Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 15:33 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιουν 2020, 09:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2020, 12:18
Δημοσιεύσεις: 31
Ευχαριστώ πολύ για την εμπεριστατωμένη απάντηση! Στο παρακάτω λινκ μπορείτε να δείτε ένα μικρό βίντεο από το πώς ακούγεται ο κινητήρας στο ρελαντί.

https://we.tl/t-21zhD9zDW3

Μου φαίνεται πως κροταλίζει. Είναι η ιδέα μου? Έτσι κάνει κ το δικό σας?
Το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση, απλά έχει να κινηθεί 9 μήνες.

Πετρέλαιο βάζετε το ακριβό ή το φθηνό? Έχει νόημα να του βάζω πάντα το ακριβό?

Ευχαριστώ πολύ

_________________
scientia potentia est


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιουν 2020, 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Μια χαρά είναι ο ήχος έχεις και ανοιχτό καπο, μην σου πω ότι μοιάζει με τον ατμοσφαιρικο 3κυλινδρο, εμένα κάτι φορές με ρωταγανε αν είναι diesel χαχα

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε barimagas για την δημοσίευση του/της: epirusfield
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιουν 2020, 13:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 15 Μαρ 2017, 10:18
Δημοσιεύσεις: 404
Τοποθεσία: Αθήνα
Να σου πω την αλήθεια έτσι όπως ακούγεται στο βίντεο είναι λίγο έντονο το κροτάλιασμα. Βέβαια μπορει να φταίει και το βίντεο...
Για να σου φύγει η ιδέα βρες ένα στο δρόμο και άκου πως κάνει ή πήγαινε στην αντιπροσωπεία της περιοχής σου να σου βάλουν μπροστά το test drive να το ακούσεις καλύτερα (λογικά θα έχουν το νέο μοντέλο με το 1.5 BlueHDi αλλά δε νομίζω να έχει διαφορά.

Για το πετρέλαιο καλύτερα να βάζεις το "ακριβό" γιατί συνήθως είναι πιο καθαρό. Πιο πολύ όμως να προσέχεις το πρατήριο (δεν αναφέρομαι σε εταιρείες) έτσι ώστε να επιλέξεις κάποιο έμπιστο που έχεις ακούσει καλά λόγια και δεν παίζουν νοθείες κλπ...

_________________
:)

Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε vagelisfil για την δημοσίευση του/της: epirusfield
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιουν 2020, 18:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2020, 12:18
Δημοσιεύσεις: 31
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντησεις! Τελευταίες ερωτησεις:

1) Τα citroen εχουν κανονικά 5 χρόνια εργοστασιακη εγγυηση; Άρα σε αυτό που είναι μοντέλο 2017 Γενάρη, η εγγυηση ληγει 2022 Γεναρη; Το αυτοκίνητο το έχει η επίσημη αντιπροσωπεια citroen της πόλης μου κ μου δίνουν 1 χρονο!
2) Μήπως είναι λάθος που πάω για αγορα νέου αυτοκίνητου diesel το 2020;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

_________________
scientia potentia est


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιουν 2020, 19:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 15 Μαρ 2017, 10:18
Δημοσιεύσεις: 404
Τοποθεσία: Αθήνα
1. Η εργοστασιακή εγγύηση είναι 2 χρόνια και ο εισαγωγέας δίνει δώρο την επέκταση εγγύησης για άλλα 3 χρόνια (υπό προϋποθέσεις). Στα πρώτα που κυκλοφόρησαν τέλη 16 αρχές 17 όπως και το δικό μου δεν ίσχυε η προσφορά και είχαν μόνο 2 χρόνια εγγύησης και αν ήθελες αγόραζες μόνος σου την επέκταση (250€ - 400€ ανάλογα το χιλιομετρικό όριο που θα επέλεγες). Λογικά και σε αυτό που θέλεις να πάρεις έχει λήξει από πέρυσι η εργοστασιακή εγγύηση και απλά σου δίνει η αντιπροσωπεία που θα το πάρεις 1 χρόνο.
2. Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα και δεν προορίζεται για ένα καθημερινό αυτοκινητάκι πόλης να το πάρεις. Προσωπικά δεν ασχολούμαι καθόλου με όλα αυτά που λένε για τα ντίζελ, τα θεωρώ στοχευμένα... Σίγουρα κάποια στιγμή θα αποσυρθούν όπως θα αποσυρθεί και η βενζίνη αλλά σίγουρα έχουν χρόνια ψωμί ακόμα. Εξακολουθούν να έχουν πιο ακριβή τιμή αγοράς και πιο καλή μεταπωλητική αξία και αυτό τα λέει όλα. ΑΛΛΑ (!!!) δε παύουν να είναι ιδιόρρυθμοι κινητήρες και να θέλουν λίγο παραπάνω προσοχή στη χρήση τους από τους βενζίνης όπως επίσης και οι βλάβες τους συνήθως είναι πολύ πιο ακριβές, γι' αυτό πολύ προσοχή!

_________________
:)

Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιουν 2020, 20:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2020, 12:18
Δημοσιεύσεις: 31
Έχεις απόλυτο δίκιο που λες για προσοχή αλλά πως αυτή μεταφράζεται στην πραξη;
1. Προσοχή στο καύσιμο. Έλα που δεν μπορείς να ξέρεις όμως! Διαλέγεις ένα βενζινάδικο κ ελπίζεις.
2. Να κάνεις πολλά χλμ. Στην εθνική να ξεμπουκωνει.
3. Να μην ξεκινάς αμέσως αλλά να περιμένεις 2 λεπτα; Το ίδιο κ όταν το σβήνεις;Αλήθεια το εφαρμόζει κάνεις αυτό πραγματικά;
4. Το στροφόμετρο να μην το πας πάνω απ τις 4500 στροφες;
5. Να αλλάζεις όσο πιο συχνά γίνεται λαδια;
6. Να απενεργοποιώ το σταρ στοπ ή το αντίθετο;
Υπάρχει κ κάτι άλλο;
Ελπίζω να μην κουράζω! Ευχαριστώ κ πάλι.
Το αυτοκίνητο έχει μείνει ακίνητο 8 μήνες κ θα μου αλλάξουν μπαταρια, λαδια,φίλτρο λαδιού κ πετρελαίου, αντε τους εβαλα κ υγρά φρένων, τιμονιού. Το δίνουν 12.000 με 60.000 χλμ εκ των οποίων σχεδόν όλα είναι Εγνατία οδό. Μίλησα με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.

_________________
scientia potentia est


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιουν 2020, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 15 Μαρ 2017, 10:18
Δημοσιεύσεις: 404
Τοποθεσία: Αθήνα
Δε χρειάζεται να τρελαίνεσαι με όλα αυτά. Χαλαρά...
Άμα είναι να κάνεις σχέδιο πτήσης για να πας μια βόλτα, άστο καλύτερα και πάρε πατίνι.
Προσωπικά από όσα είπες δε προσέχω σχεδόν τίποτα. Κάνω τα σέρβις στην ώρα τους, οδηγώ φυσιολογικά, κάνω κανένα ταξιδάκι, το start-stop είναι πάντα ενεργοποιημένο, στροφές φυσιολογικά (ούτε κόφτες ούτε κρεμάσματα), δεν το ζεσταίνω ούτε το κρυώνω και μέχρι τώρα ευτυχώς όλα καλά. Τα υπόλοιπα τα θεωρώ απλά υπερβολές.
Το μόνο που θέλει λίγο προσοχή είναι το καύσιμο αλλά όπως καταλαβαίνουμε όλοι είναι και λίγο λαχείο όλο αυτό.

Γενικά απ' όσα γράφεις φαίνεται καλή περίπτωση το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και η τιμή του είναι αρκετά καλή.

_________________
:)

Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2020, 11:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2020, 12:18
Δημοσιεύσεις: 31
Μια παρατήρηση μόνο: Νομίζω πως τα 205 ελαστικά είναι πολύ φαρδιά γι αυτό το αυτοκίνητο που δεν υπερβαίνει τα 185 χλμ τελική κ γι αυτό σκοπεύω να βάλω τα 195 ελαστικά για ένα μόνο λόγο.
Όχι γιατί είναι πιο οικονομικά στην αγορά ή στην οδήγηση, αλλά για έναν άλλο σπουδαίο λόγο. Γιατί έχουν καλύτερη πρόσφυση κ συμπεριφορά στη βροχή. Δηλαδή όταν αυξάνεται η επικινδυνότητα. Όσο μικρότερο είναι το φάρδος του ελαστικού τόσο αργεί να εμφανιστεί η υδρολίσθηση. Βέβαια απτην αντιπροσωπεία μου συνιστούν να το αφήσω με 205 γιατί έτσι ήρθε από την κατασκευάστρια κάτι μου κάνει εντύπωση. Πιθανώς το κάνουν για να φαίνεται πιο όμορφο. Βέβαια το φαρδύ λάστιχο είναι καλύτερο στο στεγνό δρόμο. Όχι όμως κ στο βρεγμένο!

_________________
scientia potentia est


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2020, 11:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Προσωπικά θα άφηνα το εργοστασιακό νούμερο. Έχουν γίνει μελέτες και για κάποιο λόγο έχουν αυτη την διάσταση. Για την βροχή μπορείς να βαλεις μια μάρκα με καλύτερη απόδοση στο βρεγμένο.

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2020, 18:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
epirusfield έγραψε:
Μια παρατήρηση μόνο: Νομίζω πως τα 205 ελαστικά είναι πολύ φαρδιά γι αυτό το αυτοκίνητο που δεν υπερβαίνει τα 185 χλμ τελική κ γι αυτό σκοπεύω να βάλω τα 195 ελαστικά για ένα μόνο λόγο.
Όχι γιατί είναι πιο οικονομικά στην αγορά ή στην οδήγηση, αλλά για έναν άλλο σπουδαίο λόγο. Γιατί έχουν καλύτερη πρόσφυση κ συμπεριφορά στη βροχή. Δηλαδή όταν αυξάνεται η επικινδυνότητα. Όσο μικρότερο είναι το φάρδος του ελαστικού τόσο αργεί να εμφανιστεί η υδρολίσθηση. Βέβαια απτην αντιπροσωπεία μου συνιστούν να το αφήσω με 205 γιατί έτσι ήρθε από την κατασκευάστρια κάτι μου κάνει εντύπωση. Πιθανώς το κάνουν για να φαίνεται πιο όμορφο. Βέβαια το φαρδύ λάστιχο είναι καλύτερο στο στεγνό δρόμο. Όχι όμως κ στο βρεγμένο!


Αυτό που εσύ σκέφτεσαι τόσο μονόπλευρα, για την υδρολίσθηση, το'χει σκεφτεί η Citroen για το μεγάλο βάρος του πετρελαιο-κινητήρα που σκέφτεσαι να αγοράσεις, την σταθερότητα, το τετράγωνο του Άκερμαν και άλλο ένα κάρο λόγους σου βρίσκω.

Εν έτη 2020, ας μου επιτραπεί η έκφραση, "είναι απαράδεκτο", να ψάχνουμε για σύγχρονα αυτοκίνητα "λεπτότερα" ελαστικά έναντι των πιο "φαρδιών".
Εάν είχα την οικονομική δυνατότητα και στα δύο C4, τα 205/55/16, θα τα είχα κάνει 235/45/18.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2020, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Παρεμπιπτόντως σε polo και fiesta παρόλο τον τούρμπο κινητήρα στη δυνατότερη έκδοση τις 16αρες τις έχουν με 195!! Και το δικό μου με 82 άλογα που να φτουρισει με 205... Δηλαδή πιστεύω αν έπεφτα και εγώ στο 195 μόνο κέρδος θα είχα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2020, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Διαφωνώ. Νομίζετε ότι από το 195 στο 205 κόβει τόοοοσο πολύ που το αμάξι "δεν" πηγαίνει;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2020, 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1081
Ε τότε αυτά που ανέφερα παραπάνω γιατί δεν έχουν την πατροπαράδοτη 205; Σίγουρα κάποια διαφορά υπάρχει, περισσότερο στην κατανάλωση.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2020, 22:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 15 Μαρ 2017, 10:18
Δημοσιεύσεις: 404
Τοποθεσία: Αθήνα
Στο Rio μου είχε από το εργοστάσιο 195 και όταν τα άλλαξα έβαλα 205.
Η διαφορά στην κατανάλωση και στις επιδόσεις είναι μεγάλη όσο και αν ακούγεται περίεργο.
Επίσης κάτι που δεν ανέφερε κανείς, το αυτοκίνητο και οι αισθητήρες του είναι ρυθμισμένα στην προτεινόμενη διάσταση. Στο Rio έχω μια μικρή απόκλιση στο κοντέρ λόγω της αύξησης του βήματος στη ρόδα αλλά το σημαντικότερο που έχω παρατηρήσει είναι ότι πιάνει πολύ πιο εύκολα το ABS για τον ίδιο λόγο.
Τέλος, τα 195 δεν είναι πολύ εμπορική διάσταση και ως εκ τούτου είναι πιο ακριβά από τα 205.

Αν και τα 195 θα είναι πιο οικονομικά και σβέλτα σε σχέση με τα 205 σου προτείνω να μείνεις στην εργοστασιακή διάσταση που είναι και οικονομικότερη αλλά και σεταρισμένη στο αυτοκίνητό σου.

_________________
:)

Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 III
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2020, 10:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Οτιδήποτε είναι μέσα στο έως 3 % διαφορά στη διάμετρο σε σχέση με το εργοστασιακό το βάζετε άφοβα. :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 47 από 54 [ 810 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 54  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron