Σελίδα 5 από 6

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2016, 22:26
από barracuda
τα citroen απο psa εξαγορας και μετα εχουν ενα χαρακτιρηστικο ο πισω αξονας κοπαναει (κανει αναπηδησης) το προβλημα αυτο δεν λυνεται μαθαινεις να ζεις με αυτο...βεβαια δεν εμποδισε κανεναν το προβλημα αυτο να κανει καλητερους χρονους ακομα και απο evo σε αναβασεις ανα την Ελλαδα...και οσο ποιο σκληρο τοσο μεγαλυτερες οι πιρουετες....

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2016, 22:32
από DrVag
Οειμέ τι πάθαμε. Αν είναι έτσι πάμε για 2η αντιστρεπτική με τη διαδικάσια που είπα πριν ή κάτι από ds3 αν πατάει.

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2016, 22:50
από Θάνος
vpafi έγραψε:
Πολλοί Βαγγέληδες νομίζω έχουμε μαζευτεί........για μαζευτειτε.....όλο χιούμορ και αστειάκια......!

From Inside C4 White Airbus

:laugh :laugh :laugh

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Φεβ 2016, 23:13
από DrVag
Όπου μιλούν πολλοί Βαγγέληδες κάτσε και άκου. Όλο και κάτι θα μάθεις.

[Διαγράφηκε]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Φεβ 2016, 09:34
από Πράκτορας
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Πράκτορας στις Τρί 16 Φεβ 2016, 09:35.
Αιτία: 2πλό ποστ.

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Φεβ 2016, 09:35
από Πράκτορας
Να πούμε μερικές αλήθειες, ιστορικές αλλά και με γεγονότα:

α) Από το 2002 που παρουσιάστηκε το 1ης γενιάς C3, μπήκε ημιάκαμπτος πίσω στα της PSA, αντικαθιστώντας τους υστερούντες βραχίονες που έστριβαν εξαιρετικά, πλην όμως είχαν κάποια συντήρηση και ήταν πιο ακριβή λύση,
β) Ο ημιάκαμπτος προσφέρει αξιοπιστία (μηδενική συντήρηση), οικονομία στην κατασκευή-στον κατασκευαστή, εξοικονομεί χώρο για περισσότερο όγκο αποσκευών,
γ) Τα Punto κουδουνίζουν από τα πρώτα χλμ, πλην όμως -και ειδικά το Grande με τα 95ps- μου αρέσει ακόμη και σήμερα, αρκετά αξιόλογο,
δ) Το νέο C3 έχει πολύ μαλακή ανάρτηση, συμφωνώ. Πλην όμως, με ένα σετ αμορτισέρ διορθώνεται σε μεγάλο βαθμό. Αν βάλεις δε και ελατήρια χαμηλώματος, κάτι σε 2,5-3 πόντους με άλλα αμορτισέρ, το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται. Θέλεις και άλλη ευθυγράμμιση, δυστυχώς, ώστε να αποκτήσει αίσθηση το τιμόνι και το σωστό κράτημα,
ε) Μπορεί να αναπήδησε ο πίσω άξονας σε στροφή, αλλά περισσότερο τρόμαξες παρά άλλαξε πορεία το αυτοκίνητο. Εκείνο έμεινε στην πορεία του, είμαι σίγουρος, και
στ) Πριν επιλέξεις αυτοκίνητο, κάνεις ένα test drive. Αν δεν κάνατε ή ήταν ελλιπές από την πλευρά σας στο πως στρίβει/φρενάρει, κάνατε χαλαρή βολτίτσα και τώρα δε σας αρέσει, ας προσέχατε καλύτερα.

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Φεβ 2016, 10:04
από chemic
Εχουμε και το 207 στην οικογενεια το οποιο ειναι καταπληκτικα στημενο και ταυτοχρονα περναει τοσο ανετα λακουβες σαμαρακια κτλ (1.4 90 αλογα σπορτ).
Απο την αλλη, το C3 επιεικως με απογοητευσε. Τοσο μαλακο κ τετοιο κοπανημα.
Ιδιο σασι, διαταξη αναρτησεων και τοσο μεγαλη διαφορα. Με το 207 νιωθεις οτι εισαι σε 307/308 σε ποιοτητα κυλισης και στις λακουβες, με το C3 νιωθεις οτι κατι εναι λαθος.
Ελατηρια, αναρτησεις, σινεμπλοκ απο 207 στο C3 ισως ειναι μια λυση

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Φεβ 2016, 10:11
από grekoulis
barracuda έγραψε:
τα citroen απο psa εξαγορας και μετα εχουν ενα χαρακτιρηστικο ο πισω αξονας κοπαναει (κανει αναπηδησης)


pardon :hmm

Το xsara δεν αναπηδάει...το 407 c5 μεταλικο δεν αναπηδάει...το c8 ομοίως...
Η νέα γενιά με τους ακαμπτους έχει αυτό το θέμα...

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Φεβ 2016, 18:12
από barracuda
μιλαω για αυτα που αγορασα και οδηγησα...το ξαρα που ειχα δεν αναπηδουσε αλλα κοπαναγε και αυτο, ενα ραλακι και αναπηδουσε και κοπαναγε,το ds που εχω τωρα κοπαναει...αλλα εμενα δεν με ενοχλει,τωρα τα c6 c5 δεν ξερω τι κανουν...
πρεπει να αποδεχτουμε ομως οτι διαχρονικα ο πισω αξονας εχει τα θεματακια του...

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 09:41
από Πράκτορας
Το δικό μου Xsara όχι μόνο δεν αναπηδούσε/κοπάναγε, ήταν εξαιρετικό αλλά και εξαιρετικά συντηρημένο.

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 18:12
από DrVag
Πράκτορας έγραψε:
Να πούμε μερικές αλήθειες, ιστορικές αλλά και με γεγονότα:

α) Από το 2002 που παρουσιάστηκε το 1ης γενιάς C3, μπήκε ημιάκαμπτος πίσω στα της PSA, αντικαθιστώντας τους υστερούντες βραχίονες που έστριβαν εξαιρετικά, πλην όμως είχαν κάποια συντήρηση και ήταν πιο ακριβή λύση,
β) Ο ημιάκαμπτος προσφέρει αξιοπιστία (μηδενική συντήρηση), οικονομία στην κατασκευή-στον κατασκευαστή, εξοικονομεί χώρο για περισσότερο όγκο αποσκευών,
γ) Τα Punto κουδουνίζουν από τα πρώτα χλμ, πλην όμως -και ειδικά το Grande με τα 95ps- μου αρέσει ακόμη και σήμερα, αρκετά αξιόλογο,
δ) Το νέο C3 έχει πολύ μαλακή ανάρτηση, συμφωνώ. Πλην όμως, με ένα σετ αμορτισέρ διορθώνεται σε μεγάλο βαθμό. Αν βάλεις δε και ελατήρια χαμηλώματος, κάτι σε 2,5-3 πόντους με άλλα αμορτισέρ, το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται. Θέλεις και άλλη ευθυγράμμιση, δυστυχώς, ώστε να αποκτήσει αίσθηση το τιμόνι και το σωστό κράτημα,
ε) Μπορεί να αναπήδησε ο πίσω άξονας σε στροφή, αλλά περισσότερο τρόμαξες παρά άλλαξε πορεία το αυτοκίνητο. Εκείνο έμεινε στην πορεία του, είμαι σίγουρος, και
στ) Πριν επιλέξεις αυτοκίνητο, κάνεις ένα test drive. Αν δεν κάνατε ή ήταν ελλιπές από την πλευρά σας στο πως στρίβει/φρενάρει, κάνατε χαλαρή βολτίτσα και τώρα δε σας αρέσει, ας προσέχατε καλύτερα.


Δεν τρομάζω. Απαγρεύεται λόγω επαγγέλματος. Στα test drive δυστυχώς δεν τα σκίζεις για να δεις τι σου τσιριάζει εκτός και αν ο πωλητής είναι κολλητός. Το συγκεκριμένο αμάξι επείδη θα ήταν της συζύγου δεν την ζόρισα, εγώ ήθελα το Grande, γιατί θα εβάζε τα παδιά μέσα και. δεν ήθελα να αγχώνεται. Αλλώστε ότσν το οδήγησε της φάνηκε πολύ οικείο, οδηγούσε Getzακι για 13 χρόνια οπότε το c3 της ήρθε κουτί. Τώρα εγώ που έχω "οδηγικές ανησυχίες" είναι άλλο θέμα.

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 20:02
από vpafi
Στο test drive ερχετε και ο πωλητής;

From Inside C4 White Airbus

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Φεβ 2016, 09:21
από Πράκτορας
Προσωπικά σε τεστ ντράιβ κάνω ότι θέλω. Ήμουν από τους πρώτους που έκανε τεστ ντράιβ το DS3 THP και χτύπησα κόφτες μέχρι να φτάσω τα 160+ πριν πλακώσω το φρένα και φτάσω τα 50χαω.

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Φεβ 2016, 10:56
από kostask
Σε όσα τεστ ντράιβ έκανα τον τελευταίο καιρό δεν άφηναν να κάνω "τρέλες". Μόνο στην Πεζώ μου έγινε επίδειξη δυνατοτήτων με κόφτες,esp και abs. Όταν μου το έδωσε να το οδηγήσω η προτροπή ήταν "σκίστο"...

Re: Προταση αντικαταστασης πισω αμορτισερ C3 Mk2 HDI

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Φεβ 2016, 11:37
από vpafi
Μου έδωσε τα κλειδιά του c4 και έφυγα. Τόσο απλά. Αφού και εγώ έμεινα έκπληκτος. Από εκεί και μετά γίναμε φίλοι.

From Inside C4 White Airbus