Skotis έγραψε:
Το θέμα είναι ότι χτύπησε ο ιός του αυτόνομου στριψιματος τιμονιού. Έχουμε νεώτερα από το μέτωπο; Ξεκινάμε με αναβάθμιση;
barimagas έγραψε:
Πέρσυ είχα κάνει την αναβάθμιση και έχει φτιαχτεί για ένα διάστημα. Αλλά τελευταία έχει επανέλθει αλλά σπάνια. Τώρα ούτε και γω ξέρω τι να κάνω, έχουν φαγωθεί και τα λάστιχα και θα μου πούνε ότι φταίει αυτό. Λεφτά δεν έχω να τα αλλαξω, έχω κάνει 45.000χμ.
Τελευταία φορά που μου συνέβη έβαλα πολύ γρήγορα μπροστά τον κινητήρα, δηλαδή δεν περίμενα στο check. Το τιμόνι τράβαγε με νεύρο αριστερά όταν το άφηνα. Επιτόπου σταματάω, σβήνω, ανοίγω διακόπτη περιμένω στο check, βάζω μπροστά ξεκινάω και ξανάτραβάει η μλκια. Μολις το κοντέρ πέρασε τα 40-50 km/h επανήλθε στα ίσια του.
Θα τους το πω στο σέρβις που έχω να κάνω τον άλλο μήνα. Είναι τραγικό που δεν κάνουν ανάκληση για ένα τόσο σοβαρό θέμα.
Αν το πάτε αντιπροσωπεία ενημερώστε να ξέρουμε, διότι στα νησιά πολλοι κάτοχοι από την ομάδα του Facebook έχουν μπλέξει με ανιξερες αντιπροσωπείες που τους στελνουν για λάστιχα και ευθυγράμμιση, ένα μπαχαλο δηλαδή.
Skotis έγραψε:
Έχω θέμα και εγώ με την αντιπροσωπεία του Βόλου όχι μόνο δεν την εμπιστεύομαι την φοβάμαι κιόλας ενώ Λάρισα Τρίκαλα χρειάζεται να πάρω άδεια που μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου δεν μπορώ καν να την σκεφτώ. Θα ενημερώσω αφού αποφασίσω πως θα κινηθώ. Για αρχή θα γίνει τηλεφωνική επικοινωνία με τα Τρίκαλα από όπου αγοράστηκε.
Παρένθεση πριν τον 15 Αυγούστο μας είχαν κάνει στην αντιπροσωπεία των Τρικάλων τηλεφορτωση χωρίς να ξέρω τι αλλάζει. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι τυχαίο γεγονός.
barimagas έγραψε:
Τηλεφορτωση και παραμύθια, γερανοφορτωση θέλει και πακέτο στην Γαλλία, να μας επιστρέψουνε τα λεφτά μας πίσω άμα δεν μπορούνε να τα φτιαξουνε. 100 χρόνια ιστορίας και ούτε τα αυτονοητα, ούτε τα προσχήματα.
Βρήκα, από την παλιότερη στη νεότερη, ότι για το C3 αυτής της γενιάς έχουν γίνει οι εξής ανακλήσεις που αφορούν το σύστημα διεύθυνσης:
- Με δημοσίευση τον Σεπτέμβριο του 2018, αφορά VIN παραγωγής από 11/01/2018 έως 22/01/2018, η ειδοποίηση συναγερμού για το πρόβλημα υποβλήθηκε από τη Γαλλία, και αυτοκίνητα που επηρεάζονται βρέθηκαν επίσης σε Βουλγαρία-Κροατία-Πολωνία-Σλοβενία.
Σε αυτή την ανάκληση δεν φαίνεται κάτι από ή για την Ελλάδα, και η δημοσίευση είναι αυτή:
https://car-recalls.eu/recall/citroen-c3-2018-2/Δίνει και το σχετικό αναλυτικό έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για άνοιγμα και κατέβασμα:
Alert 38/2018 PDF A12/1357/18- Με δημοσίευση τον Ιανουάριο του 2019, αφορά VIN παραγωγής από 04/07/2018 έως 12/07/2018, αλλά δεν δίνονται αναλυτικά στοιχεία για να δούμε από που υποβλήθηκε και ποιές χώρες επηρεάζει, ούτε στη δημοσίευση ούτε με σχετικό έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Η δημοσίευση είναι αυτή:
https://car-recalls.co.uk/recall/citroen-c3-2018-the-steering-column-universal-joint-clamp-may-be-incorrectly-fitted/- Με δημοσίευση τον Φεβρουάριο του 2019, μοιάζει συμπληρωματική της προηγούμενης με ίδιο χρόνο παραγωγής, αφορά
άλλους VIN παραγωγής από 06/07/2018 έως 12/07/2018, η ειδοποίηση συναγερμού για το πρόβλημα υποβλήθηκε από τη Γαλλία, και αυτοκίνητα που επηρεάζονται βρέθηκαν επίσης σε Βουλγαρία-Κροατία-Φινλανδία-
Ελλάδα-Μάλτα-Πολωνία-Πορτογαλία-Σλοβακία-Σλοβενία.
Αυτή αφορά λοιπόν την Ελλάδα, και η δημοσίευση είναι αυτή:
https://car-recalls.eu/recall/citroen-c3-2018/Δίνει και το σχετικό αναλυτικό έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για άνοιγμα και κατέβασμα:
Rapex Alert 6/2019 PDF A12/0227/19- Και η πολύ φρέσκια, με δημοσίευση τον Αύγουστο του 2020, αφορά VIN παραγωγής από 26/08/2019 έως 18/03/2020, η ειδοποίηση συναγερμού για το πρόβλημα υποβλήθηκε από τη Γερμανία, και αυτοκίνητα που επηρεάζονται βρέθηκαν επίσης σε Πολωνία-Σλοβενία.
Ούτε σε αυτή φαίνεται κάτι από ή για την Ελλάδα, και η δημοσίευση είναι αυτή:
https://car-recalls.eu/recall/citroen-c3-2020-wheel-alignment/Δίνει και το σχετικό αναλυτικό έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για άνοιγμα και κατέβασμα:
Rapex Alert 35/2020 PDF A12/01172/20Βλέπουμε ότι μόνο μία από αυτές αφορά την Ελλάδα. Όμως...
Είναι δεδομένο ότι οι ανακλήσεις είναι διεργασίες οι οποίες βασίζονται, στο feedback που δίνουν οι ιδιοκτήτες και στην (έγκαιρη και μετά γνώσεως) αντίδραση-αντιμετώπιση εκ μέρους των δικτύων της μάρκας από εκεί και μετά. Έτσι, υποθέτουμε βάσιμα ότι μια ανάκληση δεν σημαίνει ότι ντε και καλά το πρόβλημα που αφορά εξαλείφθηκε από όλη την αγορά, αλλά μπορεί κάλλιστα το πρόβλημα να υφίσταται και αλλού αλλά χωρίς επαρκή καταγραφή και τεκμηρίωση!
Επομένως αν σκεφτούμε ότι:
- Η τελευταία ανάκληση, αυτή του 2020, μοιάζει πολύ σχετική με το πρόβλημα του τιμονιού που αναφέρετε.
- Το πρόβλημα που αναφέρετε ίσως να μην είναι στο λογισμικό του συστήματος, αλλά από κατασκευής στα μηχανικά μέρη του συστήματος.
- Έλλειψη feedback από ιδιοκτήτες συν ανεπάρκεια ελέγχου-αξιολόγησης-τεκμηρίωσης από συνεργεία, είναι πιθανός συνδυασμός στο Ελλάντα.
Τότε, δείτε πρώτα μπας και ο VIN σας εμπίπτει στην "ελληνική" και δεν ειδοποιηθήκατε, κι αν όχι, ο δρόμος είναι ένας και μοναδικός:
Τυπώστε όλα τα ντοκουμέντα των παραπάνω ανακλήσεων, πιάστε τους αντιπροσώπους και τα συνεργεία τους, και βγάλτε τους το λάδι!
Να ψάξουν εξονυχιστικά τα αυτοκίνητα και στα μηχανικά τους μέρη, και να κάνουν όλα όσα είναι υποχρεωμένοι να κάνουν ως εξουσιοδοτημένοι (...γνώστες δηλαδή, υποτίθεται) επισκευαστές για να τεκμηριώσουν που εντοπίζεται το πρόβλημα και πως πρέπει να αντιμετωπιστεί, ώστε να δώσουν αν χρειάζεται την απαραίτητη ενημέρωση για να βγει (συμπληρωματική ή νέα) ανάκληση. Και να παρατήσουν τις εύκολες λύσεις του τύπου "κοιτάμε στον υπολογιστή να δούμε αν υπάρχει ανάκληση για τον VIN" και "κάνε μια τηλεφόρτωση και ξεμπερδέψαμε", τη στιγμή που έχουν μπροστά τους ολοζώντανα προβλήματα που περιμένουν αυτούς να παράξουν και λύσεις και ανακλήσεις!
Στην ανάγκη, αν δεν δίνουν λύση οι όποιοι "της ρουτίνας" εξουσιοδοτημένοι, πάρτε γνωματεύσεις και εξειδικευμένων εκτός δικτύου! Αν κάτι δεν είναι σωστό στο σύστημα διεύθυνσης, μπορεί να το εντοπίσει ο κάθε καλός έμπειρος μηχανικός, και να το συγκρίνει μάλιστα και με τα δεδομένα των περασμένων ανακλήσεων, και η γνώμη του να αποβεί πολύτιμη με πολλούς τρόπους για να σφίξουν κ...οι από εδώ μέχρι τη Γαλλία!
Σίγουρα, αν δεν πιέσετε οι ιδιοκτήτες και δεν βρουν άκρη οι μηχανικοί της Citroen, για τους VIN σας ανάκληση εξ ουρανού αποκλείεται να βγει...