Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Δεκ 2014, 18:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 05 Δεκ 2014, 10:33
Δημοσιεύσεις: 79
Δεν είναι σπαστικό που σε κάθε σταμάτημα το αμάξι σβήνει? Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς βεβαια και σε όλα τα αυτόματα με Start and stop έτσι είναι :hmm
Στα χειροκίνητα σβήνει με το που βάλεις νεκρά. Μήπως θα έπρεπε και το αυτόματο να έχει επιλογή να σβήνει είτε αυτόματα με το που παει να σταματήσει (όπως κάνει τώρα) ή μόνο όταν ο οδηγός με σταματημένο το αμάξι βάλει το κιβώτιο στο Ν?
Τουλάχιστον προστατεύεται ο συμπλέκτης του κιβωτίου αφού σταματημένο το αμαξι σβήνει και δεν τρωει συμπλέκτη :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2014, 16:16
Δημοσιεύσεις: 9
Εχει αγορασει κανεισ την εκδοση eco shic ?
Αν ναι, ποσο παρακαλω σας πηγε ? και με τι δωρα ή εξτρα εξοπλισμο ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Ιαν 2015, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 05 Δεκ 2014, 10:33
Δημοσιεύσεις: 79
14260 κλειδι- μετρητα, ασπρο, με πισω παράθυρα/αναδιπλουμενους καθρεπτες, χωρις δικη μου αποσυρση. Δώρα τιποτα.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε chemic για την δημοσίευση του/της: tsaltinho
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Ιαν 2015, 13:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2014, 16:16
Δημοσιεύσεις: 9
chemic έγραψε:
14260 κλειδι- μετρητα, ασπρο, με πισω παράθυρα/αναδιπλουμενους καθρεπτες, χωρις δικη μου αποσυρση. Δώρα τιποτα.



Eco shic auto....? mono toso ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιαν 2015, 11:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 05 Δεκ 2014, 10:33
Δημοσιεύσεις: 79
1. Το hill assist δεν δουλεύει πάντοτε. Ποιες είναι οι συνθήκες για να ενεργοποιείται?
2. Μόλις έκανα 1000 χλμ κ νομίζω πως "άνοιξε" λίγο ο κινητήρας. Αυθυποβολή?
3. Προχθές πολύ νωρίς το πρωι το αμαξι έκανε κραδασμούς για λίγα δευτερόλεπτα κατά την αλλαγή ταχύτητας (δυο φορέ το έκανε, μετά σταματησε). Κάπου είχα διαβάσει πως το κάνει το αυτόματο σασμαν της σιτροεν όταν είναι καινούργιο. Ισχύει? (η πλάκα είναι πως και το χειροκίνητο σενικ του 2004 που έχω κάνει κάτι παρόμοια, αλλά όχι τόσο έντονα)
4. Η piano black κεντρική κονσόλα ήδη έκανε τη πρώτη γρατζουινίτσα και φαίνεται άσπρο. Ψευτοβάψιμο! :clap
5. Ο ήχος του ραδιοσιντί όντως είναι κάτω του μετρίου (εχω το istreet) συγκριτικά με άλλα εργοσατασιακά η φθηνα after market που έχω δοκιμάσει. Και σε ένταση και σε βάθος και σε όλα :spank
6. Οι μπροστά πόρτες θα έπρεπε να ανοίγουν λίιιιγο πιο πολύ? Δεν δημιουργείται πρόβλημα στο έμπα βγες αλλά όποιος παει να μπει πρώτη φορά τις τερματίζει άγαρμπα στο άνοιγμα (καμιά φορά και εγώ)
7. Τί κοτσάνα η πλούσια έκδοση να μην έχει αυτόματα φώτα - υαλοκαθαριστήρες. Στο εξωτερικό τα βάζουν όπως και στο 208 active+ που εισάγεται στην Ελλάδα :sad
8. Ο δεξιά υαλοκαθαριστήρας δεν πηγαίνει πολύ προς τη μεριά του οδηγού με αποτέλεσμα ψηλά όταν σταματάει να αφήνει μια γραμμή νερού. Αυτή κυλάει μπροστά στα μουτρα του οδηγού όταν κλεισει τους υαλοκαθαριστήρες και πρέπει να ξαναβάλεις τους υαλοκαθαριστήρες για να μη σου σπαει τα νεύρα/ αφήσει στάμπα. Όλα τα γαλλικά το έχουν αυτό μάλλον (αν κρίνω από το 207, σενικ) ενώ οι γερμανοί το έχουν προσέξει. Ο δεξιά υαλοκαθαριστήρας μπαίνει στην περιοχή που σκουπίζει αυτός του οδηγού και δεν αφήνει νερά :thumb
9. Το δέσιμο των προφυλακτήρων- θόλων είναι χειρότερο από το γελοίο του 207 (όπου μας "φύγαν" οι θόλοι). Ο προφυλακτήρας πιάνει σε δυο τρεις βιδες και κουνιεται όλος ενώ οι θόλοι σα είναι έτοιμοι να ξεκολήσουν μπροστά :hmm ) Πάλι συγκρίνω με το ίμπιζα mk4 του 2004 που είχα όπου όλος ο προφυλακτήρας ήταν "μασιφ" αφού έπιανε με καμιά εικοσαριά βίδες πανω/κατω/μεσα/εξω/ στους θόλους/ μέσα από το φανάρι και αναρωτιέμαι τί σκατά κάνουν οι Γάλλοι :scratch
10. οι θέσεις για ηλεκτρικά παράθυρα είναι αβολες. Στο c4 και στο c3 picasso είναι σωστές


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιαν 2015, 12:55 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
1. Συμβουλέψου το βιβλίο χρήσης.
2. Όχι. Στα 5000, 15.000-20.000 και 40.000 θα βλέπεις διαφορές.
3. Ναι, λένε πως έχει κάποιο διάστημα "στρωσίματος" επίσης
4. Μετά από 2+ χρόνια δεν έχω γρατζουνιά, οπότε μάλλον είμαι προσεκτικότερος. Είναι διπλής στρώση βαφής (χρώμα+βερνίκι). Ακριβώς την ίδια ποιότητα piano black βρίσκεις στην A και C Class της Mercedes σε πολλαπλάσια τιμή. Οπότε μάλλον δε φταίει αυτό αλλά αυτός που προκάλεσε απρόσεκτα τη γρατζουνιά.
5. Προσωπικά το RD4 και RD45 με ικανοποιεί πλήρως με τα 6 απλά ηχειάκια του. Από την άλλη δεν έχω ηχητικές απαιτήσεις. Ξεκίνα από τα ηχεία με αλλαγή τους.
6. Θα έπρεπε να το δεις πριν το αγοράσεις, σε περίπτωση που είναι θέμα. Μια κατηγορία επάνω (C4) έχει 3 σκάλες η άρθρωση της πόρτας. Supermini αγόρασες άλλωστε. Οικονομία από παντού.
7. Αν είχε στην Eco Chic, η πανοραμική θα είχε μία μαύρη λωρίδα στο παρμπρίζ και προσωπικά θα με χαλούσε. Μπορούσες να παραγγείλεις βέβαια την Exclusive ή να βάλεις το αντίστοιχο πακέτο με ειδική παραγγελία και παράδοση στο 3μήνο. Πάντως έχεις δώρο αξίας 1000€ τη μεγάλη οθόνη, νομίζω πως το παράπονο σου είναι άδικο όταν το αντίστοιχο 208 έχει 1500€-2000€ παραπάνω στις ίδιες εκδόσεις εξοπλισμού. Οπότε μιλάμε για μια διαφορά της τάξης των 2500€-3000€.
8. Δυστυχώς είναι θέμα ακόμη και από τα C2. Κακώς που δε το έχουν προσέξει.
9. Όντως και ισχύει.
10. Όλα είναι θέμα συνήθειας. Προσωπικά βολεύτηκα πλέον.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιαν 2015, 13:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 05 Δεκ 2014, 10:33
Δημοσιεύσεις: 79
Πράκτορας έγραψε:
4. Μετά από 2+ χρόνια δεν έχω γρατζουνιά, οπότε μάλλον είμαι προσεκτικότερος. Είναι διπλής στρώση βαφής (χρώμα+βερνίκι). Ακριβώς την ίδια ποιότητα piano black βρίσκεις στην A και C Class της Mercedes σε πολλαπλάσια τιμή. Οπότε μάλλον δε φταίει αυτό αλλά αυτός που προκάλεσε απρόσεκτα τη γρατζουνιά.
ίσως να έχεις δίκαιο ίσως όχι :D Έγινε από την μεριά του συνοδηγού που βάζω κάθε μέρα και είναι χοντρός. Θα δούμε...
5. Προσωπικά το RD4 και RD45 με ικανοποιεί πλήρως με τα 6 απλά ηχειάκια του. Από την άλλη δεν έχω ηχητικές απαιτήσεις. Ξεκίνα από τα ηχεία με αλλαγή τους.ούτε εγώ έχω απαιτήσεις βασικά. απλά το αναφέρω
6. Θα έπρεπε να το δεις πριν το αγοράσεις, σε περίπτωση που είναι θέμα. Μια κατηγορία επάνω (C4) έχει 3 σκάλες η άρθρωση της πόρτας. Supermini αγόρασες άλλωστε. Οικονομία από παντού.η άρθρωση είναι μια χαρά εστω χωρίς να είναι vw group και τογιοτα πχ. όπου κ στα σουπερμινι έχει "σκάλες". Ούτε ξεβιδώνονται ούτε παίρνουν φόρα και χτυπάνε τοίχους/αμάξια αν δεν τις κρατάς (όπως στο 207 το τρίθυρο). Απλά για το άνοιγμα αναρωτιέμαι, χωρίς να είμαι κ σίγουρος αν ισχύει
7. Αν είχε στην Eco Chic, η πανοραμική θα είχε μία μαύρη λωρίδα στο παρμπρίζ και προσωπικά θα με χαλούσε. Μπορούσες να παραγγείλεις βέβαια την Exclusive ή να βάλεις το αντίστοιχο πακέτο με ειδική παραγγελία και παράδοση στο 3μήνο. Πάντως έχεις δώρο αξίας 1000€ τη μεγάλη οθόνη, νομίζω πως το παράπονο σου είναι άδικο όταν το αντίστοιχο 208 έχει 1500€-2000€ παραπάνω στις ίδιες εκδόσεις εξοπλισμού. Οπότε μιλάμε για μια διαφορά της τάξης των 2500€-3000€.Δεν μπορείς να βάλεις σαν εξτρά στην eco chic το πακέτο πλεον. Τί να κάνουμε όμως που η σιτροεν μας έχει κακομάθει με αυτά τα εξτρά που παλιά τα έβαζε αβέρτα στανταρ? :D
8. Δυστυχώς είναι θέμα ακόμη και από τα C2. Κακώς που δε το έχουν προσέξει.
9. Όντως και ισχύει.
10. Όλα είναι θέμα συνήθειας. Προσωπικά βολεύτηκα πλέον.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 09:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 05 Δεκ 2014, 10:33
Δημοσιεύσεις: 79
Ξαναδιάβασα το manual για το hill assist. Δεν βοηθάει.
Κάποιες φορές σταματάω με φρένο, το αμαξι σβηνει με το S&S αλλά όταν παω να ξεκινήσω δεν δουλευει το hill assist και τσουλαει προς τα πισω :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 11:13 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Υπάρχει η υποψία ο συγχρονισμός sst και hill assist να δυσκολεύεται να λειτουργήσει σωστά κάτω από όλες τις συνθήκες. Το βιβλίο αναφέρει:

Αυτή η λειτουργία είναι βέβαια ενεργή:
- εφ’ όσον το αυτοκίνητο είχε ακινητο-
ποιηθεί μέσω του πεντάλ φρένου.
- σε ορισμένες συνθήκες κλίσης.
- εφ’ όσον η πόρτα οδηγού είναι κλειστή.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Φεβ 2016, 13:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2016, 14:10
Δημοσιεύσεις: 8
Tricky78 έγραψε:
Πράκτορας έγραψε:
Παράδειγμα:

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-S ... 1e9672a878

με δωρεάν μεταφορικά στις 205 λίρες.


Και αν ο συμπλέκτης σας είναι ίδιος με το μηχανικό κιβώτιο:

http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-C3-1- ... 43c230d60c

81,92 λίρες.


Σύνολο: 286,92 λίρες=358€ με Ευρώ/λίρα στα 0.8. Αν βάλεις και τις ισοτιμίες του Paypal θα βγει κάτι λιγότερα από 400€ οπότε βλακεία είπα. :D :D :D


Βέβαια, μπορεί να υπάρχουν μέλη που ίσως σε εξυπηρετήσουν με ακόμη χαμηλότερες τιμές στην Ελλάδα.


Για τον ενεργοποιητη πηρα προσφορα και απο τον ιδιο ebayer που αναφερες (ο οποιος ειναι επισημος μεταπωλητης της Sachs στην Αγγλια) αλλα με αριθμο πλαισιου και φωτογραφια απο το ταμπελακι του ενεργοποιητη (κωδικος Sachs 3981000038 - κωδικος PSA 9682562280) και μου ειπε 250 λιρες . Για το clutch kit μου ειπε 100 λιρες (αλλα δεν ξερω και εγω ακριβως κωδικο) .

http://www.bestpriceparts.gr είναι το πιο 'ψαγμενο' ο ιδιοκτητης γνωρίζει

Πηρα και απο αυτον :
http://www.eurocarcare.net/ (που εχει πολλα πραγματα απο Citroen) και μου ειπε παρομοιες τιμες

Υπαρχει πχ αυτος ο ενεργοποιητης :
http://www.eurocarcare.net/clutch-contr ... uator.html
αλλα και αυτος :
http://www.eurocarcare.net/clutch-contr ... uator.html

Υπαρχει φυσικα και απο Ελλαδα
http://www.onparts.gr/citroen-c2-jm_-1- ... 00089.html

αλλα πρεπει να επιβεβαιωθει ο κωδικος ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Φεβ 2016, 13:52 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Γενικά η Paypal χτυπάει στα αυτιά όταν κάνεις αγορά συναλλάγματος.

Δηλαδή ξεχνάς το 0,80 που αναφέρθηκε και πας περίπου στο 0.72£=1€..

Πρώτη σχετική λύση, αν πάμε αναγκαστικά μέσω Paypal : Επιλέγουμε να κάνουμε την αγορά συναλλάγματος με την τράπεζά μας. Αυτο επιλέγεται λίγο στο τελευταίο βήμα πληρωμής . Περίπου στην μέση, επιλέγεις "edit conversion" και επιλέγεις την 2η επιλογή. Μετά φαίνεται η τιμή κανονικά σε λίρες.

2η λύση. Προσπαθείς να βρεις τον πωλητή εκτός Paypal. Και τον πληρώνεις μέσω Tranfer Wise. Εδώ δεν υπάρχει η ασφάλεια που παρέχει το Paypal.

ΥΓ: Αν δεν έχεις ήδη συνδέσει IBAN στο Paypal , είναι απίθανο να γίνει συναλλαγή μέσω κάρτας (ότι και να είναι)
Sent from Lumia 640

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Κάτοχοι c3 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: dreamfighter
Απαντήσεις: 256
Κάτοχοι GS / GSA - Πόσοι είμαστε???
Δ. Συζήτηση: CX / GS / SM
Συγγραφέας: harisman
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Google [Bot] και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια