Αααα. εσυ λές οτι μπορεί να μη του έβαλαν ούτε καν Total. Είναι πιθανό.
Βαγγέλη έχω απόδειξη από Ds3 E-Hdi συμφοιτητή σε γνωστή αντιπροσωπεία της Πάτρας που χρέωσε το λίτρο 12€ χωρίς ΦΠΑ και στην αλλαγή ήμουν μπροστά. Έχω και φωτογραφία από το μπουκαλάκι του 1 λίτρου. Total 0W30 ineo first. Στο Skroutz έχει 11€ το λίτρο(με φπα).
Η κάθε αντιπροσωπεία, προμηθεύεται απ'όπου θέλει. Τώρα η δική μου, παίρνει είτε από Citroen Hellas, είτε από Total Hellas, και η τιμή διαμορφώνεται όπως είπα.
Η διαφορά αυτή όντως είναι ύποπτη. Νόμιζα οτι ήταν πιο κοντά στο 45άρι αλλά απέχει 10€. Απλά με παραξένεψε και το 90αρι που αναφέρθηκε, γι'αυτό και μπλέχτηκα στην κουβέντα.
Σήμερα μετά 7 μήνες χρήσης του νέου C3 και έχοντας συμπληρώσει τα πρώτα 20.000χλμ, έφτασε η ώρα του πρώτου σέρβις. Σύμφωνα με την αντιπροσωπεία τα σέρβις στα diesel γίνονται ανά 15.000χλμ εάν το όχημα κηνείται κατά κύριο λόγο σε πόλη και κάθε 20.000χλμ σε επαρχεία. Το σέρβις κόστισε 130€ (80 ανταλλακτικά και 50€ εργασία) και έγινε στο επίσημο συνεργείο Citroen Makris στο Γαλάτσι. Περιελάμβανε
4lt Λάδι - 45€
Φίλτρο λαδιού - 14€
Ροδέλα τάπα κάρτερ - 1€
Υγρό παρμπρίζ - 1€
Υγρό AdBlue 10lt - 20€
Πέρα αυτά θα ήθελα να μοιραστώ με το φόρουμ και τις εντυπώσεις μου από τη μέχρι τώρα χρήση. Δεν έχω αλλάξει γνώμη σε σχέση με τις εντυπώσεις των πρώτων ημερών όταν το αγόρασα, εκτός από το ότι το bug του πληκτρολογίου διορθώθηκε με αναβάθμιση, αλλά μπορώ να πω ότι στάθηκα αρκετά άτυχος καθότι το αυτοκίνητο μου έχει βγάλει 3 προβλήματα μέχρι τώρα. Έχουμε και λέμε:
Ένα μήνα μετά την αγορά, μου έβγαλε ένδειξη σφάλματος συναγερμού (εργοστασιακού, δεν έχω βάλει κάτι έξτρα στο αυτοκίνητο). Το πήγα στην αντιπροσωπεία, συνδέθηκαν στον εγκέφαλο, του κάνανε reset, έσβησε η ένδειξη και θεωρητικά όλα καλά...
Δύο μήνες μετά την αγορά, πήγα μια μέρα να το βάλω μπρος και τίποτα. Αναβοσβήνανε όλα τα λαμπάκια και το ηχοσύστημα σαν τρελά. Δοκιμάζω με καλώδια, τίποτα. Έρχεται η οδική, το φορτώνουμε, το πάμε στην αντιπροσωπεία και τελικά είχε βραχυκυκλώσει η μπαταρία. Μου βάλανε μια πιο μικρή (με αποτέλεσμα να μη δουλεύει το start-stop) μέχρι να δούμε τι γίνεται με την εγγύηση γιατί λέει μέχρι πρόσφατα δεν κάλυπτε βλάβες μπαταριών ας ήταν και μια ημέρας. Τελικά ίσχυε η εγγύηση και μετά από 3 βδομάδες (αν θυμάμαι καλά) μου τοποθέτησαν κανονική μπαταρία και όλα καλά και με αυτό.
Και τέλος αντικατέστησα και τον αριστερό αεραγωγό του οδηγού γιατί ήταν πολύ χαλαρός από το εργοστάσιο και έπεφτε προς τα κάτω από μόνος του.
Αυτά σε γενικές γραμμές. Κατά τα άλλα συνεχίζω να είμαι ευχαριστημένος με την εικόνα του αυτοκινήτου, η κατανάλωση που λέγαμε ότι θα πέσει δεν έπεσε και εξακολουθεί να είναι σταθερά 5,1 με 5,2 με ήπια οδήγηση, και οι ποτηροθήκες εξακολουθούν να μη χωράνε το ποτήρι μου με αποτέλεσμα να το κρατάω ανάμεσα στα μπούτια...
Να το χαίρεσαι και μακάρι τα προβλήματα που σου έβγαλε να είναι και τα τελευταία. Για τις ποτηροθηκες, θα σε βολεψει ένα αξεσουάρ που έχει έναν ανταπτορα που μπαίνει μέσα στην εργοστασιακή ποτηροθηκη και από αυτόν προεξέχουν δεξιά και αριστερά δύο κανονικές.
bakevang έγραψε:
Μπράβο! Με γεια!
Δηλαδή τα λάδια στρωσίματος, έμειναν μέσα για 20.000 χλμ.;
45 ευρώ, 4 λίτρα 0W30 στην αντιπροσωπία; Αν βάλανε 0W30, το οποίο απαιτείται, αν βάλανε το σωστό.
Μου φαίνονται πολύ λίγα για χρήματα 0-30... Εκτός και αν κάνουν κόλπα ακόμη και τα επίσημα.
Στάλθηκε από το Galaxy S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
vagelisfil
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017
Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2017, 18:07
Εγγραφή: Τετ 15 Μαρ 2017, 10:18 Δημοσιεύσεις: 404 Τοποθεσία: Αθήνα
Αυτή είναι η απόδειξη των ανταλλακτικών του σέρβις.
Quartz E λέει στα λάδια. Δεν είδα τι ακριβώς έβαλαν γιατί τους το άφησα και έφυγα για δουλειές. Πιο πολύ με έκαιγε να δω τι θα βγάλει από τα αλλαγμένα αλλά ok το βλέπω και στα 40.000χλμ.
Τελευταία επεξεργασία από vagelisfil και Τετ 10 Οκτ 2018, 07:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
vagelisfil
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017
Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2017, 18:11
Εγγραφή: Τετ 15 Μαρ 2017, 10:18 Δημοσιεύσεις: 404 Τοποθεσία: Αθήνα
Lohias^ έγραψε:
Για τις ποτηροθηκες, θα σε βολεψει ένα αξεσουάρ που έχει έναν ανταπτορα που μπαίνει μέσα στην εργοστασιακή ποτηροθηκη και από αυτόν προεξέχουν δεξιά και αριστερά δύο κανονικές.
Μπορείς να βοηθήσεις... δε βρήκα τίποτα ούτε στο ebay ούτε αλλού.
0W30 σου έβαλαν, το γράφει από δίπλα. Δεν μπορώ με τίποτα να δικαιολογήσω την τιμή του όμως, στα 10,44 ευρώ το λίτρο. Και έκαναν και έκπτωση 20%... Δηλαδή πήγε στα 8,35 ευρώ το λίτρο.
Το χειρότερο είναι ότι γράφει Quartz E(nergy). Το σωστό είναι το Total Ineo First 0W30.
Υ.Γ.: Προσωπικά, άμα δεν δω με τα μάτια μου (σφραγισμένα λιπαντικά, σφραγισμένα φίλτρα, και κτλ.) τι μπαίνει στο αμάξι μου, δεν φεύγω από το κατάστημα. Και επειδή λάθη με τύπους λιπαντικών - εξαπατήσεις και κτλ., γίνονται συνεχώς, παίρνω δικά μου, σωστών προδιαγραφών, τα πηγαίνω, τα βάζουν (υποχρεωμένοι είναι!) και ξέρω τι έχω μέσα στο μοτέρ μου.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση