Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 16:50 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2020, 08:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Ο γυαλός δηλαδή είναι στραβος;;
Εγώ βλέπω ότι στραβά αρμενιζουνε τα δοχεία...

Δεν θα το είχε καταλάβει τόσα η χρονιά η citroen να ψάχνει εκεί με δείγματα από τα ελαττωματικά, ώστε να σε πετάει εκτός εγγύησης;;;



Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2020, 09:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16608
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Δε ξέρω τι κανει σ εσένα το καύσιμο τους σ' εμένα ιδίως όταν φουλαρω στη Γλαύκου στη Πάτρα το νιώθω ότι πήρε και λίγο τα πάνω του.. Επίσης έχω βρει άλλη εδώ γύρω που διαπιστωμένα δε κλέβει και η βενζίνη βάσει χιλιομέτρων και απόδοσης είναι καλη. Το πρόβλημα με τη shell είναι τα "να δούμε λάδια, να βάλετε 100ρα" που μετά από κάνα δυο τζοχαδιασματα και ειρωνίες από τη πλευρά μου κοπηκανε κι αυτα. Τι να σου κάνουν και τα παιδάκια παίρνουν γραμμή από πάνω αλλά όχι βρε μλκμενο να θες να μου μετράς λάδια με τη μηχανή στους 90 και να θες και να με πείσεις κιόλας...

Κατανοώ βέβαια ότι συγκρίνουμε κινητήρες χάσμα γενεών με τους νέους σαφώς πιο ευαίσθητους στο καύσιμο ,αλλά ακόμα και ο παλιοXU πχ καλοκαιράκι "νιώθει" με χρήση κατοσταρας ;)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2020, 11:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγώ έκοψα την ΕΚΟ. Έβαζα και στην μοτοσυκλέτα μου (tdm 900) στην οποία μιζαρα κάθε μέρα 7 δευτερολεπτα για να σκάσει. Μετά βαραγε πυρακια (χαμηλά οκτάνια δηλαδή). Για καιρό πηγαινα έτσι και νόμιζα έφταιγε η μοτοσυκλετα. Μόλις άλλαξα σε shell τσακμακι, αμέσως παίρνει μπρος και φύγανε τα πυρακια. Ακόμα και το αμάξι το ένιωσα να ζωντανευει, είδα καταναλώσεις από 4,6!!! 100αρα δεν έχω βαλει, η απλή και η vpower είναι σίγουρα καλές. Ανάλογα και με τον πρατηριουχο φυσικά, αλλά από Έκο έφαγα φόλα εξακριβωμένα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2020, 12:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 647
Από ΕΚΟ ΚΑΛΥΨΩ δύσκολο να φας φόλα πάντως. Τώρα στον ιδιώτη ναι, παίζει.

Παρεμπιπτόντως στο 106 παιζει το εξής κουλό.
ΕΚΟ 95αρα, κομπλε
Shell 95αρα, πυρακια
Shell 98αρα, πυρακια.
Shell 100αρα, πετάει.
ΕΚΟ 100αρα, πετάει επίσης.
Avin95αρα ,πυρακια
Ελιν95αρα, κομπλε.
Ελιν crystal, πυρακια.
Πάντα σε εταιρικά πρατήρια.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2020, 14:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Εταιρικά ναι, αλλά πάντα τα ίδια; Αν θες να είσαι σίγουρος πρέπει το κάθε είδος να το βάλεις απο 2-3 διαφορετικά πρατήρια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2020, 15:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 647
aiolos έγραψε:
Εταιρικά ναι, αλλά πάντα τα ίδια; Αν θες να είσαι σίγουρος πρέπει το κάθε είδος να το βάλεις απο 2-3 διαφορετικά πρατήρια.
Μωρέ δε χρειάζεται, βάζω σχεδόν πάντα από συγκεκριμένα (3) ΕΚΟ γιατί συνήθως είμαι και σε συγκεκριμένα μέρη. Τα υπόλοιπα είναι όταν έχω πάει σε άλλες περιοχές, και ψάχνοντας πάντα στο fuelGR app . Δεν ψάχνω να βρω κάτι, πιο πολύ στατιστικά το έγραψα.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Αύγ 2020, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Για την ιστορία στην περίπτωση μου τώρα που το είδα από την εφαρμογή, δεν ήταν Έκο Καλυψω. Ήταν ιδιώτη. Δεν έκλεβε στην ποσότητα έκλεβε στην ποιότητα...

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Σεπ 2020, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Νεότερα από το μέτωπο
Το c3 της αδερφής έκδοση shine 1.2 thp στα 17000 κρέμασε η πόρτα του οδηγού. Το προσπερνάμε αυτό.
Το θέμα είναι ότι χτύπησε ο ιός του αυτόνομου στριψιματος τιμονιού. Έχουμε νεώτερα από το μέτωπο; Ξεκινάμε με αναβάθμιση;

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Σεπ 2020, 23:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Πέρσυ είχα κάνει την αναβάθμιση και έχει φτιαχτεί για ένα διάστημα. Αλλά τελευταία έχει επανέλθει αλλά σπάνια. Τώρα ούτε και γω ξέρω τι να κάνω, έχουν φαγωθεί και τα λάστιχα και θα μου πούνε ότι φταίει αυτό. Λεφτά δεν έχω να τα αλλαξω, έχω κάνει 45.000χμ.

Τελευταία φορά που μου συνέβη έβαλα πολύ γρήγορα μπροστά τον κινητήρα, δηλαδή δεν περίμενα στο check. Το τιμόνι τράβαγε με νεύρο αριστερά όταν το άφηνα. Επιτόπου σταματάω, σβήνω, ανοίγω διακόπτη περιμένω στο check, βάζω μπροστά ξεκινάω και ξανάτραβάει η μλκια. Μολις το κοντέρ πέρασε τα 40-50 km/h επανήλθε στα ίσια του.

Θα τους το πω στο σέρβις που έχω να κάνω τον άλλο μήνα. Είναι τραγικό που δεν κάνουν ανάκληση για ένα τόσο σοβαρό θέμα.

Αν το πάτε αντιπροσωπεία ενημερώστε να ξέρουμε, διότι στα νησιά πολλοι κάτοχοι από την ομάδα του Facebook έχουν μπλέξει με ανιξερες αντιπροσωπείες που τους στελνουν για λάστιχα και ευθυγράμμιση, ένα μπαχαλο δηλαδή.

Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2020, 01:06 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Έχω θέμα και εγώ με την αντιπροσωπεία του Βόλου όχι μόνο δεν την εμπιστεύομαι την φοβάμαι κιόλας ενώ Λάρισα Τρίκαλα χρειάζεται να πάρω άδεια που μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου δεν μπορώ καν να την σκεφτώ. Θα ενημερώσω αφού αποφασίσω πως θα κινηθώ. Για αρχή θα γίνει τηλεφωνική επικοινωνία με τα Τρίκαλα από όπου αγοράστηκε.
Παρένθεση πριν τον 15 Αυγούστο μας είχαν κάνει στην αντιπροσωπεία των Τρικάλων τηλεφορτωση χωρίς να ξέρω τι αλλάζει. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι τυχαίο γεγονός.

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2020, 03:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Τηλεφορτωση και παραμύθια, γερανοφορτωση θέλει και πακέτο στην Γαλλία, να μας επιστρέψουνε τα λεφτά μας πίσω άμα δεν μπορούνε να τα φτιαξουνε. 100 χρόνια ιστορίας και ούτε τα αυτονοητα, ούτε τα προσχήματα.

Θέλουνε να πάρουνε φρεγάτες και μαχητικά τωρα από αυτούς...

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2020, 07:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
:D :D :D :clap :no1

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2020, 08:40 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Offtopic...Να πουμε στο ΝΑΤΟ οτι αν δεν διωξει τον Τουρκο απο το Αιγαιο εμεις θα παμε να παρουμε S400 , MIG @ SUKHOI απο το ξανθο γένος που ειναι και πιο φθηνα και κανουν πιο ωραιες μανουβρες στα airshow...Aκου Rafale... χαλανε βρε αυτα σαν τα Citroen... :D :laugh :D :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2020, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Αν πραγματικά χρειαζόμαστε twin engine multirole μακάρι να παίρναμε τα Su 57. Πολύ καλά και μισή τιμή απο τα Rafale. Αλλά δεν υπάρχει απολύτως καμία τέτοια πιθανότητα. Μπορεί να έχουμε τη μοναδική ΝΑΤΟική αεροπορία με 1 τύπο αεροπλάνου απο το ανατολικό μπλόκ (μη γελάτε, τα PΖL είναι) και να έχουμε και κάτι άλλα Ρώσικα ψιλολόγια ΤΟR-Μ1 κλπ αλλά σοβαρή αγορά απο τον Βλαδίμηρο απαγορεύεται δια ροπάλου.

Εφόσον θέλουμε twin engine τα Rafale είναι μονόδρομος παρά την υψηλή τιμή τους. Μακάρι να παίρναμε F-15 που είναι εξαιρετικά και φτηνά αλλά δυστυχώς τα έχουν μόνο οι κολλητοί των Αμερικάνων (Σαουδάραβες, Εβραίοι, Ιάπωνες) και F-22 δεν έχει κανένας. Όχι οτι θα τα παίρναμε στα 150εκ το ενα. Άσε που δεν παράγονται πλέον.

Sorry για το off topic αλλά πιάσατε ενδιαφέρον θέμα. :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2020, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Skotis έγραψε:
Το θέμα είναι ότι χτύπησε ο ιός του αυτόνομου στριψιματος τιμονιού. Έχουμε νεώτερα από το μέτωπο; Ξεκινάμε με αναβάθμιση;

barimagas έγραψε:
Πέρσυ είχα κάνει την αναβάθμιση και έχει φτιαχτεί για ένα διάστημα. Αλλά τελευταία έχει επανέλθει αλλά σπάνια. Τώρα ούτε και γω ξέρω τι να κάνω, έχουν φαγωθεί και τα λάστιχα και θα μου πούνε ότι φταίει αυτό. Λεφτά δεν έχω να τα αλλαξω, έχω κάνει 45.000χμ.

Τελευταία φορά που μου συνέβη έβαλα πολύ γρήγορα μπροστά τον κινητήρα, δηλαδή δεν περίμενα στο check. Το τιμόνι τράβαγε με νεύρο αριστερά όταν το άφηνα. Επιτόπου σταματάω, σβήνω, ανοίγω διακόπτη περιμένω στο check, βάζω μπροστά ξεκινάω και ξανάτραβάει η μλκια. Μολις το κοντέρ πέρασε τα 40-50 km/h επανήλθε στα ίσια του.

Θα τους το πω στο σέρβις που έχω να κάνω τον άλλο μήνα. Είναι τραγικό που δεν κάνουν ανάκληση για ένα τόσο σοβαρό θέμα.

Αν το πάτε αντιπροσωπεία ενημερώστε να ξέρουμε, διότι στα νησιά πολλοι κάτοχοι από την ομάδα του Facebook έχουν μπλέξει με ανιξερες αντιπροσωπείες που τους στελνουν για λάστιχα και ευθυγράμμιση, ένα μπαχαλο δηλαδή.

Skotis έγραψε:
Έχω θέμα και εγώ με την αντιπροσωπεία του Βόλου όχι μόνο δεν την εμπιστεύομαι την φοβάμαι κιόλας ενώ Λάρισα Τρίκαλα χρειάζεται να πάρω άδεια που μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου δεν μπορώ καν να την σκεφτώ. Θα ενημερώσω αφού αποφασίσω πως θα κινηθώ. Για αρχή θα γίνει τηλεφωνική επικοινωνία με τα Τρίκαλα από όπου αγοράστηκε.
Παρένθεση πριν τον 15 Αυγούστο μας είχαν κάνει στην αντιπροσωπεία των Τρικάλων τηλεφορτωση χωρίς να ξέρω τι αλλάζει. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι τυχαίο γεγονός.

barimagas έγραψε:
Τηλεφορτωση και παραμύθια, γερανοφορτωση θέλει και πακέτο στην Γαλλία, να μας επιστρέψουνε τα λεφτά μας πίσω άμα δεν μπορούνε να τα φτιαξουνε. 100 χρόνια ιστορίας και ούτε τα αυτονοητα, ούτε τα προσχήματα.

Βρήκα, από την παλιότερη στη νεότερη, ότι για το C3 αυτής της γενιάς έχουν γίνει οι εξής ανακλήσεις που αφορούν το σύστημα διεύθυνσης:

- Με δημοσίευση τον Σεπτέμβριο του 2018, αφορά VIN παραγωγής από 11/01/2018 έως 22/01/2018, η ειδοποίηση συναγερμού για το πρόβλημα υποβλήθηκε από τη Γαλλία, και αυτοκίνητα που επηρεάζονται βρέθηκαν επίσης σε Βουλγαρία-Κροατία-Πολωνία-Σλοβενία.
Σε αυτή την ανάκληση δεν φαίνεται κάτι από ή για την Ελλάδα, και η δημοσίευση είναι αυτή: https://car-recalls.eu/recall/citroen-c3-2018-2/
Δίνει και το σχετικό αναλυτικό έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για άνοιγμα και κατέβασμα: Alert 38/2018 PDF A12/1357/18

- Με δημοσίευση τον Ιανουάριο του 2019, αφορά VIN παραγωγής από 04/07/2018 έως 12/07/2018, αλλά δεν δίνονται αναλυτικά στοιχεία για να δούμε από που υποβλήθηκε και ποιές χώρες επηρεάζει, ούτε στη δημοσίευση ούτε με σχετικό έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Η δημοσίευση είναι αυτή: https://car-recalls.co.uk/recall/citroen-c3-2018-the-steering-column-universal-joint-clamp-may-be-incorrectly-fitted/

- Με δημοσίευση τον Φεβρουάριο του 2019, μοιάζει συμπληρωματική της προηγούμενης με ίδιο χρόνο παραγωγής, αφορά άλλους VIN παραγωγής από 06/07/2018 έως 12/07/2018, η ειδοποίηση συναγερμού για το πρόβλημα υποβλήθηκε από τη Γαλλία, και αυτοκίνητα που επηρεάζονται βρέθηκαν επίσης σε Βουλγαρία-Κροατία-Φινλανδία-Ελλάδα-Μάλτα-Πολωνία-Πορτογαλία-Σλοβακία-Σλοβενία.
Αυτή αφορά λοιπόν την Ελλάδα, και η δημοσίευση είναι αυτή: https://car-recalls.eu/recall/citroen-c3-2018/
Δίνει και το σχετικό αναλυτικό έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για άνοιγμα και κατέβασμα: Rapex Alert 6/2019 PDF A12/0227/19

- Και η πολύ φρέσκια, με δημοσίευση τον Αύγουστο του 2020, αφορά VIN παραγωγής από 26/08/2019 έως 18/03/2020, η ειδοποίηση συναγερμού για το πρόβλημα υποβλήθηκε από τη Γερμανία, και αυτοκίνητα που επηρεάζονται βρέθηκαν επίσης σε Πολωνία-Σλοβενία.
Ούτε σε αυτή φαίνεται κάτι από ή για την Ελλάδα, και η δημοσίευση είναι αυτή: https://car-recalls.eu/recall/citroen-c3-2020-wheel-alignment/
Δίνει και το σχετικό αναλυτικό έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για άνοιγμα και κατέβασμα: Rapex Alert 35/2020 PDF A12/01172/20

Βλέπουμε ότι μόνο μία από αυτές αφορά την Ελλάδα. Όμως...
Είναι δεδομένο ότι οι ανακλήσεις είναι διεργασίες οι οποίες βασίζονται, στο feedback που δίνουν οι ιδιοκτήτες και στην (έγκαιρη και μετά γνώσεως) αντίδραση-αντιμετώπιση εκ μέρους των δικτύων της μάρκας από εκεί και μετά. Έτσι, υποθέτουμε βάσιμα ότι μια ανάκληση δεν σημαίνει ότι ντε και καλά το πρόβλημα που αφορά εξαλείφθηκε από όλη την αγορά, αλλά μπορεί κάλλιστα το πρόβλημα να υφίσταται και αλλού αλλά χωρίς επαρκή καταγραφή και τεκμηρίωση!

Επομένως αν σκεφτούμε ότι:
- Η τελευταία ανάκληση, αυτή του 2020, μοιάζει πολύ σχετική με το πρόβλημα του τιμονιού που αναφέρετε.
- Το πρόβλημα που αναφέρετε ίσως να μην είναι στο λογισμικό του συστήματος, αλλά από κατασκευής στα μηχανικά μέρη του συστήματος.
- Έλλειψη feedback από ιδιοκτήτες συν ανεπάρκεια ελέγχου-αξιολόγησης-τεκμηρίωσης από συνεργεία, είναι πιθανός συνδυασμός στο Ελλάντα.

Τότε, δείτε πρώτα μπας και ο VIN σας εμπίπτει στην "ελληνική" και δεν ειδοποιηθήκατε, κι αν όχι, ο δρόμος είναι ένας και μοναδικός:
Τυπώστε όλα τα ντοκουμέντα των παραπάνω ανακλήσεων, πιάστε τους αντιπροσώπους και τα συνεργεία τους, και βγάλτε τους το λάδι!
Να ψάξουν εξονυχιστικά τα αυτοκίνητα και στα μηχανικά τους μέρη, και να κάνουν όλα όσα είναι υποχρεωμένοι να κάνουν ως εξουσιοδοτημένοι (...γνώστες δηλαδή, υποτίθεται) επισκευαστές για να τεκμηριώσουν που εντοπίζεται το πρόβλημα και πως πρέπει να αντιμετωπιστεί, ώστε να δώσουν αν χρειάζεται την απαραίτητη ενημέρωση για να βγει (συμπληρωματική ή νέα) ανάκληση. Και να παρατήσουν τις εύκολες λύσεις του τύπου "κοιτάμε στον υπολογιστή να δούμε αν υπάρχει ανάκληση για τον VIN" και "κάνε μια τηλεφόρτωση και ξεμπερδέψαμε", τη στιγμή που έχουν μπροστά τους ολοζώντανα προβλήματα που περιμένουν αυτούς να παράξουν και λύσεις και ανακλήσεις!

Στην ανάγκη, αν δεν δίνουν λύση οι όποιοι "της ρουτίνας" εξουσιοδοτημένοι, πάρτε γνωματεύσεις και εξειδικευμένων εκτός δικτύου! Αν κάτι δεν είναι σωστό στο σύστημα διεύθυνσης, μπορεί να το εντοπίσει ο κάθε καλός έμπειρος μηχανικός, και να το συγκρίνει μάλιστα και με τα δεδομένα των περασμένων ανακλήσεων, και η γνώμη του να αποβεί πολύτιμη με πολλούς τρόπους για να σφίξουν κ...οι από εδώ μέχρι τη Γαλλία!

Σίγουρα, αν δεν πιέσετε οι ιδιοκτήτες και δεν βρουν άκρη οι μηχανικοί της Citroen, για τους VIN σας ανάκληση εξ ουρανού αποκλείεται να βγει...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 50 από 54 [ 810 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια