1. Το hill assist δεν δουλεύει πάντοτε. Ποιες είναι οι συνθήκες για να ενεργοποιείται?
2. Μόλις έκανα 1000 χλμ κ νομίζω πως "άνοιξε" λίγο ο κινητήρας. Αυθυποβολή?
3. Προχθές πολύ νωρίς το πρωι το αμαξι έκανε κραδασμούς για λίγα δευτερόλεπτα κατά την αλλαγή ταχύτητας (δυο φορέ το έκανε, μετά σταματησε). Κάπου είχα διαβάσει πως το κάνει το αυτόματο σασμαν της σιτροεν όταν είναι καινούργιο. Ισχύει? (η πλάκα είναι πως και το χειροκίνητο σενικ του 2004 που έχω κάνει κάτι παρόμοια, αλλά όχι τόσο έντονα)
4. Η piano black κεντρική κονσόλα ήδη έκανε τη πρώτη γρατζουινίτσα και φαίνεται άσπρο. Ψευτοβάψιμο!
5. Ο ήχος του ραδιοσιντί όντως είναι κάτω του μετρίου (εχω το istreet) συγκριτικά με άλλα εργοσατασιακά η φθηνα after market που έχω δοκιμάσει. Και σε ένταση και σε βάθος και σε όλα
6. Οι μπροστά πόρτες θα έπρεπε να ανοίγουν λίιιιγο πιο πολύ? Δεν δημιουργείται πρόβλημα στο έμπα βγες αλλά όποιος παει να μπει πρώτη φορά τις τερματίζει άγαρμπα στο άνοιγμα (καμιά φορά και εγώ)
7. Τί κοτσάνα η πλούσια έκδοση να μην έχει αυτόματα φώτα - υαλοκαθαριστήρες. Στο εξωτερικό τα βάζουν όπως και στο 208 active+ που εισάγεται στην Ελλάδα
8. Ο δεξιά υαλοκαθαριστήρας δεν πηγαίνει πολύ προς τη μεριά του οδηγού με αποτέλεσμα ψηλά όταν σταματάει να αφήνει μια γραμμή νερού. Αυτή κυλάει μπροστά στα μουτρα του οδηγού όταν κλεισει τους υαλοκαθαριστήρες και πρέπει να ξαναβάλεις τους υαλοκαθαριστήρες για να μη σου σπαει τα νεύρα/ αφήσει στάμπα. Όλα τα γαλλικά το έχουν αυτό μάλλον (αν κρίνω από το 207, σενικ) ενώ οι γερμανοί το έχουν προσέξει. Ο δεξιά υαλοκαθαριστήρας μπαίνει στην περιοχή που σκουπίζει αυτός του οδηγού και δεν αφήνει νερά
9. Το δέσιμο των προφυλακτήρων- θόλων είναι χειρότερο από το γελοίο του 207 (όπου μας "φύγαν" οι θόλοι). Ο προφυλακτήρας πιάνει σε δυο τρεις βιδες και κουνιεται όλος ενώ οι θόλοι σα είναι έτοιμοι να ξεκολήσουν μπροστά
) Πάλι συγκρίνω με το ίμπιζα mk4 του 2004 που είχα όπου όλος ο προφυλακτήρας ήταν "μασιφ" αφού έπιανε με καμιά εικοσαριά βίδες πανω/κατω/μεσα/εξω/ στους θόλους/ μέσα από το φανάρι και αναρωτιέμαι τί σκατά κάνουν οι Γάλλοι
10. οι θέσεις για ηλεκτρικά παράθυρα είναι αβολες. Στο c4 και στο c3 picasso είναι σωστές