Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 14:02 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιουν 2019, 06:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
Κι εγώ έτσι πίστευα , αλλά τελικά κόβεται το 6αρι κιβώτιο και επιστρέφει το 5αρι , για να εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή οδηγία περί ρύπων που ξεκινά από 1/9/2019. Το μοτερ με το 6αρι πληρώνει τέλη κυκλοφορίας , ενώ με το 5αρι όχι ..
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση..

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιουν 2019, 19:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
aenaos15 έγραψε:
Κι εγώ έτσι πίστευα , αλλά τελικά κόβεται το 6αρι κιβώτιο και επιστρέφει το 5αρι , για να εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή οδηγία περί ρύπων που ξεκινά από 1/9/2019. Το μοτερ με το 6αρι πληρώνει τέλη κυκλοφορίας , ενώ με το 5αρι όχι ..
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση..
τι κάνουν? :rop ....Κατά τα άλλα το αμαξάκι είναι υπέροχο, ταξιδιάρα ψυχή, άνετο, οικονομικό και αξιόπιστο, προχώρα άφοβα :)

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιουν 2019, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 15 Μαρ 2017, 10:18
Δημοσιεύσεις: 404
Τοποθεσία: Αθήνα
aenaos15 έγραψε:
Το μοτερ με το 6αρι πληρώνει τέλη κυκλοφορίας , ενώ με το 5αρι όχι ..

Εγώ πάντως με το 5άρι (αλλά 1.6) δίνω 85,5€.

_________________
:)

Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιουν 2019, 06:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
Προφανώς έχουν αλλάξει κάτι στη χαρτογράφηση του μοτέρ και έχουν ρίξει τους ρύπους..

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιουν 2019, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Περαστηκε μια αναβαθμιση στο ηλεκτρικο τιμονι στην αντιπροσωπεια. Βελτιωθηκε η αισθητα η δυναμη επαναφορας και εδειχνε να φτιαχτηκε. Τελικα η γκαντεμια μου ξαναχτυπησε την πορτα. Ξαφνικα αρχισε να τραβαει αριστερα οπως βλεπεται στο βιντεο. Στην πορεια μετα τα 60 χμ φτιαχτηκε. Το κανει μονο σε μικρες ταχυτητες οποτε του ερθει. Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα[emoji23][emoji23]
https://drive.google.com/file/d/1-_6n_- ... p=drivesdk

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιουν 2019, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Δεν νομίζω πάντως να είναι σωστή αντιμετώπιση όταν γνωρίζουν το πρόβλημα. Ας αλλάξουν τα πάντα. Και αν το κάνει στα πολλά;; Μήπως πρέπει να γίνετε πιο απαιτητικοί; Αν γινόταν στης αδερφής μου απλά θα ξημέρωνα στην αντιπροσωπεία. Δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω δικό μου άτομο με αμάξι που κάνει τα δικά του

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Ιουν 2019, 23:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Στην αρχη τα αλλαζαν ολα μεχρι να δουν τι φταιει. Ειχαν πολλα κρουσματα απλα ελαχιστοι γραφουν στα φορουμ. Ξεκινησαν στα μοντελα παραγωγης πριν εναμιση χρονου οπως και το δικο μου.

Η εντολη απο Γαλλία ήταν πρωτα αναβάθμιση και αν δεν πιασει αλλαγη κρεμαργιερας. Τωρα περιμενουμε απο οδηγιες απο τον Μακρον[emoji23][emoji23]

Τι να πω εχω ξενερωσει λιγο, γυρισα απο Αγραφα και δεν μπορουσα να ευχαριστηθω οδηγηση ολη την ωρα κραταγα κοντρα.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιουν 2019, 07:14 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Γελοία πράγματα βλέπω να συμβαινουν στα νεα Citroen και ξενερώνω πολύ... :rop :spank
Ευχομαι να βρεθει σύντομα λύση απο τους "επιστημονες" στο εργοστάσιο και βεβαια να προσφερθει δωρεάν μεσα στην εγγύηση...
Η φιρμα που εβαλε πρώτη την εμπρος κινηση στην παραγωγη, ακομα δεν μπορει να φτιαξει μια σωστη κρεμαγιερα...
Δεν μπορω άλλο, θα βρισω ασχημα... :angr
Μετα μας φαινεται περιεργο που οι Κορεάτες τους εχουν παρει τα σωβρακα...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2019, 19:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Δεν μπορω να καταλαβω πως χαραχτηκε ο δισκος ετσι, πρωτη φορα το βλεπω σε αυτοκινητο. Εχω 23000χμ. Εβγαλα και την ροδα σαν καινουργια ειναι τα τακακια εχουν πολυ ψωμι αλλα σφυριζουν στο ελαφρυ πατημα.ΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2019, 20:18 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Και σε εμενα ετσι ειναι οι δισκοι πολυ καιρο τωρα...Τωρα εχω 75000km αλλα φρεναρω κανονικα. Αργοτερα ισως παω για αλλαγη...
Ζηλευω κάτι γερμανικα που τα βλεπω με δισκους που λάμπουν σαν καινουργιοι...απο τι υλικο ειναι αυτων και ποσο να στοιχιζουν?...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2019, 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Νικόλα τι σχέση έχουν τα γερμανικά με τους δίσκους; Επίσης το σφύριγμα πάει ανάλογα το υλικό και το τακάκι. Φερόντο τακάκι με τους δίσκους του εργοστασίου έσκουζαν, αλλαγή bosch με bosch δεν κάνουν κιχ. Τώρα αν πατήσεις δυο γερά φρένα και εσένα θα γυαλίζουν Νικόλα και αν σφυρίζουν θα σταματήσουν για λίγο καιρό.
Όσο για την γραμμή νομίζω παρόμοια είχα και εγώ. Δεν νομίζω να είναι κάτι. Λογικά κάτι έπιασε κατά το φρενάρισμα και έκανε αυτή την γραμμή.

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2019, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Μονο απο την μια μερια ειναι έτσι, αλλα αν εχει πιασει κατι τοτε θα πρέπει και να φυγει γιατι στο τελος θα την κοψει τελειως.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιουν 2019, 23:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
barimagas έγραψε:
Μονο απο την μια μερια ειναι έτσι, αλλα αν εχει πιασει κατι τοτε θα πρέπει και να φυγει γιατι στο τελος θα την κοψει τελειως.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εκανε την ζημιά και έφυγε μην αγχώνεσε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Ιουν 2019, 06:42 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Αναφερομαι σε γερμανικα γιατι εκει εχει τύχει να το δω...Τα περισσοτερα γαλλικα που παρατηρω εχουν σκουριασμενους και φαγωμενους δισκους...Νομιζω και τα τογιοτα εχουν αψογους δισκους...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Ιουν 2019, 06:46 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Αν βάλεις δίσκους που έχουν μια επίστρωση ( δεν θυμάμαι πως την λένε ) δεν σκουριάζει. Είδα τις προάλλες jaguar που οι δίσκοι της ήταν μέσα στην σκουριά. Δεν μου λεει κάτι η μάρκα ή προέλευση στο συγκεκριμένο θέμα

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 39 από 54 [ 810 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 54  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ