Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:33 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Αύγ 2014, 19:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
Για αρχη μιας και ανοιξα το θεμα τοποθετω τον εαυτο μου εχοντας το C3 απο το μαιο του 2012 και εχοντας κανει 45.000 χλμ. Ετσι για να γνωριστουμε λιγο καλυτερα μιας και απο οτι καταλαβαινω δεν ειμαστε και πολλοι που εχουμε το συγκεκριμενο μοντελο.

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Σεπ 2014, 08:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
Τελικα μαλλον μονο εγω το εχω απο οτι φαινεται. Αποκλειστικοτητα λοιπον.

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Σεπ 2014, 09:39 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Δε γράφουν συχνά οι C3άδες... :hmm

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Δεκ 2014, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Ιουν 2012, 21:05
Δημοσιεύσεις: 57
Μιας και το έχεις αρκετούς μήνες, τί κατανάλωση έχεις με το αυτόματο? Εισαι ευχαριστημένος?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Δεκ 2014, 08:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Εγω εχω DS3 BMP stt (1.4 e-hdi) το οποιο φορα το ιδιο κιβωτιο και κινητηρα με του C3
Το αμαξι εχει 55.000 χλμ

1) Καταναλωση με το αυτοματο : Εκτος πολης (Εθνικη κλπ) ειναι προφανως ιδια με το χειροκινητο και κυμαινεται απο 3,8 εως 5 λιτρα/100 χλμ αναλογα ποσο γρηγορα πας . Εντος πολης εχει σιγουρα μεγαλυτερη καταναλωση απο το χειροκινητο ανεξαρτητα απο το τι λεει η Citroen ...υπολογιζω περιπου 0,5 λιτρο / 100 χλμ παραπανω. Αυτο φυσικα ισχυει εφοσον οι αλλαγες στο χειροκινητο θα γινονταν σωστα με γνωμονα την οικονομια. Για οποιον θελει να αλλαζει ψηλα με το χερι, η καταναλωση ειναι ιδια.

2) Συμπεριφορα αυτοματου : ειναι πολυ καλο στις στρωτες καταστασεις (πχ κινηση στις αστικες λεωφορους και κεντρικους δρομους) και ειδικα στις ταχυτητες 3>4>5 οι οποιες αλλαζουν γρηγορα. Εκει που τα ''παιζει'' ειναι στις ανηφορικες διαδρομες με κλειστες στροφες κλπ οπου ειναι πρακτικα αδυνατο να ανεβεις με 100% λειτουργια αυτοματου αφου το αυτοκινητο κλαταρει (πρωτα μπαινει στη στροφη και μετα θελει κανα δυο δευτερολεπτα για να ριξει πρωτη ή δευτερα οποτε μενεις λιγο ακινητος) .Το ιδιο περιπου συμβαινει οταν κοντοστεκεσαι χωρις να ακινητοποιεις το αμαξι σε διασταυρωσεις κλπ . Η κατασταση διορθωνεται με τα paddles στο τιμονι οπου ριχνεις ταχυτητα χειροκινητα βλεποντας την κλειστη στροφη να ερχεται. Απο ταχυτητα αλλαγων, παροτι εχει το χαρακτηριστικο κομπιασμα των αυτοματοποιημενων κιβωτιων, ειναι γρηγοροτερο απο οποιαδηποτε χειροκινητη αλλαγη ρουτινας . Εννοω πως ξεκινωντας στο φαναρι πρωτος και χωρις διαθεση κοντρας (δε σε παιρνει :D ) , θα δεις πως φτανοντας στην 4 ταχυτητα, θα εχεις αφησει αρκετα πισω τους υπολοιπους εργαζομενους που πανε το πρωι στη δουλεια τους και ανακατευουν το λεβιε βαριεστημενα :clap . Γενικα το κιβωτιο θελει μια εξοικιωση της ταξης των 5.000 χλμ ωστε να μαθεις λιγο τα χουγια του (αυτος ειναι και ο λογος που ολα τα αυτοματοποιημενα ''θαβονται'' απο τα test drive των περιοδικων) . Πολυ καλο ειναι το hill assist που διαθετει ως standard το κιβωτιο BMP το οποιο κρατα ακινητο το αυτοκινητο σε οποιαδηποτε ανηφορα το δοκιμασα. Προσοχη θελει το hill assist σε συνδιασμο με το start stop σε μεγαλες ανηφορες αφου το -σβηστο πλεον- αμαξι μπορει να κυλισει λιγο πισω ξεκινωντας (κατι που δε θα εκανε με το start-stop απενεργοποιημενο)

3) Αξιοπιστια : μενει να φανει στα πολλα χιλιομετρα. Εγω αντιμετωπισα καποια θεμα που λυθηκαν οριστικα απο την αντιπροσωπεια εντος εγγυησης (περισσοτερα εδω viewtopic.php?f=158&t=10669 ) και εκτοτε δεν εχω ασχοληθει ξανα. Σημαντικο ειναι :

1) να βαζεις νεκρα χειροκινητα στα φαναρια καθως δε τη βαζει μονο του οπως αλλα ρομποτικα κιβωτια.
2) να κανεις αρχικοποιηση του κιβωτιου (γινεται με το διαγνωστικο) σε καθε σερβις

Χρησιμο κρινω επισης να αλλαζονται οι βαλβολινες καθε 60.000 χλμ ανεξαρτητα απο το τι λεει η Citroen και να γινεται ενας γενικοτερος ελεγχος λιπανσεως του συστηματος (ενεργοποιητης κλπ)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Δεκ 2014, 08:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
ermis έγραψε:
Μιας και το έχεις αρκετούς μήνες, τί κατανάλωση έχεις με το αυτόματο? Εισαι ευχαριστημένος?

Sorry για την αργοπορια της απαντησης , η καταναλωση μου μετα απο 52.000 χλμ ειναι 4,7-4,8. Αναφερομαι σε μεσο ορο καταναλωσης που σημαινει οτι περιλαμβανει μετρηση σε ολες τις εποχες του χρονου και οδηγηση σε ολες τις συνθηκες (πολη και εθνικη σε ποσοστα 70-30 περιπου). Γενικα οδηγω πολυ ηρεμα χωρις εκρηξεις παρα μονο εκει που απαιτουνται.
Σε οτι αφορα τον φιλο Tricky78 και σε αυτα που γραφει σε γενικες γραμμες συμφωνω , ειδικα στο θεμα του κιβωτιου ειναι οπως ακριβως τα λεει. ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ ΣΕ ΚΡΕΜΑΕΙ. Εδω και πολυ καιρο οταν ειμαι σε ανηφορα το βαζω σε χειροκινητο mode και ετσι ξεπερνω τα προβληματα.
Την παρατηρηση του να βαζει νεκρα στα φαναρια δεν την καταλαβαινω ομως. Για ποιο λογο να γινει αυτο αφου επεμβαινει το sst και δεν δουλευει το μοτερ.

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Δεκ 2014, 13:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Συμφωνω για το start stop αλλα αληθεια ποιο ρομποτικο βαζει μονο του νεκρα στα φαναρια. Κανωντας πειραματα με το δικο μου διαπιστωσα οτι αν εχεις πατημενο το φρενο και αφηνωντας το πολυ σιγα δεν μπαινει σε crawl mode αρα ισως να βαζει νεκρα αλλα εχει καποιος κατι πιο εμπεριστατωμενο απο τον αμφιβολλο πειραματισμο μου ?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Δεκ 2014, 13:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Το πεντάλ του φρενου όταν το πατάς μετά από κάποιο.σημείο της διαδρομής του στην αρχή ενεργοποιεί έναν από τους διακόπτες που έχει και απεμπλεκει την ταχύτητα. Αυτό που λέω είναι στάνταρντ 100%. Ο πειραματισμός σου ειναι.απόλυτα σωστός. Αντίστροφα. Όταν σε επίπεδο χώρο αφήνεις να ρολαρει μόνο του με την ταχύτητα και πατήσεις σιγά σιγά το φρένο, καταλαβαίνεις ότι σε κάποιο σημείο απεμπλεκει.

From Inside C4 White Airbus.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Δεκ 2014, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Αρχικα να πουμε πως μαλλον εμεις με τα C3-DS3 εχουμε διαφορετικο κιβωτιο απο εσας με τα C4
viewtopic.php?f=6&t=10833&start=15 (εκει κατεληξε τουλαχιστον η δικη μου ερευνα) , οποτε ενδεχομενως να υπαρχουν διαφορες.

Το ΒΜP ειναι αμιγως ηλεκτρικο και παρομοιο του sensodrive... (με καλυτερο προγραμμα και -ελπιζω- καλυτερη ποιοτητα κατασκευης)

Στο δικο μου τουλαχιστον αν σταματησω εντελως σε ενα φαναρι με ταχυτητα μεσα (auto) και μετα βαλω νεκρα, ακουω εξω απο το παραθυρο το κλακ της αποσυμπλεξης και οταν παλι βαλω το λεβιε στο Α , ακουω παλι τη συμπλεξη ...αν ειχε βαλει το αυτοκινητο ηδη νεκρα απο μονο του λογικα δε θα ακουγα τιποτε , ετσι δεν ειναι ? Δοκιμαστε οσοι εχετε C3 και μου λετε (θελει ανοιχτα παραθυρα και ησυχια...)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Δεκ 2014, 18:59 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Βασίλη ίσος να ειναι διαφορετικά. Στο C4 είναι ένα κανονικό κιβώτιο με ηλεκτρουδραυλική αλλαγή σχέσεων. Από Ν σε Α ακούω και εγώ το ίδιο κλακ. Άρα στην ουσία όπως είπα με το φρένο απεμπλεκει την ταχύτητα αλλά δεν ξέρω αν πέφτει σε νεκρά ή μένει αμπραγιαριστο να το πω έτσι. Και ναι , ίσος είναι καλύτερο αυτό που λες να βάζουμε Ν σε μεγάλες στάσεις και πάλι λέω ότι σίγουρα με το φρένο απεμπλεκει την ταχύτητα αλλά δεν ξέρω αν μπαίνει μια υποτυπώδη νεκρά ή το κρατάει αμπραγιαριστο.

From Inside C4 White Airbus.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Δεκ 2014, 06:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Ειχα λιγο χρονο να σκοτωσω αυτη τη βδομαδα και τσεκαρα τιμες σετ συμπλεκτη και του ηλεκτρικου ενεργοποιητη (clutch actuator) του ρομποτικου κιβωτιου των C3 - DS3 (εχω 55.000 χλμ μονο αλλα καλο ειναι να εχεις τις τιμες διαθεσιμες) .

Απο Αγγλια με original ανταλλακτικα :

1) Valeo 3-part clutch kit : 104 λιρες Αγγλιας
2) Sachs clutch actuator : 219 λιρες Αγγλιας

Αυτα πανε δηλαδη κανα 400-450 ευρω (με μεταφορικα) ...νομιζω πως στις αντιπροσωπειες εχουν αρκετα παραπανω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Δεκ 2014, 10:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Tricky78 έγραψε:
Αυτα πανε δηλαδη κανα 400-450 ευρω (με μεταφορικα) ...νομιζω πως στις αντιπροσωπειες εχουν αρκετα παραπανω.



Πολλά λες, υπολόγισε κάτω του μισού των τιμών που αναφέρεις.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Δεκ 2014, 10:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Πράκτορας έγραψε:
Tricky78 έγραψε:
Αυτα πανε δηλαδη κανα 400-450 ευρω (με μεταφορικα) ...νομιζω πως στις αντιπροσωπειες εχουν αρκετα παραπανω.



Πολλά λες, υπολόγισε κάτω του μισού των τιμών που αναφέρεις.


Για δωσε info Πρακτορα ... :) Αν εχουν τα μισα των 450 ευρω ειναι τζαμπα :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Δεκ 2014, 11:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Παράδειγμα:

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-S ... 1e9672a878

με δωρεάν μεταφορικά στις 205 λίρες.


Και αν ο συμπλέκτης σας είναι ίδιος με το μηχανικό κιβώτιο:

http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-C3-1- ... 43c230d60c

81,92 λίρες.


Σύνολο: 286,92 λίρες=358€ με Ευρώ/λίρα στα 0.8. Αν βάλεις και τις ισοτιμίες του Paypal θα βγει κάτι λιγότερα από 400€ οπότε βλακεία είπα. :D :D :D


Βέβαια, μπορεί να υπάρχουν μέλη που ίσως σε εξυπηρετήσουν με ακόμη χαμηλότερες τιμές στην Ελλάδα.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατοχοι C3 1.4 e-HDI BMB STT
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Δεκ 2014, 12:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Πράκτορας έγραψε:
Παράδειγμα:

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-S ... 1e9672a878

με δωρεάν μεταφορικά στις 205 λίρες.


Και αν ο συμπλέκτης σας είναι ίδιος με το μηχανικό κιβώτιο:

http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-C3-1- ... 43c230d60c

81,92 λίρες.


Σύνολο: 286,92 λίρες=358€ με Ευρώ/λίρα στα 0.8. Αν βάλεις και τις ισοτιμίες του Paypal θα βγει κάτι λιγότερα από 400€ οπότε βλακεία είπα. :D :D :D


Βέβαια, μπορεί να υπάρχουν μέλη που ίσως σε εξυπηρετήσουν με ακόμη χαμηλότερες τιμές στην Ελλάδα.


Για τον ενεργοποιητη πηρα προσφορα και απο τον ιδιο ebayer που αναφερες (ο οποιος ειναι επισημος μεταπωλητης της Sachs στην Αγγλια) αλλα με αριθμο πλαισιου και φωτογραφια απο το ταμπελακι του ενεργοποιητη (κωδικος Sachs 3981000038 - κωδικος PSA 9682562280) και μου ειπε 250 λιρες . Για το clutch kit μου ειπε 100 λιρες (αλλα δεν ξερω και εγω ακριβως κωδικο) .

Πηρα και απο αυτον :
http://www.eurocarcare.net/ (που εχει πολλα πραγματα απο Citroen) και μου ειπε παρομοιες τιμες

Υπαρχει πχ αυτος ο ενεργοποιητης :
http://www.eurocarcare.net/clutch-contr ... uator.html
αλλα και αυτος :
http://www.eurocarcare.net/clutch-contr ... uator.html

Υπαρχει φυσικα και απο Ελλαδα
http://www.onparts.gr/citroen-c2-jm_-1- ... 00089.html

αλλα πρεπει να επιβεβαιωθει ο κωδικος ...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Κάτοχοι GS / GSA - Πόσοι είμαστε???
Δ. Συζήτηση: CX / GS / SM
Συγγραφέας: harisman
Απαντήσεις: 2
Κάτοχοι c3 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: dreamfighter
Απαντήσεις: 256
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ