και καλά μας χλμ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Νοέμ 2014, 17:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2012, 17:56
Δημοσιεύσεις: 26
Goldfish έγραψε:
Πολύ καλό review.
Λάστιχα μάλλον πρέπει να αλλάξεις. Νομίζω πως έχεις πολλά για το 1ο σετ.


Ευχαριστώ!

Τα λάστιχα ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι για πέταμα, δεν είναι. Ποτέ δεν ήταν καλά, ούτε στην αρχή. Ωστόσο αυτή η όποια απόδοση τους είναι λίγο πολύ σταθερή. Στο βρεγμένο, όπως παρατήρησε και ο Πράκτορας είναι χειρότερα.

Σε άλλο αυτοκίνητο θα τα είχα αλλάξει. Σ' αυτό όμως όχι ακόμα. Έχω συνηθίσει και το οδηγώ χωρίς πολλές "τιμονιές" και "ατσαλοσύνες" και δεν βασίζομαι στην πρόσφυση.

Καλά χλμ και σε σένα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Μαρ 2015, 13:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Προχθές μου έδωσαν ενα C3 1.4hdi attraction για αυτοκίνητο αντικατάστασης. Επειδή λοιπόν έκανα κάποια χιλιόμετρα, ας γράψω την αίσθηση που αποκόμισα.

Το αμάξι που πήρα είχε πάνω 40.000χλμ και ασφαλώς εκτελεί και χρέη test drive. Η διαδρομή που έκανα ήταν η συνηθισμένη που κάνω για την δουλειά, Ρέθυμνο-Αεροδρόμιο Χανίων.

Για αρχή, πρέπει να πω ότι το αμάξι είναι ρυθμισμένο για πόλη. Ο κινητήρας τραβάει απο πολύ χαμηλά, με τις πρώτες αλλαγές να μπορούν να γίνουν πολύ γρήγορα. Έτσι επιτυγχάνεται μια άνετη κίνηση στην πόλη με πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Μηδενίζουμε πάλι μπαίνοντας στην ΕΟ για να έχουμε σωστή εικόνα. Κινούμαι με 75χλμ/ω με Cruise Control και η κατανάλωση είναι εξαιρετικά χαμηλή. Στα πρώτα 20χλμ με μωτ 70χλμ/ω η κατανάλωση είναι κατω απο 3λτ/100χλμ. Αυτά που μπορώ να παρατηρήσω εξαρχής είναι ότι τα χειριστηρια πίσω απο το τιμόνι είναι πολύ βολικά. Επισης, ο κινητήρας κινεί σχετικά άνετα το αμάξωμα. Το μόνο αρνητικό είναι η πολύ κοντή 5η (90χλμ/ω στις 2000rpm). Αλλά είπαμε το αμάξι είναι κυρίως για εντός. Δεν ξέρω πόσο αλλάζει αυτο στο 1.6. Ένας θόρυβος απο τον κινητήρα υπήρχε κάπως, και γινόταν λίγο περισσότερος σε ανηφοριά με 5η και 1700rpm.

Η διαφορα στην κατανάλωση με το δικό μου ήταν σταθερά στα 0,2λτ/100χλμ. Και το μόνο που παρατήρησα ήταν ότι στις ανηφόρες τσιμπουσε λίγο παραπάνω (εν σχεσει) και η διαφορα έπεφτε στα 0,1. Συνολικη εικόνα σε όλα τα 69χλμ της διαδρομής περίπου 3,5 λτ/100χλμ. Σταθερά 0,1-0,2 κάτω!! Δεν το λες αμελητέο.

Μακρυγορησα λίγο με τις καταναλώσεις. Οποτε θα αναφερθώ στο αμάξι τωρα. Σε γενικές γραμμές ήσυχο με εξαιρετική κύλιση. Ίσως λίγο ευάλωτο στους πλευρικούς ανέμους και με εμφανιση αεροδυναμικού θορύβου. Η εικόνα του εσωτερικού πολύ καλή. Μου άρεσε το υλικό του ταμπλω. Το δέρμα του τιμονιού απτοητο παρα τα χλμ, ενω δεν άκουσα κανέναν τριγμο.

Συμπέρασμα. Προσωπική μου άποψη. Ίσως το 1.6 είναι πιο ταξιδιάρικο, αλλά είναι σίγουρο ότι θέμα δεν,έχει ούτε το 1.4. Για μένα, τα 700€ που κάνει παραπάνω η ecochic είναι πολύ λίγα σε αυτά που δίνει: Bluetooth (που η αξία του φαίνεται όταν δεν το χεις!!), USB (aux έχει η attr), klima, ζάντες, πανοραμική και ακόμη ομορφότερο εσωτερικό. Το αμάξι για τα λεφτά του αξίζει με 1000. Κάτι που προφανώς αναγνωριζετε όλοι οι κάτοχοι. Να τα χαίρεστε λοιπόν!!

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Μάιος 2015, 23:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2012, 17:56
Δημοσιεύσεις: 26
update 64500 km

Συμπληρώνω σε λίγες μέρες τρία χρόνια κατοχής. Μπορώ να πω ότι το συνήθισα! Δεν παθαίνω ναυτία, έχω μάθει τον κινητήρα και κινούμαι πιο άνετα εκμεταλευόμενος καλύτερα το τίμιο μοτεράκι. Η μαλακή ανάρτηση δεν έχει παρουσιάσει ιδιαίτερη πτώση της αποδοσης της. Έχω ακόμα τα saver πρώτης τοποθέτησης. Δεν τρώγονται με τίποτα αλλά και βεβαίως δεν είναι για να έχεις κανείς απαιτήσεις. Σε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο θα τα είχα αντικαταστήσει. Σ' αυτό για κάποιο λόγο όλο το αναβάλω.

Γενικά: Νομίζω ότι έχει αποκτήσει μερικούς απροσδιόριστους τριγμούς, όχι τους γνωστούς κάθισμα κλπ, νέους. Τίποτα ιδιαίτερο. Το χρώμα του παρόλο που δεν φροντίζω ιδιαίτερα (μάλλον καθόλου) το αμάξωμα είναι και φαίνεται μια χαρά. Το ίδιο και το εσωτερικό. Τιμόνι και λεβιές παραμένουν καινούργια.

Βλάβες: Καμία. Έκαψε σε διάστημα μιας εβδομάδας και τις δύο μπροστινες λάμπες. Αντικαταστάθηκαν και τιποτα άλλο.

Ζημιές: Το βρηκα δύο φορές με σπασμένο το αριστερο φινιστρίνι και μια με το δεξί μέσα σε διάστημα δύο μηνών. Σε μια απο τις τρεις διαρρήξεις είχαν κατσαβιδιάσει και τον αφαλό της κλειδαριάς και είχαν βουλιάξει την πόρτα. Επίσης αλλάχθηκε το μπροστά δεξί φτερό, μετά από δικό μου λάθος σε στενή επαφή με κολωνάκι σε πάρκινγκ.

Κατανάλωση: Έχω σταματήσει να μετράω. Σε κάθε γέμισμα έχω σταθερά 900-1050 Km, με shell V-power. Δεν έχω παρατηρήσει κάτι σχετικό με την αναγέννηση του DPF, ίσως επειδή κάνω τακτικά διαδρομές εκτός πόλης.

Αξεσουάρ: Τοποθέτησα τους λασπωτήρες της citroen εμπρός και πίσω επειδή μου άρεσαν και τις μπάρες οροφής πάλι της εταιρίας. Οι τελευταίες κάνουν πολύ θόρυβο και τις βάζω μόνο όταν χρειάζεται να μεταφέρω κάτι.

Κινητήρας: Η απόδοση του είναι σταθερή και έχω παρατηρήσει μια ελαφρά διευρυνση προς τα κάτω του ωφέλιμου εύρους λειτουργίας.

Ηχομόνωση: Εδώ νομιζω ότι υπάρχει διαφοροποίηση. Έχω την αίσθηση πως έχει χειροτερέψει.

Κιβώτιο: Έχει γίνει ακόμα πιο μαλακό. Οι αλλαγές γίνονται απροβλημάτιστα.

Μια τελευταία παρατήρηση έχει να κάνει με την γενική αίσθηση του αυτοκινήτου. Φτάνω ξεκούραστος. Αυτό είναι πολύ σημαντικό στοιχείο. Και κάτι που έχω καταλάβει ότι με εκενευρίζει είναι η πολύ ελαφριά αίσθηση του τιμονιού στις χαμηλές ταχύτητες. Δεν χρειάζοταν να είναι έτσι θεωρώ. Υπερέβαλαν...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Μάιος 2015, 08:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Ολοι όσοι βρεθήκαμε στην οικογένεια της σιτροέν , δεν είναι γιατί βρήκαμε το τέλειο αυτοκίνητο . Είναι γιατί βρήκαμε ένα καλό και τίμιο αυτοκίνητο , που κάνει τα πάντα από καλά μέχρι πολύ καλά και μερικά άριστα , όπως η άνεση του ταξιδιού και όλο το πακέτο είναι σε λογικές τιμές , συνήθως χαμηλότερα του ανταγωνισμού και πολύ χαμηλότερα των πρίμιουμ προτάσεων που δεν δίνουν κάτι παραπάνω που να αξίζει την διαφορά χρημάτων .

Προφανώς αυτά τα 3 χρόνια που έχεις κάνει πολλά χλμ η οικονομία που έχεις σε σχέση με άλλα αμάξια και η χαμηλή τιμή αγοράς , ίσως σε φτάνει στην απόσβεση της αγοράς του αυτοκινήτου .

Καλά ταξίδια .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Μάιος 2015, 08:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
bull-s έγραψε:
update 64500 km

Συμπληρώνω σε λίγες μέρες τρία χρόνια κατοχής. Μπορώ να πω ότι το συνήθισα! Δεν παθαίνω ναυτία, έχω μάθει τον κινητήρα και κινούμαι πιο άνετα εκμεταλευόμενος καλύτερα το τίμιο μοτεράκι. Η μαλακή ανάρτηση δεν έχει παρουσιάσει ιδιαίτερη πτώση της αποδοσης της. Έχω ακόμα τα saver πρώτης τοποθέτησης. Δεν τρώγονται με τίποτα αλλά και βεβαίως δεν είναι για να έχεις κανείς απαιτήσεις. Σε οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο θα τα είχα αντικαταστήσει. Σ' αυτό για κάποιο λόγο όλο το αναβάλω.

Γενικά: Νομίζω ότι έχει αποκτήσει μερικούς απροσδιόριστους τριγμούς, όχι τους γνωστούς κάθισμα κλπ, νέους. Τίποτα ιδιαίτερο. Το χρώμα του παρόλο που δεν φροντίζω ιδιαίτερα (μάλλον καθόλου) το αμάξωμα είναι και φαίνεται μια χαρά. Το ίδιο και το εσωτερικό. Τιμόνι και λεβιές παραμένουν καινούργια.

Βλάβες: Καμία. Έκαψε σε διάστημα μιας εβδομάδας και τις δύο μπροστινες λάμπες. Αντικαταστάθηκαν και τιποτα άλλο.

Ζημιές: Το βρηκα δύο φορές με σπασμένο το αριστερο φινιστρίνι και μια με το δεξί μέσα σε διάστημα δύο μηνών. Σε μια απο τις τρεις διαρρήξεις είχαν κατσαβιδιάσει και τον αφαλό της κλειδαριάς και είχαν βουλιάξει την πόρτα. Επίσης αλλάχθηκε το μπροστά δεξί φτερό, μετά από δικό μου λάθος σε στενή επαφή με κολωνάκι σε πάρκινγκ.

Κατανάλωση: Έχω σταματήσει να μετράω. Σε κάθε γέμισμα έχω σταθερά 900-1050 Km, με shell V-power. Δεν έχω παρατηρήσει κάτι σχετικό με την αναγέννηση του DPF, ίσως επειδή κάνω τακτικά διαδρομές εκτός πόλης.

Αξεσουάρ: Τοποθέτησα τους λασπωτήρες της citroen εμπρός και πίσω επειδή μου άρεσαν και τις μπάρες οροφής πάλι της εταιρίας. Οι τελευταίες κάνουν πολύ θόρυβο και τις βάζω μόνο όταν χρειάζεται να μεταφέρω κάτι.

Κινητήρας: Η απόδοση του είναι σταθερή και έχω παρατηρήσει μια ελαφρά διευρυνση προς τα κάτω του ωφέλιμου εύρους λειτουργίας.

Ηχομόνωση: Εδώ νομιζω ότι υπάρχει διαφοροποίηση. Έχω την αίσθηση πως έχει χειροτερέψει.

Κιβώτιο: Έχει γίνει ακόμα πιο μαλακό. Οι αλλαγές γίνονται απροβλημάτιστα.

Μια τελευταία παρατήρηση έχει να κάνει με την γενική αίσθηση του αυτοκινήτου. Φτάνω ξεκούραστος. Αυτό είναι πολύ σημαντικό στοιχείο. Και κάτι που έχω καταλάβει ότι με εκενευρίζει είναι η πολύ ελαφριά αίσθηση του τιμονιού στις χαμηλές ταχύτητες. Δεν χρειάζοταν να είναι έτσι θεωρώ. Υπερέβαλαν...

Κι εγω που νομιζα οτι σε μενα μονο με 56.000 χλμ δεν σωζονται τα saver....
Σε τι περιοχες κανεις τα χλμ φιλε μου;

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Μάιος 2015, 11:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2012, 17:56
Δημοσιεύσεις: 26
aenaos15 έγραψε:
Κι εγω που νομιζα οτι σε μενα μονο με 56.000 χλμ δεν σωζονται τα saver....
Σε τι περιοχες κανεις τα χλμ φιλε μου;


Τα χλμ που κάνω είναι μοιρασμένα περίπου 1/3 πόλη, 1/3 Ε.Ο και 1/3 επαρχιακό δίκτυο.

Τα έχω αλλάξει μπρος-πισω στα 45.000 αν θυμάμαι καλά. Πίσω είναι αρκετά φαγωμένα έχουν περίπου 4 χλιοστά πέλμα και μπροστά αρκετά παραπάνω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Μάιος 2015, 16:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2012, 17:56
Δημοσιεύσεις: 26
cruiser έγραψε:
Προφανώς αυτά τα 3 χρόνια που έχεις κάνει πολλά χλμ η οικονομία που έχεις σε σχέση με άλλα αμάξια και η χαμηλή τιμή αγοράς , ίσως σε φτάνει στην απόσβεση της αγοράς του αυτοκινήτου .

Καλά ταξίδια .


Με έβαλες να υπολογίσω το κοστος χρήσης του C3 σε σχέση με το προηγούμενο αυτοκίνητο μου (Leon 1.6 S '03)

Με μέση κατανάλωση 9.2 και τιμή αμόλυβδης 1.6€/λτ για 65000 έχουμε 9.568 €

και με 4.4 πετραλαίου 1.3 €/λτ 65000 έχουμε 3718 €

Τέλη κυκλοφορίας 3*265= 795 €
3*0 = 0

Συντήρηση

SEAT (μια αλλαγή ελαστικών, μια αλλαγή δίσκο πλατό (200.000), δυο μεγάλα service ιμάντες κλπ, αλλάγες λαδιών ανά 10.000 κλπ)

2050 €

C3 Μέχρι στιγμής 425 €

Αν προσθέσουμε και το δάνειο που πληρώνω, ναι μπορώ να πω πως είναι συντριπτικά υπέρ του citroen το οικονομικό οφελος.

Διαφορά περίπου 4500€

Καλά είναι!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 HDI 70 attraction review
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μάιος 2015, 08:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Οπότε σε άλλα 2 η 3 χρόνια το πουλάς που έχει κρατήσει και τιμούλα , γύρω στις 7000 και το έχεις πάρει τζάμπα . Και αγοράζεις και το C4 που ίσως έχει αλλάξει και μοντέλλο τότε , να είσαι πιό άνετα . :clap

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 53 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

C4 1.6 e-HDi attraction STT
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 29
Πρώτες ημέρες με το Attraction iStreet 1,4 e-HDi 70 BMP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
C4 e-HDI 115 STT 2014-Attraction-White-10/01/2014
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: 30fillos
Απαντήσεις: 122
Ερωτήσεις περί C4 e-HDΙ MCP STT Attraction
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: ManosD
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια