Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:57 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Μαρ 2019, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Μαρ 2019, 01:26
Δημοσιεύσεις: 9
Θα βελτιωθεί με τον καιρό; ή να βάζω δυνατά την μουσική;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μαρ 2019, 00:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Απο προσωπικη εμπειρια καπως θα βελτιωθεί οσο στρωνει ο κινητήρας το θεμα των κραδασμων, υποψην οτι κρυος παραγει λιγους περισσοτερους αλλα οχι οτι ενοχλει απλα το νιωθεις. Θυμαμαι ενα ηχο στο ρελαντι που σταματησε με το περασμα... οποτε μην αγχώνεσαι και απολαυσε το καλοταξιδο οχημα σου!!

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μαρ 2019, 10:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Μαρ 2019, 01:26
Δημοσιεύσεις: 9
barimagas έγραψε:
Απο προσωπικη εμπειρια καπως θα βελτιωθεί οσο στρωνει ο κινητήρας το θεμα των κραδασμων, υποψην οτι κρυος παραγει λιγους περισσοτερους αλλα οχι οτι ενοχλει απλα το νιωθεις. Θυμαμαι ενα ηχο στο ρελαντι που σταματησε με το περασμα... οποτε μην αγχώνεσαι και απολαυσε το καλοταξιδο οχημα σου!!

Ευχαριστώ φίλε μου για τις ευχές και όλες τις πληροφορίες που μου έχεις δώσει. Έχεις δίκιο πρέπει να χαλαρώσω.. :clap
Πάντως με ηρέμησες :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μαρ 2019, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
strldb έγραψε:
barimagas έγραψε:
Απο προσωπικη εμπειρια καπως θα βελτιωθεί οσο στρωνει ο κινητήρας το θεμα των κραδασμων, υποψην οτι κρυος παραγει λιγους περισσοτερους αλλα οχι οτι ενοχλει απλα το νιωθεις. Θυμαμαι ενα ηχο στο ρελαντι που σταματησε με το περασμα... οποτε μην αγχώνεσαι και απολαυσε το καλοταξιδο οχημα σου!!

Ευχαριστώ φίλε μου για τις ευχές και όλες τις πληροφορίες που μου έχεις δώσει. Έχεις δίκιο πρέπει να χαλαρώσω.. :clap
Πάντως με ηρέμησες :thumb
Καλοτάξιδο, ηρέμησε και απόλαυσε το καινούργιο σου αμάξι, παρόλα αυτά αν οι ανησυχίες σου συνεχίσουν έχεις εγγύηση και μπορείς να το πας να το κοιτάξουν :thumb

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μαρ 2019, 06:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2019, 17:52
Δημοσιεύσεις: 94
strldb έγραψε:
Καλησπέρα σήμερα παρέλαβα και εγώ το 1,2 με τά 82 άλογα. Πανέμορφο αλλά θέλω να ρωτήσω κάτι που μου φάνηκε περίεργο. Στο ρελαντί νιώθω έναν συντονισμό με έναν ήχο και μόλις πατήσω λίγο γκάζι σταματάει. Στο τεστ ντραιβ που μιλάγαμε δεν το είχα αντιληφθεί. Είναι ο τρικυλινδρος που κανει έτσι γιατί δεν έχω εμπειρία από τέτοιο κινητήρα;


Υ

Ακριβώς την ίδια απορία είχα και εγώ σε σημείο να νιώθω πως κάτι υπάρχει χαλαρό στη μηχανή, κάποια βάση που συντονίζει κλπ. Τελικά χαλάρωσα εγώ.
Να τον ακούς το Γιώργο. Μας ρίχνει ένα χρόνο στο κεφάλι με το εργαλείο.

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μαρ 2019, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
Stylish έγραψε:
strldb έγραψε:
Καλησπέρα σήμερα παρέλαβα και εγώ το 1,2 με τά 82 άλογα. Πανέμορφο αλλά θέλω να ρωτήσω κάτι που μου φάνηκε περίεργο. Στο ρελαντί νιώθω έναν συντονισμό με έναν ήχο και μόλις πατήσω λίγο γκάζι σταματάει. Στο τεστ ντραιβ που μιλάγαμε δεν το είχα αντιληφθεί. Είναι ο τρικυλινδρος που κανει έτσι γιατί δεν έχω εμπειρία από τέτοιο κινητήρα;


Υ

Ακριβώς την ίδια απορία είχα και εγώ σε σημείο να νιώθω πως κάτι υπάρχει χαλαρό στη μηχανή, κάποια βάση που συντονίζει κλπ. Τελικά χαλάρωσα εγώ.
Να τον ακούς το Γιώργο. Μας ρίχνει ένα χρόνο στο κεφάλι με το εργαλείο.

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το συγκεκριμένο αμαξάκι το έχω οδηγήσει αρκετά λόγω φιλίας με τον αντιπρόσωπο σε όλες τις εκδόσεις και με όλους τους κινητήρες, άδικα βασανίζεστε ειδικά τα 3κύλινδρα έτσι δουλεύουν.Οπότε χαλαρώστε και απολαύστε τα :thumb

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μαρ 2019, 22:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Μαρ 2019, 01:26
Δημοσιεύσεις: 9
Σήμερα πήγαμε με την οικογένεια Λουτράκι. Δοκίμασα λίγο να το ανοίξω το πήγα ως 140 αλλά το λυπήθηκα δεν ήθελα να το ζορίσω άλλο έχω 200 χλμ αν και μου είπαν ότι είναι στρωμένο. Δεν βάλαμε φωτιά στην άσφαλτο αλλά αν είχε κάποιος οδηγήσει κάτι punto 75 και ibiza του 03 θα αισθανόταν ότι το c3 είναι λιμουζίνα που τραβάει. Θετικές εντυπώσεις μου άφησε και αυτό που μου αρέσει πιο πολύ είναι ο τρόπος που περνάει λακκούβες και γραμμές, πολύ ξεκούραστο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Μαρ 2019, 20:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2018, 15:02
Δημοσιεύσεις: 8
Τοποθεσία: Χανιά
Καλησπέρα παιδιά.'Εχω το C3 i-touch 110hp από τον Νοέμβριο 2018 και έχω κάνει 6.000km.Εντυπώσεις:
Το πρόβλημα με το τιμόνι που στρίβει (έντονα) το παρατήρησα τρεις φορές. Μετά, μόλις έσβηνε ο κινητήρας , έφευγε και το πρόβλημα.
Λίγα τριξίματα σε παράθυρα και ταμπλό (ανεπαίσθητα). Κι εγω ζήτησα από την αντιπροσωπεία αλλαγή λαδιών στα 2.000km αλλά με απέτρεψε ο μηχανικός.Μου είπε αν επιμένω να τα αλλάξω στις 7.500km . Επανέλαβε όμως πολλές φορές ότι είναι αχρείαστο..Μιά -δυό φορές άναψε το φωτάκι προειδοποίησης για βλάβη στο σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος ,έσβησε μόνο του μετά πό λίγο.Προσοχή στην εθνική όταν έχει μποφόρ...
Κατά τα άλλα :
Άψογο στο δρόμο-επιτάχυνση-ρεπρίζ-φρένα-ανάρτηση, σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης-σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας-άψογο το navigation- σχεδόν τέλειο το σύστημα με τα αυτόματα φώτα (μεγάλη σκάλα). Κατανάλωση μέση 6,10λ/100km, στην εθνική 4,9 (ήπια οδήγηση) στην πόλη 8,5-9,5. Χρησιμοποιώ μόνο 100άρα βενζίνη.
Μέχρι στιγμής , μόνο χαρές...
Αυτά προς το παρόν

_________________
C3 1.2 Pure Tech 110 S&S BVM6 i Touch


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Μαρ 2019, 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Xαλαρώστε και απολαύστε οπως προτείνει και ο Azan πιο πάνω! Το αμαξάκι σας ειναι υπέροχο! Μη δινετε ιδιαιτερη σημασια σε μικροτριγμους αφου φταινε κυριως οι δρομοι μας που ειναι χάλια. Να ειστε καλα να τα χαιρεστε!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Μαρ 2019, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2019, 17:52
Δημοσιεύσεις: 94
Παιδιά καλά χιλιόμετρα να έχετε. Το εργαλείο τα σπάει στο δρόμο με την άνεση του και απολαμβάνω και εγώ επίσης κάθε χιλιόμετρο.
Αλήθεια όμως, για το θέμα με το τιμόνι έχει απευθύνει κάνεις σας σε αντιπροσωπεία; Ήδη μόνο στο club έχω διαβάσει τρείς περιπτώσεις, αν δεν κάνω λάθος. Δεν το έχω αντιμετωπίσει προσωπικά, αλλά μήπως πρέπει να το ψάξετε λίγο; Εγώ για ένα ελαφρύ τρεμόπαιγμα στα led ημέρας, μέχρι και στο τηλέφωνο που τους πήρα, έψαξαν οι άνθρωποι αν υπάρχει κάποια τεχνική οδηγία, από τη Citroen. Θεωρώ πως για κάτι τόσο σοβαρό μπορεί να υπάρχει κάποια λύση-απάντηση.

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Μαρ 2019, 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Μαζι με την δικη μου ειναι η δευτερη αναφορά για το στριψιμο του τιμονιου. Πιστεύω φταιει η υπερβολική ηλεκτρικη υποβοηθηση που εχει στις χαμηλες ταχύτητες, κατι σαν το κουμπί city που ειχαν τα fiat, για να ειμαι υπερμαλακο το τιμονι. Σε μεγαλυτερες ταχυτητες που βαραινει σε συνδιασμο με την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου λογω φυσικής το φαινόμενο εξαφανιζεται.

Οποτε θα μας πουν στην αντιπροσωπεία, οτι οταν οδηγαμε κραταμε παντα με τα χερια μας το τιμονι αρα τουλαχιστον εγω δεν πρόκειται να χασω τον χρονο μου. Ετσι ειναι το αυτοκίνητό πιστευω.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Μαρ 2019, 21:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
Μην σκάτε παίδες, και στην Ιταλία οι ίδιες απαντήσεις, εκεί βέβαια ανφέρονται ότι συμβαίνει σε περιπτώσεις που το αμάξι μένει παρκαρισμένο για ώρες με το τιμόνι στριμένο αρκετές μοίρες.Πιο πιθανό και λογικό μου φαίνεται αυτό που λέει ο barimagas (υπερβολική ηλεκτρική υποβοήθηση).Πιστεύω ότι αν υπήρχε κάποιο θέμα ασφαλείας και μάλιστα τόσο σοβαρό η Citroen δεν θα το άφηνε έτσι, εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με πλαστικά, μικροτριγμούς και κουδουνίσματα αλλά με ανθρώπινες ζωές...Χαλαρώστε άλλωστε το συγκεκριμένο αμαξάκι προσφέρεται για τέτοιου είδους αγχολυτικό :)

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Ιουν 2019, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Τελικα ρωτησα τον Μακρή(citroen-γαλατσι) σημερα αν του εχει ερθει αμαξι που να στριβει το τιμονι μονο του και μου λεει ναι, υπάρχει ανακληση σε αλλα μπορεί να θελει αναβάθμιση το ηλεκτρικο μοτέρ ή μπορει και να χρειαστει αλλαγη κρεμαργιερας.

Επισης τον ρωτησα και για τις βελονες του κοντερ που κατα τα check δεν γυρνανε καποιες φορες αλλα τρεμουν, και ειπε οτι ακομα ψαχνουν τι φταίει. Κατι με τον εγκεφαλο.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε barimagas για την δημοσίευση του/της: vagelisfil
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιουν 2019, 06:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
Καλημέρα στη παρέα!!!
Είμαι έτοιμος για αγορά του 1.5 itouch bluehdi.
Ερώτηση ; Είστε ικανοποιημένοι όσοι το έχετε;;;
Αλλάζει το 6αρι κιβώτιο σε 5αρι και με έχει χαλάσει λίγο , μετά έμαθα ότι το κάνεις για τους ρύπους ..
Από κατανάλωση πώς πάει;;;
Σας ευχαριστώ...

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιουν 2019, 23:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 15 Μαρ 2017, 10:18
Δημοσιεύσεις: 404
Τοποθεσία: Αθήνα
Για το κιβώτιο νομίζω τα λες ανάποδα. Στο νέο 1.5 BlueHDi μπήκε 6άρι σασμάν ενώ στον πιο παλιό 1.6 έχει 5άρι.
Εγώ έχω το 1.6 και η κατανάλωση με βαρύ πόδι είναι "κλειδωμένη" γύρω από το 5λ/100χλμ. Λογικά με τον νέο κινητήρα θα είναι λίγο λιγότερο.
Γενικά πάντως είναι πολύ ωραίο και ταξιδιάρικο αυτοκινητάκι και νομίζω ότι όποιος το προτίμησε δε το μετάνιωσε. Έχει έναν ωραίο συνδυασμό τεχνολογίας, άνεσης, ποιότητας, κύλισης και τιμής.
Είχα φτιάξει και το τόπικ Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017 που είχα γράψει αναλυτικά τι μου άρεσε και τι όχι, προσπαθώντας να είμαι όσο γίνεται πιο αντικειμενικός. Μπορείς να ρίξεις και εκεί μια ματιά για να αποκτήσεις μια εικόνα του τι θα συναντήσεις.

_________________
:)

Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 38 από 54 [ 810 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 54  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ