Συγγραφέας |
Μήνυμα |
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 - AIRCROSS Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Αύγ 2020, 20:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
To γράφω εδώ γιατί το κοίταξα σήμερα και είναι ευκαιρία σε σχέση με ότι κυκλοφορεί στην αγορά .
Το 3 αιρκρος με αυτόματο ντίζελ 120 άλογα στην έκδοση business ή corporate με νάβι , κλίμα , 17άρες ζάντες και γκριπ στα 21000 με μικρά παζάρια ακόμα από τους ντίλερ .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
piliourits
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 - AIRCROSS Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Αύγ 2020, 21:46 |
|
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2020, 22:46 Δημοσιεύσεις: 121
|
cruiser έγραψε: To γράφω εδώ γιατί το κοίταξα σήμερα και είναι ευκαιρία σε σχέση με ότι κυκλοφορεί στην αγορά .
Το 3 αιρκρος με αυτόματο ντίζελ 120 άλογα στην έκδοση business ή corporate με νάβι , κλίμα , 17άρες ζάντες και γκριπ στα 21000 με μικρά παζάρια ακόμα από τους ντίλερ . Πάρτε προλάβετε! Εγώ πάντως το καβάτζωσα... Ερώτηση: μετακινήθηκε μέσα έξω στο γκαράζ χωρίς τη ζώνη ασφαλείας κουμπωμένη, και το λαμπάκι Active break ήταν αναμμένο. Έτσι είναι η φυσιολογική του λειτουργία; Επίσης, όταν παραλαμβανουμε το καινούριο, είναι γεμάτο το δοχείο ουρίας ή θέλει γέμισμα; Τα aircross είχαν ποτέ αντίστοιχα θέματα στα δοχεία Adblue με τα Peugeot? Υπήρξαν ανακλήσεις και τέτοια; Sent from my SM-N970F using Tapatalk
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 - AIRCROSS Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Αύγ 2020, 22:49 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2437 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Το δοχείο ουρίας έχει συνήθως αρκετό για 5-7 χιλ χλμ. Μην αγχώνεσαι,θα σε ειδοποιήσει αρκετά νωρίς. Περιέργως δεν έχω διαβάσει για θέματα με το δοχείο της ουρίας σε aircross παρά μόνο σε c4 και 208.
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 - AIRCROSS Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2020, 06:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Δεν έχει διχρωμία , έχει το σαλόνι των φτηνότερων εκδόσεων , δεν έχει την ασύρματη φόρτιση κινητού και τις ποτηροθήκες στο πίσω υποβραχιόνιο...
Δεν ξέρω αν έχει και τίποτα άλλο .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
Elias_K
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 - AIRCROSS Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2020, 10:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 03 Μαρ 2019, 11:24 Δημοσιεύσεις: 170
|
piliourits έγραψε: Ερώτηση: μετακινήθηκε μέσα έξω στο γκαράζ χωρίς τη ζώνη ασφαλείας κουμπωμένη, και το λαμπάκι Active break ήταν αναμμένο. Έτσι είναι η φυσιολογική του λειτουργία;
Επίσης, όταν παραλαμβανουμε το καινούριο, είναι γεμάτο το δοχείο ουρίας ή θέλει γέμισμα; Τα aircross είχαν ποτέ αντίστοιχα θέματα στα δοχεία Adblue με τα Peugeot? Υπήρξαν ανακλήσεις και τέτοια;
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
-Φυσιολογικό, χωρίς ζώνες το ASΒ δεν λειτουργεί. -Ριξε μια ματιά, δεν χάνεις τίποτε, κανονικά πρέπει να το έχουν ελέγξει οτι είναι γεμάτο πριν την παράδοση. Μέχρι στιγμής δεν έχει ακουστεί κάτι για δοχεία Adblue σε C3 AC.
_________________ C3 aircross 110 BVM6 Shine
Τελευταία επεξεργασία από Elias_K και Παρ 14 Αύγ 2020, 13:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 - AIRCROSS Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2020, 11:29 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2437 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Ενημερωτικά,καθώς μόλις επέστρεψα από αντιπροσωπεία,έχουν μείνει σε όλη την χώρα ένα Business και ένα Shine σε αυτόματο πετρέλαιο με 120 άλογα....και τα δύο άσπρα...οι τιμές που μου έδωσε ο συγκεκριμένος πωλητής είναι 21 και 23......
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
|
|
|
|
|
piliourits
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 - AIRCROSS Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2020, 23:05 |
|
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιούλ 2020, 22:46 Δημοσιεύσεις: 121
|
vagelisfil έγραψε: Ξέρει κάποιος να μας πει τι διαφορές έχουν η business με τη shine? H "Business" που απ' ότι μαθαίνω εξαντλείται, έχει τον παρακάτω εξοπλισμό αναλυτικά: ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Περιγραφή • Σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης ηλεκτρικής υποβοήθησης • Τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθοςABS με EBD και Brake Assist • ESP με λειτουργιά αντιολίσθησης και Hill Assist • Σύστημα ανίχνευσης πίεσης ελαστικών • Περιοριστής και ρυθμιστής ταχύτητας • Pack Safety 1: Σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (AFIL), Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας (Speed Limit Information), Έξυπνο σύστημα προσαρμογής ταχύτητας μέσω του Ρυθμιστή ταχύτητας (Intelligent Speed Adaption) και Σύστημα ειδοποίησης ξεκούρασης οδηγού (Coffee Brake Alert) • 6 αερόσακοι: Οδηγού, Συνοδηγού, Πλαϊνοί και Οροφής • Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό • Πίσω φώτα με τρισδιάστατο εφέ (3D) • Pack Auto: Αυτόματος κλιματισμός, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, εσωτερικός καθρέπτης ηλεκτροχρωμίου • Active Safety Brake (ενεργό σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος) • Citroen Connect NAV: Ράδιο Navigation NAC με 6 ηχεία, έγχρωμη οθόνη αφής 7", Σύστημα Navigation 3D, Bluetooth & θύρα USB • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω συνεχόμενης λειτουργίας και με σύστημα αναγνώρισης εμποδίου • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω • Δερμάτινο τιμόνι • Πίσω φιμέ τζάμια • Φώτα ημέρας τεχνολογίας LED • Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος • Πίσω κάθισμα αναδιπλούμενο σε διάταξη 60/40 & συρόμενα πίσω καθίσματα 2/3 & 1/3 • Αυτόματη λειτουργία προβολέων • Προβολείς ομίχλης με λειτουργία Cornering Light • Σύστημα Grip Control Ζάντες αλουμινίου 17'' 4 Ever Diamantee (Bridgestone 215/50/R17) • Ρεζέρβα 16" • Pack Stationment: Κάμερα Οπισθοπορείας & εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος • Color Pack Μαύρο: Κάλυμμα καθρεπτών, μπάρες οροφής σε μαύρο χρώμα & πλαίσιο προβολέων σε μαύρο χρώμα • Προφυλακτήρας επρός-πίσω σε μαύρο χρώμα • Προστατευτικά θόλων τροχών σε μαύρο χρώμα • Προαστατευτικά προφύλακτήρα εμπρός-πίσω σε χρώμα γκρι ανθρακί • Χειρολαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος • Υφασμάτινη επένδυση Mica Grey (Επίσης έχει το ενσωματωμένο στο κάθισμα υποβραχιόνιο οδηγού (τεμπέλη) τύπου "λεωφορείου", χωρίς αποθηκευτικό χώρο) Οπως έγραψε κι ο φίλος πριν, η Shine εχει και: - Ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου - Οροφή Bi-Ton (άλλο χρώμα απ' το υπόλοιπο αμάξι) - Ποτηροθήκες στο πίσω μεσαίο αναδιπλούμενο που γίνεται υποβραχιόνιο (δεν ξέρω αν διατηρούνται ακόμη στα μοντέλα 2020) - Σκιάδια ενσωματωμένα στις πίσω πόρτες ( επίσης, δεν ξέρω αν διατηρούνται ακόμη στα μοντέλα 2020) - Διαφορετικό ύφασμα στο σαλόνι - Υποτίθεται έχει Mud & Snow ελλαστικά, ενώ το business ηρθε με "θερινά" Τuranza T005 (εικάζω πως το Shine ερχόταν με τα Α005)
|
|
|
|
|
johnkeppas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 - AIRCROSS Δημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Αύγ 2020, 13:47 |
|
Εγγραφή: Τετ 29 Ιούλ 2020, 17:44 Δημοσιεύσεις: 27
|
Παιδιά έχοντας πλέον σχεδόν 4000χλμ όταν γυρίσω από διακοπές να πάω να αλλάξω τα λάδια όπως με συμβούλεψαν κάποιοι; ότι τα πρώτα λάδια πρέπει να τα αλλάζεις στα 5000 χλμ γιατί είναι απ το στρώσιμο. Επίσης αν τα αλλάξω πρέπει να το κάνω στην αντιπροσωπεία λόγω εγγύησης;
Στάλθηκε από το MI 9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 - AIRCROSS Δημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Αύγ 2020, 18:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1130 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
johnkeppas έγραψε: Παιδιά έχοντας πλέον σχεδόν 4000χλμ όταν γυρίσω από διακοπές να πάω να αλλάξω τα λάδια όπως με συμβούλεψαν κάποιοι; ότι τα πρώτα λάδια πρέπει να τα αλλάζεις στα 5000 χλμ γιατί είναι απ το στρώσιμο. Επίσης αν τα αλλάξω πρέπει να το κάνω στην αντιπροσωπεία λόγω εγγύησης; Αν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες και τα δίκτυα των συνεργείων τους, λένε ότι οι σύγχρονοι κινητήρες έρχονται σχεδόν έτοιμοι από το εργοστάσιο και χρειάζονται λιγότερο στρώσιμο σε σχέση με παλιά, συν ότι με τη σημερινή τεχνολογία υλικών χρειάζονται μόνο τις αλλαγές που προβλέπονται στα προγραμματισμένα σέρβις, ωστόσο μόνο καλό θα του κάνεις αν του αλλάξεις λάδια κινητήρα και φίλτρο (και βαλβολίνες!) στα χιλιόμετρα αυτά. Αν τελικά τα αλλάξεις, ναι, να το κάνεις στην αντιπροσωπεία που το αγόρασες, κι αν επιμένουν για το αντίθετο δικαίωμά σου είναι και να επιμείνεις κι εσύ. Δεν χάνεις την εγγύηση αν κάνεις μια αλλαγή περισσότερη, αν κάνεις μια λιγότερη τη χάνεις. Οπωσδήποτε όμως πήγαινε στην αντιπροσωπεία σου, να το κάνεις με τα δικά τους υλικά. Γιατί το αυτοκίνητο είναι μεν δικό σου, αλλά όσο είναι καινούργιο στην εγγύηση είναι υπό την πλήρη ευθύνη της Citroen για την καλή του λειτουργία, εφόσον εσύ ακολουθείς πιστά τις εργοστασιακές οδηγίες χρήσης και δεν υπερβαίνεις τα διαστήματα σε χιλιόμετρα/χρόνο που προβλέπονται για τη συντήρηση.
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε jalbanis για την δημοσίευση του/της: johnkeppas
|
|
|
|
|
Runner
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 - AIRCROSS Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2020, 17:46 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56 Δημοσιεύσεις: 79 Τοποθεσία: Attica
|
Βαλβολίνες μόνο όταν το κιβώτιο έχει δυσκολία στο κούμπωμα. Και θα πρέπει να μπει καλή ποιότητα βαλβολίνης. Διαφορετικά αλλαγή στα χιλιόμετρα που προτείνει ο κατασκευαστής.
Αλλαγή άνευ λόγου και αιτίας δεν προσφέρει κάτι.
_________________ Run Storm! Run!
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 - AIRCROSS Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2020, 18:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Και μετά, ακούμε κιβώτια στις 200Κ και λέμε, γαλλικά κιβώτια...
Αν περιμένεις να αισθανθείς δυσκολία στο κούμπωμα και μετά να αλλάξεις βαλβολίνη, κάηκες. To Citroen θα σου πει, Thank You, Next και δεν θα'χει και άδικο.
Η βαλβολίνη που χρησιμοποιεί πλέον η Citroen σαν 1ης τοποθέτησης είναι η Mobil Oil Gear FE 75W με πιστοποίηση PSA B71 2310. Είναι συνθετική και όπως λέει είναι εφ'όρου ζωής. * Η βαλβολίνη, κυρίως στα αυτοκίνητα που κινούνται σε υπεραστικές διαδρομές, αναπτύσσει ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες και καταπονείται έντονα. Από την άλλη μεριά, στα αυτοκίνητα που κινούνται κυρίως σε αστικές ή ημιστικές διαδρομές, δεν ανεβάζει την απαραίτητη θερμοκρασία λειτουργίας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, σε συγκέντρωση υγρασίας, "σπάσιμο" του ιξώδους και κτλ.
* Δηλαδή δεν θα αλλάξεις ποτέ βαλβολίνες;
Η βαλβολίνη, όπως και το παραφλού, είναι πράγματα που ο μέσος οδηγός, αγνοεί επιδεικτικά, μπορώ να πω. Το ίδιο και τα συνεργεία για να μειώσουν το κόστος σέρβις. Τέλος, η βαλβολίνη, η συνθετική 75W με καλύτερες προδιαγραφές από αυτές που προανέφερα (PSA B71 2316-PSA B71 2317), κοστίζει το 2λιτρο 38 ευρώ. Αν δεν μπορούμε να δώσουμε και 38 ευρώ για κάθε 40.000 χλμ., ας κόψουμε μια ταβέρνα και ας έχουμε ένα καλά συντηρημένο σασμάν.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Azan Gorde
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO C3 - AIRCROSS Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2020, 19:12 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16 Δημοσιεύσεις: 1853
|
bakevang έγραψε: Και μετά, ακούμε κιβώτια στις 200Κ και λέμε, γαλλικά κιβώτια...
Αν περιμένεις να αισθανθείς δυσκολία στο κούμπωμα και μετά να αλλάξεις βαλβολίνη, κάηκες. To Citroen θα σου πει, Thank You, Next και δεν θα'χει και άδικο.
Η βαλβολίνη που χρησιμοποιεί πλέον η Citroen σαν 1ης τοποθέτησης είναι η Mobil Oil Gear FE 75W με πιστοποίηση PSA B71 2310. Είναι συνθετική και όπως λέει είναι εφ'όρου ζωής. * Η βαλβολίνη, κυρίως στα αυτοκίνητα που κινούνται σε υπεραστικές διαδρομές, αναπτύσσει ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες και καταπονείται έντονα. Από την άλλη μεριά, στα αυτοκίνητα που κινούνται κυρίως σε αστικές ή ημιστικές διαδρομές, δεν ανεβάζει την απαραίτητη θερμοκρασία λειτουργίας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, σε συγκέντρωση υγρασίας, "σπάσιμο" του ιξώδους και κτλ.
* Δηλαδή δεν θα αλλάξεις ποτέ βαλβολίνες;
Η βαλβολίνη, όπως και το παραφλού, είναι πράγματα που ο μέσος οδηγός, αγνοεί επιδεικτικά, μπορώ να πω. Το ίδιο και τα συνεργεία για να μειώσουν το κόστος σέρβις. Τέλος, η βαλβολίνη, η συνθετική 75W με καλύτερες προδιαγραφές από αυτές που προανέφερα (PSA B71 2316-PSA B71 2317), κοστίζει το 2λιτρο 38 ευρώ. Αν δεν μπορούμε να δώσουμε και 38 ευρώ για κάθε 40.000 χλμ., ας κόψουμε μια ταβέρνα και ας έχουμε ένα καλά συντηρημένο σασμάν. Είσαι ο καλύτερος!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ C3 Aircross 120 bluehdi Shine C4 mk II 100 bluehdi Feel C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|