Σελίδα 1 από 8

Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μαρ 2017, 11:04
από vagelisfil
Τη στιγμή που γράφω το έχω στην κατοχή μου 5 μέρες και αισίως πλησίασα τα πρώτα 2.000 χλμ και θα μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες μου εντυπώσεις από το αυτοκίνητο κυρίως για να βοηθήσω τους υποψήφιους αγοραστές.

ΕικόναΕικόνα

Στοιχεία αυτοκινήτου: Citroen C3 (2017)
Κινητήρας: 1.6 BlueHDi 100 S&S
Έκδοση: Shine
Χρώμα: Λευκό/Κόκκινο
Εξοπλισμός:
    -Σύστημα επόπτευσης νεκρής γωνίας,
    -Σύστημα εισόδου και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί
    -Πανοραμική οροφή
    -Επένδυση Ambiance Urban Red
    -Ζάντες αλουμινίου 17″ diamantee Cross
    -Οροφή Bi-Ton Rouge Aden
Αξεσουάρ: Εργοστασιακό υποβραχιόνιο (135€)
Τελική τιμή με τέλη και αξεσουάρ: 19.520€ (-1.000€ έκπτωση αντιπροσωπείας) = 18.520€

Το αυτοκίνητο σαν γενική εμφάνιση προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ, το συγκεκριμένο όπως και το Cactus είναι αυτό που λέμε, ή σου αρέσει πολύ ή δε σου αρέσει καθόλου. Έχει το δικό του μοναδικό χαρακτήρα, είναι νεανικό και σίγουρα -ειδικά τώρα στην αρχή- τραβάει τα βλέμματα, αν και στις απλές εκδόσεις χωρίς διχρωμία και bumpers δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε εμφανισιακά μιας και δεν διαφέρει πολύ από το προηγούμενο μοντέλο.
Οι χώροι του μέσα είναι αρκετά ευρύχωροι, οι θέσεις πάρα πολύ αναπαυτικές, η ποιότητα των πλαστικών σε κάποια σημεία όπως στις πόρτες είναι καλή αλλά σε άλλα όπως το ταμπλό είναι πολύ μέτρια. Το πορτ μπαγκάζ αν και λένε ότι είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας δε μπορώ να πω ότι συμφωνώ απόλυτα ωστόσο έχει αρκετό χώρο για 2 μικρές βαλίτσες και αρκετά ψώνια.
Το μεγάλο ατού του αυτοκινήτου για μένα και αυτό που με κέρδισε από την πρώτη στιγμή είναι η ποιότητα κύλισης. Είναι τελείως αθόρυβο στο δρόμο, δεν ακούγεται κανένας αεροδυναμικός θόρυβος τουλάχιστον μέχρι τα 120χλμ/ω και η μόνωση με το οδόστρωμα είναι άριστη. Πραγματικά σου δίνει την εντύπωση ότι βρίσκεσαι μέσα σε πολυτελές αυτοκίνητο μεγάλης κατηγορίας.
Από την άλλη κάτι που με απογοήτευσε ελαφρώς, είναι οι επιδόσεις του. Σίγουρα δε το λες σπορ αυτοκίνητο και σίγουρα δεν είναι αυτή η χρήση του αλλά για 100 άλογα turbo diesel κινητήρα το περίμενα λίγο πιο δυναμικό. Σε χαμηλές ταχύτητες αρπάγματα για προσπεράσεις κλπ είναι ικανοποιητικά, αλλά στις πιο μεγάλες (πχ προσπέραση στα 140χλμ/ω) το αυτοκίνητο δεν αρπάζει καθόλου. Το "άνοιξα" στις ευθείες μεταξύ Βόλου - Λάρισας και μετά βίας έπιασε τα 175χλμ/ω. Γνώμη μου είναι όσοι ενδιαφέρονται για τον 75άρι κινητήρα και κάνουν ταξίδια να το σκεφτούν καλά πριν επιλέξουν.
Από κατανάλωση πάλι δε μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα. Με το cruise κλειδωμένο στα 120 από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη ήταν στο 5.1 lt/100km. Ακριβώς την ίδια μου βγάζει το Vitara (2016) όταν το έχω κλειδωμένο στα 140, που είναι και πιο βαρύ και πιο ογκώδες όχημα. Για να πω την αλήθεια περίμενα κάτι μεταξύ 3.5 με 4.0 αλλά δυστυχώς όχι. Μπορεί να παίζει ρόλο και ότι είναι άστρωτος ο κινητήρας ακόμα, θα δείξει... Στην Αθήνα πάντως πάλι εκεί γύρω στο 5.0 έμεινε η κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση.

Μου άρεσε πάρα πολύ:
Η ποιότητα κύλισης
Ο αθόρυβος κινητήρας
Η ποιότητα ήχου το ηχοσυστήματος
Η πολύ καλή θέση οδήγησης, με την πανοραμική θέα και μικρές νεκρές γωνίες
Ο πολύ καλός εξοπλισμός
Η ομαλή λειτουργία όλων των μπιχλιμπιδιών (αυτόματα φώτα, υαλοκαθαριστήρες, προειδοποίηση νεκρής γωνίας-αλλαγής λωρίδας κλπ)
Οι βαριές πόρτες

Λεπτομέρειες που δεν μου άρεσαν:
Δεν έχει χερούλια στην οροφή για να κρατιούνται η συνεπιβάτες.
Δεν έχει εργοστασιακά πίσω φιμέ τζάμια (όλα πλέον έχουν, αυτό γιατί όχι?).
Παρότι full extra έκδοση δεν είχε εργοστασιακά πατάκια μέσα (είχε μοκετάκια της αράδας με 5-10€).
Δεν είχε τρίγωνο-πυροσβεστήρα-φαρμακείο στάνταρ.
Δεν έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες.
Οι ποτηροθήκες εκεί που είναι χωμένες (κάτω από την κονσόλα) μόνο σφηνάκι μπορούν να χωρέσουν
Το υποβραχιόνιο είναι πολύ ρηχό (μπορεί να χωρέσει ένα πορτοφόλι, ένα πακέτο χαρτομάντιλα και έναν φορτιστή.
Τα εργαλεία της ρεζέρβας δεν χωράνε μέσα στη ρεζέρβα (τουλάχιστον στην έκδοση BlueHDi 100 S&S) με αποτέλεσμα να πιάνουν χώρο από το πορτ μπαγκάζ.
Η ποιότητα εικόνας της κάμερας οπισθοπορείας είναι χάλια και πολύ σκοτεινή, και η κάμερα είναι τοποθετημένη σε πολύ λάθος θέση με αποτέλεσμα να κρύβει τις γωνίες του αυτοκινήτου και να μην μπορείς να καταλάβεις εύκολα που είναι το αυτοκίνητο.
Η πανοραμική οροφή θα μπορούσε να ήταν και ανοιγόμενη...
Για να σηκώσεις τους υαλοκαθαριστήρες πρέπει να σβήσεις τη μηχανή και να γυρίσεις το διακόπτη τους αλλιώς δε σηκώνονται. Αυτό σημαίνει ότι στα φανάρια με τους "σκούρους" πρέπει να έχω το νου μου μη πάει να το σηκώσει και μου το σπάσει.
Θα μπορούσε να έχει και 6άρι σασμάν επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερες επιδόσεις και οικονομία.
Πολύ δύσχρηστο το cruise control και ο περιοριστής ταχύτητας. Δεν έχω καταφέρει ακόμα να αποθηκεύσω ταχύτητες όπως λέει το εγχειρίδιο. Επιπλέον, η θέση που το έχουν κάτω από τον λεβιέ του φλας με μπερδεύει συνεχώς όταν προσπαθώ να ανάψω τα φλας.
Πολλά άχρηστα και παραπανίσια κουμπάκια στο τιμόνι. Πχ για να μηδενίσεις το trip έχει 3 κουμπιά που κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα ή για να δώσεις φωνητική εντολή έχει 2 κουμπιά για να το κάνεις, το ίδιο και για την εναλλαγή μεταξύ στιγμιαίας μέσης κατανάλωσης trip κλπ. Χαζό...

Αυτά για αρχή. Σαν γενική εντύπωση μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, το αυτοκίνητο είναι άριστο και πιστεύω ότι είναι η καλύτερη αγορά στην κατηγορία του (γι' αυτό και το επέλεξα άλλωστε).

Εικόνα ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα ΕικόναΕικόνα Εικόνα ΕικόναΕικόνα Εικόνα ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μαρ 2017, 11:52
από gmavro
Καλοτάξιδο το εργαλείο σου .
Πραγματικά είναι απο τα πολύ ωραία τις αγοράς , αν και από τιμή ειναι φωτιά ...
Για την κατανάλωση άστο λιγάκι να στρώσει και θα πέσει λιγο ακομα σίγουρα .
Περιμένουμε φωτογραφίες :)

Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μαρ 2017, 12:35
από dasimo
Ότι και να λέμε με διαφορά πλέον ο βασιλιάς της κατηγορίας. Το οδήγησα και έπαθα πλάκα . Επιβεβαιώνω το θέμα με το satnav


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μαρ 2017, 14:24
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Καλοριζικο και καλοταξιδο! Αριστη περιγραφη!

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μαρ 2017, 15:11
από NEKTARIOS C5
Και πάλι καλοταξιδη, για τις επιδόσεις και την κατανάλωση απλά δώστου χρόνο και καμιά 10000km για να ανοίξει και θα δεις διαφορά.Τέλος καλό θα ήταν να αλλάξεις​ τα πρώτα λαδακια σου αφού έκανες είδη 2000km.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μαρ 2017, 15:59
από Lohias^
Πολύ καλά όλα, αν και νομίζω πολύ υψηλή τιμή.. Κλασικά "γαλλικά" σπαστικά μειονεκτήματα, που ναι μεν δε μειώνουν τη συνολική απόλαυση, αλλά ενοχλούν! (ποτηροθηκες πχ).

Ένσταση έχω με τη στιγμιαία και τη σύγκριση με το Vitara. Η κατανάλωση πρέπει να συγκρίνεται σε στάνταρ διαδρομή και πάντα με μέση κατανάλωση. Γιατί την στιγμιαία μπορεί να την επηρεάσει αρκετά μια παροδική ανωμαλία του οδοστρώματος και προς στιγμή να δεις υψηλή τιμή..

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μαρ 2017, 16:34
από vagelisfil
Lohias^ έγραψε:
Πολύ καλά όλα, αν και νομίζω πολύ υψηλή τιμή.. Κλασικά "γαλλικά" σπαστικά μειονεκτήματα, που ναι μεν δε μειώνουν τη συνολική απόλαυση, αλλά ενοχλούν! (ποτηροθηκες πχ).

Ένσταση έχω με τη στιγμιαία και τη σύγκριση με το Vitara. Η κατανάλωση πρέπει να συγκρίνεται σε στάνταρ διαδρομή και πάντα με μέση κατανάλωση. Γιατί την στιγμιαία μπορεί να την επηρεάσει αρκετά μια παροδική ανωμαλία του οδοστρώματος και προς στιγμή να δεις υψηλή τιμή..


Ναι η κατανάλωση που ανέφερα είναι η μέση κατανάλωση που έδειξε ο υπολογιστής για όλο το ταξίδι. Η στιγμιαία είναι κάτι που δεν έχει νόημα να συγκρίνει κανένας εκτός και αν πηγαίνεις 2 αυτοκίνητα δίπλα δίπλα στον ίδιο δρόμο με τις ίδιες συνθήκες και την ίδια ταχύτητα και πάλι δεν θα βγει κάτι αξιόπιστο.
Τη συγκεκριμένη διαδρομή (Αθήνα-Λιτόχωρο) την κάνω 1-2 φορές το μήνα και πάντα μηδενίζω το trip πριν ξεκινήσω. Μιας και δεν τον έκανα ακόμα με το C3 στα 140 το συγκρίνω στα 120 με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που έχω εγώ και η οικογένεια μου και οδηγώντας πάντα με την ίδια συμπεριφορά και το αυτοκίνητο άδειο (εκτός από το βάρος του οδηγού-δικό μου 72kg.

Σταθερά στα 120 λοιπόν έχουμε:
Suzuki Vitara (2016) Diesel 1.6 120hp 1230kg --> 4.6 - 4.8 lt/100km
Citroen C3 (2017) Diesel 1.6 100hp 1090kg --> 5.1 - 5.2 lt/100km
Kia Rio (2012) Βενζίνη 1.4 109hp 1066kg --> 5.8 - 6.6 lt/100km
Ford Maverick (2003) Βενζίνη 2.0 124hp 1545kg --> 9.2 - 11.0 lt/100km

Σίγουρα πάντα θα υπάρχουν αποκλείσεις εξαιτίας των καιρικών συνθηκών, ανέμου, συχνότητας προσπεράσεων κλπ αλλά είναι μικρές απλά έτσι βγαίνει μια τάξη μεγέθους και μπορώ να κάνω μια σύγκριση.

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μαρ 2017, 17:35
από Πράκτορας
1ον το οχημα σου ειναι αστρωτο κ χωρις αλλαγη λαδιων κ 2ον το vitara πιθανοτατα εχει 6αρι σασμαν (;;). Αν ναι, δικαιολογειται η μη υπαρξη διαφορας.

Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μαρ 2017, 19:02
από Blanc
Καλοταξιδο!!

NEKTARIOS C5 έγραψε:
Και πάλι καλοταξιδη, για τις επιδόσεις και την κατανάλωση απλά δώστου χρόνο και καμιά 10000km για να ανοίξει και θα δεις διαφορά.Τέλος καλό θα ήταν να αλλάξεις​ τα πρώτα λαδακια σου αφού έκανες είδη 2000km.


:agree

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Μαρ 2017, 21:28
από barracuda
εκανες πολυ καλη επιλογη φιλε απο τα ποιο ωραια μικρα..!το c3 θα το οδηγεις παντα ποιο σπορτιφ απο το vitara και ειναι λογικο να βλεπεις το κατι τις παραπανω σε καταναλωση...

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Μαρ 2017, 09:06
από nbackal
Πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά τσιμπάει η τιμή χωρίς προωθητική.

Στο θέμα κατανάλωσης εμένα άλλαξε συμπεριφορά και τράβηγμα μετά τις 10 - 12 χιλιάδες. Στο ενδιάμεσο με είχε προβληματίσει πολύ.
Μετά η διαφορά ήταν μεγάλη.

Σε πρόσφατο ταξίδι προς Φλώρινα πήγα με 4,2 νορμάλ. Στο γυρισμό είδα 5,1 με ταχύτητες σταθερά πάνω από 140 - 150 και κομμάτι από Αγιο Κωνσταντίνο και μετά στο όριο.

Συνιστώ αλλαγή λαδιών, και καλές βόλτες. Οσο ζεσταίνει ο καιρός ο φίλος θα δεί και πιο μειωμένη κατανάλωση.

Αυτές οι "ποτηροθήκες" στο C3 είναι καλό ανέκδοτο τελικά και μεγάλο bug η έλλειψη χειρολαβών πίσω.

Πολύ αντικειμενική κριτική. :clap

Να το χαίρεσαι φίλε και απροβλημάτιστο εύχομαι.

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Μαρ 2017, 17:40
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Nικολα το πηρες και εσυ? Εχω χασει συνεχειες? :clap :)

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Μαρ 2017, 22:38
από vagelisfil
Πράκτορας έγραψε:
2ον το vitara πιθανοτατα εχει 6αρι σασμαν (;;). Αν ναι, δικαιολογειται η μη υπαρξη διαφορας.

Ναι, το Vitara όπως και το Rio έχουν 6αρι σασμάν με πάρα πολύ καλή κλιμάκωση που βοηθάει πραγματικά στην κατανάλωση και τις επιδόσεις. Να πω την αλήθεια δεν με εκπλήσσει ιδιαίτερα που έχει παρόμοια κατανάλωση με το Vitara μιας και ο κινητήρας της Suzuki έχει βγει από τους πιο οικονομικούς κινητήρες της αγοράς τα τελευταία χρόνια παρά τα περισσότερα άλογα που αποδίδει και την τεράστια ροπή 320nm.

nbackal έγραψε:
Πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά τσιμπάει η τιμή χωρίς προωθητική.

Όντως είναι τσιμπημένο, η τιμή που το αγόρασα είναι με 1.000 ευρώ έκπτωση (αντί για δώρα κλπ). Το αυτοκίνητο με τον εξοπλισμό που το πήρα μαζί με τέλη και αξεσουάρ είχε 19.520. Δεν έβαλα μόνο το ConnectCam και το ConnectBox επειδή μου ήταν παντελώς αχρείαστα. Αν βάλεις και αυτά και πάρεις και ένα άλλο μεταλλικό χρώμα πας άλλα 1.100 πάνω, δηλαδή 20.600+. Όντως πάρα πολλά για μικρό αυτοκίνητο... Δυστυχώς όμως, πάντα τον εξοπλισμό (και την μάρκα) πληρώνεις.

nbackal έγραψε:
Συνιστώ αλλαγή λαδιών, και καλές βόλτες. Οσο ζεσταίνει ο καιρός ο φίλος θα δεί και πιο μειωμένη κατανάλωση.

Αυτό ελπίζω και 'γω. Αλλαγή λαδιών νωρίς μου φαίνεται να κάνω από τώρα... Αλλά αφού όλοι αυτό με συμβουλεύεται θα το προγραμματίσω μια από αυτές τις μέρες.

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Μαρ 2017, 22:43
από bakevang
Ο κινητήρας του Suzuki σου (αν μιλάς για το D16AA), μπορεί να συγκριθεί με τον BlueHDi 120, που φοράει το C4 και όχι με αυτόν που φοράς εσύ στο C3.
Αυτό θα είναι το δίκαιο. Και προφανώς, ο BlueHDi, έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ κατανάλωσης όταν έχουμε πραγματική κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες γύρω στα 3,5 λίτρα...

Για την αλλαγή λαδιών, κάπου στα 1500-2000 χλμ., επιβάλλεται κατά την άποψή μου, να γίνει.

Re: Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Μαρ 2017, 09:43
από Πράκτορας
Το παλιο μου C3 1.6 e-hdi με ανεβοκατεβαζε Θεσσαλονικη-Αθηνα με 5.2 λογω μη υπαρξης 6ης.
Για να εχουμε μετρο συγκρισης, το 308sw 1.6THP , με ταχυτητες εντος οριων ταχυτητας, στη διαδρομη Θεσσαλονικη-Μετσοβο-Θεσσαλονικη ηταν στα 6.5-6.6. 1500 κιλα οχημα, βενζινη.
Κοινως η 6η δινει τρομερη οικονομια σε ταξιδι.



Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου