Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 14:19 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2020, 12:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2020, 12:18
Δημοσιεύσεις: 31
Το θέμα γενικά είναι πολυπαραγοντικό, αλλά ειδικά επειδή μιλάμε για το c3, το 195ρι ελαστικό σε σχέση με το 205ρι προσφέρει
1) Καλύτερες επιδόσεις στο όχημα
2) Μικρότερη κατανάλωση
3) Καλύτερη συμπεριφορά στη βροχή (εκεί δηλαδή που σκουραίνει το θέμα κ δυσκολεύουν τα πράγματα καθώς ο συντελεστής τριβής ολίσθησης μικραίνει πάρα πολύ -κάτω του 0.4- κ ο κίνδυνος εκτροπής οχήματος πολλαπλασιάζεται καθώς η πρόσφυση ελαττώνεται κ η υδρολίσθηση καραδοκεί κ σκοτώνει!! - τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται με βροχή κ τα πρώτα που φεύγουν απτο δρόμο είναι αυτά με χοντρά λάστιχα)
4) Καλύτερη συμπεριφορά στο χιόνι. Όσο πιο λεπτό το ελαστικό τόσο καλύτερα πάει στο χιόνι. Με αλυσίδες φυσικά για πολύ χιόνι.

Το μόνο αρνητικό είναι ότι υστερεί ελάχιστα σε πρόσφυση στο στεγνό δρόμο σε σχέση με το 205ρι αλλά είναι κάτι που δε σε απασχολεί καθώς
α) Το 195ρι είναι ήδη υπερδιαστασιολογημένο για τις επιδόσεις του συγκεκριμένου οχήματος
β) Στο στεγνό δρόμο ο συντελεστής ολίσθησης είναι μεγάλος κ η πρόσφυση μεγάλη κ η ταχύτητα του οχήματος δεν είναι συγκλονιστική κ υδρολίσθηση δεν υπάρχει κ το 195ρι δεν το θεωρείται λεπτό ελαστικό!!

Το να πας για πολύ φαρδιά ελαστικά γενικά είναι για αισθητικούς λόγους κ δε νομίζω να σχετίζονται με ακερμαν (διάμετρος διαγραφής καμπύλης εσωτερικών τροχών μικρότερη των εξωτερικών κατά το στρίψιμο, ώστε να μπορεί τελικά να στρίβει το όχημα).

Συνεπώς αν δε ζει κανείς στην Κρήτη που βρέχει σπάνια κ αν δεν του ξεχειλίζουν απτην τσέπη τα χρήματα, τότε όλα συνηγορούν ότι μάλλον καλύτερα να βάλει το 195ρι στο c3. Τουλάχιστον αυτή είναι η γνώμη μου.

_________________
scientia potentia est


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2020, 13:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Μαρ 2019, 01:26
Δημοσιεύσεις: 9
Καλησπέρα.
Αντιμετωπίζω ένα θέμα με το τιμόνι. Όταν αφήνω τα χέρια μου στρίβει αριστερά το τιμόνι .Μου το έκανε πρώτη φορά μετά από κανα 2 μηνο που το είχα αγοράσει και μετά σταμάτησε. Όταν πήγα για το ετήσιο service το ανέφερα και μου είπε πως βγήκε αναβάθμιση για το αμάξι και να το ξανατσεκάρω αν διορθώθηκε. Χθές πάλι τα ίδια. Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος και αν το έλυσε και σε πιο συνεργείο.Ευχαριστώ πολύ το αμάξι είναι c3 85 hp του 19.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2020, 14:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Νομίζω ότι είχε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο ο barimagas . Περίμενε να το δει και λογικά θα σε βοηθήσει

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2020, 17:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
strldb έγραψε:
Καλησπέρα.
Αντιμετωπίζω ένα θέμα με το τιμόνι. Όταν αφήνω τα χέρια μου στρίβει αριστερά το τιμόνι .Μου το έκανε πρώτη φορά μετά από κανα 2 μηνο που το είχα αγοράσει και μετά σταμάτησε. Όταν πήγα για το ετήσιο service το ανέφερα και μου είπε πως βγήκε αναβάθμιση για το αμάξι και να το ξανατσεκάρω αν διορθώθηκε. Χθές πάλι τα ίδια. Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος και αν το έλυσε και σε πιο συνεργείο.Ευχαριστώ πολύ το αμάξι είναι c3 85 hp του 19.


Στο κάνει όπως και πριν δηλαδή είναι έντονο όπως και πριν;;, πχ εμένα παρόλο που φτιάχτηκε με αναβάθμιση, καμιά φορά αν είναι στραβοξυπνημενο, κάθεται το τιμόνι ελαφρώς αριστερά φαντάσου περίπου 5° μοίρες. Βέβαια μετά τα 50 km/h ισιωνει.
Εάν σου στραβωνει πάλι όπως παλιά δηλαδή θυμάμαι έως 90°μοιρες!!, τότε η οδηγία του εργοστασίου είναι η αλλαγή κρεμαργιερας. Έτσι μου είχε πει ο κ. Μακρής στο Γαλατσι, τον οποίο και προτίνω ανοιχτά διότι γνωρίζει την λύση ενός σοβαρού προβλήματος στο οποίο άλλοι σου λένε ότι φταίει η ευθυγράμμιση...
Σε ποιον ειχες κάνει την πρώτη διόρθωση;;;

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2020, 18:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Μαρ 2019, 01:26
Δημοσιεύσεις: 9
Ευχαριστώ για την απάντηση.Το ίδιο έντονα απλά δεν το κάνει πάντα. Εσένα το έκανε συνέχεια; Στην synergy στον Άλιμο πηγα. Μόνο σε εμάς τους 2 έχει εμφανιστεί ή και σε άλλους;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2020, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Παρακαλώ, κοίτα δεν είμαστε οι μόνοι γκαντεμηδες, έχω διαβάσει πολλές περιπτώσεις στο Facebook. Δεν το κάνει παντα, πλέον μια στις είκοσι και αν αλλά όπως είπα και πριν πολύ ελαχιστα. Βέβαια πριν το διορθώσω το έκανε συχνά, χωρίς να έχω διαπιστώσει κάποιο μοτίβο. Ξαναπήγαινε τους το και πες πάλι τα ίδια κάνει, αφού στην περίπτωση σου είναι έντονο.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Ιουν 2020, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2020, 12:18
Δημοσιεύσεις: 31
Ενώ έχω πληρώσει την προκαταβολή για το c3, ακόμα δεν έχω πάρει το αυτοκινητο από την αντιπροσωπεία κ με πάνε από αύριο σε αύριο. Το πρόβλημα μου λένε είναι ότι αργεί να τους στείλει την άρση κυριότητας η citroen στην Αθήνα (Συγγελίδης). Σήμερα που είπαν πως έκλεισε ξαφνικά για σήμερα. Περιμένουν κουριερ την Τρίτη από αυτούς με την άρση για να πάνε στο μηχανολογικό κ να βγάλουν την άδεια στο όνομά μου. Ναι το αυτοκίνητο που παίρνω είναι ελαφρώς μεταχειρισμένο κ αναγράφει στην παλιά άδεια κυκλοφορίας (Παρακράτηση Κυριότητας - Υποχρέωση για πρώτο έλεγχο από ΚΤΕΟ 05/01/2021). Επίσης λίγο πιο κάτω στην ίδια σελίδα γράφει πως μεταβιβάστηκε στην αντιπροσωπεία. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το αποπλήρωνε με δοσεις από συμβόλαιο με την bmw finacial services το οποίο φαίνεται να έχει αποπληρώσει.

Γνωρίζει κανείς κάτι αντίστοιχο με πρόβλημα άρσης κυριότητας?

Ευχαριστώ πολύ!

_________________
scientia potentia est


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Ιουν 2020, 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Είναι γνωστός (σοβαρός) έμπορος αυτός που παίρνει προκαταβολή για αυτοκίνητο που υπάρχει πρόβλημα στα χαρτιά του; Για να γλυτώσει μια μεταβίβαση μερικών ευρώ ταλαιπωρεί έτσι τον πελάτη του; Η παρακράτηση στο δικό μου με την αποπληρωμή άρθηκε αυθημερόν και την επόμενη μέρα είχα την νέα άδεια στο χέρι.
Μήπως έχουν ξεμπερδέψει με τα χαρτιά και έγινε κάνα μικρό ατύχημα και στο καθυστερούν να στο φτιάξουν.

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Ιουν 2020, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
strldb έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση.Το ίδιο έντονα απλά δεν το κάνει πάντα. Εσένα το έκανε συνέχεια; Στην synergy στον Άλιμο πηγα. Μόνο σε εμάς τους 2 έχει εμφανιστεί ή και σε άλλους;
Συγκεκριμένα τραβάει αριστερα σε χαμηλές ταχυτητες μονο, σαν να νομίζει ότι το κέντρο είναι αριστερά (Συριζεϊκο) όχι πάντα δηλαδή τις άλλες φορές είναι καρφί ευθεια.
https://youtu.be/zsJe6g_Xkjo

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Ιουν 2020, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Όταν σας λέω ότι έχουν προσωπικότητα και άποψη δε μ' ακούτε

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2020, 14:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2020, 12:18
Δημοσιεύσεις: 31
Επιτέλους πήρα χτες το αυτοκίνητο στα χέρια μου. Κάνει ένα θόρυβο όμως μόνο σε χαμηλές ταχυτητες κ μόνο σε κακή τραχιά άσφαλτο. Όχι στο φρενάρισμα αλλά στην κυλιση. Δεν ξέρω τί μπορεί να φταίει. Έχω καταλήξει ότι φταίνε τα λάστιχα. Είναι ίδια με του vaggelisfil Goodyear Efficient Grip από το 12/18 ημερομηνία με 8.000 χλμ (τα φορούσε ένα peugeot με 8.000χλμ μοντέλο 18).

Δεν φταίνε τα φρένα γιατί δεν εμφανίζεται στο φρενάρισμα. Δεν είναι αμορτισέρ γιατί δεν θα εξαφανιζόταν ο θόρυβος στις υψηλές ταχύτητες. Δείχνει ότι είναι από μπροστά. Πήγα στο κατάστημα ελαστικών που τα έβαλε αλλά δεν είδαν κάτι. Ο τροχός γυρίζει ελεύθερος όπως ο μπροστινός. Βέβαια κάνει ένα θόρυβο από μέσα προς το ακρόμπαρο αλλά το ίδιο κάνει κ ο άλλος τροχός κ μου είπαν είναι φυσιολογικό απτο σασμάν κ άσε που δεν ταιριάζει με το βουητό που ακούω εγώ μέσα στην καμπίνα όταν οδηγώ με χαμηλή ταχύτητα.

Είναι πολύ περίεργο κ έχω καταλήξει ότι φταίει το ελαστικό. Έχει κανείς παρομοια εμπειρία?

Ευχαριστώ πολύ

_________________
scientia potentia est


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2020, 15:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Καλοταξιδο!! Τράβηξε ένα βίντεο αν μπορείς, για να καταλάβουμε.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2020, 18:57 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Μηπως πρέπει να ελεγχθουν σινεμπλοκ και top-mounts...?

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2020, 14:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2020, 12:18
Δημοσιεύσεις: 31
Δεν φταίνε σινεμπλοκ κ TOP MOUNTS γιατί τότε θα χειροτέρευε το πρόβλημα σε μεγάλες ταχύτητες. Σε εμένα εμφανίζεται μόνο σε χαμηλές ταχύτητες ΚΑΙ μόνο σε τραχύ/παλιό οδόστρωμα.

Το πήγα σε ΚΤΕΟ για τεχνικό έλεγχο κ μου βρήκε τα αμορτισέρ με χαμηλή απόδοση. Τα πίσω κ τα 2 κοντά στο 23% κ τα 2 μπροστά στα 44%. Πώς είναι δυνατόν τον ρώτησα σε αμάξι 60.000 χλμ τόση φθορά κ μου είπε πως είναι ψεύτικα κ λεπτά τα νέα αμορτισέρ σε σύγκριση με τα χοντά αξιόπιστα αμορτισερ των παλιών αυτοκινήτων.

Μετά το πήγα σε άλλο ΚΤΕΟ κ που έβγαλαν άλλες τιμές!! Τα πίσω κ τα 2 κοντά στο 40% κ τα μπροστά στο 60%. Άρα δεν γίνονται σοβαρές πιστοποιήσεις κ καλιμπραρίσματα στα μηχανήματα των ΚΤΕΟ δυστυχώς.

Εγώ πάλι στο δρόμο σε στροφές κ με μεγάλη ταχύτητα δεν καταλαβαίνω κάτι. Πολύ σταθερό το αυτοκίνητο. Η δική σας γνώμη?

_________________
scientia potentia est


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2020, 14:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Και οι δυο μετρήσεις η μία περισσότερο η άλλη λιγότερο δείχνει ότι τα αμορτισέρ είναι ψιλοτελειωμενα για να μην πω χοντρό τελειωμένα. Από εκεί και πέρα, πήγαινε στον μάστορα σου ή σε μια Citroen να το σηκώσει να το κάνει και μια βολτα και να σου πουν.
Οτιδήποτε άλλο απλά χάνεις τον χρόνο σου και χρήμα αφού πλήρωσες και δεύτερο κτεο και άκρη όπως λες δεν έβγαλες. Τα μεταχειρισμένα όσο και να φαίνονται καινούργια από εξω δεν ξέρεις τι τους έχουν κάνει. Το 90% των πωλητών κόβουν το πέος τους ότι τα έχουν κάνει εθνική οδό, παππούδες και γιαγιάδες. Να μην γίνω και υπερβολικός τύπου δεν το έχει δει βροχή και ήλιος αλλά αυτό περισσότερο το λένε για μοτοσυκλέτες.
Οπως και να έχει ψαξτο σε μηχανικό εμπιστοσύνης. Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Να ξέρεις επίσης ότι άλλαξα ψαλίδια συνεμπλοκ από τις 30000. Εσύ έχεις 60 τώρα, ίσως έχουνε πάρει, γιατί με χαμηλές ταχύτητες ακουγοντουσαν και σε λακούβες. Αν δηλαδή και τα αμορτισέρ τελειώνουν τόσο γρήγορα μιλάμε για πολύ ψεύτικο αμάξι, για αυτό είναι το φθηνότερο.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 48 από 54 [ 810 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 54  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ